Sari la conținut

Coltul iubitorilor de retro


bunu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 785
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

În perioada 10-13 iunie, userul @AUTOMOBILIA ne invita la Standul AUTOMOBILIA din cadrul Bucharest Classic Car Show, o expozitie de vehicule istorice organizata la Word Trade Plaza Bucuresti (Zona Piata Presei Libere). Cu aceasta ocazie va avea loc lansarea site-ului http://www.automobilia.ro/ un portal care sper ca se va bucura de aprecierea pasionatilor de vehicule istorice. Printre participanti se numara Clubul Vehiculelor de Epoca din Romania (co-organizator alaturi de WTCB), Retromobil Club Romania si Oldtimer Studio.

 

Am fost si am vazut ceva masini frumoase.Nu am vazut nicio motocicleta. ???? Am fost si la manifestarea de la Sutu si am vazut o singura motocicleta.Sa inteleg ca cei ce poseda moto clasice nu sunt interesati sa le expuna?Sau ce sa inteleg?Cred ca anuntul nu a avut si caracter de invitatie sau ca este ambiguu.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

is bune si vechiturile astea la ceva :lol:

 

 

Motocicleta asta imi aduce aminte de un scuter care l-am avut acum vreo 4 ani..pai pana pornea ala la pedala, faceam picioru cat casa..Dar imi place modelu, chiar foarte mult..

 

Ma batea un gand sa reconditionez o motocicleta veche, dar nu stiu daca se gasesc piese..

Modelul care mi-a atras atentia, este un Simson din 60..imi place foarte mult modelul asta..

 

Sau ceva la care sa gasesc piesele relativ repede, un sfat ceva ?

Poate sa fie si ceva mai noua de 60, nu tin neaparat la anul ala..dar sa nu fie prea scumpa :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

salut am si eu un k 125 din 62 , e complet are toate piesele originale pe el..contactul e stricat si nu am cheie, roata pe fata nu e originala dar butucul e original...in rest are si vopseaua originala pe el de la mama lui:D nu e in stare perfecta dar merge...am gasit pe cineva in rusia care mi-a trimis piese pt el cum ar fi lant nou nout,, facut ca la rusi,aprindere electronica cu toate accesoriile la niste preturi foarte bune...in toamna asta ma apuc de el sa-l reconditionez cu toate ca el functioneaza dar porneste greu din cauza bobinelor uzate de la magnetou...acte?un contract notarial de acuma 20 de ani si ultimul proprietar al motocicletei in viata si usor de gasit cred ca se poate inmatricula fara probleme poate ne bagam la o intalnire moto in tara ...daca mai are cineva chef de schimb de informatii id de mess mexic92 va salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

SUPER TARE FILMULETUL

pacat ca pe la noi nu se ocupa din cate stiu eu nimeni cu asa ceva - ma refer la reconditionari la comanda , de la A la Z

cred ca e o idee buna infiintarea unui astfel de atelier

cine stie poate chiar se va face unul despre care sa stim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SUPER TARE FILMULETUL

pacat ca pe la noi nu se ocupa din cate stiu eu nimeni cu asa ceva - ma refer la reconditionari la comanda , de la A la Z

cred ca e o idee buna infiintarea unui astfel de atelier

cine stie poate chiar se va face unul despre care sa stim

 

nu cred ca sint 2 ,3 persoane pe forumul asta care sa-si permita sa faca un motor cap coada in atelier special pt.treba asta.

si nu avem inca noi mentalitatea si resursele necesare pt.asemenea proiecte,la noi inca se mai poarta tot felul ce cirpeli care nu costa nimic si multe altele...exemple ar fi enorme...

de reconditionat de la A la Z o motocicleta facuta ca la carte se aduna niste preturi enorme,nici nu vreau sa dau example...si cum spuneam mai sus, putine persoane isi permit asa cava la noi..adevarul ca nus resursele necasare pt asa ceva inca la noi..

 

dau un mic examplu doar, un carb.de awo sau mz de reconditionat calumea,ma refer la bucsare alizare schimb kit de reparatie ajunge la 120 de euro,treaba asta facuta in germania bineteles.

de vopsit un rezervor si 2 aripi de awo ajunge la 600 de lei,cu piesele pregatite de vopsit,omul da doar vopsea si lac,altceva nu mai face nimic...

exemple ar fi multe dar posibil sa se sperie multa lume si nu le mai dau....asa dar raminem la cirpelile noastre cu care sintem obisnuiti si mergem mai departe..cine poate si are resursele necesara sau face eforturi pt.asa ceva e alta treaba....

 

spun treaba asta pt.ca nu demult am achizitionat un awo pe care il voi tine pt.mine si vreau sal fac ca la carte si sau acumulat niste cheltuieli enorme si sint in faza de inceput doar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o reconditionare de la cap la cap costa o avere....

peste iarna insa o sa incerc sa refac cat mai aproape de adevar asta....

doar mecanic si un pic de tot la aspect ca e prea ok sa o stric, si vreau sa ramana cu patina...

cred ca e cea mai noua mobra de aici din colt, dar totusi are 33 de anisori.. cu 2 mai multi ca mine. sper ca nu e prea noua pentru sectiunea asta de forum...

merge de rupe. e nervoasa rau.

