Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

Salut, la 600rr din 2006 cum ajung la baterie? are suruburi sub sa? daca da, ce cheie se potriveste.

 

merci

 

salut, incerc sa vand motoreta unui prieten plecat din tara. vorbim de un 600rr din 2006 cu 3000 de km rulati (real), arata ca iesita din fabrica. l-am ajutat personal sa o cumpere in 2008 chiar din brasov de unde sunt io, pe recomandare. a luat-o de la un om de afaceri care mergea cu ea la piscina cu nevasta :)). ulterior a inceput scoala de soferi si nu a terminat-o pt ca a plecat din tara. practic motoreta a stat ani de zile in garaj. este stock cu absolut toate piesele originale cu care a venit din fabrica. este inmatriculata pe numele mamei lui, deci nu ar fi probleme la vanzare. se poate vedea in Bucuresti, zona aviatiei. deocamdata am doar o poza, la cerere o sa mai fac si altele.

 

pretul este de 5300 eur negociabil

 

tel: 0721895361 - Robert (in perioada 9 20 Aug s-ar putea sa fiu plecat din tara, daca nu raspund, lasati un mesaj si revin io)

post-14381-0-77887700-1311708153_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutari domnilor! sunt si eu coleg al vostru,ca motociclist ma refer,iar acum vreau sa intru in bresa voastra cu honda cbr rr! daca puteti,daca vreti si daca aveti posibilitatea,ajutati-ma si pe mine va rog.... cu un sfat,nu cu un ban.... mi s-a pus pata pe honda... chiar honda rr. marea problema e ca sunt incepator in ceea ce priveste cunostintele tehnice despre motoare,ca motociclist am trecut de an doar. asa. si vreau sa schimb caprita ce o am acum, o suzuki gs500 cu o honda. ma intereseaza si pe mine cateva sfaturi pt a putea alege modelul de cbr rr cel mai potrivit 600 ,900/1000. va rog mult sa tineti cont de urmatoarele aspecte cand veniti cu sfaturile: sunt sa zicem "vitezoman" dar nu in oras! din 4000km facuti pe sezon,2500 sunt facuti in oras, deci m-ar avantaja un model care sa fie mai lejer in oras. sa nu uitati va rog viteza maxima pe care o au modelele respective si,nu in ultimul rand,consumul,deoarece,e si el foarte important!inca ceva: avnad in vedere ca nu dispun de foarte multi bani,maxim 3500E va rog mult sa-mi dati cateva sfaturi si despre achizitionare(model anul xxx, carburatie,injectie, sa o cumpar la iarna,etc)

multumesc mult si astept opiniile si sfaturile voastre!

asfalt uscat si cer instelat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

practic motoreta a stat ani de zile in garaj. este stock cu absolut toate piesele originale cu care a venit din fabrica. este inmatriculata pe numele mamei lui, deci nu ar fi probleme la vanzare.

 

si lumea nu crede cand cineva spune "am luat-o de la o batranica, o tinea in garaj de cativa ani" :D

 

motorul arata foarte bine, bafta la vanzare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Highlights Hungaro 23.06 (inclusiv cateva filmulete on-board). :rusinica:

 

 

 

In 26 august e trackday. Vine cineva d-aici sa ne distram impreuna? :rolleyes:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, mariantiu.

Trackday e o zi in care organizatorii de pe un circuit auto-moto lasa motociclistii sa-si "faca de cap" acolo. :rusinica:

Mergi cu motocicleta, platesti o taxa si te dai in conditii de siguranta pe care nu le vei intalni pe strada.

Vezi aici cum a fost prima mea iesire pe Hungaroring, precum si cateva costuri estimative.

 

 

