Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut

 

sunt si eu posesorul unu cbr600rr din 2004, inainte am avut un kawa zx6r 99, vroiam sa intreb si eu pe la cat se ridica temperatura la apa la voi ?

 

la mine la mers prin oras se duce pina la 104 grade si atunci porneste ventilatorul si mai scade vreo 2 grade , totusi nu e cam mult 104-105 grade?

 

 

la kawa nu aveam indicatie directa asa cum am acum dar parca nu se ridica chiar atat

 

 

mercii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

600rr 07 am ajuns cu el in 109 grade... nu are o treaba la 103 grade este optima... stai calm.. nu o sa strici tu motorul din cauza temperaturi nici odata... am avut un 919 97 am mers fara apa.. vasul exp gol.. + nustu din galerie ca a intrat frumos 1.5 l o sticla de granini :blink: asa ca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaa, pai nu sta constant la peste 100 de grade , in mers pe caldura sta pe la 90 de grade azi am mers cu ea si statea constant la 80 grade , numai ca prin oras daca opresc la semafor si mai stiu eu o frec pe ici pe colo se duce imediat la 104 grade si pornese ventilatorul si mai scade pe la 102 , dar daca ies cu ea la drum mai intins scade inapoi sub 100

 

 

merci de raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca stiu eu

 

am avut o problema asemanatoare , am scos butoamele de cauciuc ,

sub butonul de caucuc are o chestie de plastic care face contactul acolo

chestia ai de plastic era deplasata , cazuta in interior

am luat-o cu o penseta, am pus-o la loc si am pus butonul de cauciuc inapoi si gata

 

da o sa te chinui

 

bafta

 

cred ca asta e probl

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de sfaturi...

 

apas ambele butoane ...dar nu merge...

tind sa cred ca XELIBRI2007 are dreptate...

o sa incerc sa vad ce pot face

interesant e faptul ca daca il apas singur merge.....doar in combinatie cu celalalt nu merge .....

 

am mai incercat...dar tot ..NIMIC!

 

poate la o iesire in grup....imi va arata cineva cum se face......(pana atunci astept sa-mi vina anvelopa spate...ca sa pot iesi la ture..)

 

mersi de informatii...

 

 

salutare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cumpar oglinzi si geam de 600RR din 2003, normal sau "double bouble"(nush daca se scrie asa :disappointed: ) .

Multumesc.

 

EDIT. Si inca o problema, ledul HISS imi sta aprins non stop, nu clipeste nu nimic, si cu cheie si fara cheie el sta aprins... stie cineva ce ar avea?

Editat de peoples
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul asta sunt ocupat cu Bac`ul,admitere and stuff dar de la anul sper sa intru si eu in campionatul intern dar mai mult sper sa merg cu voi pe afara pe circuite adevarate...urc mobra in camioneta si direct in Grecia :D ...

 

PS carenele ptr curse sunt cumparate de la dealer sau facute la un atelier?un pret daca se poate... :cheers:

 

@NND : cred ca o sa-mi montez toba fara silenceru ala sa vedem ce iese :yikes:

 

Va salut baieti, am o intrebare, la un f4i, toba stock, exista silencer, care se poate scoate? :disappointed:

Editat de wtf?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire. Ma apropiu de sfarsitul de sezon si, in acelasi timp, de limita de 5.000 km cu uleiul existent. Intrebarea mea este urmatoarea: Cum e mai bine sa procedez, schimb uleiul acum si bag motorul la iernat cu uleiul schimbat, sau, in martie, cand il scot de la iernat, fac atunci schimbul de ulei? Nu voi circula cu motorul pe perioada iernii, pana prin martie-aprilie, cand vine vremea faina. Astept sfaturile voastre. Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut baieti, am o intrebare, la un f4i, toba stock, exista silencer, care se poate scoate? :disappointed:

nu cred ca e detasabil.

Mesaj completat

Am si eu o nelamurire. Ma apropiu de sfarsitul de sezon si, in acelasi timp, de limita de 5.000 km cu uleiul existent. Intrebarea mea este urmatoarea: Cum e mai bine sa procedez, schimb uleiul acum si bag motorul la iernat cu uleiul schimbat, sau, in martie, cand il scot de la iernat, fac atunci schimbul de ulei? Nu voi circula cu motorul pe perioada iernii, pana prin martie-aprilie, cand vine vremea faina. Astept sfaturile voastre. Asfalt uscat!

asta m-am intrebat si eu. cred ca nu se intampla nik daca-l lasi, si-l schimbi dupa aia. poate stie cineva sigur?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire. Ma apropiu de sfarsitul de sezon si, in acelasi timp, de limita de 5.000 km cu uleiul existent. Intrebarea mea este urmatoarea: Cum e mai bine sa procedez, schimb uleiul acum si bag motorul la iernat cu uleiul schimbat, sau, in martie, cand il scot de la iernat, fac atunci schimbul de ulei? Nu voi circula cu motorul pe perioada iernii, pana prin martie-aprilie, cand vine vremea faina. Astept sfaturile voastre. Asfalt uscat!

 

Daca schimbi uleiul de acum, isi va pierde din proprietati pe perioada cat sta la iernat.Asa ca ar fi mai indicat s-o lasi asa si la primavara faci schimbul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...