emylyo Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 E vorba de fireblade 98-99.E drept ca in baie intra cam aproape 4 litri de ulei,dar mi se pare foarte mult.Asta era valabil doar in Italia,in tara se face la 6000 la reprezentanta,iar acasa se face de 3-4 ori in 12000.Oare sa tina uleirile astea 12000 de km?Or fi valabile la mers regulamentar adica 50-90! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 Mi se pare ENORMMMM de mult....ce naiba ,sunt masini care fac reviziile la 10000km ,dar au regimul de turatie MULT SUB cel al unei motociclete...mie ,unul ,mi se pare enorm ,indiferent de ce fel de ulei ai folosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 4, 2007 Autor Share Postat Martie 4, 2007 Dar cred ca inginerii aia stiu ei ce stiu.La 10000km se schimba uleiul la masina mai ieftin.La x5 revizia se face la 36000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 E vorba de fireblade 98-99.E drept ca in baie intra cam aproape 4 litri de ulei,dar mi se pare foarte mult.Asta era valabil doar in Italia,in tara se face la 6000 la reprezentanta,iar acasa se face de 3-4 ori in 12000.Oare sa tina uleirile astea 12000 de km?Or fi valabile la mers regulamentar adica 50-90! Pai la ce troci de motoare au macaronarii mi se pare normal. Cred ca alea-s cele mai forjate motoare de pe lume si cele mai prost intretinute. Mi se pare sinucigas 12K pt un schimb, mai ales la speed. Manualul meu da 6000 de km pt schimbul de ulei, in conditiile in care e un naked si nu e asa turat si are 3,5 L de ulei. Chiar si Banditul de 1200 care e si mai putin turat si nu e impins pt multi cai putere are tot la fiecare 6K programat schimbul. O fi ea Honda da' mai da-on fasole. Cred ca la un interval de schimb de 12K apuci sa-i faci doar vreo 3 schimburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 poate 12 mii e mult. dar nici sa schimbi uleiul la 3 mii de km nu e normal. e un exces de zel inutil. iar daca tu zici ca mergi cu 90, atunci il poti schimba la 8 mii fara probleme. dar daca ai bani si nu ai ce sa faci cu ei, poti sa injumatatesti perioada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 E vorba de fireblade 98-99.E drept ca in baie intra cam aproape 4 litri de ulei,dar mi se pare foarte mult.Asta era valabil doar in Italia,in tara se face la 6000 la reprezentanta,iar acasa se face de 3-4 ori in 12000.Oare sa tina uleirile astea 12000 de km?Or fi valabile la mers regulamentar adica 50-90! salut emylyo, nu stiu daca mai tii minte am luat legatura cu tine inainte(acum ceva luni bune 5-6 luni) pentru a-ti cere sfatul vizavi de RF600. in fine, pana la urma mi-am luat zx6 si din cate am citit eu zice ca e bine sa se schimbe uleiul la 6k km si ulei si filtru dupa alti 6k ... deci din 12 in 12 ulei+filtru de ulei si uleiu din 6 in 6 mii. si intr-adevar este cam inutil sa il schimbi din 3000 in 3000 ... dar e cioisu tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 De aia calarim toti mobre (la propriu), pentru ca inginerul roman e mai coios decat ala japonez. Nu crezi ca ala care a facut-o, stie mai bine ca mine si ca tine la cat se schimba uleiul? Cat despre regimul de utilizare la motorete supersport...nu cred ca s-a gandit nimeni la 50km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albertodb Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Deci pana la urma la cat este indicat sa se schimbe uleiul la o sportiva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 6, 2007 Autor Share Postat Martie 6, 2007 Japonezul zice la 12000 ,eu il schimb la 4-5 mii,rar 5500.De schimbat schimb in ture putine,de mers merg incet ca doar de asta mi-am luat choper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luc_zxr Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 De aia calarim toti mobre (la propriu), pentru ca inginerul roman e mai coios decat ala japonez. Nu crezi ca ala care a facut-o, stie mai bine ca mine si ca tine la cat se schimba uleiul? Tu crezi ca daca schimbi uleiul mai repede decit scrie in carte ii faci rau motoretei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AXM Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Tu crezi ca daca schimbi uleiul mai repede decit scrie in carte ii faci rau motoretei? Culmea, se pare ca da. Uleiurile s-au dezvoltat si schimbat in ultimii ani si conceptiile alea cu baga ulei cat mai des ca face bine nu mai sunt de actualitate. Tendinta uleiurilor moderne este de a spala motorul in primii 4-5000 Km. S-a constatat (prin feroanaliza si spectroscopie) ca un schimb frecvent de ulei duce la o uzura mai mare a motorului. Am aflat si eu chestia asta acum ceva timp de la niste baieti foarte priceputi la motoare de orice fel de pe forumul vw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 7, 2007 Autor Share Postat Martie 7, 2007 Poate sunt eu prea tare de cap da chestia asta chiar ma depaseste si nu o pot intelege! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bzn Postat Martie 7, 2007 Share Postat Martie 7, 2007 Schimba cum zice in carte !! Daca nu faci nr de km din carte intr-un an, la implinirea anului schimba uleiul si filtrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AXM Postat Martie 7, 2007 Share Postat Martie 7, 2007 Poate sunt eu prea tare de cap da chestia asta chiar ma depaseste si nu o pot intelege! O comparatie (e adevarat cam simplista) dupa parerea mea este situatia in care speli prea des o haina si de la prea mult spalat se strica mai repede. Si totusi manualul ala e facut de baieti destepti, deci ar fi bine sa il respecti. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 Daca tii la motor, schimba-l putin mai repede. Dar putin nu inseamna cu 10000km mai devreme, ci doar o mie-doua de kilometri. Daca scrie in carte 12000, sa fii sigur ca este calculat sa tina atit la principiul "daca faci asa motorul o sa tina pina la ultima revizie din carte". Daca ai grija mai mult de el, atunci va tine si mai mult. Dar nu numai uleiul este cel care conteaza, mai sint multe alte piese care pot inrautati starea motorului. Si nu uitati ca odata cu trecerea anilor uleiurile devin mai bune, specificatiile din carte sint la momentul producerii agregatului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 Japonezul zice la 12000 ,eu il schimb la 4-5 mii,rar 5500.De schimbat schimb in ture putine,de mers merg incet ca doar de asta mi-am luat choper Inseamna ca iti place sa faci topicuri aiurea.Daca esti decis sa schimbi mai des la ce mai intrebi aici?!? E clar ca romanu' care le are bine cu turatiile stie mai bine ca ala de a creat motorul la cat trebe schimbat uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 13, 2007 Autor Share Postat Martie 13, 2007 Ma uit la Nick si imi dau seama ca nu e pus degeaba.Ti se potriveste.Eu schimb uleiul cand am eu chef si bani.Vroiam doar pareri,dar de la oameni normali nu din cei irascibili! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.