mihai_prd Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 (editat)  Vezi dragă că îmi poartă de grijă mr. 4bike, o ducem la export, cum dracu s-o mai auzi pufăind la întruniri. Azi am fost la RAR cu ele, mi-am făcut cărți, mâine la financiar Âşi apoi numere. Nush ce nr. să pun la 500, merge B 939 ZUN? Editat Decembrie 21, 2011 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 bai, merge si B-007-GBR observ ca lui 4bike ii place, l-au entuziasmat pesemne cromajele intense. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Băi, cred că tre să pun emoticonu cu scărpinatul în cap, ce dracu e GBR....să te sparg, când scriam m-am prins. Las că pun MIL, e mai ieftin. Tehnica germană a intrat la iernat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Băi, cred că tre să pun emoticonu cu scărpinatul în cap, ce dracu e GBR....să te sparg, când scriam m-am prins. Las că pun MIL, e mai ieftin. Tehnica germană a intrat la iernat pune 500 ZUN Ce parere avetzi ? Daca stie cineva cilindraju. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 dupa cum arata cilindrul as zice ca este de 350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 dupa cum arata cilindrul as zice ca este de 350 este posibil, marimea se apropie de ij 56 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 DKW NZ 250 (250 cc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Nush ce nr. să pun la 500 B111TCH cred ca ti s-ar potrivi de minune B314ZDA ptr. momentele cand nu ai oo-le la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Azi am fost la RAR cu ele, mi-am făcut cărți, mâine la financiar Âşi apoi numere. Nush ce nr. să pun la 500, merge B 939 ZUN? Cum ai reusit? E nevoie de ITP pentru asa ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Să îți facă identificarea nu îți trebe ITP. Numerele vor fi luate după terminarea refacerii vehiculelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 A, ok, credeam ca finalizati cu inmatriculare in timp scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Nee..ce ma enervează e că nu se mai pot rezerva numere. B111TCH Încântat, Mihai. În altă ordine de idei, Âştie cineva cu ce soluție se curăță carburatoarele, mă refer la zamac, nu în interior. George-Bogdan spunea ceva de clorură de dracu să le ia, că nu am reținut, e vreo soluție specială să apară aÂşa lustruite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Lustrul la carburatoare eu il dau mai intai cu perie de sarma in bormasina dupa care folosesc perie de pasla tot in bormasina. Inainte de operatiile astea le las in Decarbusolv 48 de ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Decabursolvul e arhicunoscut, mă gândeam la ceva mai puternic, care să scoată murdăria din zamac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Decarbusolv-ul doar inmoaie depunerile de rugina si calcar. Alta solutie folosita e acidul acetic dar cu carburatoarele scufundate in el .... tre sa fii cu ochii pe recipient ca pe butelie (acidul acetic ataca si antimoniul/zamacul). Se lasa cateva zeci de minute in acid acetic dupa care se spala cu apa sub presiune. Operatiunea se repeta de cate ori e nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Decabursolvul e arhicunoscut, mă gândeam la ceva mai puternic, care să scoată murdăria din zamac. In tot cazul, sa NU folosesti soda caustica (pe numele ei stiintific hidroxid de sodiu) - ataca aluminiul si zamacul. Am si eu o intrebare, anume: aripioarele de racire ale cilindrului au fost date cu bronz de aluminiu, d`ala de sobe. De IJ vorbesc. Si date cu mestesug, peste tot, ca sa fie bine si frumos... E o alta solutie de a curata corpul exterior al cilindrului, altfel decat prin sablare? Mai ieftin adica si la o calitate asemanatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Acidul acetic, teoretic, tre sa gasesc la firme care produc oțet. Hai că încerc să fac rost de aÂşa ceva Âşi să vedem ce drac iese, că am la carburatoare la spălat de nu le mai Âştiu numărul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 pentru lustruit exista o solutie gen polis,lucideaza multe tipuri de metale,nu-mi vine acum cum se cheama.este un bidonas galben. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 (editat) pentru lustruit exista o solutie gen polis,lucideaza multe tipuri de metale,nu-mi vine acum cum se cheama.este un bidonas galben. stiu de care zici, eu am ceva similar - intr-un tub ca de pasta de dintzi, luat de la louis - insa e greu de aplicat pe aripioare, merge f bine pe suprafete netede si mai mari, gen aripi, rezervor, jenti, spitze... folosesc dinasta la cromul de la viroaga dar sa iei cilindrul la mana, cu zecile lui de aripioare, e o nebunie. deci ramane doar sablarea? e scump al dracului... Editat Ianuarie 8, 2012 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 se aplica solutia, apoi cu peria de pasla in bormasina se lustruieste,chiar si manual. stiu de care zici, eu am ceva similar - intr-un tub ca de pasta de dintzi, luat de la louis - insa e greu de aplicat pe aripioare, merge f bine pe suprafete netede si mai mari, gen aripi, rezervor, jenti, spitze... folosesc dinasta la cromul de la viroaga dar sa iei cilindrul la mana, cu zecile lui de aripioare, e o nebunie. deci ramane doar sablarea? e scump al dracului... este adevarat ca pe aripioare este mai complicat.solutia se gaseste unde se gaseste cele de lustruit,argint,bronz etc.eu am cumparato din afara. scrie ca lustruieste toate tipurile de metale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Festina, cat o fi frate de scumpa sablarea aia, 10-15 lei? Adica doar transportul de la Cj la Buc a unei beri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Festina inainte sa te apuci sa cureti bronzul sa fii sigur ca e vorba de o chestie aplicata aici de priceputi nu de fabrica. Fabrica stie ea foarte bine ce face cand acopera, aluminiul corodeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Festina, cat o fi frate de scumpa sablarea aia, 10-15 lei? era bine. cam la 100 de euro am gasit io, chiar aici pe forum la unii de se ocupa cu asta, pret ce mi se pare inacceptabil si oricum nu dau banii astia pe o sablare. Fabrica stie ea foarte bine ce face cand acopera, aluminiul corodeaza. corect, insa m-am uitat cu atentie, e dat cu pensula si grosier, deci e de la "priceputi", nu de fabrica... oricum, ma mai sfatuiesc si cu Pedros -azi am izbutit sa duc Jivina la atelierul lui - dar daca la motor nu ma pricep si n-am cum sa-l ajut (poate dupa ce l-o desface, ca sa dau si eu cu o perie de sarma, de exemplu, adica sa-i dau ceva ajutor necalificat) asadar macar de chestii de-astea legate de estetica, etc ma mai agit si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Ce 100 de euro, capacul de chiuloasa sau toata motocicleta, inclusiv atas? (oricum ala la Planeta nu se sableaza, e plastic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Ce 100 de euro, capacul de chiuloasa sau toata motocicleta, inclusiv atas? (oricum ala la Planeta nu se sableaza, e plastic). pentru intreaga moto plus atas (dar nu e cazul) nu ar fi fost un pret asa de speriat (atasul de planeta e de tabla). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.