bunu Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 Posed aceasta pasiune in ce priveste lucrurile vechi facute zdravan ,sanatos.Nu numai motociclete ci si altele.Acu doi ani a venit un nene la mine si mi-a zis:am un CZ 125 din 62,nu te intereseaza?Ba da ,zic si l-am luat.Apoi am mai luat si un IJ 350 din 1953,am mai luat si un Simson din 60 si merg in continuare.La fiecare achizitie ma angajez sa va anunt.Acu de ce am deschis topicul?Pentru toti cei cu o astfel de pasiune ca sa poata spune si la alti ce ispravi au mai facut ,ce nevoi mai au,ce sfaturi sa mai primeasca,ce sfaturi sa mai dea la incepatori,un schimb de piese,un schimb de carti tahnice si alte alea.Puteti lua topicul ca un loc de intilnire unde daca pui o poza te poti lauda cu scula.Va astept .bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 frumos topic mai nene...bravo acum, baga si pozele cu simsonu si cz-ul ca tare sunt curios...ceva in genu before si after sunt pasionat de vechi in general, si motoarele clasice sunt de parere ca trebuie sa ramana clasice, nemodificate... momentan lucrez la simson sr2e, primul(e deschis topic) si sper sa iasa frumos cand o fi gata...o idee ciudata de-a mea(si aici or sa se ia multi de mine) este ca acele cratere din rezervor(relativ micute) si unele din aripi nu le voi reface, pt a se vedea cum spun eu, urmele trecutului...in rest, incerc sa o aduc cat mai aproape de starea originala, cautand piese si chinuindu-ma sa trag liniile pe ea exact asa cum au fost trase de neamt practic, liniile sunt unul dintre cele mai importante aspecte la o motoreta clasica si nu da bine daca sunt facute cu spray, sau autocolant, sticker, etc. asa ca aleg pensula... parerea mea in plan mai am niste motociclete(mz, simson) pe care le voi lua intr-un stadiu destul de praf de la batrani, o bicicleta pegas(cu sea lunga) si o chitara doina destul de rara si veche, cu f-uri in cutia de rezonanta(dar aia mai tarziu) poze vor veni la sfarsit... multa sanatate tururor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubu Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 (editat) hai ca topicul asta a aparut la fix spunetimi si mie de unde sa fac rost de o platina mobila si fixa pt un k de 175 din 60..... eu sunt nou in toate astea si nu stiu la cine sa apelez.... daca fac rost de platina poate ajung si eu pe la brasov sa o vada toata lumea ca e o bijuterie de motor totu e original pe ea chiar si vopseaua.... sa nu va ganditi ca inca e lucioasa ca va inselati e putin cam zgariata dar e a ei originala..... hai ca am deviat de la subiet ideea e ca vreau platina nu vreau sa o modific. Editat Martie 1, 2007 de bubu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 eu am 2 MZ 125 RT aproape gata si un Simson din 60 cu atas in asteptare. dupa ce termin piesele in plus se vor dona pe forum(si pe mine m-au ajutat altii fara sa-mi ia bani) Bafta fratilor la reconditionari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 hai ca topicul asta a aparut la fix spunetimi si mie de unde sa fac rost de o platina mobila si fixa pt un k de 175 din 60..... eu sunt nou in toate astea si nu stiu la cine sa apelez.... daca fac rost de platina poate ajung si eu pe la brasov sa o vada toata lumea ca e o bijuterie de motor totu e original pe ea chiar si vopseaua.... sa nu va ganditi ca inca e lucioasa ca va inselati e putin cam zgariata dar e a ei originala..... hai ca am deviat de la subiet ideea e ca vreau platina nu vreau sa o modific. vezi ca @ozzy a avut un k125, intreaba-l pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 Si eu am un mz rt 125, si un simson, ambele originale, dar arata jalnic 111 !! si vreau sa le recoditionez, si la le vand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 