Sari la conținut

Husqvarna Te450!


Postări Recomandate

Dragi enduristi,

 

Spuneti mi ce parere averi de huski TE450?!!! Astept pareri pro si contra de la voi . Cum sta cu intretinerea huski asta, cum se comporta pe hard, dar pe strada? Trebuie schimbat uleiul la 500km ca la ktm? Personal vreau sa mi iau una noua noutza 2007 dar in Ro de unde? United Motors nu mai comercializeaza! pacat ca faceti atat tam tam de ktm.....pe cand adevaratii pur-sange ca huski e deja uitat si .....peste tot KTM....... nu am parere buna de ktm fara suparare pt posesorii de ktm!

 

Astept parerile voastre ... in special posesorii de huski care sunt f putini.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dragi enduristi,

 

Spuneti mi ce parere averi de huski TE450?!!! Astept pareri pro si contra de la voi . Cum sta cu intretinerea huski asta, cum se comporta pe hard, dar pe strada? Trebuie schimbat uleiul la 500km ca la ktm? Personal vreau sa mi iau una noua noutza 2007 dar in Ro de unde? United Motors nu mai comercializeaza! pacat ca faceti atat tam tam de ktm.....pe cand adevaratii pur-sange ca huski e deja uitat si .....peste tot KTM....... nu am parere buna de ktm fara suparare pt posesorii de ktm!

 

Astept parerile voastre ... in special posesorii de huski care sunt f putini.....

 

Unde scrie ca, la KTM, uleiul se schimba la 500km ? :bounce: Nici la ultima ,,turbaciune" de EXC, nu schimbi uleiul la 500km ! ....... poate ai uitat un ,,0" ?

 

Acum, intre noi fie vorba, ... cea mai buna impresie despre o motocicleta, ti-o faci atunci cand te dai pe ea ( si nu doar 2-3km !), ... in rest, ... doar vorbe ! Banuiesc ca ai o vasta experienta pe KTM, de te-a dezamagit asa rau !?!? ............. nu ?

 

Bafta ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Ionut!

Claudiu din sibiu sunt...

Anul acesta mi-am dat DR-ul si am trecut pe un KTM 200 (2 timpi). N-am cuvinte sa-ti spun cum merge.

Incearca si cred ca o sa-ti schimbi parerea. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Claudiu imi pare bine sa te aud de asa nazdravanie....! Ce mai e pe la voi? tu cu ce te dai acum? Da niste semne de viatza si zii acelasi lucru si lui Pasteanu....!

 

Pentru Ionut73 posesor de Ktm,

 

cati bani ai investit in anul 2006 in KTM ma refer per ansamblu nu numai consumabile? Sau schimbi motorul mai des?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Ionut73 posesor de Ktm,

cati bani ai investit in anul 2006 in KTM ma refer per ansamblu nu numai consumabile? Sau schimbi motorul mai des?

 

Am facut 4 sau 5 schimburi de ulei (nu mai stiu exact) - fiecare e approx 1 mil (2 filtre + 1.2 l de ulei Motorex). Un kit de lant - approx 5 mil. Placutze de frana - vreo 3-4 perechi ... nu mai stiu exact ... au fost mai multe de spate, normal ... cam 2 mil perechea - astea ma omoara cel mai tare, dar nu am ce sa fac - la noroi se duc imediat. Am incercat diversi producatori si acum m-am oprit la Ferodo ... parca tin ceva mai bine.

Filtru de aer de schimb am primit de la KTM. Tin tot timpul unul gata uns si-l schimb repede la nevoie (dupa vreo zi prin praf sau mizerie multa. In rest spray de lant, spray de filtru de aer, WD40 ... usual stuff.

La roti am mancat anul trecut 2 de fata si 4 de spate (cu al 4-lea am mers deja 2 ture anul asta si mai merge). Michelin S12 rulez! Plus un mousse de fata care n-o mai duce mult. Eu sunt incepator si nu pun gazu ca nebunu; meseriasii schimba mult mai des cauciucurile (mai ales spatele)

Au mai fost 2 verificari de joc al supapelor.

 

Si ca sa-ti dai seama si la ce am consumat toate astea:

- 4 rally raiduri

- 3 curse enduro

- 1 enduro cross

- vreo 20 zile de enduro cu prietenii (nu am tinut socoteala exact).

