Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

 

Bravo colega.

Sa-l (o) stapanesti sanatos!

 

Poate ne vedem pe coclaurile din Popesti, ca si eu tot acolo stau.

Salutări!

Cu cea mai mare plăcere ;eu locuiesc în cartierul Confort City.

Salut,

1.Rulmenti de la jug nu i-am schimbat niciodata si este prima oara cand ii vad.

2.Capacu de la rulmentu unisens, a fost crapat de la strangera suruburilor si schimbului in repetate randuri a rulmentului.

3.Busonu,recunosc am facut o ''mazgaleala'' aia datorita,dorintei excesiva de a merge pe el si a lipsei de rabdare.am facut-o asa plus ca era tarziu pt alta solutie

4.Axu de la schimbator nu stiam de sudura lui.

Am uitat sa-ti spus despre aceste ,,dedesubturi'

 

 

 

"Bataie de joc" era daca-l minteam ca este noua,unele au fost facute din lipsa de solutii in momentu' respectiv.

 

 

Sincer, imi pare rau ca l-am vandut, chiar aveam de gand sa-l pun punct si mai merg cu el inca mult timp.Am uitat de aceste ,,tzigani'.Acum daca eu gasesc o carena lipita la alta motocicleta sau un surub rupt trebuie sa consider motocicleta praf.

Salut Dorel,

E în regulă. Nu era cazul să intervii în vreun fel. Lumea s-a activat pentru că probabil nimănui nu i-ar fi plăcut să fie în pielea mea.

Motocicleta merge acum strună și sunt foarte încântat de ea. Următoarea motocicletă va fi cu siguranță nouă.

 

În altă ordine de idei, este cineva de aici care și-a dotat prețioasa cu bare de protecție în zona carenelor /motorului?

Dacă da, la ce producător ați apelat?

 

Mii de mulțumiri,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"ai o idee pe care voiam sa o impartasesc , doar in parte , adica : sa tai aripa originala in doua , partea din spate sa ramana cu protectiile de jamba iar partea din fata sa incerc sa o fixex , de carena sub far si astfel sa fie fixa , ca la BMW F 650 GS ,"

 

La varianta asta nu m-am gandit, sunt curios cum ar arata. Totusi, cred ca partea din fata ar fi prea micuta pt. efectul vizual.

asa ceva

 

asa ceva

m-am jucat un pic

 

 

Salutări!

Cu cea mai mare plăcere ;eu locuiesc în cartierul Confort City.

Salut Dorel,

E în regulă. Nu era cazul să intervii în vreun fel. Lumea s-a activat pentru că probabil nimănui nu i-ar fi plăcut să fie în pielea mea.

Motocicleta merge acum strună și sunt foarte încântat de ea. Următoarea motocicletă va fi cu siguranță nouă.

 

În altă ordine de idei, este cineva de aici care și-a dotat prețioasa cu bare de protecție în zona carenelor /motorului?

Dacă da, la ce producător ați apelat?

 

Mii de mulțumiri,

Cristi L.

din punctul meu de vedere " bataia de joc " a fost fata de motocicleta adica reparatii atehnice - restul ,relatia contractuala e treaba voastra, oricum in principiu fiecare proprietar cunoaste viciile ascunse si cred ca un act de buna credinta acestea trebuiesc spuse... in fine daca cumparatorul " a aruncat cearceaful " si te-a iertat consider subiect inchis ...

post-78987-0-19295500-1390218169_thumb.jpg

post-78987-0-25239700-1390218833_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aripa originala e cam curbata pt ce te-ai gandit. Si eu am avut ideea asta, dar trebuie prea mult cioplit din saraca aripa ca sa o scoti sa si arate cumva. Tot ceva aftermarket cred ca e solutia, plus ca e greu de pastrat partea din spate doar la aceasta aparatoare din cauza sistemului de prindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu toata presiunea iubitei mele , tot nu m-am lasat pana nu am murdarit baia...



http://www.hetvezer.ro/pensiune.html



acum e gata , mai sta un pic la indoit si apoi montam

cu doar 7 lei am procurat folie , nu e de cea mai buna calitate dar merge

post-78987-0-75470100-1390232498_thumb.jpg

post-78987-0-51674800-1390232504_thumb.jpg

post-78987-0-76789300-1390232510_thumb.jpg

post-78987-0-82733000-1390232516_thumb.jpg

post-78987-0-18310500-1390232522_thumb.jpg

post-78987-0-03953700-1390236555_thumb.jpg

post-78987-0-63507100-1390236563_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai o vopsesc atunci , sau cum am facut cu celalalt folosesc glass papir de 400 granulatie cu apa si il matuiesc

imi pastrez o fereastra in partea superioara sa vad prin ea



dar totusi nu dau 380 de lei pe unul nou



pana acum m-a costat doar 7 lei , e o diferenta , si in plus de asta , munca , dar cred ca ma relaxeaza sa fac lucruri noi , ma inbacsesc la birou uneori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehe, hoinar cu jante turnate...

Eu am inceput pe Mobra Sper 50..

A avut tata, si mi-am luat si eu cand mi-am luat permisul..

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehe, hoinar cu jante turnate...

Eu am inceput pe Mobra Sper 50..

A avut tata, si mi-am luat si eu cand mi-am luat permisul..

Mobra Sper?...Super!Glumeam :crack: :peace: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super 50,da...mai era Turist, aia cu dungi in relief pe rezervor..

