higheaven Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 (editat) Gata, am montat MIVV-ul. vreau o proba de auditie live langa akrapo al meu Nu am gasit daca se poate seta ca becul de avertizare la schimbarea vitezei sa se aprinda in ture mai mari sau mai mici. Stie cineva solutia? (636 / 05-06) Am gasit doar setarile acestea: Editat Octombrie 6, 2009 de higheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Am vazut la R1 cum se face asta dar la 636 habar n-aveam ca se poate schimba macar modul de aprindere al becului. Unde ai gasit articolul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Am vazut la R1 cum se face asta dar la 636 habar n-aveam ca se poate schimba macar modul de aprindere al becului. Unde ai gasit articolul asta? In manualul 636. Daca-l vrei e free, il am in pdf 19Mb ocupa. sau poti sa-l iei si de la adresa asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 ce sa aleg intre carene de fibra si ceva originale?si de ce?astept raspuns urgent ca trebuie maine pana maine sa ma decid. Mesaj completat ce sa aleg intre carene de fibra si ceva originale?si de ce?astept raspuns urgent ca trebuie maine pana maine sa ma decid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Carenele originale vor conta intotdeuna la revanzare, daca e important pretul de achizitie in momentul asta, ia ce este mai ieftin, dar e posibil sa te chinui la cele de fibra la montaj. Martorul care indica schimbarea vitezei se poate seta la ce turatie vrei, contactul pus, motorul oprit si se apasa pe butonul de reset sau mode, nu mai stiu exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 @dan: Am vazut ca vrei sa iti cumperi scarite race. Vezi ca se pot face destul de simplu cu placi din aluminiu gaurite, pe cate nivele vrei tu. Postez aici dupa ce le fac(sper ca reusesc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 (editat) Stiu, am vazut adaptoare deastea. In Bucuresti au la United cu 100E, facute chiar de Kawasaki. Sunt sigur ca se pot face mult mai ieftin la un strungar. Dar, totusi, din aluminiu? Rezista? Nu mi-am gasit nici pana acum suport de scarita pe partea stanga, decat nou, si e cam 350 lei si parca as prefera sa dau 600 lei pe un set de scarite racing... Am gasit la banii astia pentru alte modele, dar modelul nostru parca e blestemat, nu gasesti nimic. Nici nu indraznesc sa ma gandesc la un PC3... Daca pana la sfarsitul saptamanii nu gasesc nimic imi iau suportul de scarita nou. Atasez si o poza sa vedeti ce Rizome am acum Mesaj completat Wawessh, eu as opta pentru carenele originale. Editat Octombrie 7, 2009 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 (editat) Sunt si reglabile? Cred ca a costat o gramada de bani.... Lasand gluma, ai grija ca o sa se rupa aparatoarea de care ai prins profilul ala. Sa nu apesi prea tare. Iar legat de siguranta unei placi de aluminiu chiar nu ai de ce sa iti faci griji. Gandeste ca suportii scarita spate au grosime de 3 mm si nu de rup. Tu o sa ai o placa! de care o sa fie prins suportul. Nu exista nici cel mai mic risc. Unchiul meu e strungar, sper sa mi le faca. Acum ma duc sa cumpar o sticla de ceva. Editat Octombrie 7, 2009 de disabled_Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 O sticla de bere la 2L m-a costat si evident ca sunt reglabile, pot sa mut scarita in celelalte gauri. Legat de aluminiul ala, daca nu ma insel eu scaritele si suporti la motociclete sunt facute din antimoniu, nu aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Vand pinion de 15 si foaie de 43 aproape noi de Kawasaki. Sunt folosite 2000 km. Eu mi-am schimbat rapoartele si nu mai folosesc astea 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 salutare, poate sa imi spuna cineva ce probleme ar mai putea aparea la 636 modele 2005-2006? din cate imi dau seama poate aparea problema cu saritul din a 2 si eventual cutii care nu sunt prea silentioase dar functioneaza in general ok. si se rup scaritele daca dai cu ele de pamant . alte probleme pot aparea? la bani aproape similari gasesc cbr954 la care am inteles ca sunt sanse sa crape chiuloasa intre cilindrul 3si 4, problema destul de rara dar foarte costisitoare. sincer as prefera kawasaki pt ca sunt fan al marcii si motorul ar fi mai nou dar vreau sa stiu la ce sa ma mai astept. ati mai gasit voi ceva info pe net? eu in afara de problema becului FI care poate aparea cam la orice model pe injectie si schimbatorului destul de tipic kawasaki nu gasesc nici o chichita. citind pe web. mersi mult pt ajutor. abia astept lunile de iarna sa ma apuc de vanat anunturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Pentru un demaraj mai bun , am de vanzare un pinion spate de 45. 25 euro. Face cat un powercommander la 300 euro. Consecintele pinionului montat: -viteza maxima scade cu vreo 10-15km/h. -demarajul creste cu 3-4%. -viteza afisata pe bord e mai mare cu vreo 3-4% decat cea reala. -Cutia nu mai este asa tare solicitata. -Accelereaza mai repede. Eu mi-am pus si e foarte fun. Trage mai bine. Pe langa asta am si un set de pinioane originale. 15 fata si 43 spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovax_r6 Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Pentru un demaraj mai bun , am de vanzare un pinion spate de 45. 