 

yamaha

yamaha 1

yamaha 2

Editat de jerry_mcrie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
o reconditionare de la cap la cap costa o avere....

 

La o recondiționare cap coadă, te desparți cel mai greu de prima mie de euro. Pe urmă te ia valul.

Distracția de mai jos m-a costat un an de muncă și numai 4500 Euro.

Abia când te duci undeva cu ea și toată lumea o admiră și-i face poze, realizezi că merită

fiecare cent investit și fiecare kil de praf înghițit.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daaaaaa, chiar pe ce s-or fi dus banii?

pai omul nu a folosit pensula din targ ca sa vopseasca motocicleta, a bagat in ea piese de caliutate nu chinezisme (ca doar e de vanzare, nuuuu???)

 

 

parerea mea personala, ca om care a vazut ce inseamna asta, e ca pe asa ceva s-au dus banii... daca nu ma insel e motociclea care functiona cu succes(uri) la ultimul salon moto. si intr-adevar arata foarte bine, si mai si mergea foarte bine (vazuta de aproape), nu ca o spoiala cu afis cu "de vanzare" pe ea.

 

deh, ce sa-i faci, strugurii e acrii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La o recondiționare cap coadă, te desparți cel mai greu de prima mie de euro. Pe urmă te ia valul.

Distracția de mai jos m-a costat un an de muncă și numai 4500 Euro.

Abia când te duci undeva cu ea și toată lumea o admiră și-i face poze, realizezi că merită

fiecare cent investit și fiecare kil de praf înghițit.

 

 

 

Salut Dane.Eu te cred.Primul lucru care ma frapat ,la modul placut daca pot spune asa,este faptul ca ai doua sei noi si originale pe motocicletata superba.Spune cat au costat seile si cat ai alergat dupa ele.Eu asa-mi inchipui,ca nu le-ai gasit la sina la Obor.Poti detalia despre cum ai adus un fier vechi in starea de motocicleta noua.Asta seara la Mall Baneasa ,la expozitia de moto-clasice,mai multi dintre prietenii nostri,care te cunosc,si-au exprimat regretul ca motocicleta ta de exceptie ,nu este printre exponate.N-au intrat zilele in sac.La a treia editie de anul viitor esti invitat de pe acum.De altfel esti primul invitat.Felicitari pentru restaurarea si reconditionarea facuta si pentru faptul ca mergi cu ea.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deh, ce sa-i faci, strugurii e acrii...

 

ce mai,perspicace baiat :D ...tocmai ce ma lovit nvidia :D io pe ale mele le fac la kila,sa fie piesele la numar si poate c-ar si porni daca n-ar avea pistoane de lemn... :D

 

motocicleta e foarte frumoasa,nimic de zis,dar am vaga senzatie a unei supraevaluari.sa binevoiasca a ne da cateva detalii si mai vedem.pura curiozitate,nimic mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta suma!Daca nu e vreun secret,ai putea sa schitezi putin pe ce s-au dus atatia bani?Banuiesc ca piese din metale pretioase nu ai bagat...

Vă rog să mă scuzați.

Am avansat un cost derizoriu de 4500 E ca să nu descurajez pe acei oameni minunați, care doresc să-și

reconstruiască motocicletele și să facă lucrări de calitate.

Este la mintea cocoșului că tot ceea ce am cumpărat din lista de mai jos este din metal, cauciuc sau geam prețios.

Și cum altă treabă n-aveam în noaptea aceasta, vă ofer schița:

 

PARTEA I - Piese din Germania și Franța

 

Cap. 1. Gâtul de Lup

Far 112 E

Fasung bec far 12 E

Contact 45 E

Cheie contact 5 E

Ornament contact 18 E

Ornamente laterale far 14 E

Protectii cauciuc cabluri la intrarea prin far 6 E

Tachometru 48 E

Cablu Tacho 18 E

 

Cap. 2. Ghidon

Mansoane bej 28 E

Ghidon 55 E

Încuietoare ghidon 10 E

Oglinzi 56 E

Maneta frina si ambreiaj 28 E

Comutator lumini 13 E

Comutator semnale 13 E

Semnalizatoare 36 E

 

Cap. 3. Rezervor

Capac rezervor cromat cu cheie 28 E

Protecții laterale rezervor bej 20 E

Cana benzină 9 E

Cheder bej 15 E

 

Cap. 4. Alte Chestii

Toba completa (cot, toba, coliere) 180 E

4 amortizoare 280 E

Bucși superioare amortizor 10 E

Umerii cromați ai amortizoarelor față 18 E

 