Si eu am un mz rt 125, si un simson, ambele originale, dar arata jalnic 111 !! si vreau sa le recoditionez, si la le vand na na na...nu-i frumos crezi ca o sa castigi o avere?dar, fiecare face ce vrea cu ele....nu mai bine decat sa investesti tu in ele dai niste informatii si poate te scap de vunu varza asa cum e ? eu macar l-as lua pt mine, nu sa il vand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 na na na...nu-i frumos crezi ca o sa castigi o avere?dar, fiecare face ce vrea cu ele....nu mai bine decat sa investesti tu in ele dai niste informatii si poate te scap de vunu varza asa cum e ? eu macar l-as lua pt mine, nu sa il vand miai dat de gandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 miai dat de gandit acum, aici pun o mare intrebare, pt ca reconditonam, dar sa stim ca si le putem folosi...s-a dat legea si se radiaza din oficiu toate "rablele" cu nr vechi si din cate am auzit nu se mai pot inmatricula(si asta ar fi ingrozitor)...ceva idee, sau link sa nu o dam in offtopic?multumesc ideea e ca vreau sa iau de la niste batrani ceva motoare de epoca sa le fac frumoase pt uzul personal si colectie, dar, daca nu merg inmatriculate mai nou, ce sa facem cu ele?de facut le fac si pt placerea de a le face, dar, nu mai am satisfactia de a ma plimba cu ele...daca e asa cum am auzit, inseamna ca aceasta pasiune va fi stopata usor de lege, si multi dintre noi se vor da batuti da-mi un pm cu tipul simsonului, cu ceva detalii si spune-mi daca le ai originale, complete macar(indiferent ca sunt intr-o stare jalnica) in principal mz-ul bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 acum, aici pun o mare intrebare, pt ca reconditonam, dar sa stim ca si le putem folosi...s-a dat legea si se radiaza din oficiu toate "rablele" cu nr vechi si din cate am auzit nu se mai pot inmatricula(si asta ar fi ingrozitor)...ceva idee, sau link sa nu o dam in offtopic?multumesc ideea e ca vreau sa iau de la niste batrani ceva motoare de epoca sa le fac frumoase pt uzul personal si colectie, dar, daca nu merg inmatriculate mai nou, ce sa facem cu ele?de facut le fac si pt placerea de a le face, dar, nu mai am satisfactia de a ma plimba cu ele...daca e asa cum am auzit, inseamna ca aceasta pasiune va fi stopata usor de lege, si multi dintre noi se vor da batuti da-mi un pm cu tipul simsonului, cu ceva detalii si spune-mi daca le ai originale, complete macar(indiferent ca sunt intr-o stare jalnica) in principal mz-ul bafta Man, faptul ca iti radieaza ei masina....ma rog motocicleta, intr-un fel este un lucru bun pentru tine ca te scapa de un drum. Nu este adevarat ca nu mai poate fi inmatriculata, nu are nici o treaba, pur si simplu te duci la politie (cu taxa de talon si ce mai este pe-acolo) si iti iei alt talon. Am vazut ca esti din buc. eu cam dispun de un garaj mare unde putem sa lucram pe la motoare, poate ne vedem...sa-ti arat unde mi-am reconditionat eu IJ-ul, si unde am putea sa mai reconditionam si altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 (editat) in coltul asta intra si reconditionistii care se distanteaza de original? Daca da, ma trec si eu prezent cu nipru. .am curatat,reparat si vopsit amortizoarele spate, am dezbracat motocicleta si tre sa dau jos vopseaua si sa o pictez din nou..sa ii fac o sa mai frumoasa..sa ii schimb furca pe fata si tobele ..si un eventual sissy bar pe spate.. Editat Martie 3, 2007 de andrey_832 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunu Postat Martie 3, 2007 Autor Share Postat Martie 3, 2007 Raspund aici celor care au pus intrebari referitoare la motoarele luate de unde aintarcat mutu iapa si n-au acte.Am initiat un topic pe Discutii Generale despre necesitatea unei Asociatii a