Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Exact. Am avut F4, mers drumuri de sute, 500km/zi, totul acceptabil. Dupaia mi-am luat 600RR, facut un drum dus intors BUC-Vama Veche in aceeasi zi, eram rupt, terminat, nu am mai vrut sa ma sui pe motor mai mult de 1 sapt. Dupaia, am avut 954rr, BIJUTERIE la touring, facut acelasi drum la Vama Veche, seara dupa ce m-am intors, aveam inca chef sa mai dau o raita prin Bucuresti. Cu 600rr, nu era nici o problema la drumuri de maxim 2 ore. In 2009 am avut 3 zile pe mina un 600 rr 2007, la Hungaroring, a fost o dezamagire totala, imi amorteau labele picioarelor dupa 10minute. Nu aveam loc sa ma misc pe el. Inainte mersesem pe pista la 4 circuite mari cu 954RR si R1 2000, ma simteam foarte bine pe ele. Aveam 1.79, 87 kg, masura 56 la costum moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am o toba stock de vanzare pentru 600RR 2005-2006 din care au fost scoase sitele (e desfacuta pe deasupra si nu se vede sudura dupa ce e montata pe motor).

Sunetul este apropiat de o toba sport.

 

In caz ca e cineva interesat:

 

Pret 150 de lei.

0740 078 525 Bucuresti/Brasov sau trimit prin curier.

post-79429-0-46540100-1430120097_thumb.jpg

post-79429-0-90046800-1430120137_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Caut sa cumpar un set discuri frana fata pentru honda cbr 600 rr 2005-2006, daca are cineva si ma poate ajuta ii sunt sincer recunascator :)

Cauta userul: Ady12

Are preturi foarte bune si te ajuta cu orice ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Am si eu nevoie de niste ajutor, sunt incepator am approx 100km cu motorul asta, toate bune si frumoase dar aseara cand am iesit cu ea am observat

ca se aude un click cand pun frana de fatza, asta nu se auzea inainte.

 



Stie cineva de la ce se poate auzi acest zgomot? Cu 100km in urma i-am schimbat placutele de frana, si am curatat si pistonasele + lubrifiat.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lamelele arc de pe placute sau sa nu fi capatat discurile joc in inelele de prindere dintre port disc si disc..

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un CBR 900RR/SC28, an 1994, ma poate ajuta cineva cu un manual de reparatie? Link, email (daca suporta).

Sau chiar DVD trimis cu posta la pret acceptabil. Pot trimite banii anticipat in cont prin internet banking.

Multumesc. Drumuri faine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

am si eu o problema cu un 600rr, prima generatie (03-04)

alaltaieri pe la 23.30 eram pe centura in drum spre casa, nu era iluminata deloc zona si nu imi venea nimeni pe contrasens asa ca am vrut sa aprind faza lunga sa vad ceva mai bine in fata. apas pe butonul de pornit faza lunga si mi-a murit si faza scurta, iar cea lunga evident ca nu s-a mai aprins. panica 2 secunde pana mi-am adaptat ochii la bezna, apoi mers incet pana acasa, sigur de faptul ca a bubuit siguranta si ca o rezolv usor.

 

a doua zi (adica ieri) am zis sa ii verific sigurantele. cea pt lumini, de 20a era arsa, asa cum ma asteptam. ma duc la benzinarie, iau niste sigurante, inlocuiesc defuncta cu una noua si pornesc de test motorul. surpriza insa, becul de faza scurta se aprinde la 50% din putere (si pozitia la fel), insa daca pornesc faza lunga isi revine la puterea normala, insa faza lunga tot nu se aprinde. Am mai descoperit azi si ca daca scot de tot mufa de la faza lunga isi revine becul la puterea normala. becurile sunt in regula, le-am schimbat intre ele si e aceeasi problema. aveti vreo idee? am inteles ca fix intre faruri (pe care trebuie sa le dau jos) e un releu pt lumini, sa fie de acolo buba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duminica seara, dupa ploaia aia torentiala din Bucuresti, am avut "norocul" sa intru pe o strada foarte inundata in care aproape am scufundat motorul. La modul ca atunci cand treceam prin apa, veneau valuri peste faruri si parbriz... Exista vreun risc sa fi intra apa prin galeriile alea spre filtru de aer, eventual sa fi ramas mizerie pe filtru de aer?

Mentionez ca momentan mobra nu face urat si nu-mi dau seama sa-i fi afectat ceva, doar ca am scos din botul ei niste frunze si crengute bagate in admisiile alea frontale (sau cum le zice).

Vreo recomandare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimabililor, iaca si eu proaspat posesor de 600 rr model 2007 (incerc sa pun si foto). Vreau sa-i pun crash pad-uri. Ce imi recomandati? Trebuie gaurite ceva carene?. As vrea sa arate bine si sa fie si bune in caz de necaz. In alta ordine de idei, o sa-i pun Motul 7100 15w50. Voi ce bagati, mai ales pentru vara?

