Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi mult otto.tun!

 

Daca nu va este cu suparare mai bag 2 pozulici. Poate mai animam thread-ul si mai atragem pe cineva to the dark side of honda :D

 

32245960gt8.jpg

 

28901646am1.jpg

 

mom imi astept echipamentul si abia astept sa ies la o plimbarica usoara de vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa un efort si pune imediat toba, filtru si parbriz racing, sa vezi ca se schimba socoteala...daca mai pui si un pinion cu un dinte mai putin pe fata, atunci poti sa ii dai bataita ca lumea de tot! :D dar totusi nu uita ca 1000 de km sa mergi pana pe la 6000 de ture!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari dragi posesori de RR. De ieri ma pot numara si eu cu mandrie in aceasta categorie.

 

Multumiri in special lui yelyne si reverse care mi-au raspuns la intrebari. Va sunt dator cu o licoare la alegere la prima intalnire. In rest sper sa ne vedem cat mai curand pe strazi pt ca am un milion de lucruri de invatat despre RR.

Imi pare bine ca ti-am putut fi de ajutor si mai mult decat atat imi pare bine ca ti-ai luat cbr`ul :D

Sa-l stapanesti sanatos , sa nu ai nicio problema cu el si sa ai parte numai de bucurii alaturi de el . Sa nu te zgarcesti la echipament ptr ca e vorba de pielea ta , daca vrei iti dau niste sfaturi si un contact pe PM in legatura cu echipamentul . In rest, sa ne vedem cu bine pe strazi...da Doamne sa treaca BAC`u asta sa pot sa stau non stop pe strazi , ca plange amaratul mai mult prin garaj :rock:

 

Multa bafta ! :rock:

 

fa un efort si pune imediat toba, filtru si parbriz racing

ai mare dreptate , toba stock aproape ca nu se aude iar parbrizul este 100% necesar , asta stock nu prea ajuta practic iei tot aerul in piept+cap oricat de mult ai incerca sa te bagi sub el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi. Sincer habar nu aveam. Ca sunet toba mi se pare momentan more than enough dar cred ca mai are legatura si faptul ca nu prea sunt eu obisnuit cu ea. M-ar tenta o Akra dar cum cei de la honda nu ma lasa decat cu Arrow (din auzite) voi mai vedea. Oricum este MULT prea devreme sa ma gandesc la asa ceva IMO. Imi place la nebunie asa cum este! :D

 

La echipament nu m-am zgarcit deloc, as putea spune chiar din contra, dar inca nu a venit. Asa ca motorul momentan are acelasi rol ca plantele din jurul lui. Adica decorativ.

 

Off-topic Bafta maxima la bac reverse!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o nelamurire...care dintre voi a citit manualul de intretinere...?

vad ca faceti skimbul de ulei destul de devreme... :D

dak in carte spune sa il faci la 6000,pai aia sunt prosti,noi destepti...

ca si revizia la 3ooo...ce dreak e aia...?

astia de la honda si pe mine m-au pus sa o fac la 3000...am facut--o...dar apoi(na...ca dupa se desteapta romanul) am citit si eu manualul...fuck...scrie la...1000-12000-24000...etc...

pai si aia de la honda ma kemau si la 6000 si la 12000 si la 18000...etc...

am spus ca eu nu mai fac reviziile care nu sunt mentionate in manual si au spus ca nu e nici o problema...ca tre sa fac cum scrie in manual...dak nu spuneam nimic ma taxau de fiecare data fara rost...si acu...toti stim ca o revizie e lejer peste 400 ron...poate mai mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o nelamurire...care dintre voi a citit manualul de intretinere...?

vad ca faceti skimbul de ulei destul de devreme... :D

dak in carte spune sa il faci la 6000,pai aia sunt prosti,noi destepti...

ca si revizia la 3ooo...ce dreak e aia...?

astia de la honda si pe mine m-au pus sa o fac la 3000...am facut--o...dar apoi(na...ca dupa se desteapta romanul) am citit si eu manualul...fuck...scrie la...1000-12000-24000...etc...

pai si aia de la honda ma kemau si la 6000 si la 12000 si la 18000...etc...

am spus ca eu nu mai fac reviziile care nu sunt mentionate in manual si au spus ca nu e nici o problema...ca tre sa fac cum scrie in manual...dak nu spuneam nimic ma taxau de fiecare data fara rost...si acu...toti stim ca o revizie e lejer peste 400 ron...poate mai mult...

asta ziceam si eu , dar in carnetul de service primit de la intermotorcycle scrie despre reviziile de la 1000-3000 etc , facand reviziile astea ramai in garantie din cate am inteles ... oricum ptr speedere este bine sa se schimbe uleiul mai des de 6000 km mai ales ptr cei care merg mult in ture mari :rock: ... dupa revizia de 6000 o sa schimb uleiul cam o data la 4000 km

