Oti121 Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 off.auzi da cate roti are kawa ala de 636 ? 3 frate si o rezerva;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 se potriveste geanta fata de la zx6 la zx4 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Am gasit tutorialul asta, depsre cum sa poluezi mai mult cu motocicleta : http://www.ninja6zone.com/forums/showthread.php?t=653 Eu mi-as face asa ceva, dar parca nu am inteles 100% tot ce face ala acolo si ce sunt plasticele alea galbene si rosii pe care le foloseste sa astupe diverse chestii. Daca este cineva mai priceput decat mine, il invit sa ma ajute sa imi fac asta la motocicleta si sa facem si noi un tutorial in romana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Am gasit tutorialul asta, depsre cum sa poluezi mai mult cu motocicleta : http://www.ninja6zone.com/forums/showthread.php?t=653 Eu mi-as face asa ceva, dar parca nu am inteles 100% tot ce face ala acolo si ce sunt plasticele alea galbene si rosii pe care le foloseste sa astupe diverse chestii. Daca este cineva mai priceput decat mine, il invit sa ma ajute sa imi fac asta la motocicleta si sa facem si noi un tutorial in romana. salut! vb cu Survolaj . el se apucase (parca ) sa faca modificarea aia de mai sus. si vb ta poate ne bagam si noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Modificarea respectiva este denumita Kleen Air Mod... Acel sistem aditional - repune in sistem gazele nearse de la supape ( nu ma intreba cum, nu m-am interesat foarte mult ). Acele gaze se reintorc prin filtrul de aer si este bagat inapoi pentru a arde cat mai bine si evident reducerea poluarii - cat si reducerea rateurilor de pe evacuare. S-ar zice ca daca aerul este mai pur ai avea o crestere - infima de putere. Oricum si evacuarea din carter tot in filtrul de aer se duce - deci cu aia trebuie sa o rutezi pe undeva sa aiba unde sa dea...altfel poti fute motoru ( nu-s sigur de asta ). In afara ca mai scapi e niste cablaraie si alte chestii - nu-ti aduce un plus de mai nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 La masina se numeste EGR valve, google it... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Aham, mersi Survolaj. Aveam eu o banuiala ca nu se transforma in ZX10. Dar, deh, e iarna si ne gandim si noi cum sa ne mai invartim pe langa motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai201286 Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Salutare,Am vazut ca toti si-au facut topicuri cu detinatori de R6, GSXR etc etc dar de ZX6R/10R nu am vazut pe niciunde... asadar incep eu. ZX6R din 98, cumparat in nov.06 la 30.025 km facuti pana acum aproximativ 1000 km Azi i-am luat bujii NGK Iridium , maine ulei Castrol Superbike si filtru, iar pe viitor o sa iau si filtru de aer K&N, o toba carbon sau ceva frumos si scaritze sport NEXT ! ! Salut, vreau sa-mi iau si eu un ZX6R cum este al tau, sau cel putin ca cel care l-ai avut daca nu-l mai ai...e din 99 si vreau sa stiu ce probleme ai intampinat de cand il ai! Si inca o intrebare...ce dimensiune are cauciucul spate, 160, 170 sau 180? Multumesc anticipat Mesaj completat Poze cu fosta mea iubire inainte si dupa vopseala. Super vopseaua...vreau sa-mi iau si eu un ZX6R din 99, dar am o nelamurire...de cat este cauciucul spate, de 160, de 170 sau de 180? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Guma spate din fabrica e 170/60/17.. dar multi merg cu 180/55/17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai201286 Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Guma spate din fabrica e 170/60/17.. dar multi merg cu 180/55/17. Pana acum n-am avut tangente cu Kawasaki, pe pro-bike scrie ca este de 160, pe motoprofi de 170, iar eu am auzit ca e de 180, deci eram nelamurit...merci mult! Apropo, ai avut probleme cu ea pana acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Nu, de la 21 de mii km pana la aproape 40 de mii in 7 luni, 0 probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Salut, vreau sa-mi iau si eu un ZX6R cum este al tau, sau cel putin ca cel care l-ai avut daca nu-l mai ai...e din 99 si