Cap. 5. Transmisie

Burdufe lanț 40 E

Lanț 11 E

Pinion roată 45 E

Întinzătoare lanț 5 E

Cric lateral 18 E

Șuruburi bej capace laterale 25 E

Încuietori șei 20 E

Fețe șei cauciuc bej 180 E

Mâner pasager cauciuc bej 40 E

Lampa Spate 50 E

 

Cap. 6. Mărunțișuri pe la Motor

Ambielaj 117 E

Kit ambreiaj 25 E

Piston, segmenți, bolț 32 E

Aprindere electronică 260 E

Lulea bujie 5 E

Carburator Bing 118 E

Scărițe pasager 14 E

Cauciuc scărițe driver 5 E

Cauciuc pedală pornire, schimbător, protecții capete cabluri 20 E

 

PARTEA a II-a_ Cheltuieli Locale (în moneda națională)

3 buc. anvelope heidenau cu 3 camere 600 lei = 150 E

Polișat jante, lustruit butuci roți 150 E

Cromat spițe, pârghii frâne, pedală pornire, schimbător, porbagaj, piulițe și șaibe axe bascule etc. 600 lei = 150 E

Sablare moto + cadru ataș 200 lei = 50 E

Galvanizare moto + cadru ataș 300 lei = 70 E

Suduri, tinichigerie aripi 150 lei =35 E

Acumulator 80 lei = 20 E

Alezat cilindru 50 lei = 12 E

Șuruburi noi cu imbus 80 lei = 20 E (deși cred că au costat triplu)

Cabluri din obor 90 lei = 12 E

4 perii de sârmă 40 lei = 10 E

Conexiuni mamă-tată 40 lei=10 E

Cositor, pastă, fire, tub termoizolant, electrozi de sudură = neglijabil

Vopsire moto 300 E

RAR omologare individuală 450 lei= 100 E

Înmatriculare solo 100 lei (să zicem, că nu mai țin minte) = 25 E

 

Ataș = 450 E

Lampă poziție ataș 50 E

Sudor + tinichigerie 100 lei = 25 E

Popnituri 20 lei = 5 E

Vopsele 100 lei = 25 E

Tapițerie piele 700 lei = 160 E

Ornament aripa 30 lei = 7 E

Bare bagaje dural (gratis, că le-am făcut eu din panoul frontal de dural al unui dulap electric)

Omologare ataș 350 lei = 85 E

Înmatriculare cu ataș 100 lei = 25 E

 

Până aici face 4053 E, la care se mai adaugă:

 

- scandalurile din familie = 0 E (gratis)

- prima motocicletă cu acte și două drumuri Ploiești - Buzău 50 lei = 12 E

- a doua motocicletă (fără acte) 1000 lei = 250 E

- a treia moto fără acte (spate de MZ, motor Trophy, față de CZ) 100 lei= 25 E

- a patra moto fără acte 400 lei = 100 E

- a cincea moto cu acte 150 lei = 36 E

adică un total de 4476 E, în nici un caz 4500.

 

P.S1. Am uitat de becuri, chingi negre pe portbagaj, rulmenți motor și roți, zimmerring-uri, filtru de benzină și multe altele.

cum ar fi de ex. sita din gura rezervorului, siglele MZ de pe rezervor (65 E).

P.S2. Din ce mi-a rămas mai facem un ES 175 pentru Corcodel, un student de-al meu.

P.S3. Mi-a făcut o deosebită plăcere să-mi aduc aminte toate aceste lucruri. Vă mulțumesc pentru incitare.

Mesaj completat

Și nu în ultimul rând mai e un aspect:

Nevastă-mea știe doar de cei 4500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca unele lucruri se puteau reconditiona ( vopsit + cromat) cele vechi la preturi ceva mai mici.Insa atunci cand faci motocicleta pentru tine, preferi sa bagi ce e mai bun, nu sa plangi peste 2-3 ani ca s-au exfoliat piesele cromate la noi in Romania.Ce sa mai...sunt ceva bani, dar si motocicleta arata poate mai bine decat noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și încă un aspect. Am lucrat un an într-o cameră separată, la un service auto al cărui patron îmi este prieten.

Am avut la dispoziție toată logistica acelui service: scule, materiale, apă, gaze, curent electric, WC, automat de cafea...

 

Nu am plătit nici un leu,

Dar i-am făcut și lui MeZeu

 

cel cu ataș din plan apropiat.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și încă un aspect. Am lucrat un an într-o cameră separată, la un service auto al cărui patron îmi este prieten.

Am avut la dispoziție toată logistica acelui service: scule, materiale, apă, gaze, curent electric, WC, automat de cafea...

 

Magic. Fara asta, nu faceai nimic. Sau nu erai gata nici acum, si costa mai mult, si.. si...

Mesaj completat

si poate c-ar si porni daca n-ar avea pistoane de lemn... :laugh:

pai pornesc si cu pistoane de lemn. evident ca nu pt mult timp... era ceva filmulet pe net, nu stau sa il caut

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...