 

 

LE : am si eu o nedumerire.trebuie date gauri in carene ptr buloanele de protectie?are cineva montate pe 600 RR `05-`06 buloane ?!la alte modele am vazut ca e loc ptr ele dar la mine sa mor daca gasesc vreun loc ptr ele , singura metoda cred ca este gauritul ... pls ca vreau sa-mi comand un set

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am interesat si eu si cik singura posibilitate este sa dai gauri...:rock:

da , am si gasit cateva seturi ...unele bune sunt la 100 euro ..trebuie doar sa mai gasesc pe cineva care se pricepe sa le monteze in Bucuresti...daca nu , cand ma duc la Constanta am acolo cine sa le monteze...parerea mea e ca se merita investitia :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ziceam si eu , dar in carnetul de service primit de la intermotorcycle scrie despre reviziile de la 1000-3000 etc , facand reviziile astea ramai in garantie din cate am inteles ... oricum ptr speedere este bine sa se schimbe uleiul mai des de 6000 km mai ales ptr cei care merg mult in ture mari :D ... dupa revizia de 6000 o sa schimb uleiul cam o data la 4000 km

LE : am si eu o nedumerire.trebuie date gauri in carene ptr buloanele de protectie?are cineva montate pe 600 RR `05-`06 buloane ?!la alte modele am vazut ca e loc ptr ele dar la mine sa mor daca gasesc vreun loc ptr ele , singura metoda cred ca este gauritul ... pls ca vreau sa-mi comand un set

 

 

amice...fara suparare...ai citit manualul...?

crezi ca dak constructorul a zis la 6000...motorul nu e si testat ptr a rezista...?...poate ca noi suntem mai meseriasi decit galbejitii si mai piloti decit pilotii lor de teste...

treaba voastra ce faceti...eu doar is curios ce scrie in manual...zice ceva de revizia la 3000...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amice...fara suparare...ai citit manualul...?

crezi ca dak constructorul a zis la 6000...motorul nu e si testat ptr a rezista...?...poate ca noi suntem mai meseriasi decit galbejitii si mai piloti decit pilotii lor de teste...

treaba voastra ce faceti...eu doar is curios ce scrie in manual...zice ceva de revizia la 3000...?

in owners manual nu scrie de reviziile ptr service , scrie doar ce se verifica si ce se schimba la 1000 , 6000 12000 etc. In CAIETUL DE SERVICE scrie de revizia de 3000 km . Toti pilotii , mecanicii etc recomanda sa se schimbe la motoarele de VITEZA uleiul mai des . In fond fiecare face ce vrea cu uleiu lui...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce schimbi uleiul la 1000, 3000, 6000, ei recomanda din 6 in 6 mii, eu schimb uleiul la 3-3500.altfel, se face apa dupa forjele alea grele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

LE : am si eu o nedumerire.trebuie date gauri in carene ptr buloanele de protectie?are cineva montate pe 600 RR `05-`06 buloane ?!la alte modele am vazut ca e loc ptr ele dar la mine sa mor daca gasesc vreun loc ptr ele , singura metoda cred ca este gauritul ... pls ca vreau sa-mi comand un set

 

 

buloanele pt RR-ul din 2007 au costat 200 RON, cu tot cu instalare. si mi-a gaurit carenele, dar foarte atent, si arata bine :D

 

daca te intereseaza , iti dau nr. de tel. de la acel service :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buloanele pt RR-ul din 2007 au costat 200 RON, cu tot cu instalare. si mi-a gaurit carenele, dar foarte atent, si arata bine :D

 

daca te intereseaza , iti dau nr. de tel. de la acel service :rock:

chiar te rog sa-mi trimiti pe PM numarul de telefon , iti raman dator :rock:

Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Motorul este model 2006, portocaliu, are cam 2000km acum. Prima mie de km am mers cu ea turata cam pana in 6500, de vreo cateva ori am ajuns la 7500 scurt. A 2-a mie de km am mers in mare parte sub 9000 de ture. Astazi am ajuns la 11.000 pentru cateva secunde doar si am mai ajuns de vreo 2 ori pana la 10.000.

 

La primul shimb de ulei (1.000km) mie mi-au pus Motul semi-sintetic 10W40. Dupa 3000 o sa pun sintetic tot 10W40, pentru ca asa scrie in carte am vazut ca voi puneti 15w50, poate e mai bine ca voi, nu ma prea pricep, n-am mai avut motor inainte. Eu nu merg turat perioade mari, mai ales pentru ca sunt incepator deci cred ca e ok cu uleiul.

