Sari la conținut

Ij, Ultimul Racnet !


Ikarus
 Share

Postări Recomandate

Am mers si eu pe Jupiter...si pe 3 si pe 4. Jupiter patru cel putin este catastrofa. Are putere, viteza, dar...pentru cat timp? Pentru timp destul de scurt. Dupa aia tebue sa o reperi iar. Asta nu este numai parerea mea, ci a multor altor motociclisti.

Un "fericit" posesor de Jupiter 4 imi spune in iarna asta: "Jupiterul este bun cand merge! Pacat ca nu marge asa des, ca se strica repede."

 

Zici ca Jupiterul e bun? Orice Planeta te tine de doua ori mai mult fara sa ii faci nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 68
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Poate IJ - ultima suflare :cheers:

E adevarat, rar gasesti ceva mai prost ca Jupiter 4. Doar Jawa 350 se apropie, dar tine ceva mai mult.

Si ca sa nu ma injurati (si eu am avut IJ Planeta 5) propun un concurs de fiabilitate: al meu a mers (si mai merge) 80.000 km cu o schimbare de segmenti si una de discuri de ambreiaj. Atit la motor !

As vrea ca si Yamaha sa treaca pragul asta fara probleme....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca tousi Planeta 5 ramine cel mai reusit 2 timpi al lui Ivan !Am avut una si am batut tara cu ea fara probleme importante .Singura deficienta o avea atunci cind se incalzea ptr ca nu mai tragea,si trebuia sa fii atent cu frina fata pe disc ca incalzea si cala. Am trecut cu ea [oprita ] prin apa de 50 de cm am culcat-o pe o parte ,am scurs apa si a luat-o la prima ! Care mai face asa ? Este dupa parerea mea o alegere inteleapta a celui care nu are bani de altceva.Conditia este sa fie nouo sau bine ingrijita si te tine lejer fara sa ii faci nimic 30.000de km !

Salutari posesorilor de ij ! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

mare dreptate ziceti voi aici ,dar caexista si un dar ,jupiter 4 bine intretinut si nu torturat( ture mari,atasi,ulei putinin amestec)te pote duce 2 ani 20-30.000 km da tot mai fiabil ramine mono cilindru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

fratilor, am jupi 4 de 2 ani. am facut arad-tulcea si retur, cu doua persoane+bagaje. nu am avut probleme.

adevarul este ca il intretin la maxim.

aprinderea e clasica cu platini - nu am probleme

garniturile sunt super- nu curge deloc

fuge bine de tot, consuma 6-7 in functie de cat il frig in oras.

in afara orasului haleste 5.

eu ma declar multumit.

as vrea sa-i pun un motor de 450 de ceva japoneza, dar am inteles ca ca RAR face figuri la omologare. si nu am bani de spagi.

dar, vad ca parerile sunt impartite.....eu zic ca daca e facuta capitala cu cap si daca e intretinut, nu ai probleme.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stramosul Ijului monocilindric este DKW 350 RT . Motocicleta cu succes la vanzare in antebelic, devine motocicleta curier a razboiului la nemti. Nemtii au apreciat fiabilitatea, simplitatea in exploatare si intretinere si au pus-o sa care corespondenta de razboi. NSU 350, Zundapp KS800 si Victoria au fost motociclete de sprint pentru nemti, pentru curierat, stafeta, acolo unde drumurile existau si erau cat de cat.

Pe cand DKW-ul cu garda la sol ceva mai mare si cu rigiditatea ansamblului pe care o admiram si azi la Ij se preta mult mai bine in Rusia si putea sa se tina dupa R12,R75 sau KS750(motociclete de lupta).

 

Planeta a rasarit din proiectele nemtesti din anii 30 pe cand Jupiterul...

Nu ma indoiesc ca si Jupiterul a fost copiat de undeva (poate de la Puch, Adler...)

dar se pare ca fie obiectul copiat nu a fost cine stie ce, fie rusii au stalcit-o. :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde se poate face rost de un motor din ala de ij de cross? (32 cai :makeout: )

am vazut la ploiesti unul de ij planeta sport pus pe un cadru mixt de 56 cu planeta5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut doar o singura Planeta Sport in 2 ani de pasiune moto. Este cea pe care abia a vandut-o Manowar cu 250 Euro anul asta. A trecut prin mai multe maini, si am avut si eu ocazia sa ma dau cu ea, RUPE! Are un demaraj de ingenuncheaza Niprul si prinde 110 intr-a 3-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut doar o singura Planeta Sport in 2 ani de pasiune moto. Este cea pe care abia a vandut-o Manowar cu 250 Euro anul asta. A trecut prin mai multe maini, si am avut si eu ocazia sa ma dau cu ea, RUPE! Are un demaraj de ingenuncheaza Niprul si prinde 110 intr-a 3-a.

si eu unde dreaq am fost de nu am vazut anuntul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@aleko

 

ce are diferit o planeta sport fatza de una standard (dak o pot numi asha :ok: )? cadru ranforsat, motorul (eventual cu un raport de compresie mai mare si piese lucrate mai frumos), rapoartele cutiei de viteze, evacuarea ?:makeout:

 

m

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ZIDU

Frate da era clar postata pe forum...Imi pare rau, poate cand s-o vinde din nou.

@Harciogu

bai shobo, pai vreau sa zic ca difera ceva fatza de Planeta5.In primul rand ca Sportul e din 70 si are motorul comprimat, alt ambielaj, alta cutie, alt cadru, roti, rezervor, furca ,amortizoare, carburator Mikuni parca, aprindere Bosch avea...

Oricum e un motor bun. Ce nu intzeleg e de ce dracu nu au facut rusii mai multe...

Ca daca a tinut din 70 inseamna ca e mai fiabila decat un Jupiter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikez.com/motorcycles/izh_planeta_sport_1982.php

 

ce zic oamenii:

 

IZH Planeta Sport

 

Engine and transmission

 

Displacement: 340.00 ccm (20.75 cubic inches)

Engine type: Single cylinder

Stroke: 2

Power: 32.00 HP (23.4 kW)) @ 6800 RPM

Compression: 10.3:1

Bore x stroke: 76.0 x 75.0 mm (3.0 x 3.0 inches)

Fuel control: Port control

Cooling system: Air

Gearbox: 4-speed

Transmission type

final drive: Chain

 

Physical measures

 

Weight incl. oil, gas, etc: 145.0 kg (319.7 pounds)

 

Speed and acceleration

Top speed: 140.0 km/h (87.0 mph)

 

Other specifications

Fuel capacity: 14.00 litres (3.70 gallons)

 

si poze :

 

http://www.bikepics.com/pictures/082242/

http://members.lycos.nl/weeijk/images/planeta2.jpg

http://members.lycos.nl/weeijk/images/planeta5.jpg

http://members.lycos.nl/weeijk/images/planeta4.jpg

 

parerea mea: nu-mi prea place ce au facut la rezervor... :ok: dar cura de slabire cred ca ajuta ij-ul in accelerare... :makeout:

 

m

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda... dar totusi... d c aveau toba p partea stanga??!!

 

m

Bah vere da esti nebun dupa chestia asta? :makeout:

Daca nu vrei toba pe stanga cumpara-ti o motocicleta cu toba pe dreapta... :moto: ...care este problema?

Oricum mai exista o varianta sa ai toba pe dreapta...intorci motorul invers... :ok:...dar atunci o sa mearga motocicleta cu spatele... :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...