Eu o modificasem pe a mea cu aripa spate si ghidon de Hoinar..era portocaliu in acte. Primi doi ani am mers cu ea si iarna, de imi cresteau turturi la nas :)

Singura lor problema era ca nu prea tinea ambreiajul cand era uleiul la cutie rece, si trebuia sa o tii din acceleratie.

 

In poza asta erau mama si tata prin anii `70.

post-74306-0-14070300-1390251201_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super 50,da...mai era Turist, aia cu dungi in relief pe rezervor..

Eu o modificasem pe a mea cu aripa spate si ghidon de Hoinar..era portocaliu in acte. Primi doi ani am mers cu ea si iarna, de imi cresteau turturi la nas :)

Singura lor problema era ca nu prea tinea ambreiajul cand era uleiul la cutie rece, si trebuia sa o tii din acceleratie.

 

In poza asta erau mama si tata prin anii `70.

Ulei de cutie T90 EP2,nu 1!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra 50,Mobra Super 50,Mobra Turist 50 si Mobra Hoinar 50!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, era ulei romanesc folosit la Dacie.

De aia era gros ca era EP1,NU EP2... :crack:

 

Mobra 50 era aia cu bascula pe fata, baterie, si semnalizari.

Da si cu suspensia fata triunghi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aia era gros ca era EP1,NU EP2... :crack:

 

Da si cu suspensia fata triunghi...

Corect.

 

La mine se duceau oalele de ambreiaj si discurile, pana mi-a facut cineva la Mecanica Fina in Bucuresti oale din otel.

Placile de ambreiaj le faceam din textolid..

 

Doamne, ce mai vremuri, dar asa am invatat mecanica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu stii,Eugene ca am vandut jantele alea la un prieten de-al tatalui meu si are si acum Hoinar-ul in apartament ca statuie??? :eek: :eek: :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara neopren de la loius, braul xxl de 5 euro, cumpara arici de la magazinul de textile si fa-ti protectiile detasabile. Le dai jos dupa tura, le speli si sus inapoi. Eu m-am dat curajos si le-am cusut de mana intr-o iarna. Dar cred ca pt 10 lei un croitorntrage un rand de ata. Le masori cat vrei tu, si dintr-un brau din-ala iti ramane si de o caciula :))

exact asa am procedat eu pt moto meu. sint pe moto de mai bine de 1 an ,le-am spalat de vreo 2 ori cred.

 

am vazut la acerbis exact din acelasi material la peste 30 de euro!!!m-am revoltat rau si am hotarat ca si eu as putea face asa ceva + ca se pot demonta si monta foarte usor.

post-66828-0-29807600-1390252070_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu i-am vandut mobra lui cumnata-miu cand am plecat in armata, si a ajuns fier vechi...

Dupa aia mi-am luat un Ij din `60, cu atas, o imensitate fata de Mobra, dar tragea motorul ca un tractor.

Am mers cu el si solo, si cu atas.



exact asa am procedat eu pt moto meu. sint pe moto de mai bine de 1 an ,le-am spalat de vreo 2 ori cred.

 

am vazut la acerbis exact din acelasi material la peste 30 de euro!!!m-am revoltat rau si am hotarat ca si eu as putea face asa ceva + ca se pot demonta si monta foarte usor.

Aha, bun.

Arata fain GS-ul tau.

Topcase-urile cred ca te-au costat o galagie de bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,arata! mersi mult.

 

cutiile ,au costat cam mult e adevarat dar chiar aveam nevoie de asa ceva si le-am si folosit cu varf si indesat de cand le am . din pacate cand le-am luat eu nu aveam foarte multe optiuni (aicea in tara ma refer) doar konvoi si cei de la heavy dutyes care pe atunci nu erau deloc pe placul meu ,ca desing ma refer.

 

referitor la protecti chiar iti recomande cele facute din brau de neopren!

 

numai bine si multa bafta,pt ca am obs.ca foarte mult ti la moto si tot timpul il ”rasfeti” cu cate ceva !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intels.

Eu am luat motocicleta cu tot cu cutiile originale de Aprilia, dar le folosesc destul de rar.

 

Multumesc.

Daca nu imi iau burdufuri moto, o sa merg tot pe varianta cu neopren.



Ieri, pe ploaie, m-am apucat de demontat termocupla, dupa ce am scos antigelul din radiator.

Din pacate, cea de GPZ nu se potriveste, fiind mai mare in diametru la filet.

 

O sa am rabdare, si o sa cumpar una noua.

 

Si, cum toata lumea vorbeste de tragedia cu avionul utilitar in care si-au pierdut viata pilotul Adrian Iovan si medicul rezident Aurelia Ion, tin sa pastez un moment de reculegere in memoria acestora.

Unul dintre medici, Radu Zamfir, chirurg la Spitalul Fundeni din Bucuresti, este si el motociclist, avem un prieten comun, si faptul ca se afla imbracat in costumul moto (merge zilnic cu motocicleta la servici), l-a tinut mai protejat in momentul prabusirii.

Un mare respect pentru pilotul Adrian Iovan, care si-a pierdut viata incercand pana in ultimul moment efectuarea unei aterizari fortate.

Se pare ca tragedia a avut ca si cauza defectarea instalatiei de degivrare care a dus la oprirea unuia dintre motoare, pierderea in altitudine, si imposibilitatea de a mai fi controlat...

 

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/o-aeronava-care-a-plecat-de-la-bucuresti-spre-oradea-s-a-prabusit-in-judetul-alba.html

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...