Motociclistilor din Romania.Cu ajutorul unei astfel de asociatii s-ar putea impune statului niste legi privind motocicletele de epoca inclusiv usurarea inscrierii lor in circulatie.Participati la acel topic si spunetiva parerea.O face-ti pentru noi si pentru voi.bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 Raspund aici celor care au pus intrebari referitoare la motoarele luate de unde aintarcat mutu iapa si n-au acte.Am initiat un topic pe Discutii Generale despre necesitatea unei Asociatii a Motociclistilor din Romania.Cu ajutorul unei astfel de asociatii s-ar putea impune statului niste legi privind motocicletele de epoca inclusiv usurarea inscrierii lor in circulatie.Participati la acel topic si spunetiva parerea.O face-ti pentru noi si pentru voi.bunu. am auzit ca astia cu radierea, chiar daca le radiaza, daca le pui la punct ai posibilitatea inscrierii pt 100 de euro...ar fi bine, sincer... interesanta ideea cu asociatia...am sa arunc un ochi @andrey_832: interesant ce ai sa faci la nipra, da nu prea intra la reconditionari, pt ca banuiesc ca stii diferenta fa treaba buna si posteaza pe undeva unde ar merge, sa admiram...bafta Man, faptul ca iti radieaza ei masina....ma rog motocicleta, intr-un fel este un lucru bun pentru tine ca te scapa de un drum. Nu este adevarat ca nu mai poate fi inmatriculata, nu are nici o treaba, pur si simplu te duci la politie (cu taxa de talon si ce mai este pe-acolo) si iti iei alt talon. Am vazut ca esti din buc. eu cam dispun de un garaj mare unde putem sa lucram pe la motoare, poate ne vedem...sa-ti arat unde mi-am reconditionat eu IJ-ul, si unde am putea sa mai reconditionam si altele. aha...pai am aflat si eu azi...uite mai sus... garaj?interesant...in ce zona stai?ca bucurestiu asta e atat de mare incat mai repede ajungi la pitesti decat in partea cealalta a orasului adevaru e ca te chinui cu ele in apartament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 Salutare. Si mie imi plac modelelel vechi indiferent daca sunt masini, motociclete sau avioane. In plus si mie imi face placere sa dau cu pila pana iese o minune stralucitoare. Imi plac provocarile si cu cat devine mai complicat cu atat e mai interesant. Am facut si eu cateva gesturi de felul asta si m-a durut sufletul cand a trebui sa ma despart de ele. Dar am facut-o pentru o cauza nobila la care inca nu am renuntat si pentru ca nu aveam unde sa le tin si asemenea bijuterii e pacat sa le lasi afara in ploaie. Ma bucur sa aud ca mai exista oameni care sunt pasionati de istroia mecanicii pentru ca asta reprezinta dorinta voastra. E foarte important sa stii cum a evoluat tehnica si cum sa ajuns la performantele de astazi. Consider ca daca nu stii de unde s-a inceput nu vei fi niciodata destul de bun pentru a conduce o motocicleta. Nu vei fi constient de limitele motocicletei pe care o conduci indiferent ca este scuter chopper sau turing. Sunt foarte multi care rad de americanii ce nu stiu sa conduca o masina cu transmisea manuala. Ei bine cam asa se intampla si cu moticicletele vechi. Merita sa te gandesti uneori atunci cand simti puterea ABS-ului ca la inceputuri franarea se facea cu o curea de piele ce presa pe un butuc fabricat eventual din lemn, apoi sa facut cu pluta, apoi cu cauciuc si asa am ajuns la ABS. Si atunci cand franezi puternic si eviti un pericol sau atunci cand accelerezi la limita sa depasesti un obstacol e bine sa te gandesti ca motociclismul nu a fosta asa de la inceput. Astfel de ganduri iti vor schimba atitudinea si modul in care pilotezi dar cel mai important probabil ca iti vor salva viata. Asta e legatura dintre rablele in care unii isi investesc timpul si banii si durata vietii de motociclist. Astfel va sfatuiesc sa va inspirati