sorinavram Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Daca esti hotarat sa nu mergi toata iarna, mai poti proteja motorul cu urmatoarele masuri: 1. invelesti capetele tobelor cu nailon 2. scoti bujiile si torni putin ulei in capul pistoanelor, apoi dai de cateva ori la demaror, pentru ca uleiul sa se intinda pe cilindri si pui bujiile la loc. 3. dezumfli rotile cam la jumatate si, ori o ridici pe cric, ori ai grija ca saptamanal sa schimbi punctul de sprijin. Dar cu toate masurile, stationarea indelungata nu prieste unui motor. Plimba-l macar o data pe luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lope Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 2. scoti bujiile si torni putin ulei in capul pistoanelor, apoi dai de cateva ori la demaror, pentru ca uleiul sa se intinda pe cilindri si pui bujiile la loc.. Sorine , nu am inteles niciodata asta cu uleiul in capatul pistoanelor. Chestia asta este de foarte mult timp o recomandare facuta de catre mecanicii dintre blocuri posesorilor de dacie... D.p.d.v. tehnic, uleiul in capatul pistoanelor nu are nici o treaba si nu ajuta la nimic....absolut nimic. In secunda in care dai la demaror tie oricum iti intra ulei pe piston, iar daca sta motorul mai mult de 1-2 zile , acel ulei oricum nu se mai afla pe peretii camasii. Deci dupa umila mea parere este inutila dupa 2-3 luni de stat. Dar poate nu ma pricep eu bine si trebuie facut asa, cine stie, pana acum de fiecare data cand am intrebat de ce trebuie facut asa, nimeni nu a stiut sa-mi raspunda, era doar aceea grimasa clasica de Nea Gogu dintre blocuri care repara Dacia cu o sarma si replica "ca asa-i bine"... Poate ma lamuresti tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Eu nu am aflat asta in spatele vreunui bloc, ci pe un tutorial de pe acest forum: /index.php?showtopic=10772 La motoarele cu carburatie, cand dai la demaror cu bujiile scoase, nu se creaza vacuum si nu se trage benzina in cilindri, care sa dilueze uleiul. Evident ca in timp cea mai mare parte a uleiului se scurge, dar la nivel micro ramane o pelicula de protectie. Dar Intruderul e pe injectie, nu stiu daca injectoarele baga sau nu benzina. In ce priveste utilitatea procedeului, mi s-a intamplat prin '97 cu o Jawa pe care am tinut-o doar acoperita si in primavara pistoanele si cilindrii ruginisera. De aceea zic ca cea mai buna metoda de a proteja motorul este sa il mergi periodic. Daca @better il ridica pe un cric, nici nu trebuie sa mearga efectiv, il poate porni si baga in viteze cu roata suspendata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
better Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Salutari din nou, si scuze pentru ca raspun cu o mica intarziere. Va multumesc foarte mult pentru detalii si efortul de a ma ajuta, si cred ca deja am o lista destul de elaborata cu ceea ce ar trebui sa fac sa o tin intr-o forma cat mai buna pe aceasta perioada de iarna. Si cred ca cea mai comoda si eficace solutie ar fi cea cu plimbatul sau pornitul pe cric o data pe luna. Toate cele bune, Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackjack Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 (editat) POZA DE COSMAR!!! Gura Humorului-Borsec-Miercurea Ciuc-Sf. Gheorghe-Brasov-Busteni--STOP!!! Editat Octombrie 20, 2009 de blackjack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Sorine , nu am inteles niciodata asta cu uleiul in capatul pistoanelor. Chestia asta este de foarte mult timp o recomandare facuta de catre mecanicii dintre blocuri posesorilor de dacie... D.p.d.v. tehnic, uleiul in capatul pistoanelor nu are nici o treaba si nu ajuta