 

O singura data am scos trusa de scule in padure - la concursul de la Poiana Marului mi s-a slabit surubul de la schimbatorul de viteze. Si am mai avut o problema la concursul de la Zarnesti - din cauza ploii torentiale si a trecerilor prin balti mari am avut un scurt si mi s-a ars o siguranta (eu am destul de multe improvizatii la instalatia electrica pentru alimentarea navigatiei de rally - pe care o tin pe motoreta doar la rally).

De-aia pot sa vorbesc in cunostinta de cauza de fiabilitatea motoretei KTM.

 

Sper sa te ajute sa-ti faci o idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 milioane perechea???

Unde le-ai gasit asa scumpe? Iti vand un pont unde gasesti ferodo cu 800.000.

 

cand am zis "perechea" ma refeream la fata/spate .. adica 2 de fata + 2 de spate. Daca tu mi le dai mai ieftin si cu factura iau de la tine :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut 4 sau 5 schimburi de ulei (nu mai stiu exact) - fiecare e approx 1 mil (2 filtre + 1.2 l de ulei Motorex). Un kit de lant - approx 5 mil. Placutze de frana - vreo 3-4 perechi ... nu mai stiu exact ... au fost mai multe de spate, normal ... cam 2 mil perechea - astea ma omoara cel mai tare, dar nu am ce sa fac - la noroi se duc imediat. Am incercat diversi producatori si acum m-am oprit la Ferodo ... parca tin ceva mai bine.

Filtru de aer de schimb am primit de la KTM. Tin tot timpul unul gata uns si-l schimb repede la nevoie (dupa vreo zi prin praf sau mizerie multa. In rest spray de lant, spray de filtru de aer, WD40 ... usual stuff.

La roti am mancat anul trecut 2 de fata si 4 de spate (cu al 4-lea am mers deja 2 ture anul asta si mai merge). Michelin S12 rulez! Plus un mousse de fata care n-o mai duce mult. Eu sunt incepator si nu pun gazu ca nebunu; meseriasii schimba mult mai des cauciucurile (mai ales spatele)

Au mai fost 2 verificari de joc al supapelor.

 

Si ca sa-ti dai seama si la ce am consumat toate astea:

- 4 rally raiduri

- 3 curse enduro

- 1 enduro cross

- vreo 20 zile de enduro cu prietenii (nu am tinut socoteala exact).

 

O singura data am scos trusa de scule in padure - la concursul de la Poiana Marului mi s-a slabit surubul de la schimbatorul de viteze. Si am mai avut o problema la concursul de la Zarnesti - din cauza ploii torentiale si a trecerilor prin balti mari am avut un scurt si mi s-a ars o siguranta (eu am destul de multe improvizatii la instalatia electrica pentru alimentarea navigatiei de rally - pe care o tin pe motoreta doar la rally).

De-aia pot sa vorbesc in cunostinta de cauza de fiabilitatea motoretei KTM.

 

Sper sa te ajute sa-ti faci o idee.

 

Foarte corect ce ai scris !!! Insa aceste operatiuni nu tin, special de KTM, ca marca ! Este valabil si pentru ,,celelalte enduroaice", inclusiv Husqvarna ! Iar KTM-urile, nu sunt singurele motorete care ,,papa repede gumele" !

Este adevarat ! Motocicletele KTM, au un ,,mod special" de a transmite lucrul mecanic la roata ! Din cauza faptului ca sa omis montarea unui arbore de echilibrare la motor (se stiu motivele !), fiecare explozie+detenta, a pistonului, se transmite foarte ,,curat" la roata ! Acest lucru se traduce printr-o serie de ,,pusuri" aproape insesizabile, atunci cand roata spate se afla in sarcina ! Asta este motivul care duce la distrugerea mai rapida a cauciucului spate la KTM, dar sa nu credeti ca la WR450F, de exemplu ... situatia sta mai bine ! De fapt asta cautam, ... nu? Motoare ,,brutale" ... sincer, nu ?

 

Uite evolutia unui prieten din Brasov, apropo de KTM: Prima - LC4 Adv, a doua - LC4 End, a treia - EXC 450, a patra - EXC 250 2t (o are in prezent) si se gandeste la un EXC 300 2t ..... interesant... nu? :bounce:

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Uite evolutia unui prieten din Brasov, apropo de KTM: Prima - LC4 Adv, a doua - LC4 End, a treia - EXC 450, a patra - EXC 250 2t (o are in prezent) si se gandeste la un EXC 300 2t ..... interesant... nu? :bounce:

 

Daca n-as merge la rally tot 2t as lua si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Claudiu imi pare bine sa te aud de asa nazdravanie....! Ce mai e pe la voi? tu cu ce te dai acum? Da niste semne de viatza si zii acelasi lucru si lui Pasteanu....!