 

Am luat-o la promotie cu toba Arrow pe care inca nu mi-au montat-o sper ca la urmatoarea revizie s-o am si pe-aia, toba stock nu se prea aude. :bounce:

 

post-14947-1178908530_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ziceam si eu , dar in carnetul de service primit de la intermotorcycle scrie despre reviziile de la 1000-3000 etc , facand reviziile astea ramai in garantie din cate am inteles ... oricum ptr speedere este bine sa se schimbe uleiul mai des de 6000 km mai ales ptr cei care merg mult in ture mari :bounce: ... dupa revizia de 6000 o sa schimb uleiul cam o data la 4000 km

LE : am si eu o nedumerire.trebuie date gauri in carene ptr buloanele de protectie?are cineva montate pe 600 RR `05-`06 buloane ?!la alte modele am vazut ca e loc ptr ele dar la mine sa mor daca gasesc vreun loc ptr ele , singura metoda cred ca este gauritul ... pls ca vreau sa-mi comand un set

 

EU AM MODELUL 2005 SI MI-AU DAT GAURA IN CARENA CA SA LE MONTEZE.EU ZIC CA ARATA OK.ATASEZ O POZA SA-TI FACI O IDEE.

post-15568-1179041039_thumb.jpg

Editat de wob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vazandu-le cum arata cand le iei aceeasi culoare, pot sa spun ca nu sunt prea rele. Dar tot nu stiu daca mi-as pune.

 

@wob Ti-am vazut de cateva ori motorul in fata salii de forta din r2 (regie) Frumos, frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare rapida...voi cum spalati bestia? Ce sampon, prosopel si alte alea? Si de pe unde le luati? Am citit cateva thread-uri pe forum aici dar o dadeau in diverse glumitze si nu am obtinut nimic concret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu asa fac:

in primul rand nu o spal la spalatorie ,ci acasa.motive- presiunea de la jet, samponul lichid si ceara sunt dusmani pt motor.cu presiunea poti sa belesti pe la motor una alta in caz ca nu ai grija sau daca ai pur si simplu ghinion; spuma lichida ataca componentele de aluminiu si raman pete nasoale pe ele; ceara lichida strica suprafetele de plastic, adica parbrizul si celelalta parti de plastic,pe care dupa spalare raman urme nasoale.

cum incep spalatul:burete de spalat masina mare, buretel din ala mic de spalat vasele, laveta pentru jenti, mai naspa, piele de caprioara pt sters carene, carpa alba pentru retusat. folosesc sampon de masina, poti face rost si de la vreo spalatorie auto daca cunosti sampon din ala mai smecher.

incep cu degresare jante, clatire,iar daca mai raman urme de grasime de la sprayul de lant etc, degresare cu spray.

apoi stropesc tot motorul sa inmoi bine, dau repede cu sampon sa nu se usuce, clatesc bine si incep sa sterg.

stersul e cheia, aici trebuie avut grija si rabdare; dupa ce crezi ca ai sters peste tot, mai apar " n" locuri unde ramane apa. de exemplu, pe suportul de bord, la cabluri, ca sa nu mai amintesc de apa din suruburi.

ideal este sa ai aer sub presiune, da cine are acasa compresor de aer?

la urma mai sterg odata jantele, daca ai pasta se poate lustrui putin si gata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare rapida...voi cum spalati bestia? Ce sampon, prosopel si alte alea? Si de pe unde le luati? Am citit cateva thread-uri pe forum aici dar o dadeau in diverse glumitze si nu am obtinut nimic concret.

 

 

Pt ca nu prea am timp si nici rabdare,o spal la spalatorie.Nu dau cu jet pe aproape,ci de la cel putin 1 m distanta si evit sa dau cu jet pe bord.Pana acum nu am avut probleme si sper sa nu am.Ma duc la o singura spalatorie unde baietii au invatat ce trebuie sa faca.

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfaturi wob...dar cred ca voi merge pe varianta lui otto. Sunt un pic maniac cand e vb de obiectul meu si daca fac o gafa prefer sa o fac cu mana mea.

 

Multumesc mult otto de sfaturi. Sper ca imi permti sa te mai stresez cu niste intrebari, dar pe PM si daca va fi cazul. :drums:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfaturi wob...dar cred ca voi merge pe varianta lui otto. Sunt un pic maniac cand e vb de obiectul meu si daca fac o gafa prefer sa o fac cu mana mea.

 

Multumesc mult otto de sfaturi. Sper ca imi permti sa te mai stresez cu niste intrebari, dar pe PM si daca va fi cazul. :drums:

cel mai bine omu invata din greseleile altora, dar in special din ale lui. recunosc ca am gresit mult la viata mea, asa ca nu vreau sa ma laud, dar stiu multe.oricand cu placere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...