cu totii din ce am scris eu pana acum si sa faceti cu totii cunoscut acest mesaj. Sa va duceti la saloane moto cu motocicletele voastre restaurate si asa cu am facut si eu candva. Sa aratati tuturor nu indemanarea pe care o aveti ci mai cu seama tehnologia cu care stramosii nostrii au doborat recorduri. Sper sa nu considerati ca am batut campii si sper ca am convins pe toata lumea ca nu ABS-ul iti salveaza viata ci constiinta. Va doresc tuturor o zi cu soare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunu Postat Martie 4, 2007 Autor Share Postat Martie 4, 2007 Salutare ozzy,ca de obicei esti la obiect si nu vorbesti din auzite.Se vede omu cu axperianta si cu palmele batucite de scule si fiare.Daca stii de saloane ,deschide un topic pa discutii cu tema asta.Ne intereseaza.Asfalt uscat si rable la reconditionat.bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 In Bucuresti> daca vreti sa vedeti niste motociclete foarte vechi intr-o stare impecabila (scoase din tipla), mergeti pe Ghencea (vis-a-vis de stadionul Steaua), acolo sunt niste magazine de mobila. Este mall-ul ala de mobila, iar mai in fata (se intra pe o poarta), mai este un magazin de mobila. In magazinul asta daca intrati, o sa vedeti pe partea stanga o masina de epoca (super restaurata), iar pe partea stanga...surpriza, vreo 10 motociclete foarte foarte vechi, care stralucesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubu Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 este vre un k pe acolo.... cred ca ma duc si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 Astfel va sfatuiesc sa va inspirati cu totii din ce am scris eu pana acum si sa faceti cu totii cunoscut acest mesaj. Sa va duceti la saloane moto cu motocicletele voastre restaurate si asa cu am facut si eu candva. Sa aratati tuturor nu indemanarea pe care o aveti ci mai cu seama tehnologia cu care stramosii nostrii au doborat recorduri. Sper sa nu considerati ca am batut campii si sper ca am convins pe toata lumea ca nu ABS-ul iti salveaza viata ci constiinta. Va doresc tuturor o zi cu soare. frumos vorbit ombre...chiar vroiam sa te intreb odata l o bere, dupa ce termin simsoneta, daca iese bine, ne bagam la un salon?apuca-te si tu de ceva clasic, daca tot ai cam terminat cu a ta(as avea un mz es de care m-as apuca...ce zici?n-are acte, da e vb de pasiune, si zic ca ti-ar prinde bine o reinviere a amintirilor asa, pt tine, un adevarat motociclist si un bun prieten)....ce zici?mi-au placut la nebunie "iesirile" voastre la saloane cu motoarele reconditionate si eu cred ca simsoneta asta ar merita dusa acolo(pt ca, odata, romanul a fost indragostit de ea, si i-a facut si o copie ) cand o sa am timp, o sa povestesc cum mi-a venit ideea cu simsonu, cum am capatat microbul, etc...nu sunt mtotocilist de multa vreme, recunosc, dar nu sunt de parere ca te nasti pasionat, ci o prinzi pe parcurs...si, acum, am ajuns sa renunt la "masa" de la munca pt a strange buget pt motoreta felicitari voua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zundi Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 cineva pe aici care reconditioneaza si zundapp sau bmw vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 cineva pe aici care reconditioneaza si zundapp sau bmw vechi? ehe tata...asta-i visul multora, nu numai sa aiba, dar si sa reconditioneze asa ceva...nu ma risc, ca pt asa motor nu cred ca am experienta(si desi e un vis de-al meu nu ma gandesc sa fac o astfel de operatiune decat dupa ce voi face multe motoare si voi avea certitudinea dictata atat de inima mea cat si de cei din jur, ca imi ies asa cum trebuie sa iasa ), si, e un motor care merita multa grija, si trebuie sa iasa ireprosabil plus ca investtia la piesele