Daca mai ai intrebari la care stiu raspunsul, nu ezita sa intrebi. :cheers:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mariantiu, la 3500 de euro, daca mai ai un pic de rabdare sa vina toamna sa scada preturile, gasesti 600rr din 2005 lejer , intretinut si cu accesorii. Nu ar trebui sa te preocupe prea tare viteza maxima, n-o sa ii dai tot timpul cat poate. Cat despre consum, la drum lung, singur, poti sa scoti si 6 la suta (am scos 6,3 la suta cu pasager) , pe la 6-7000 turatii in viteza a 6-a sau 14-15 litri la forja pe autostrada :D In oras, undeva pe la 8-9 litri / 100km as aproxima, desi n-am facut niciodata consumul. Per total merita, in functie de inaltimea ta vei sta mai mult sau mai putin confortabil. Ah, si din 2003 de cand a aparut rr-ul, s-a fabricat doar pe injectie :P Daca mai ai alte intrebari, pune-le aici :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:Stau-de-6" : multumesc mult pt toate detaliile oferite. constat ca cel putin pe sfert ma incadrez:am masina,am remorca,pot face rost de bani,pt ca asa cum ai zis si tu nu-i foarte scump! imi lipsesc doar 3 lucruri: a)motor pt circuit,momentan am un gs500 >>> b)stiinta de a merge pe motor de viteza(nu stiu sa pun genunchiul jos) si >>>>> c) trebuie sa adaptez remorca pt a cara motoare,ceea ce cred eu ca nu va fi ceva exagerat de greu,un suport prins in structura ei de rezistenta si gata! daca reusesc sa iau un rr,ne poate ne vedem si pe acolo! inca odata multam mult pt foate detaliile,bafta multa la urmatoarea iesire si pana atunci asfalt uscat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a. Nu erau doar motociclete de viteza acolo. Erau si oameni cu touring-uri si naked-uri. Deci, punctul acesta e rezolvat. :P

b. Pusul genunchiului jos nu o stiinta. :rusinica: Poti sa te dai linistit pe circuit si fara a "poliza" la slidere. :)

c. Chiar tu ti-ai dat raspunsul. :P

 

Ideea e ca daca mergi pe circuit poti sa-ti imbunatatesti stilul de mers intr-un mediu cat mai sigur pt tine.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Frana" : multam mult pt detaliile si sfaturile tale: si eu m-am gandit sa vand acum gs-ul 500,sper sa iau cam 1900 pe el,sa mai astept pana la iarna si atunci sa iau rr-ul!dupa sfatul tau inseamna ca n-am dat gres in presupuneri! acum,revenind la motorul in sine,tin sa mai precizez asa:principiul meu este sa nu merg cu pasager,in masina bag si 10 oameni desi am doar 7 locuri,dar pe motor mi-e suficient sa am grija doar de mine. e mult mai riscant si nu vreau sa am pe constiinta si pe altii. apoi,vreau un motor cu care sa incep sa ma dau pe circuit,d'aia renunt la suzi a mea,cu care in oras ma inteleg super belea. pt drum,estimez ca inclusiv pe autostrada n-am sa-i dau mai mult de 180-200,si assta doar pe portiuni scurte,mia ales ca nu prea am de ce merge pe autostrada. ma intereseaza siguranta si prefer circuitul. legat de aspectul confort: ca inaltime am 1.83m deci nu foarte inalt,dar putin cam greu,90kg,si aici incerc sa lucrez la a slabi,ca nu prea stau bine pe motor cu rezervor peste rezervor. cine,si anume domnu' "balamuc" daca ai auzit de el,zicea ca 600 sunt mai incomode pt oras,avnad in verede faptul ca merg si mult in oras... dar acum stau si ma gandesc,daca un 600 are consum de 8-9 in oras,atunci un 900/1000 ma termina,sare de 11 lejer. acum,voi care sunteti posesori si deja experimentati,cred ca-mi puteti da cel mai bun sfat,tinand cont de precizarile mele. ideea mea ar fi sa nu mai fac "greseala" care am facut-o cu gs-ul. as prefera sa iau un motor mai ok,mai puternic,pe care sa nu fiu nevoit sa-l mia schimb,si sa ma abtin eu sa nu bag mana in gaz,decat sa iau iar unul slab si sa fiu nevoit peste inca un an sa-l dau pe altceva.

stiu ca poate nu-i indicat sa pun aceasta intrebare,dar permiteti-mi sa indraznesc: credeti ca ar trebui sa ma uit si la alta marca dar spre un motor intermediar,de 750cc? eu unul pana acum n-am avut tangente deloc cu marca honda,dar imi plac masinile honda,toata lumea recomanda motor gonda,si atunci am zis sa-mi iau si eu tot honda. gresesc undeva?

va multumesc mult pt sfaturile voastre,astept si altele,si va rog sa ma mai suportati pama ma hotarasc si eu la ceva.

week-end placut,ca eu deja ma gandesc la el,si asfalt uscat....