la nimic....absolut nimic. In secunda in care dai la demaror tie oricum iti intra ulei pe piston, iar daca sta motorul mai mult de 1-2 zile , acel ulei oricum nu se mai afla pe peretii camasii. Deci dupa umila mea parere este inutila dupa 2-3 luni de stat. Dar poate nu ma pricep eu bine si trebuie facut asa, cine stie, pana acum de fiecare data cand am intrebat de ce trebuie facut asa, nimeni nu a stiut sa-mi raspunda, era doar aceea grimasa clasica de Nea Gogu dintre blocuri care repara Dacia cu o sarma si replica "ca asa-i bine"...Poate ma lamuresti tu. scuzati de intruziune 1. la mana iernile au devenit foarte grele?!my friend ...daca si astea sant ierni grele inseamna ca esti tinerel.ultimele ierni au fost chiar calde in comparatie cu ce am prins eu cand eram mai pustan. 2.la mana :nu sustin ca e rau sa ai grija de motoru' tau.dimpotriva.dar...nici eu nu am garaj.asa ca iarna trecuta l-am tinut afara.cu o husa de la louis pe el.singurul lucru pe care l-am facut a fost sa ii umplu rezervorul si sa o pornesc din cand in cand.ATAT.nu l-am mutat de colo colo...nu i-am acoperit tevile de esapament cu nimic...ba chiar i-am uitat farul aprins cateva zile.cand am descoperit deja ma gandeam de unde draq ii iau o baterie buna si ieftina .can l-am scos la plimbare in primavara a pornit la prima cheie. a,si batranica mea nu e din plastic..intruder de 600 din '95.totul e de fier.si mai stau si in constanta unde aerul e umed si sarat.asa ca...dont go over the top cu intretinerea. bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 POZA DE COSMAR!!!Gura Humorului-Borsec-Miercurea Ciuc-Sf. Gheorghe-Brasov-Busteni--STOP!!! Putem sa-i spunem "airbrush dumnezeiesc"? Chiar daca, din poza, pare ca Dumnezeu nu prea le are cu airbrushul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
better Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 scuzati de intruziune 1. la mana iernile au devenit foarte grele?!my friend ...daca si astea sant ierni grele inseamna ca esti tinerel.ultimele ierni au fost chiar calde in comparatie cu ce am prins eu cand eram mai pustan. 2.la mana :nu sustin ca e rau sa ai grija de motoru' tau.dimpotriva.dar...nici eu nu am garaj.asa ca iarna trecuta l-am tinut afara.cu o husa de la louis pe el.singurul lucru pe care l-am facut a fost sa ii umplu rezervorul si sa o pornesc din cand in cand.ATAT.nu l-am mutat de colo colo...nu i-am acoperit tevile de esapament cu nimic...ba chiar i-am uitat farul aprins cateva zile.cand am descoperit deja ma gandeam de unde draq ii iau o baterie buna si ieftina .can l-am scos la plimbare in primavara a pornit la prima cheie. a,si batranica mea nu e din plastic..intruder de 600 din '95.totul e de fier.si mai stau si in constanta unde aerul e umed si sarat.asa ca...dont go over the top cu intretinerea. bafta maxima Salut! Poti sa spui tinerel, ma apropii de 30 de ani si acum cu tot respectul, nu stiu de cati ani te apropii, dar iti urez multi ani si kilometrii inainte, mai ales alaturi de batranica ta.... permite-mi te rog sa te parafrazez. In alta ordine de idei,ai dreptate, se poate exagera foarte usor cu grija fata de motoreta , dar atata timp cat este aproape noua , are 1700 Km, ma gandeam sa-i acord mai multa atentie. Asa ca am sa urmez sfatul dat de mai multi binevoitori, si am sa-i fac plinul si eventual pornitul periodic, chiar si pe loc, sau pe un cric......sau...daca se poate din punct de vedere meteo....o tura ar fi ideala.Evident, va avea husa de rigoare pe ea. Cu respect, Andrei Ii dore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Pornitul de pe loc e OK, dar daca tot o urci cu