Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am gasit tutorialul asta, depsre cum sa poluezi mai mult cu motocicleta :disappointed: :

 

http://www.ninja6zone.com/forums/showthread.php?t=653

 

Eu mi-as face asa ceva, dar parca nu am inteles 100% tot ce face ala acolo si ce sunt plasticele alea galbene si rosii pe care le foloseste sa astupe diverse chestii.

Daca este cineva mai priceput decat mine, il invit sa ma ajute sa imi fac asta la motocicleta si sa facem si noi un tutorial in romana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit tutorialul asta, depsre cum sa poluezi mai mult cu motocicleta ;) :

 

http://www.ninja6zone.com/forums/showthread.php?t=653

 

Eu mi-as face asa ceva, dar parca nu am inteles 100% tot ce face ala acolo si ce sunt plasticele alea galbene si rosii pe care le foloseste sa astupe diverse chestii.

Daca este cineva mai priceput decat mine, il invit sa ma ajute sa imi fac asta la motocicleta si sa facem si noi un tutorial in romana.

salut!

vb cu Survolaj . el se apucase (parca ) sa faca modificarea aia de mai sus.

si vb ta poate ne bagam si noi :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificarea respectiva este denumita Kleen Air Mod...

 

Acel sistem aditional - repune in sistem gazele nearse de la supape ( nu ma intreba cum, nu m-am interesat foarte mult ). Acele gaze se reintorc prin filtrul de aer si este bagat inapoi pentru a arde cat mai bine si evident reducerea poluarii - cat si reducerea rateurilor de pe evacuare. S-ar zice ca daca aerul este mai pur ai avea o crestere - infima de putere. Oricum si evacuarea din carter tot in filtrul de aer se duce - deci cu aia trebuie sa o rutezi pe undeva sa aiba unde sa dea...altfel poti fute motoru ( nu-s sigur de asta ).

 

In afara ca mai scapi e niste cablaraie si alte chestii - nu-ti aduce un plus de mai nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am vazut ca toti si-au facut topicuri cu detinatori de R6, GSXR etc etc dar de ZX6R/10R nu am vazut pe niciunde... asadar incep eu.

ZX6R din 98, cumparat in nov.06 la 30.025 km facuti pana acum aproximativ 1000 km :laugh:

Azi i-am luat bujii NGK Iridium :laugh: , maine ulei Castrol Superbike si filtru, iar pe viitor o sa iau si filtru de aer K&N, o toba carbon sau ceva frumos si scaritze sport :wink:

 

NEXT ! ;) !

 

Salut, vreau sa-mi iau si eu un ZX6R cum este al tau, sau cel putin ca cel care l-ai avut daca nu-l mai ai...e din 99 si vreau sa stiu ce probleme ai intampinat de cand il ai! Si inca o intrebare...ce dimensiune are cauciucul spate, 160, 170 sau 180? Multumesc anticipat

Mesaj completat

Poze cu fosta mea iubire inainte si dupa vopseala.

 

Super vopseaua...vreau sa-mi iau si eu un ZX6R din 99, dar am o nelamurire...de cat este cauciucul spate, de 160, de 170 sau de 180? multumesc anticipat

post-51359-1265466851_thumb.jpg

post-51359-1265466883_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guma spate din fabrica e 170/60/17.. dar multi merg cu 180/55/17.

 

Pana acum n-am avut tangente cu Kawasaki, pe pro-bike scrie ca este de 160, pe motoprofi de 170, iar eu am auzit ca e de 180, deci eram nelamurit...merci mult! Apropo, ai avut probleme cu ea pana acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, vreau sa-mi iau si eu un ZX6R cum este al tau, sau cel putin ca cel care l-ai avut daca nu-l mai ai...e din 99 si vreau sa stiu ce probleme ai intampinat de cand il ai! Si inca o intrebare...ce dimensiune are cauciucul spate, 160, 170 sau 180? Multumesc anticipat

Mesaj completat

 

 

Super vopseaua...vreau sa-mi iau si eu un ZX6R din 99, dar am o nelamurire...de cat este cauciucul spate, de 160, de 170 sau de 180? multumesc anticipat

 

Ia-ti ceva mai recent - 98-99 sunt cunoscute cu probleme la cutie ( de altfel problemele Kawasaki ) - din 2000 au schimbat toata cutia, aliajul blocului de cilindrii cat si cilindrii este imbunatatit, au mai dat ceva kilograme jos si vine stock cu 180 pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

luna trecuta ninja a trecut prin o "operatie " executata de mine cu sprijinul userului "tng"

adica : schimbat distributie

schimbat semeringuri supape

inlocuit toate oringurile si garniturile din chiulasa

inlocuit toate "zemurile interne"antigel,ulei+filtru,lichid frana+placute

montat un intrerupator pe circuitul electroventilatorului si marit suprafata radiatorului la releul de incarcare(pt zilele toride in care o sa circul in oras)

reparat codita de o mica pb

atasam poze :angry:

ups! am pus si o poza cu zezerica.

post-29454-1265910272_thumb.jpg

post-29454-1265910338_thumb.jpg

post-29454-1265910362_thumb.jpg

post-29454-1265910490_thumb.jpg

post-29454-1265910520_thumb.jpg

Editat de Black_wolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

luna trecuta ninja a trecut prin o "operatie " executata de mine cu sprijinul userului "tng"

adica : schimbat distributie

schimbat semeringuri supape

inlocuit toate oringurile si garniturile din chiulasa

inlocuit toate "zemurile interne"antigel,ulei+filtru,lichid frana+placute

montat un intrerupator pe circuitul electroventilatorului si marit suprafata radiatorului la releul de incarcare(pt zilele toride in care o sa circul in oras)

reparat codita de o mica pb

atasam poze ;)

ups! am pus si o poza cu zezerica.

 

Bravo man, inca nu am gasit pipele alea...inca le caut ne auzim la un telefon ceva...suna-ma vinerea asta, sper sa le gasesc pana atunci. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, tocmai de aceea am incercat sa le ascund sub codita. Cand vor fi bani ii cumpar un stop de frana cu semnalizare integrata. Acum lucrez la un suport de numar cat mai mic.

Totusi, fara semnale nu merg nici batut. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, tocmai de aceea am incercat sa le ascund sub codita. Cand vor fi bani ii cumpar un stop de frana cu semnalizare integrata. Acum lucrez la un suport de numar cat mai mic.

Totusi, fara semnale nu merg nici batut. :)

De ce?Semnalele sunt pentru femei :D

Numarul baga-l sub sa, il prinzi cu un surub sau doua in plasticu pe care-l vezi cand deschizi saua ta ( langa clapeta de exup ). Sau prins cu o bucata de platband(asa se scrie?) sub saua pasagerului,printre tobe. Dai o singura gaura in plasticul de sub saua pasagerului. SCOATE-I SEMNALELE !!! :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...