marcel bv Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Raptor,stiu ca vorbesti serios,cunosc senzatia,care,nu pot sa nu recunosc imi place rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 M-au urmarit si un numar de masini prin trafic, numai ca sa o vada mai bine, ca nu le venea sa-si creada ochilor. . .vb. f. serios. Poate vroiau sa-ti vada skill-ul pe curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Poate vroiau sa-ti vada skill-ul pe curbe. Din pacate, nu au avut ocazia. Oricum, pe curbe nu se mai tineau dupa mine. .Pe curbe nu sunt semafoare. M-am luat eu cu un tzigan cu un SL pe viraje inainte de Sinaia, el inainte, eu inainte. . l-am facut pana la urma. . dar am prins o burta in asfalt la un moment dat. .s-a turtit suspensia grav, , am dat cu tzurloiu drept de asfalt in mijlocul curbei de am zis ca mi-am rupt glezna. . noroc ca aveam ghete moto. . .a fost la zilele Sinaiei anul trecut parca. . baietii ma stiu. . eram la branzoaice acolo in centru. .m-am dus la farmacie sa iau anti-inflamatoare. . .da omu cu SL s-a potolit dupa ce m-a vazut ca scuturam din picior. . a fost salon si a lasat haiduceala cu mine. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Din ciclul AK raptor revine...offtopic. Ontopic - iti iei intruder pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 (editat) Ati vazut topicul asta despre bascula rupta?! http://www.m109riders.com/forum/index.php?topic=19137.0 Editat Decembrie 23, 2008 de AK_Raptor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 I-am facut atenti mai demult, nu e doar un caz izolat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 Cum naiba se poate rupe aia? Si ce inseamna ca nu e caz izolat?Adica cite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 Nu a zis nimeni ca e perfecta ...asta nu am mai vazut pana acum....fiecare are bubele ei dar asta e nasoala....eu unul ma gandesc ca nu au fost strase corespunzator suruburile......foarte greu se poate intampla asa ceva ...parerea mea....... P.S.:: SARBATORI FERICITE LA TOATA LUMEA, MULTA SANATATE, FERICIRE SI TOATE CELE BUNE!!! LA MULTI ANI!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 shuruburile ca shuruburile, dar fierul de la bascula?!?!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 E vorba de material.....daca materialul din suruburi a fost mai tare, ceea ce este evident s-a rupt bascula.....daca era materialul din bascula mai tare s-ar fi rupt suruburile si ar fi plecat in spate.......e posibil sa nu fi stat prinsa drept si de acolo sa apara niste tensiuni care au solicitat necorespunzator acea bucata de metal, tensiuni pt care nu a fost proiectata....oricum e primul pe care il aud si vad cu asa ceva, de cand sunt eu inregistrat pe acel forum.......si am citit cred, majoritatea topicurilor..... Din pacate se mai intampla si nu este nimeni perfect.... see YA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 ha,deci sa nu ma grabesc sa-l vind Sarbatori fericite tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 (editat) O scurta lista a evenimentele RAPORTATE catre Suzuki intr-o fereastra de patru luni jumatate (dar trebuie sa va ganditi ca poate unul intr-o suta a folosit acel formular). Mai mult 60 de plangeri catre NHTSA pentru anul de fabricatie 2007 - Office of Defects Investigations (daca vreti sa va dau si lista respectivelor, fie aici fir pe pm) Updated 10/16/07 Date Reported/Problem/Resolution 5/30/2007/Bad Battery/Battery Replaced 5/30/2007/Clutch has uncontrolled engagement at 2,050 miles/No repair made yet 6/11/2007/Rear rotor has excessive play/Replaced once and now has same problem again/Customer waiting on approval from Suzuki 6/11/2007/Rear rotor wobbling/Dealer replaced and problem has not come back yet. Work just done. 6/12/2007/Clutch has uncontrolled engagement at standing start, or slow speed (10mph). This problem has occurred 20+ times since the bike was purchased. 