roata spate pe cric, ar fi bine sa o treci si prin toate vitezele, ca si pinioanele ale mai au nevoie sa bea o gura de ulei peste iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Asa ca am sa urmez sfatul dat de mai multi binevoitori, si am sa-i fac plinul si eventual pornitul periodic, chiar si pe loc, sau pe un cric......sau...daca se poate din punct de vedere meteo....o tura ar fi ideala.Evident, va avea husa de rigoare pe ea.Cu respect, Andrei Ii dore Mai baieti mai...! nu va mai porniti motoarele iarna daca nu le tineti intr-un garaj incalzit ca le faceti mai mult rau decat bine. Daca porniti motorul cand e rece si nu-l circulati se face condens in carter si in tobele de esapament si va treziti primavara cu el ruginit. Credeti-ma pe cuvant ca nu are nici pe dreaq daca sta cateva luni nepornit! Facetii plinul ,dati-i jos bateria si mai mutati-l o data pe luna cu juma' de metru inainte sau inapoi sa nu stea in acelasi loc pe cauciucuri. That is all! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Eu nu fac nimic din toate astea (rezervor plin, plastice pe toba, mutat pe alta pata de guma) de peste 5 ani la Warrior. Doar mai ies cu el in fiecare iarna in fiecare zi suportabila ca temp. . .sa nu se duca bateria. Si merge la fel de bine ca in prima zi. Asa ca sfaturi din astea. . sunt bune pentru Nipru si altele similare. Singura chestie buna care o fac este ca il tzin intr-un garaj incalzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 SARBATORI FERICITE , MULTA SANATATE SI ASFALT USCAT VA UREZ!!!!! LA MULTI ANI!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackjack Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 LA MULTI ANI!!! UN 2010 PLIN DE SANATAE SI FERICIRE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manollo Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Salut pe toata lumea. Incerc sa postez cateva poze cu motorul meu. Mesaj completat Salut pe toata lumea.Incerc sa postez cateva poze cu motorul meu. Le trimit pe rand. Nu va uitati la "modele", uitati-va la motor. Mesaj completat M-am prins cum e cu pozele......scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Frumos motor! N-am ce zice....Frumoase si modelele .......da tine vopseua neagra mata pe accesoriile de crom si pe jante? Cum ai reusit sa le faci asa? Si cu tobele nu e problem cu militienii? See Ya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Salutare ! Schimb Yamaha Midnightstar 1300 din 2007 accesorizat cu Intruder 1800 .ofer diferenta .Cu respect ,Silviu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi81 Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Salut pe toata lumea.Incerc sa postez cateva poze cu motorul meu. Mesaj completat Le trimit pe rand. Nu va uitati la "modele", uitati-va la motor. Mesaj completat M-am prins cum e cu pozele......scuze. tobele le-ai vopsit sau asa sunt ele? vreau sa-mi iau tobe negre dar de 4-5 inch diametru,mai groase si nu gasesc,ma gandeam sa-mi iau vopsea si sa le fac eu http://www.amazon.com/Techline-Ceramic-Exh...e/dp/B001E6FLBW dar nu stiu daca tine. daca vrea cineva o roata spate de vzr o dau la 8 mil,janta este neagra,iar anvelopa are 7000 de km rulati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manollo Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Frumos motor! N-am ce zice....Frumoase si modelele .......da tine vopseua neagra mata pe accesoriile de crom si pe jante? Cum ai reusit sa le faci asa? Si cu tobele nu e problem cu militienii? See Ya Tot ce a fost cromat sau de inox(tobele) a fost sablat si vopsit cu vopsele speciale( de temperaturi inalte, structurate, etc.). Ghidonul