vreau sa stiu ce probleme ai intampinat de cand il ai! Si inca o intrebare...ce dimensiune are cauciucul spate, 160, 170 sau 180? Multumesc anticipatMesaj completat Super vopseaua...vreau sa-mi iau si eu un ZX6R din 99, dar am o nelamurire...de cat este cauciucul spate, de 160, de 170 sau de 180? multumesc anticipat Ia-ti ceva mai recent - 98-99 sunt cunoscute cu probleme la cutie ( de altfel problemele Kawasaki ) - din 2000 au schimbat toata cutia, aliajul blocului de cilindrii cat si cilindrii este imbunatatit, au mai dat ceva kilograme jos si vine stock cu 180 pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 (editat) luna trecuta ninja a trecut prin o "operatie " executata de mine cu sprijinul userului "tng" adica : schimbat distributie schimbat semeringuri supape inlocuit toate oringurile si garniturile din chiulasa inlocuit toate "zemurile interne"antigel,ulei+filtru,lichid frana+placute montat un intrerupator pe circuitul electroventilatorului si marit suprafata radiatorului la releul de incarcare(pt zilele toride in care o sa circul in oras) reparat codita de o mica pb atasam poze ups! am pus si o poza cu zezerica. Editat Februarie 11, 2010 de Black_wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 luna trecuta ninja a trecut prin o "operatie " executata de mine cu sprijinul userului "tng"adica : schimbat distributie schimbat semeringuri supape inlocuit toate oringurile si garniturile din chiulasa inlocuit toate "zemurile interne"antigel,ulei+filtru,lichid frana+placute montat un intrerupator pe circuitul electroventilatorului si marit suprafata radiatorului la releul de incarcare(pt zilele toride in care o sa circul in oras) reparat codita de o mica pb atasam poze ups! am pus si o poza cu zezerica. Bravo man, inca nu am gasit pipele alea...inca le caut ne auzim la un telefon ceva...suna-ma vinerea asta, sper sa le gasesc pana atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Vinde cineva un filtru de aer stock, nefolosit, pentru 6r 2005? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovax_r6 Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Bravo man, inca nu am gasit pipele alea...inca le caut ne auzim la un telefon ceva...suna-ma vinerea asta, sper sa le gasesc pana atunci. sal..... de c pipe ai nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Pun si eu o poza cu barlogul unde ierneaza Kawa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Scoate-i semnalele de pe spate, ii strici cu ele tot "aerul" ruff. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Ai dreptate, tocmai de aceea am incercat sa le ascund sub codita. Cand vor fi bani ii cumpar un stop de frana cu semnalizare integrata. Acum lucrez la un suport de numar cat mai mic. Totusi, fara semnale nu merg nici batut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Ai dreptate, tocmai de aceea am incercat sa le ascund sub codita. Cand vor fi bani ii cumpar un stop de frana cu semnalizare integrata. Acum lucrez la un suport de numar cat mai mic. Totusi, fara semnale nu merg nici batut. De ce?Semnalele sunt pentru femei Numarul baga-l sub sa, il prinzi cu un surub sau doua in plasticu pe care-l vezi cand deschizi saua ta ( langa clapeta de exup ). Sau prins cu o bucata de platband(asa se scrie?) sub saua pasagerului,printre tobe. Dai o singura gaura in plasticul de sub saua pasagerului. SCOATE-I SEMNALELE !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Nu ii scot nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Nu ii scot nimic! N-o sa te mai lase baietii sa parchezi langa ei la terasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Gasesc eu o modalitate sa ma integrez. Imi pun capace de ventil pe led. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Gasesc eu o modalitate sa ma integrez. Imi pun capace de ventil pe led. Da, compenseaza. Sau sticker cu NOS si Racing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galatzi_mic Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 this is my ninja ... este a-6-a motocicleta pe care o detin si sunt multumit de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.