 

"Stau-de-6" : multam mult si pt aceste sfaturi,chiar nu ma asteptam ca pe circuit sa se dea oameni cu touring-uri! in cazul asta,poate am sa merg si asa,cu caprita mea,ca prima experienta nu cred ca va fi ceva rau... multam mult de tot,iar daca mai ai ceva sfaturi in tolba,te rog sa ma reversi ceva si pt mine. numai bine. bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Frana" : multam mult pt detaliile si sfaturile tale: si eu m-am gandit sa vand acum gs-ul 500,sper sa iau cam 1900 pe el,sa mai astept pana la iarna si atunci sa iau rr-ul!dupa sfatul tau inseamna ca n-am dat gres in presupuneri! acum,revenind la motorul in sine,tin sa mai precizez asa:principiul meu este sa nu merg cu pasager,in masina bag si 10 oameni desi am doar 7 locuri,dar pe motor mi-e suficient sa am grija doar de mine. e mult mai riscant si nu vreau sa am pe constiinta si pe altii. apoi,vreau un motor cu care sa incep sa ma dau pe circuit,d'aia renunt la suzi a mea,cu care in oras ma inteleg super belea. pt drum,estimez ca inclusiv pe autostrada n-am sa-i dau mai mult de 180-200,si assta doar pe portiuni scurte,mia ales ca nu prea am de ce merge pe autostrada. ma intereseaza siguranta si prefer circuitul. legat de aspectul confort: ca inaltime am 1.83m deci nu foarte inalt,dar putin cam greu,90kg,si aici incerc sa lucrez la a slabi,ca nu prea stau bine pe motor cu rezervor peste rezervor. cine,si anume domnu' "balamuc" daca ai auzit de el,zicea ca 600 sunt mai incomode pt oras,avnad in verede faptul ca merg si mult in oras... dar acum stau si ma gandesc,daca un 600 are consum de 8-9 in oras,atunci un 900/1000 ma termina,sare de 11 lejer. acum,voi care sunteti posesori si deja experimentati,cred ca-mi puteti da cel mai bun sfat,tinand cont de precizarile mele. ideea mea ar fi sa nu mai fac "greseala" care am facut-o cu gs-ul. as prefera sa iau un motor mai ok,mai puternic,pe care sa nu fiu nevoit sa-l mia schimb,si sa ma abtin eu sa nu bag mana in gaz,decat sa iau iar unul slab si sa fiu nevoit peste inca un an sa-l dau pe altceva.

stiu ca poate nu-i indicat sa pun aceasta intrebare,dar permiteti-mi sa indraznesc: credeti ca ar trebui sa ma uit si la alta marca dar spre un motor intermediar,de 750cc? eu unul pana acum n-am avut tangente deloc cu marca honda,dar imi plac masinile honda,toata lumea recomanda motor gonda,si atunci am zis sa-mi iau si eu tot honda. gresesc undeva?

va multumesc mult pt sfaturile voastre,astept si altele,si va rog sa ma mai suportati pama ma hotarasc si eu la ceva.

week-end placut,ca eu deja ma gandesc la el,si asfalt uscat....

 

"Stau-de-6" : multam mult si pt aceste sfaturi,chiar nu ma asteptam ca pe circuit sa se dea oameni cu touring-uri! in cazul asta,poate am sa merg si asa,cu caprita mea,ca prima experienta nu cred ca va fi ceva rau... multam mult de tot,iar daca mai ai ceva sfaturi in tolba,te rog sa ma reversi ceva si pt mine. numai bine. bafta.

 

Cu regret te anuntz ca daca vrei sa incerci circuitul, nu-ti lua 600rr, esti mult prea mare pt acest model, nu incapi. Pt mers in oras este foarte buna, pe circuit daca nu ai loc suficient pe ea nu poti progresa si i-ti lasa un gust amar.Am trecut si eu prin aceeasi experientza. Dupa 4 ani de mers,inclusiv pe circuit, cu CBR 954, care este foarte incapatoare, am zis sa incerc un 600rr/2007, supermotocicleta dar mie nu mi se potriveste. Daca ma urcam din prima pe 600rr probabil ca nu as fi putut face diferentza. Nu-ti recomand nici un model, ramine sa le incerci tu personal.

 

nu stie nimeni daca honda cbr 600rr 2004 are catalizator?