lipsa e mare(dar cum stim, pasiunea nu are limite )... succes si sa il stapanesti sanatos am lasat mesaj unui amic in caz ca are timp, sa te caute ...e forumist, si se pricepe la asa ceva....bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Nu stiu daca isi are rostul un nou topic cu acelasi subiect. In principiu e destul de simplu in practica e mai complicat. Adica trebuie sa ii convingeti pe organizatorii de saloane moto ca este necesar un asemenea stand. In general nu sunt interesati pentru ca asemenea saloane sunt strict comerciale. Adica cei care dau bani sa participe la un asemenea salon au interes sa vanda in cadrul salonului destul de mult incat sa isi acopere investitia de particicpare. Dar voi nu faceti concurenta nimanui. Dar cu putin efort cred ca se reuseste covingerea organizatorilor ca ar fi necesar si un stand istoric Old Bikers. Daca aveti relatii pe la publicatii sau radiouri puteti face un schimb. Sunt multe solutii trebuie doar sa va strangeti cativa care aveti ceva restaurari terminate. Sa fie asa cam 10 bucati cu fise tehnice cu tot. Si se poate realiza. Eventual sa aveti si una functionala pentru teste. Nu trebuie sa fie inmatriculata ca testele se fac in curtea salonului. Ar face valuri un asemenea test. Cred ca s-ar inghesui mai ceva ca la alte marci consacrate. Mai luati trei prietene cu dotari seriose le puneti in stand si o sa aveti un succes rasunator. Garantez formula pentru a ajunge in ziare alaturi de multe marci cu renume. Eu nu am gasit inca o motocicleta care sa ma prinda pentru restaurare. Pentru moment urmatorul meu vis este sa construiesc una cu motor in V. E costisitor dar o sa reusesc pana la urma. In curand or sa apara si la noi pe piata motoare in perfecta stare de refolosire si atunci sa vezi Orange Ozzy chopper Frentari master bike. Oricum ORL-ul stie unde sa ma gaseasca si daca va hotarati aveti tot sprijinul pe care il pot oferi. Voi numai sa va adunati iar motoarele sa straluceasca. Altfel nu ma bag. Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Nu stiu daca isi are rostul un nou topic cu acelasi subiect. In principiu e destul de simplu in practica e mai complicat. Adica trebuie sa ii convingeti pe organizatorii de saloane moto ca este necesar un asemenea stand. In general nu sunt interesati pentru ca asemenea saloane sunt strict comerciale. Adica cei care dau bani sa participe la un asemenea salon au interes sa vanda in cadrul salonului destul de mult incat sa isi acopere investitia de particicpare. Dar voi nu faceti concurenta nimanui. Dar cu putin efort cred ca se reuseste covingerea organizatorilor ca ar fi necesar si un stand istoric Old Bikers. Daca aveti relatii pe la publicatii sau radiouri puteti face un schimb. Sunt multe solutii trebuie doar sa va strangeti cativa care aveti ceva restaurari terminate. Sa fie asa cam 10 bucati cu fise tehnice cu tot. Si se poate realiza. Eventual sa aveti si una functionala pentru teste. Nu trebuie sa fie inmatriculata ca testele se fac in curtea salonului. Ar face valuri un asemenea test. Cred ca s-ar inghesui mai ceva ca la alte marci consacrate. Mai luati trei prietene cu dotari seriose le puneti in stand si o sa aveti un succes rasunator. Garantez formula pentru a ajunge in ziare alaturi de multe marci cu renume. Eu nu am gasit inca o motocicleta care sa ma prinda pentru restaurare. Pentru moment urmatorul meu vis este sa construiesc una cu motor in V. E costisitor dar o sa reusesc pana la urma. In curand or sa apara si la noi pe piata motoare in perfecta stare de refolosire si atunci sa vezi Orange Ozzy chopper Frentari master bike. Oricum ORL-ul stie unde sa ma gaseasca si daca va hotarati aveti tot sprijinul pe care il pot oferi. Voi numai sa va adunati