6/19/2007 Coolant hose leaks/Only problem Sarbatori fericite! 6/19/2007 Battery died/Recharged 6/19/2007 Bike died/Replaced ECU, plugs, gas and clutch position switch/Worked fine for 2 weeks, now it will barely run. 6/19/2007 Bike lurches when releasing the clutch. A loud bang is heard when this happens. 6/24/2007 Clutch cable broke while stopping, only 350 miles on bike, waiting on part at dealer 6/24/2007 Oil leaking from driveshaft seal, 6500 miles/repaired by dealer 6/24/2007 Rear broke rotor loose 3900 miles/repaired by dealer 6/24/2007 Rear brake rotor loose, 511 miles 6/28/2007 Left front turn signal loose/Going to talk to dealer 6/28/2007 Clutch failed at 3,300 miles 6/28/2007 Jumping out of gear, shavings in oil repeatedly, water leak and oil overfill. 7,500 miles on bike now 6/28/2007 Clutch lunging at take off/Looking for a new dealer 7/12/2007 Oil and grease from drive shaft onto wheel?Failed at 4,000 miles/Dealer advises seal is bad from previous wheel removal 7/12/2007 Rear rotor loose/failed at 1415 miles/Rotor on back order with Suzuki 7/19/2007 Rear tire separating at 6,200 miles 7/19/2007 Australia/Rear rotor failing 7/19/2007 Rear rotor failed/part on order at Suzuki 7/19/2007 Transmission and clutch not properly engaging 7/19/2007 Rear rotor failed at 580 miles/waiting on new rotor 7/19/2007 Rear rotor failed at 2,900 miles 8/3/2007 Hard shifting and clutch not properly engaging 8/3/2007 Overfilled with oil 8/3/2007 Coolant Leaks 8/3/2007 Clutch Slippage 8/3/2007 Rear rotor loose 8/3/2207 F1 light comes on 8/3/2007 Fuel pump failed at 14 months 8/3/2007 Bike had high idle two times 1800-2200 RPM's 8/13/2007 Oil missing after 600 service 8/13/2007 Clutch failed at 10,000 mile. Also hard shifting first to second. Won't stay in second gear. Dealer says to keep riding until winter. 8/16/2007 Rear brake rotor failed at 1,900 miles 8/29/2007 Rear brake rotor failed at 3,681 miles, 1/8 inch of play, Dealer says that Suzuki says its normal 8/29/2007 Left turn signal bolt fell out, dangling, dealer installed new bolt 8/29/2007 Clutch failed at stop light, clutch will not disengage, Suzuki says it "can't" happen, All parts were on backorder indicating a major problem, Suzuki agreed to honor warranty 8/29/2007 2,985 miles, rear brake rotor has excessive play in all directions and is starting to crack, dealer says that was normal until they saw the crack, customer is waiting for Suzuki approval. 8/29/2007 18,800 miles, Rear tire locked up at 70MPH, customer has to pay for diagnosis to determine cause of problem, bike totaled, possible clutch or rear drive problem, fractured clavical, road rash on arms and left hip. 9/10/2007 Defective Rotor 9/25/2007 545 miles, fuel line recall not done by dealer, dealer never checked VIN with Suzuki on new bike, also left turn signal loose and fender loose 9/25/2007 2,600 miles, rear rotor failed causing nasty rear noise 9/25/2007 4,400 miles, rear rotor is loose, not causing problem yeet. 9/25/2007 7,942 miles, rear rotor loose, dealer says its normal, checking with Suzuki. NEW 10/16/2007 4,000 miles, rear rotor loose. NEW 10/16/2007 18,626 miles, propellor shaaft and final drive were stripped where they join. No grease on splines, evidently not properly greased at the factory. Bike was out of warranty and Suzuki will not help with the problem. NEW 10/16/2007 2,700 miles, failed fuel pump, repaired under warranty. NEW 10/16/2007 4,300 miles, rear rotor failed, dealer ordered new rotor. NEW 10/16/2007 4,300 miles, coolant leak, dealer is fixing. NEW 10/16/2007 4,300 miles, clutch rattle when in neautral. Waiting on Suzuki for approval to repair. Editat Decembrie 24, 2008 de aquilla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Decembrie 26, 2008 Share Postat Decembrie 26, 2008 Asa se intampla cand lansezi un model fara sa ai experienta cu cardane, de exemplu. . .Dar sa piarda si lichid de racire si ulei. . .cam