Phoenix_Harley Postat Februarie 28, 2005 Share Postat Februarie 28, 2005 Am mers si eu pe Jupiter...si pe 3 si pe 4. Jupiter patru cel putin este catastrofa. Are putere, viteza, dar...pentru cat timp? Pentru timp destul de scurt. Dupa aia tebue sa o reperi iar. Asta nu este numai parerea mea, ci a multor altor motociclisti. Un "fericit" posesor de Jupiter 4 imi spune in iarna asta: "Jupiterul este bun cand merge! Pacat ca nu marge asa des, ca se strica repede." Zici ca Jupiterul e bun? Orice Planeta te tine de doua ori mai mult fara sa ii faci nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Leoncio Postat Martie 1, 2005 Share Postat Martie 1, 2005 Am avut Planeta 5 si tin minte ca cei din gasca cu Jupiter aveau tot timpul diverse probleme. Cel mai des cu aprinderea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 1, 2005 Share Postat Martie 1, 2005 Poate IJ - ultima suflare E adevarat, rar gasesti ceva mai prost ca Jupiter 4. Doar Jawa 350 se apropie, dar tine ceva mai mult. Si ca sa nu ma injurati (si eu am avut IJ Planeta 5) propun un concurs de fiabilitate: al meu a mers (si mai merge) 80.000 km cu o schimbare de segmenti si una de discuri de ambreiaj. Atit la motor ! As vrea ca si Yamaha sa treaca pragul asta fara probleme.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliance-steel Postat Martie 2, 2005 Share Postat Martie 2, 2005 Cred ca tousi Planeta 5 ramine cel mai reusit 2 timpi al lui Ivan !Am avut una si am batut tara cu ea fara probleme importante .Singura deficienta o avea atunci cind se incalzea ptr ca nu mai tragea,si trebuia sa fii atent cu frina fata pe disc ca incalzea si cala. Am trecut cu ea [oprita ] prin apa de 50 de cm am culcat-o pe o parte ,am scurs apa si a luat-o la prima ! Care mai face asa ? Este dupa parerea mea o alegere inteleapta a celui care nu are bani de altceva.Conditia este sa fie nouo sau bine ingrijita si te tine lejer fara sa ii faci nimic 30.000de km ! Salutari posesorilor de ij ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kombat Postat Mai 30, 2005 Share Postat Mai 30, 2005 mare dreptate ziceti voi aici ,dar caexista si un dar ,jupiter 4 bine intretinut si nu torturat( ture mari,atasi,ulei putinin amestec)te pote duce 2 ani 20-30.000 km da tot mai fiabil ramine mono cilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radujupi Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 salut fratilor, am jupi 4 de 2 ani. am facut arad-tulcea si retur, cu doua persoane+bagaje. nu am avut probleme. adevarul este ca il intretin la maxim. aprinderea e clasica cu platini - nu am probleme garniturile sunt super- nu curge deloc fuge bine de tot, consuma 6-7 in functie de cat il frig in oras. in afara orasului haleste 5. eu ma declar multumit. as vrea sa-i pun un motor de 450 de ceva japoneza, dar am inteles ca ca RAR face figuri la omologare. si nu am bani de spagi. dar, vad ca parerile sunt impartite.....eu zic ca daca e facuta capitala cu cap si daca e intretinut, nu ai probleme. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berchez_cel_turbat Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 am avut si eu un jupiter 3 si nu ma plang..motorul a fost intretinut si nu am avut nici cea mai mica problema cu el .. daca nu il chinui nu te lasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 Stramosul Ijului monocilindric este DKW 350 RT . Motocicleta cu succes la vanzare in antebelic, devine motocicleta curier a razboiului la nemti. Nemtii au apreciat fiabilitatea, simplitatea in exploatare si intretinere si au pus-o sa care corespondenta de razboi. NSU 350, Zundapp KS800 si Victoria au fost motociclete de sprint pentru nemti, pentru curierat, stafeta, acolo unde drumurile existau si erau cat de cat. Pe cand DKW-ul cu garda la sol ceva mai mare si cu rigiditatea ansamblului pe care o admiram si azi la Ij se preta mult mai bine in Rusia si putea sa se tina dupa R12,R75 sau KS750(motociclete de lupta). Planeta a rasarit din proiectele nemtesti din anii 30 pe cand Jupiterul... Nu ma indoiesc ca si Jupiterul a fost copiat de undeva (poate de la Puch, Adler...) dar se pare ca fie obiectul copiat nu a fost cine stie ce, fie rusii au stalcit-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berchez_cel_turbat Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 http://digilander.libero.it/cuoccimix/ENGL...e9Moto(izh).htm deci mai exact a fost facut dupa Adler..acolo sunt mai multe detalii si modele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berchez_cel_turbat Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 aici puteti vedea ceva