Sari la conținut

Ce Parere Aveti De Moto Guzzi V35ii?


Wolf5ro
 Share

Postări Recomandate

Am schimat pe el:Cilindrii,pistoane,segmenti,ambreiaj,cauciuc fata,placute frana spate,bateria,garnituri baie,garnituri cilindrii,garnituri chiulasa,garnituri capac culbutori,rulmenti grup,semeringuri alternator si platou platini,filtru de ulei si mici suruburi.Toate m-au costat 700 euro,dar toate sunt noi.Acuma motorul arata asa.post-6986-1176476659_thumb.jpgpost-6986-1176476686_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 74
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna ziua la toata lumea,

 

Prietenii imi spun Doru. Locuisec in Brisbane, Australia si am avut prilejul de a va gasi pe internet :what:

Sunt pe motor doar de anul trecut si intr-un fel sunt mindru de faptul ca nu am calarit nimic in afara de Moto Guzzi... asa ca nu as putea face comparatie cu alte motoare :what:

 

Mi-ar face mare placere ca intr-o zi sa trag o tura prin toata Romania, dar din pacate deo-cam data nu-mi permite buzunarul :hug:

 

Oricum pina atunci ma put bucura de povestirile si perpetiile d'stra :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua la toata lumea,

 

Prietenii imi spun Doru. Locuisec in Brisbane, Australia si am avut prilejul de a va gasi pe internet :what:

Sunt pe motor doar de anul trecut si intr-un fel sunt mindru de faptul ca nu am calarit nimic in afara de Moto Guzzi... asa ca nu as putea face comparatie cu alte motoare :what:

 

Mi-ar face mare placere ca intr-o zi sa trag o tura prin toata Romania, dar din pacate deo-cam data nu-mi permite buzunarul :hug:

 

Oricum pina atunci ma put bucura de povestirile si perpetiile d'stra :eek:

salutari si bine ai venit, 1100 sport :sick: , pai noi tot am povestit pe aici ce-ar fi daca ne-ai povesti si tu cum merge jucaria ta , ca pe aici sunt mai mult de 350 si 650 si alea cateva .ne-am bucura daca am auzi si alte opinii de ex, pe mine ma intereseaza sa eau o breva de 750 poate stii ceva despre modelul asta . :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde a scos-o ??..Din ideea ca tot ce nu este japonez , nu este fiabil....iar daca este si italian este dezastru :what:

Numai ca "Guzzi" este incapatanat si nu prea tine cont de astfel de pareri.....sau poate ca am avut eu si cumnatul noroc....amandoi am avut ca prima motocicleta Moto Guzzi V 35 II ( eu am avut V35 II C )

Al meu era din 1983 (~50000km) si al lui cumnatu' din 1985(~45000km) singura problema era ca mai uitam din cand in cand robinetul de la rezervor pe "rezerva" si ne trezeam fara benzina la fix 2-3 km de cea mai apropiata statie peco ( eu am "furat-o" mai des :hug: )....in rest NIMIC.

Motoreta mea am vandut-o(dupa vreo 15000km) unui prieten (inginer mecanic) acum ceva ani, o are si acum si este entuziasmat de ea . Cred ca sunt si poze pe forum de anul trecut cand a facut turul Romaniei.

Daca "ma screm " nitel cred ca mai am si o carte tehnica (nu stiu sigur)....oricum nu mi-a folosit la nik....din lipsa de probleme :D

 

PS Din pacate nu prea mai am poze "reprezentative" cu fosta "iubire" ..in prim_plan V35C-ul meu iar din al cumnatului nu se vede decat rezervorul (alb)...si Corina (blonda) :what:

 

 

goood post !

 

am ajuns la 67000 km si in afara de mici reglaje........cere drum

 

 

(Cred ca sunt si poze pe forum de anul trecut cand a facut turul Romaniei.)