este facut, tobele sunt si ele modificate, aripa taiata, suport de nr. lateral modificat, semnalizari, oglinzi...... Cu militienii nu am avut probleme pana acum Mesaj completat EU...... asa ca sa ma laud un pic Glumeam cu laudatul. Mesaj completat tobele le-ai vopsit sau asa sunt ele? vreau sa-mi iau tobe negre dar de 4-5 inch diametru,mai groase si nu gasesc,ma gandeam sa-mi iau vopsea si sa le fac eu http://www.amazon.com/Techline-Ceramic-Exh...e/dp/B001E6FLBW dar nu stiu daca tine. daca vrea cineva o roata spate de vzr o dau la 8 mil,janta este neagra,iar anvelopa are 7000 de km rulati Pentru orice problema suna-l pe Adinel(0745894422), poate sa-ti faca el tobele. Te sfatuiesc sa nu le faci tu daca nu ai experienta. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balaurele Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Ajutooooor! Dupa ani intregi de salivat dupa Intruder, in sfarsit il am si eu pe al meu. Mi-am vazut visul cu ochii. E mare si solid si duduie si luceste tot. Nici acum nu-mi vine sa cred ca in sfarsit e in garaj. E primul meu motor si, la cat de mult tin la el, cred ca va fi si ultimul caci altceva nu imi doresc. Poze cu el sunt aici: www.gilbert.ro Frustrarea este insa pe masura satisfactiei de a-l avea, caci motorul vine din Canada si s-a impotmolit aici la RAR din diverse motive gen anvelopa spate mai lata (280), tobe neomologate, anvelopa fata uzata, pozitie fata galbena in loc de alba, lipsa marcaj EU pe stop si pe far (ah, si pe oglinzi...). Imi vine sa mor de ciuda. Am platit 450 lei omologarea la RAR si daca nu ma duc repede cu el in regula, ii pierd. Ca sa nu mai spun ca chiar trebuie sa-l omologhez, ca doar nu l-am luat ca sa-l tin in garaj. Ma poate ajuta vreun confrate milostiv sa-mi imprumute cateva piese de pe motorul lui? I-as da acatiste in veci, asta pe langa cinstea in bani pe care as face-o chiar acum, caci sunt la ananghie si deranjul omului trebuie rasplatit. Practic as avea nevoie imprumut de tobe (se demonteaza f. usor), roti, far si stop. Le montez pe motorul meu fara nici cea mai mica zgarietura, merg cu motorul in remorca pana la RAR apoi le montez inapoi pe motorul bunului samaritean. Va rog frumos, care puteti, ajutati-ma! Imi vine sa mor de ciuda ca nu-l pot inmatricula si abia astept sa pot iesi si eu cu el pe strada. Multumesc mult oricui ma poate ajuta! Bogdan (Bucuresti; mail :gilbert at gilbert punct ro). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Salutare ! Schimb Yamaha Midnightstar 1300 din 2007 accesorizat cu Intruder 1800 .ofer diferenta .Cu respect ,Silviu . Nu doreste nimeni niste euroi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balaurele Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Tadaaaaaam! Deci, ca la premiile Oscar: Țin să mulțumesc pe această cale familiei - care mi-a fost aproape - colegilor mei din frumoasa echipă, scenaristului și formidabilei echipe de actori pe care am avut onoarea și plăcerea de a-i conduce! [urale, aplauze îndelungate...] Acum, pe bune: le mulțumesc lui Circel, Cristi81, Maître, Circel, Nickthegreek, Cristi81 și Maître (și Nickthegreek și încă o dată Circel) pentru sprijinul lor real, altruist, camaraderesc și mai mult decât binevenit. Vă mulțumesc încă o dată, chiar vă mulțumesc! Ah, era să uit: îi urez pe această cale - cât se poate de orală, adică prin gură - unui domn inginer, știe el care, să nu mai poată citi marcajul CE de pe oglinzi, de pe far și de pe stop decât prin alfabetul Braille. Salutări foarte călduroase (adică arză-te-ar focul), domnu inginer G(ică contra)! Acum, că m-am răcorit, vă mulțumesc încă