modele interesante de ij Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 de unde se poate face rost de un motor din ala de ij de cross? (32 cai ) am vazut la ploiesti unul de ij planeta sport pus pe un cadru mixt de 56 cu planeta5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 Am vazut doar o singura Planeta Sport in 2 ani de pasiune moto. Este cea pe care abia a vandut-o Manowar cu 250 Euro anul asta. A trecut prin mai multe maini, si am avut si eu ocazia sa ma dau cu ea, RUPE! Are un demaraj de ingenuncheaza Niprul si prinde 110 intr-a 3-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 Am vazut doar o singura Planeta Sport in 2 ani de pasiune moto. Este cea pe care abia a vandut-o Manowar cu 250 Euro anul asta. A trecut prin mai multe maini, si am avut si eu ocazia sa ma dau cu ea, RUPE! Are un demaraj de ingenuncheaza Niprul si prinde 110 intr-a 3-a. si eu unde dreaq am fost de nu am vazut anuntul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 @aleko ce are diferit o planeta sport fatza de una standard (dak o pot numi asha )? cadru ranforsat, motorul (eventual cu un raport de compresie mai mare si piese lucrate mai frumos), rapoartele cutiei de viteze, evacuarea ? m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 @ZIDU Frate da era clar postata pe forum...Imi pare rau, poate cand s-o vinde din nou. @Harciogu bai shobo, pai vreau sa zic ca difera ceva fatza de Planeta5.In primul rand ca Sportul e din 70 si are motorul comprimat, alt ambielaj, alta cutie, alt cadru, roti, rezervor, furca ,amortizoare, carburator Mikuni parca, aprindere Bosch avea... Oricum e un motor bun. Ce nu intzeleg e de ce dracu nu au facut rusii mai multe... Ca daca a tinut din 70 inseamna ca e mai fiabila decat un Jupiter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berchez_cel_turbat Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 a fost unul si in cluj...e fain si al draq de puternic..motorul e mai mic decat cel normal de planeta si si cilindrul e mai patratos si are aripioarele mai adunate si e si el mai mic...nu stiu ce sa intamplat cu motorul acela ca nu l-am mai vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 http://www.bikez.com/motorcycles/izh_planeta_sport_1982.php ce zic oamenii: IZH Planeta Sport Engine and transmission Displacement: 340.00 ccm (20.75 cubic inches) Engine type: Single cylinder Stroke: 2 Power: 32.00 HP (23.4 kW)) @ 6800 RPM Compression: 10.3:1 Bore x stroke: 76.0 x 75.0 mm (3.0 x 3.0 inches) Fuel control: Port control Cooling system: Air Gearbox: 4-speed Transmission type final drive: Chain Physical measures Weight incl. oil, gas, etc: 145.0 kg (319.7 pounds) Speed and acceleration Top speed: 140.0 km/h (87.0 mph) Other specifications Fuel capacity: 14.00 litres (3.70 gallons) si poze : http://www.bikepics.com/pictures/082242/ http://members.lycos.nl/weeijk/images/planeta2.jpg http://members.lycos.nl/weeijk/images/planeta5.jpg http://members.lycos.nl/weeijk/images/planeta4.jpg parerea mea: nu-mi prea place ce au facut la rezervor... dar cura de slabire cred ca ajuta ij-ul in accelerare... m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 d c or avea [singura] toba pe partea stanga?! m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 pe atunci asa se faceau rezervoarele pe la toate motocicletele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 modelul a fost reluat, ii zice ij springbok, acelasi motor si cadru de cross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Iunie 1, 2005 Share Postat Iunie 1, 2005 Asta este "motoreta"? Am citit ca era ce-a mai tare scula pe care tineretul rus o putea procura. Daca aveai din asta erai tare. Era "aspirator de gagici". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Iunie 1, 2005 Share Postat Iunie 1, 2005 sau asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Iunie 1, 2005 Share Postat Iunie 1, 2005 (editat) Da de asta ce ziceti? Un Festival de Cross... Editat Iunie 1, 2005 de Phoenix_Harley Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 1, 2005 Share Postat Iunie 1, 2005 mda... dar totusi... d c aveau toba p partea stanga??!! m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Iunie 1, 2005 Share Postat Iunie 1, 2005 mda... dar totusi... d c aveau toba p partea stanga??!! m Bah vere da esti nebun dupa chestia asta? Daca nu vrei toba pe stanga cumpara-ti o motocicleta cu toba pe dreapta... ...care este problema? Oricum mai exista o varianta sa ai toba pe dreapta...intorci motorul invers... ...dar atunci o sa mearga motocicleta cu spatele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.