 

/index.php?...47523&st=70

Editat de MihaiM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari si bine ai venit, 1100 sport :what: , pai noi tot am povestit pe aici ce-ar fi daca ne-ai povesti si tu cum merge jucaria ta , ca pe aici sunt mai mult de 350 si 650 si alea cateva .ne-am bucura daca am auzi si alte opinii de ex, pe mine ma intereseaza sa eau o breva de 750 poate stii ceva despre modelul asta . :hug:

 

Nu am mers inca cu Breva dar un lucru (din pacate) tin minte; am vazut o Breva noua ramasa la margine de sosea acum vre-o doua luni. :sick: . Am mai citit si pe Internet ici si colo despre unele plingeri privind Breva. Cica sistemul de injectie se defecteaza usor la ele si trebuie cipul electronic ajustat, cica unele se supra incalzesc... De fapt precum poate stii Guzzile sunt notorii pentru imperfectiuni din fabrica.

 

Tsoaglei mele i-am facut de curind servisul... parca ia mai dat un pic de viata. Ii fac servisul in mod religios la fiecare 5000 km. Asa ii invatata cu fostul stapin (coleg de lucru care de fapt e nebun; are 4 Guzzi (Cali 1100, un Le Mans, un Guzzi Sport 1100 un alt Cali nou tot 1100 si un Ducati 999)

 

Eu nu de mult am avut concediu si am facut o calatorie din Brisbane (Queensland) pina la Hay (New South Wales) dus intors 3200 km. Abia la drum intins incepi sa te intelegi cu ea asa la un nivel mai profund. Doar de pe la 120 km/h in sus incepe sa isi vina in fire. Vibratiile dispar intru totul si simti ca, caracterul motocicletei se schimba. Odata asezata la drum deschis (auto strada) o simti cum toarce intins si e flaminda de sosea. Simti bataia pistoanelor aproape de genunchi ... o simti cum lucreaza, cum raspunde harnica la acceleratie.. parca numai ca sa te faca fericit ca ai cumparat-o nu stiu ... dar cind motorul merge bine (in cazul meu aproape tot timpul) e imposibil sa nu te atasezi de el.

 

Singura problema e pozitia corpului in timpul calatoriei. Primii 200 kms merg usor dar dupa aia ti se pune in spate. Mai bagi gaz sa tii piept cu vintul, sa te mai proptesti in el in a te mai odihnii dar n-o poti tine tot in 160 km / h :what: Precum poate vezi si in poza ghidonul e dus jos pe furci la maximum ... asta mai mult pentru effect cosmetic. Adica arata mai agressiva..... dar unde ma infoiesc cu ea la altii pe la intersectii platesc cu dureri de shale atunci cind nu ma baga nimeni in seama :-)

 

In sfirsit Moto Guzzi, in Australia este considerata o marca exotica. Multe din companiile de asigurari (in afar de doua de care stiu eu) nu ti le asigura.

 

Intr-o zi sper mult sa vin din nou in Romania si sa o iau asa cum se cuvine. De la un capat la altul pe sa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salautari de la Fagaras noului nostru coleg de topicuri !!!!...........hop si eu!!!

 

Salutari, Salutari :hug:

 

Uite asa mi-ar place mie sa ma plimb prin tara.... exact cum arata poza ta; Cu un Guzzi de cruaziera prin munti. Sa respiri aer de munte, sa te opresti din cind in cind sa admiri frumusetiile tarii, sa visitezi manastiri ... la mine aici, cum spun am mers pest 3000 km si am vazut acelasi lucru pentru majoritatea drumului - deshert. Mergi a proasta de simti cum se raceste clima de la latitudine la latitudine iar pe drum nu tu peisaje, nu tu serpentine... doar drumu parca tras al dracu cu liniaru la nesfirsit. :what:

 