o dată, vouă, confraților, pentru ajutor. Abia aștept să ne vedem cât mai mulți odată și să facem o tură demnă de ținut minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Ajutooooor!Dupa ani intregi de salivat dupa Intruder, in sfarsit il am si eu pe al meu. Mi-am vazut visul cu ochii. E mare si solid si duduie si luceste tot. Nici acum nu-mi vine sa cred ca in sfarsit e in garaj. E primul meu motor si, la cat de mult tin la el, cred ca va fi si ultimul caci altceva nu imi doresc. Poze cu el sunt aici: www.gilbert.ro Frustrarea este insa pe masura satisfactiei de a-l avea, caci motorul vine din Canada si s-a impotmolit aici la RAR din diverse motive gen anvelopa spate mai lata (280), tobe neomologate, anvelopa fata uzata, pozitie fata galbena in loc de alba, lipsa marcaj EU pe stop si pe far (ah, si pe oglinzi...). Imi vine sa mor de ciuda. Am platit 450 lei omologarea la RAR si daca nu ma duc repede cu el in regula, ii pierd. Ca sa nu mai spun ca chiar trebuie sa-l omologhez, ca doar nu l-am luat ca sa-l tin in garaj. Ma poate ajuta vreun confrate milostiv sa-mi imprumute cateva piese de pe motorul lui? I-as da acatiste in veci, asta pe langa cinstea in bani pe care as face-o chiar acum, caci sunt la ananghie si deranjul omului trebuie rasplatit. Practic as avea nevoie imprumut de tobe (se demonteaza f. usor), roti, far si stop. Le montez pe motorul meu fara nici cea mai mica zgarietura, merg cu motorul in remorca pana la RAR apoi le montez inapoi pe motorul bunului samaritean. Va rog frumos, care puteti, ajutati-ma! Imi vine sa mor de ciuda ca nu-l pot inmatricula si abia astept sa pot iesi si eu cu el pe strada. Multumesc mult oricui ma poate ajuta! Bogdan (Bucuresti; mail :gilbert at gilbert punct ro). salut,cum ai rezolvat pina la urma? intreb pt ca la noi la RAR,daca ai brief in care apar modificarile,il omologheaza asa cum apare acolo. daca e adus din USA sau Canada,le omologheaza la fel,asa cum vin(roata lata,ghidon larg,numar lateral etc). TFB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balaurele Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 salut,cum ai rezolvat pina la urma?intreb pt ca la noi la RAR,daca ai brief in care apar modificarile,il omologheaza asa cum apare acolo. daca e adus din USA sau Canada,le omologheaza la fel,asa cum vin(roata lata,ghidon larg,numar lateral etc). TFB Să știi că mi-a mai zis cineva să merg la voi la rar, dar până la urmă am făcut-o „the hard way”, cu scos piesele modificate (excepție: am cumpărat un Metzeler nou pe față, e vorba de siguranța mea) și pus piese originale în loc. A fost de lucru, nu-i vorbă, dar bine că am avut de la cine să împrumut. Altfel, ar fi fost culmea să merg la reprezentanță și să cumpăr, pe bani grei, tobe stock, anvelopă spate mai mică, oglinzi stock etc., când eu le aveam deja custom. Ar fi zis că sunt nebun. Acum, singurul lucru pe care îl mai sper e să se facă odată cald și frumos și să fiu suficient de cumpătat încât să nu-l dau pe jos anul ăsta și poate niciodată. E primul meu motor și n-am făcut până acum, din 2005 de când am permisul, decât fro mie de km. pe motoare de împrumut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 bine ca ai rezolvat,insa apar 2 probleme: 1:la urmatorul ITP o sa trebuiasca sa refaci operatiunea 2:s-ar putea sa ai oaresce probleme cu politia(mare atentie daca iesi peste granita) eu am avut noroc,modificarile erau in brief,asa ca l-am inscris asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi81 Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 vand roata spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.