iar motoarele sa straluceasca. Altfel nu ma bag. Toate cele bune din cate stiu eu, banu e problema, caci chiria e scumpa, dar, e bine daca am putea avea un stand in carte sa expunem niste motociclete clasice, reconditionate asa cum am spus si mai sus, ti-e dor de un MZ ES? are si atas stoye...eu cred ca dupa ce termin simsoneta, il iau...toata treaba e sa ma poti ajuta cu tansportul, si de ce nu, cu sfaturi si poate unele piese , desi mi-as dori sa lucram impreuna la el, pt ca stiu beleaua pe care ai patit-o candva, demult vorbim daca te-oi gasi vrodata acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceaki Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 am si eu placerea de a repara jafuri de motoare. Acuma ca am reconditionat un Hoinar din 86 nu intra la motoare clasice da imi place ca l-am facut aproape de la 0 . M-i l-o dat un prieten in cutii de carton tot dezmambrat si incet l-am pus la punct cat de cat. Abia astept sa bag o tura prin padure sa vad daca rezista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunu Postat Martie 5, 2007 Autor Share Postat Martie 5, 2007 Bravo ceaki esti primul care a reconditionat ceva si ni-l arata gata sa sparga munti.draagood,ceai avut cu noi puiule de ai scos cutitu si ni l-ai bagat drept in inima.Anu trecut am fost la un magazin pe Dorobanti sa-mi iau o casca,undeva pe la subsol.Magazin mare da sincer am uitat cum i-i zice.Aclo jos ,ce sa vezi?O motocicleta gen Simson ,adusa la o stare ultra.Si stai eu pe acolo o jumate de ora de a venit paznicul si m-a luat la rost ca daca n-am treaba sa plec.Pai daca la una am stat atit la zece bucati ma culc acolo.Ai fost un baiat rau da te iert.O sa ma duc sa vad si ma bag dinnou aici sa spun ce am vazut.Despre motocicleta cu motor in V,nu cred ca e de nerealizat.Americanii vind chituri la comanda cu tot ce doresti de la Harley.E o mica problema ,de lovele ,ca fara nu poti face nimic.Eu promit sa fac rost de niste cataloage Harley.Tinem legatura.bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Bravo ceaki esti primul care a reconditionat ceva si ni-l arata gata sa sparga munti.draagood,ceai avut cu noi puiule de ai scos cutitu si ni l-ai bagat drept in inima.Anu trecut am fost la un magazin pe Dorobanti sa-mi iau o casca,undeva pe la subsol.Magazin mare da sincer am uitat cum i-i zice.Aclo jos ,ce sa vezi?O motocicleta gen Simson ,adusa la o stare ultra.Si stai eu pe acolo o jumate de ora de a venit paznicul si m-a luat la rost ca daca n-am treaba sa plec.Pai daca la una am stat atit la zece bucati ma culc acolo.Ai fost un baiat rau da te iert.O sa ma duc sa vad si ma bag dinnou aici sa spun ce am vazut.Despre motocicleta cu motor in V,nu cred ca e de nerealizat.Americanii vind chituri la comanda cu tot ce doresti de la Harley.E o mica problema ,de lovele ,ca fara nu poti face nimic.Eu promit sa fac rost de niste cataloage Harley.Tinem legatura.bunu. ai putea sa le faci poze, ca tare sunt curios sa le vad...nu am timp ca m-as fi dus eu sau oricine are aparat, va rog am si eu placerea de a repara jafuri de motoare. Acuma ca am reconditionat un Hoinar din 86 nu intra la motoare clasice da imi place ca l-am facut aproape de la 0 . M-i l-o dat un prieten in cutii de carton tot dezmambrat si incet l-am pus la punct cat de cat. Abia astept sa bag o tura prin padure sa vad daca rezista de ob se spune ca ce e trecut de 25 de ani e clasica, eu asa imi amintesc...asta a ta cred ca poate intra in categorie, mai ales ca e un clsic romanesc foarte frumoasa...sa ii acoperi seaua, sa pui si mansonu celalalt pe ghidon si sa palmezi bobina aia de dacie(dinc e vad eu) sau sa pui una mai mica, si va fi mult mai frumos...felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.