 

Manual service are cineva? Pe net am gasit doar manualul utilizatorului.

 

Astept cu bucurie orice observatie, recomandare, tips&tricks legate de mobra asta.

 

Asfalt uscat sa avem. Happy days!


» Post actualizat in 22 May 2015 05:08

Asta mica :)

post-68978-0-35394900-1432271265_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Welcome to the club ! F misto jucaria, o sa-ti placa !

Pt crash-uri nu trebuiesc gaurite carenele dar iti recomand si niste protectii pt capacele de motor.

Ulei: 10w40 pt mers normal, 10w50 pt mers mai turat sau trackdays.

Am mers pe Motul cativa ani, acum folosesc Repsol. Multumit de amandoua.

 

Fiind usoara intra usor in stoppie si mare atentie cand retrogradezi ca se blocheaza usor spatele (fiind usoara), are nevoie de un slippery clutch.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Ahilepeleianul. Ca sa-ti ofere 100% protectie, crash-pad-urile trebuie montate direct pe gaurile de prindere in propulsor, fara adaptoare care ocolesc carenele. Un prieten si-a montat baracuda, fara decupare carene, a agatat un stilp de gard la doar 10km/h, nici macar nu a cazut. Asta i-a cauzat o micrifisura in blocul de cilindri, nu se vedea cu ochiul liber, dar transpira o gramada de ulei cind se incalzea motorul si ture inalte. Ideea de baza e ca daca motoreta cade pe un cras-pad montat printr-o pirghie laterale adaptoare, acea pirghie se poate indoi, chiar rupe, padul va sparge blocul motor, rezulta dauna totala.Si un alt amanunt, suruburile care string padurile sa fie din material mai moale, nu dur, ca sa se indoaie, altfel se smulge filetul. Ori iti pui paduri prinse prin bucsa montata direct perpendicular, cu decuparea partiala a carenelor, ori nu pui nimic. Cum spunea colegul mai sus, mai importante sint capacele de kevlar -carbon (cu minim 5mm grosime de kevlar in punctele de frictiune), montate cu Sikaflex 221 in strat de cca 3-4mm pt amortizare. Te scapa de un capac spart plus 3l de ulei plus transport pe remorca . Daca nu saracesti , pune-i 300V 15-50, si schimba-l cit mai des.

 

slippery clutch.

e important la modelul asta, macar cauta unul second daca nu ai bani de unul nou.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

par ,nu se potrivesc din ce stiu eu,a mai fost lansata intrebarea ,trebuie sa faci cv adaptari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Ahilepeleianul. Ca sa-ti ofere 100% protectie, crash-pad-urile trebuie montate direct pe gaurile de prindere in propulsor, fara adaptoare care ocolesc carenele. Un prieten si-a montat baracuda, fara decupare carene, a agatat un stilp de gard la doar 10km/h, nici macar nu a cazut. Asta i-a cauzat o micrifisura in blocul de cilindri, nu se vedea cu ochiul liber, dar transpira o gramada de ulei cind se incalzea motorul si ture inalte. Ideea de baza e ca daca motoreta cade pe un cras-pad montat printr-o pirghie laterale adaptoare, acea pirghie se poate indoi, chiar rupe, padul va sparge blocul motor, rezulta dauna totala.Si un alt amanunt, suruburile care string padurile sa fie din material mai moale, nu dur, ca sa se indoaie, altfel se smulge filetul. Ori iti pui paduri prinse prin bucsa montata direct perpendicular, cu decuparea partiala a carenelor, ori nu pui nimic. Cum spunea colegul mai sus, mai importante sint capacele de kevlar -carbon (cu minim 5mm grosime de kevlar in punctele de frictiune), montate cu Sikaflex 221 in strat de cca 3-4mm pt amortizare. Te scapa de un capac spart plus 3l de ulei plus transport pe remorca . Daca nu saracesti , pune-i 300V 15-50, si schimba-l cit mai des.

 

slippery clutch.

e important la modelul asta, macar cauta unul second daca nu ai bani de unul nou.

 

Merci pentru raspunsuri. Kevlar/carbon deja am dat comanda, ramane de vazut cum se face prinderea/lipirea. Cat despre ulei, 300V din cate stiu eu este inutil pentru strada, el isi arata valoarea pe circuit si e facut special pentru acest regim de mers. Acum corectati-ma daca gresesc. Nu e vorba de bani, dar voi merge pe Motul 7100 , fie 15W50, fie 10w50. 10w40 cred ca e cam subtire pentru cat se incinge motoreta asta, plus ca vin temperaturile de vara. Sliperry clutch stiam ca nu are, nu stiam ca se poate pune. Daca se poate pune e excelent. Ma voi interesa de preturi.

 

Sa ne vedem sanatosi in trafic. Happy days! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pentru raspunsuri. Kevlar/carbon deja am dat comanda, ramane de vazut cum se face prinderea/lipirea.

Sikaflex 221.Strat gros.

 

De unde ai comandat capacele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...