Intr-o zi cind o sa-mi permita cofarul am sa revin in tara doar pentru acest lucru. Sa o vad cum mi-ar place mie de pe saua tsoaglei :what: Pina atunci mai visez putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa-ti spun pe aici prin tara sunt destul de rare guzziurile , si mai rari suntem cei care intram peaici . daca citeam si eu ceva inainte de a-mi lua lario ala poate nu ma aruncam ca mi-a facut o gramada de necazuri , mai nou sa bulit o chiuloasa cu piston din cauza unei supape rupte . personal mi-se pare prea filigrante supapele alea si mai ales sistemul lor de actionare .de ex. o singura tija impinge un culbutor articulat cu doua brate cea ce este foarte greu de reglat , cred ca se gasea un sistem mai eficient , si mai rau surubul de reglaj actioneaza direct supapa ..... ce sa mai acuma iar trag sa o repar sau nu ..... depinde ma mai gandesc .. pace voua. si ride safe !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, deci blestemul Lario-ului nu te-a ocolit... Motoarele 'smallblock' (350 - 650 cc) in 4 supape sunt notorii prin lipsa lor de fiabilitate. Un experiment tehnic esuat, as zice. Singurele Guzzuri fiabile in 4 supape sunt cele din seria "OHC 4V": Daytona (1000, RS), V10 Centauro (GT, Sport) si MGS-01.

Cel mai bine (cred eu) ar fi sa cauti niste chiulase stas in 2 supape si sa refaci tot ce tine de alimentare/distributie. Vei pierde aia cca. 8 cai in plus, insa intre un motor bulificat si unul slabit, dar functional, nu cred ca-i greu sa alegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, deci blestemul Lario-ului nu te-a ocolit... Motoarele 'smallblock' (350 - 650 cc) in 4 supape sunt notorii prin lipsa lor de fiabilitate. Un experiment tehnic esuat, as zice. Singurele Guzzuri fiabile in 4 supape sunt cele din seria "OHC 4V": Daytona (1000, RS), V10 Centauro (GT, Sport) si MGS-01.

Cel mai bine (cred eu) ar fi sa cauti niste chiulase stas in 2 supape si sa refaci tot ce tine de alimentare/distributie. Vei pierde aia cca. 8 cai in plus, insa intre un motor bulificat si unul slabit, dar functional, nu cred ca-i greu sa alegi.

tocmai la varianta asta lucrez , am adunat destule date incat sa-mi dau seama ca merge chiuloasele standard cu 2 supape ,am vrb si cu cei de la guzzi in italia si mi-au spus ca se poate dar trebuie sa schimb pistoanele ca cele cu 2 supape au o scobitura ptr supape in rest totul tine de reglaje si pricepere { aici ma descurc

} ;) .sistemul ala cu 4 supape e atat de prost incat cat as fi reglat de bine supapele tot tacanea foarte frustrant. dupa cum bine spuneai nu ma intereseaza ca pierd 8 cp cat ma incanta ca pot merge linistit , ca daca vream putere luam altceva . pur si simplu imi place motoreta cu toate hibele ei . :nono: va tin la curent cu evolutia lucrarii , dar totul depinde de e-bay cand apare ceva pe acolo ca din magazin o chiuloasa noua e prea scumpa . cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna baieti ..... iacata o luuuuuunga lista cu magazine de consumabile si piese ptr guzze in europa si nu numai ...www.la.boutique-italienne.com ; guzzitalia.com ; harpermotoguzzi.com ; mgcycle.com ; gawa-guzzi.de ; stein-dinse.de ; guzziepiushop.de ; motogiovane.it ; tlm.nl ; ... iar aici gasiti cam tot ce tine de guzze .. manuale . tabele cu diagrame , manuale de reparatie , service manual etc ... www.guzzitech.free cele bune si sa va bucurati de ele . :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai manual de reparatie la guzzi ?.....Fane da un mail ca si eu il vreau!!

mi-a dat mie Fane toate manualele lui........ti le dau io cand ne mai vedem.....sa-ti fac un CD +abecedarul si caietele de caligrafie de clasele I si II in format electronic :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a dat mie Fane toate manualele lui........ti le dau io cand ne mai vedem.....sa-ti fac un CD +abecedarul si caietele de caligrafie de clasele I si II in format electronic :duel:

da , da i-am dat lui bogdanel cam tot ce aveam despre guzze .... dar mai sapati si voi poate mai gasiti ceva pe-aici.. www.guzzitech.free . :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

craksule ... ea zi ai primit cascavalul de la capacul ala ? si vezi ce faci si de garnitura aia de capac ... va mai merg sculele ca eu ma dau cu altceva acuma pana o fac pe a mea .. pace voua !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...