 

Pe la noi sunt toate bune, a inceput sezonul, deocamdata pe dealuri (asteptam sa se topeasca zapada de pe munte). Dupa cum ti-am spus, eu ma dau acuma pe KTM 2 timpi. Super motocicleta, puternica, usoara, usor de condus. Nici eu nu eram adeptul KTM-ului, dar daca stai sa analizezi putin, ai sa vezi ca merita. Sunt motociclete europene, gasesti piese peste tot si sunt ieftine. Eu l-am luat in stare excelenta, vechiul proprietar a schimbat piston, bolt, segmenti, ambielaj si toate au costat sub 500 euro. Cu ulei bun in el, motorul asta tine peste 10.000 km fara probleme. Eu i-am schimbat rulmentii pe spate (10 RON), pinion de fata (40 RON). La Suzuki-ul ce l-am avut inainte stateam 3-4 saptamani dupa piese, iar daca se nimereste in mijlocul sezonului nu e prea placut. La KTM cel mult de pe o zi pe alta ai orice piesa.

In rest toate bune, anul acesta avem vreo 3-4 raid-uri, si poate ne bagam si la ceva concursuri :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca n-as merge la rally tot 2t as lua si eu.

 

Asa sa ne ,,bata" Dumnezeu ! :bounce:

Un exc 250 2t ..... cine stie, cat de curand ! M-am dat cu unul si am ramas marcat ...... pe viata ! :)

 

:drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 11 months later...

Dragi enduristi,

 

Spuneti mi ce parere averi de huski TE450?!!! Astept pareri pro si contra de la voi . Cum sta cu intretinerea huski asta, cum se comporta pe hard, dar pe strada? Trebuie schimbat uleiul la 500km ca la ktm? Personal vreau sa mi iau una noua noutza 2007 dar in Ro de unde? United Motors nu mai comercializeaza! pacat ca faceti atat tam tam de ktm.....pe cand adevaratii pur-sange ca huski e deja uitat si .....peste tot KTM....... nu am parere buna de ktm fara suparare pt posesorii de ktm!

 

Astept parerile voastre ... in special posesorii de huski care sunt f putini.....

 

Salve! Eu am un SM 610 . Pare a fi fiabila, motorul are destula putere si chiar poate fi imbunatatit prin setari, reglaje mai mult sau mai putin complexe, versiunea mea este mai grea un pic decat comparatiile tale, dar se poate umbla substantial si la chestiunea asta. In privinta pieselor de schimb (nu consumabile) pot sa-ti spun ca am intampinat ceva dificultati iar aici daca te compari cu KTM-ul cel din urma este mai popular in RO si de aceea le gasesti mai usor si poate mai ieftin, dar oricum motocicleta fiind aproape ca un calculator,poti pune in multe locuri piese de care gasesti nu neaparat originale (cu exceptia ansamblului motor-cutie care oricum pe setarile de fabrica este foarte fiabil). Dar cred ca trebuie sa fii foarte atent ce-ti doresti si cu ce faci comparatii. Pentru ca una este utilizarea cu setari si regim de concurs si alta este folosirea ca mijloc de distractie. Asfel pentru motorul de 580CC de Huski exista versiunea distractiva TE 610 si versiunea de concurs TE 570 intre ele difera multe chestii printre care usurarea motocicletei, marirea raportului de compresie al motorului, setarile carburatorului - adica cresterea puterii specifice(comparand cu greutatea) in detrimentul fiabilitatii si a consumului. Partea buna este ca versiunea de distractie o poti transforma reversibil intr-o versiune de concurs (sau undeva la mijloc) cu cheltuieli mici si 2-3 zile de munca pe cand invers te costa de te rupe. Asa ca si maniacii au dreptate, totul rezumandu-se la necesitati vs costuri. Pe ansamblu motoarele sunt comparabile ca performante asa ca alegerea este la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

din cate am citit eu mai sus am vazut ca deja te-au acostat ktm-isti dar nu-i nik... e datoria lor sa isi laude motoarele si firma asa cum voi face si eu:D

sunt din suceava si in vara anului 2007 mi-am achizitionat o husqvarna te 610 din 93 nu pot sa ma laud cu o tehnologie superioara sau alte rahaturi insa pot sa ma laud cu simplitatea motorului si fiabilitatea motorului "trusa de scule in padure "?? ce ii aia pt un harb din 93 nu am avut nevoie de asa ceva ....multe lucruri de reparat nu ai la un husq insa problema e ca dupa un timp o sa ai nevoie de piese nu multe dar trebuie si aici apare o problema<timpul in care iti sunt livrate piesele> eu am primit in timp de 3 sapt piese pe cand dragi si iubiti mei prieteni ktm le a intr-o saptamana .