naspa. Macar Yamaha are experienta de vreo 20 de ani cu cardane, cu V-Maxul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 ID-uri de messenger.....nu ar fi o idee buna sa punem toti id-urile de messenger si sa ne adaugam unii pe altii...in felul asta, cand suntem pe internet putem schimba pareri imediate, cu reactii imediate pe moment.... id meu: mtyberyu see YA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackjack Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 interesant ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 degeaba.....2 roti ........the best...cu toate ca arata interesant!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maitre Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 (editat) Stie cineva daca vreuna din reprezentantele Suzuki din Bucuresti are si vopsitorie? Editat Februarie 6, 2009 de maitre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Stie cineva daca vreuna din reprezentantele Suzuki din Bucuresti are si vopsitorie? Ce facusi maitre? Nu cred ca are nimeni vopsitorie, dar poti sa te duci la orice vopsitorie in principiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maitre Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 (editat) Ce facusi maitre? Nu cred ca are nimeni vopsitorie, dar poti sa te duci la orice vopsitorie in principiu. stai linistit, n-am patit nimic, doar ca vreau sa vopsesc anumite parti din plastic in culoare motorului. As fi ales orice vopsitorie, dar am inteles ca este greu de gasit vopseaua (am modelul alb)....daca ma poate ajuta cineva cu codul si, eventual, un centru unde o pot prepara, dau o bere... Editat Februarie 7, 2009 de maitre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 De ce nu faci o intrebare la sursa, la B&S Motors, ca sa fii sigur ca aia este ceea ce cauti?....cred ca te pot lamuri destul de bine si nu cred ca ar avea ceva de obiectat! see YA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Da, poti lua codul de la B%S, dar la fel de bine poti sa iti prepari culoarea luand o aripa sau ceva de pe mobra cu tine la un atelier de vopseluri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 eu am ajuns la 16.000 km intr-un an, cine vrea detalii despre orice, sa scrie aici. Pe mine ma intereseaza ce tobe custom se pot pune Nu-l mai vinzi? De tobe,aveam eu niste linkuri,sa caut...Inclusiv la un model imbracat in ceramica neagra,cum n-am mai vazut pina acuma.De-aia te-am tot sunat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 multam, nu ii schimb tobele, ma intereseaza niste scarite mai magarite... de vandut nici atat, mi-a trecut, cred ca era de la iarna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Good news Anu' asta poate ne vedem la plimbarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackjack Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 DECI: 1. maitre - 2007 - alb - (0 modificari, deocamdata, urmeaza sa schimb gumele cu Metzler ME880 - spate 260" si fata 150") 2. nick1800 (am cerut modificarea in Nickthegreek dar se pare ca mai dureaza) - 2007 -negru - sissybar, crashbar si coburi - HepcoBecker, Fottpegs, Highwaypegs si Passenger Boards - Rivco, WindShield - AmericanCycles; urmeaza Bar Risers - Rivco, Tacho relocation - Rivco, Motorcycle Sound System si Tobe Rodaburners DoubleEagle Blackhawk with SLT (sunt "powder coated" negru cu doua inele cromate) 3. dealien - VZR 1800 R2 (2008) Negru - cu sissy bar si suport genti laterale Hepco&Becker, xenon 6000 k....atat deocamdata!!! 4. hed - 2008 - negru - cu sissy si engine guard + parbriz 5. blackjack -VZR 1800 k8 negru 6. Circel 2007 negru, crash bar, Hepco, Sissy Hepco, lampi semnalizare schimbate, oglinzi mirror skull Kuryakyn, urmeaza alte modificari 7. cornette VZR 1800 - 2008- nergu, sissy si engine guard 8. Traffic_man_fm, VLR 1800 R 2008, negru, crash bar Hepko&Becker, parbriz de nevoie 9. 99 mgm - 2007 - alb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.