25 euro. Face cat un powercommander la 300 euro. Consecintele pinionului montat: -viteza maxima scade cu vreo 10-15km/h. -demarajul creste cu 3-4%. -viteza afisata pe bord e mai mare cu vreo 3-4% decat cea reala. -Cutia nu mai este asa tare solicitata. -Accelereaza mai repede. Eu mi-am pus si e foarte fun. Trage mai bine. Pe langa asta am si un set de pinioane originale. 15 fata si 43 spate. si mai da la pasul lantului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lamiie Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Salut,dezmembrez un motor de 636 ,an fab.'03-'04,rel. la tel.:0724 391 050 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Spune-mi un pret la capacul stanga de la el, il am julit si daca e ok pretul il iau sa fie acolo, cand schimb uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Apropo de capac, in aceeasi situatie sunt si eu. E julit doar la suprafata. Cum s-ar putea repara? Stiu ca exista o vata de polish prin comert cu care l-ai putea polisha, dar dupa? Ce tip de vopsea e necesara la temperatura aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Nu ai treaba cu temperatura, orice vopsea cat de cat buna va rezista, iar daca vrei sa-l repari poti sa-l chituiesti exact ca la masini, Eu l-am avut asa, dar dupa 2 mici incidente as vrea sa-l stiu mai gros in carne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Mersi de sfat. La iarna ma apuc de treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Mersi de sfat. La iarna ma apuc de treaba. ti-ai luat scarite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Da, mi-am luat. Nu am apucat sa fac si poze. Pun o poza de pe net pana le fac. Scaritele sunt Robby Moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 super tare. Pentru cel ce intreba daca mai pusca pasul la lant: sigur ca da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adystoica80 Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 Salutare! In urma unui accident sunt nevoit sa imi dezmembrez frumusetea de Zx6R (2002). Pun mai jos lista de piese care le mai am si preturi. 1. Janta spate – 450 Lei 2. Janta fata, putin indoita – 300 Lei 3. Disc frana spate – 300 Lei 4. Discuri frana fata (set)– 450 Lei 5. Sistem franare fata (etriere, placute, furtune, pompa, borcan lichid frana) – 850 Lei 6. Sistem franare spate (etrier, placute, furtune, pompa, borcan lichid) – 600 Lei 7. Alternator – 400 lei 8. Amortizor spate – 400 Lei 9. Aparatoare lant – 120 Lei 10. Ax roata fata – 80 Lei 11. Ax roata spate – 80 Lei 12. Bascula spate – 400 Lei 13. Bord + cadru bord – 600 Lei 14. Cablu acceleratie – 50 Lei 15. Cablu kilometraj – 50 Lei 16. Cadru codita – 300 Lei 17. Cadru parbriz – 30 Lei 18. Tava codita (partea din plastic) – 200 Lei 19. Capac motor – 250 Lei 20. Capac distributie – 150 Lei 21. Carburatoare – 450 Lei 22. Burduf pentru prijele de aer (+ piesele din plastic dintre burduf si gura de aer) – 200 Lei 23. Carena lateral stanga (crapata) – 150 Lei 24. Carena codita – 200 Lei 25. CDI – 450 Lei 26. Cric lateral cu sensor – 125 Lei 27. Cutie filtru aer – 100 Lei 28. Filtru ulei nou (in cutie) – 35 Lei 29. Telescoape fata (set) – 400 Lei 30. Jug inferior – 200 Lei 31. Jug superior (la set cu contact, buson rezervor, incuietoare codita, 2 chei) – 1000 Lei 32. Semighidoane - 130 Lei/buc 33. Comenzi ghidon faruri(de pe semighidon stanga) – 300 Lei 34. Comenzi ghidon pornire(de pe semighidon dreapta) – 300 Lei 35. Instalatie electrica (fara relee, CDI, etc) – 400 Lei 36. Manete (frana, ambreiaj) – 50 Lei/buc 37. Oglinzi – 60 Lei / buc 38. Parbriz – 80 Lei 39. Ventilator radiator – 170 Lei 40. Radiator (avariat, nu spart) – 250 Lei 41. Pompa benzina + filtru benzina – 350 Lei 42. Releu incarcare – 150 Lei 43. Electromotor – 300 Lei 44. Sa pilot – 150 Lei 45. Sa pasager – 120 Lei 46. Suport si scarita pasager stanga – 130 Lei 47. Scarita stanga pilot (cu suport si schimbator viteze) – 300 Lei 48. Pedala frana – 70 Lei 49. Scarita pilot dreapta (fara suport de prindere)– 70 Lei 50. Semnalizatoare carbon (set 2 buc) – 65 Lei/set 51. Stop frana – 150 Lei 52. Toba stoc – 300 Lei 53. Galerie evacuare – 250 Lei 54. Vas expansiune (lichid racire) – 60 Lei Preturi negociabile. Detalii la telefon! Daca sunteti interesati sau stiti pe careva care are nevoie de piese..... Am pus poza motocicletei completa inainte de accident. Pentru poze cu fiecare piesa, contactati-ma la: Telefon 0766459355 Email:adystoica80@yahoo.com YM: adystoica80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 in total 5000 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Este mai avantajos sa o vinzi pe bucati, asta e un lucru cunoscut. Intrebarea e ce om sanatos la cap ar dezmembra o mobra buna. Ar trebui sa stea cu ea in garaj 3 ani pana ar vinde ultima bucatica din ea. P.S. La o prima vedere nu cred ca ajunge la 100 milioane ce are el acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 sergiule, vrei sa pun o poza cu piesele ramase de la cateva motoare? Piese ce nu le mai vinzi niciodata. Mesaj completat Da, mi-am luat. Nu am apucat sa fac si poze. Pun o poza de pe net pana le fac. Scaritele sunt Robby Moto. Am o mare rugaminte la tine. Imi masori cu motorul pe cric inaltimea de la sol a fiecarei scarite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.