 

 

 

asta este cam singulrul dezavantaj care l-am gasit pana acu ,insa tu probabil ca nu o sa ai probleme daca ti-o cumperi noua.... nu as lauda ff tare husqvarna insa uitandu-ma in dabara ktm am vazut cum modele destul de noi de dupa 2000 schimba semeringuri intr-o veselie sau garnituri

 

oricat de influenti ar fi ktm-isti tot drujbar raman ;) deocamdata la ce am si poate mai tarziu si eu la una noua..:bow:

 

inca o treaba importanta e costul pieselor care nu este exagerat si care eu ca elev pot sa mi le cumpar din banii mei

 

 

sfatul meu ia-ti husqvarna su nu o sa iti para rau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietenul meu Edi Martin (deputat) are o TE 450 din 2006.

Foarte violenta, motor foarte strans, tare la gaz - mai tare ca un KTM sau Husa. gazul e on-off cand il lasi vi in furca si-ti mananca incheieturile. Cand tragi de el - wheelie necontrolat. E prea dreu dozabila pentru enduro. De-aia baietii o folosesc mai mult la supermoto. Porneste greu, mananca baterii pe paine. Iarna e o problema. Furca Marzochi e misto insa - chiar daca e mai plangacioasa ca WP-ul.

Una peste alta e un motor foarte tare, dar cu puterea greu dozabila, frumos si bine prelucrat, dar costisitor la intretinere. II sta bine in garaj si la cate o iesire lunara.

Oricum omul are si un WR nou adus din state. Mult mai domoala si mai guvernabila. Pe cale de consecinta cred ca vinde Husky. Si are Akrapovici pe ea. Dati-mi PM cred ca o vinde ieftin - si e inmatriculata......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E UN GUNOI ITALIENESC

 

"After the motorcycle section of the traditional Swedish brand Husqvarna was bought in 1987 by the Italian company Cagiva, some of its engineers, led by Thomas Gustavsson, stayed in Sweden and founded Husaberg Motor AB in 1988.

 

Si ca nota, Husqvarna a fost fondata in 1903. Deci Husabergul tot pui de Husqvarna e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucrurile se schimba din acest an.

Husqvarna este preluata de BMW si a intrat tare la noi, o sa ai piesele in maxim 3 zile indiferent de localitate de asta se ocupa paneuro care este importatorul unic pentru husqvarna si noile modele sint bestiale TE 450ie adica cu injectie cu euro 3 dar se poate deschide in functie de cit te duce balamalele .si eu am una de 610 din 87 si acum vind noua gama de motociclete husqvarna.Cum spunea si colegul dinainte ce e aia trusa de scule in padure? nu am avut nevoie nici de o bujie macar.O sa fie si service in toate orasele mari din tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am achizitionat o husqvarna te 610 din 93 nu pot sa ma laud cu o tehnologie superioara sau alte rahaturi insa pot sa ma laud cu simplitatea motorului si fiabilitatea motorului

 

sper că nu este modelul acela fără pompă de ulei (am avut Âşi eu un 350 din perioada asta) ... în cazul ăsta n-aÂş mai vorbi de fiabilitate ;)

 

în rest a fost o motoretă OK

 

baftă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper că nu este modelul acela fără pompă de ulei (am avut Âşi eu un 350 din perioada asta) ... în cazul ăsta n-aÂş mai vorbi de fiabilitate ;)

 

în rest a fost o motoretă OK

 

baftă

este exact modelul respectiv si intradevar are o ungere ciudata dar dak functioneaza curect si are in permanenta ulei nu ai treaba cu ea :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este exact modelul respectiv si intradevar are o ungere ciudata dar dak functioneaza curect si are in permanenta ulei nu ai treaba cu ea ;)

 

cu condiția să mergi pe coclau Âşi nu pe stradă, astfel înît să schimbi viteze, să o mai bălăngăni la o groapă, la o săritură, să meargă bine balbotajul :bow:

 

--- Mesaj completat în 26 Mar 2008 16:43 -------------
apropo .. am găsit manualul de reparație de la TE350-ul meu (1993 parcă) ... dacă mai are cineva nevoie de el să mă caute ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...