Modelul vindut in Germania, are, cele din Italia nu au.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mariantiu : Si eu am inceput pe un suzuki gs500, si dupa 2 ani am zis ca trebuie sa am un RR. Nu doar ca e mai puternic, ci pentru ca e pe injectie si imi place foarte mult cum arata ( motiv superficial, stiu, dar chiar imi place ) Asta toamna mi-am luat un RR 600 din 2005, si am mers de atunci cam 5000+ km prin oras, si un singur drum la mare, deci ma apropii de 6000. Nu am fost pe circuit inca cu ea, dar vreau sa fac si asta pe viitor. Eu am cam 1.75 inaltime si 65 de kg, deci miscatul pe ea nu e o problema pentru mine, cum nu este nici puterea sau consumul ( cam 8 in oras si 6 afara, cum iti mai spunea lumea ). Nu cred ca o sa vreau altceva in urmatorii 2 ani, e arhisuficienta bestia asta mica pentru mine. Nu ma vad pe un 1000RR, dar eu sunt destul de micut. In oras nu e la fel de confortabila ca gs-ul, dar nu pot sa ma plang, e chiar ok, si m-am si obisnuit. Oricum, trecerea dea la gs500 a fost un soc destul de mare, frane mai bune, acceleratie si viteza maxima clar mai mari, dificultate mai mare la viratul la maxim ( cand ai ghidonul intors la maxim intr-o parte, una din incheieturi sta intr-o pozitie destul de ciudata intre ghidon si rezervor/corpul motocicletei, si daca se intampla sa fie dreapta, imi e un pic greu sa accelerez smooth, inca exersez asta ) Dar in trafic si mersul normal nu se pune problema asta, doar la intoarcerile la 90 la viteza mica in spatiu mic. In rest ce sa mai zic, bestial ca e pe injectie, pornea si iarna fara stresul cu socul sau sincronizatul carburatiei, bla bla. Eu unul sunt foarte multumit de alegerea facuta, chiar daca mi se rupe sufletul ca o folosesc mai mult la mersul la serviciu si cu treaba prin oras.

Editat de Danji
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bucuresteni atentie la RAR mobil-ul de la Victoriei, daca va stiti cu toba galagioasa sau alte lucruri ce tin de ITP(nu mai spun asigurare etc) evitati zona.

 

Si daca sunteti opriti, in niciun caz nu acceptati sa vi se retina talonul pt o toba galagioasa fara a se masura nivelul decibelilor.Pe vremuri aveau aparatul respectiv, azi am vazut ca le lipseste si asta a fost portita mea.

Take care. :cheers:

Editat de spn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor colegilor pt sfaturi. am sa tin cont de parerile voastre si mai meditez la problema. in ceea ce priveste treaba cu gabaritul meu,adevarul e ca sunt putin solid(90 kg, 183cm,+rezervorul din fata al masinariei de facut sex)asa ca vine foarte bine sfatul pt 600rr,inseamna ca chiar mi-ar fi mica. am sa incerc sa ma orientez atunci catre un 1000rr desi am auzit ca aia e masinarie de tocat bani,dar vedem noi, sau catre o clasa intermediara,ceva la 750cc desi pt asta cred ca va trebui sa schimb marca. mii de multumiri si mia astept parerile voastre. drumuri bune fara gropi si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bob ti-am trimis mesaj cu numarul unui prieten care dezmembreaza un 1000rr. da-i un tel si vezi ce zice. apropo... am trecut din nou la honda :)) mi-am luat rr-ul inapoi pe care nu stiu ce sa fac.. sa il dau sau sa il tin :))

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mamaa... carcotas esti mah :)) oricum gandeste-te ca mai am si un k8 :)) asa ca ma impart :)) nu vrei sa iti dau un k8 de 600 sau un 1000rr si o dif me mobra aia a ta sa te scap de ea ? :)

 

gasesc si eu pe la careva din voi un far de 1000rr ori intreg ori lovit dar cu partea din spate intreaga?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weekendul trecut am fost iar la Hungaroring. :rolleyes:

A fost o iesire cu multi incepatori, unde ne-am distrat de minune. Mobra s-a comportat exceptional si mi-am imbunatatit timpul pe tura. :rusinica:

Anul acesta o sa mai fie cateva iesiri pe Tihuta, urmand ca dup-aia sa o pun in garaj si sa strang bani pt iesiri pe circuit in 2012. :)

 

:wavey:

post-28093-0-32996000-1314622641_thumb.jpg

post-28093-0-09736100-1314622654_thumb.jpg

post-28093-0-98251500-1314622675_thumb.jpg

post-28093-0-57613600-1314622711_thumb.jpg

post-28093-0-04117100-1314622726_thumb.jpg

post-28093-0-48111600-1314622744_thumb.jpg

post-28093-0-76895900-1314622751_thumb.jpg

post-28093-0-97788300-1314622760_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce sa imi trebuiasca far stock??? ce treaba am eu cu RAR-ul? bre... invidiosi sunt unii... cum face unul ceva misto...cum se gaseste cate un carcotas sa comenteze.... nu ai vazut asa ceva, offff. Alter lasa-ma pe mine sa am eu probleme la rar si fi tu legal ;) imi place citatul ala al tau... ce sa inteleg daca mie imi place sa risc???

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...