Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

Am vazut ca toti si-au facut topicuri cu detinatori de R6, GSXR etc etc dar de ZX6R/10R nu am vazut pe niciunde... asadar incep eu.

ZX6R din 98, cumparat in nov.06 la 30.025 km facuti pana acum aproximativ 1000 km :laugh:

Azi i-am luat bujii NGK Iridium :laugh: , maine ulei Castrol Superbike si filtru, iar pe viitor o sa iau si filtru de aer K&N, o toba carbon sau ceva frumos si scaritze sport :wink:

 

NEXT ! ;) !

 

Salut, vreau sa-mi iau si eu un ZX6R cum este al tau, sau cel putin ca cel care l-ai avut daca nu-l mai ai...e din 99 si vreau sa stiu ce probleme ai intampinat de cand il ai! Si inca o intrebare...ce dimensiune are cauciucul spate, 160, 170 sau 180? Multumesc anticipat

Mesaj completat

Poze cu fosta mea iubire inainte si dupa vopseala.

 

Super vopseaua...vreau sa-mi iau si eu un ZX6R din 99, dar am o nelamurire...de cat este cauciucul spate, de 160, de 170 sau de 180? multumesc anticipat

post-51359-1265466851_thumb.jpg

post-51359-1265466883_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guma spate din fabrica e 170/60/17.. dar multi merg cu 180/55/17.

 

Pana acum n-am avut tangente cu Kawasaki, pe pro-bike scrie ca este de 160, pe motoprofi de 170, iar eu am auzit ca e de 180, deci eram nelamurit...merci mult! Apropo, ai avut probleme cu ea pana acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, vreau sa-mi iau si eu un ZX6R cum este al tau, sau cel putin ca cel care l-ai avut daca nu-l mai ai...e din 99 si vreau sa stiu ce probleme ai intampinat de cand il ai! Si inca o intrebare...ce dimensiune are cauciucul spate, 160, 170 sau 180? Multumesc anticipat

Mesaj completat

 

 

Super vopseaua...vreau sa-mi iau si eu un ZX6R din 99, dar am o nelamurire...de cat este cauciucul spate, de 160, de 170 sau de 180? multumesc anticipat

 

Ia-ti ceva mai recent - 98-99 sunt cunoscute cu probleme la cutie ( de altfel problemele Kawasaki ) - din 2000 au schimbat toata cutia, aliajul blocului de cilindrii cat si cilindrii este imbunatatit, au mai dat ceva kilograme jos si vine stock cu 180 pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

luna trecuta ninja a trecut prin o "operatie " executata de mine cu sprijinul userului "tng"

adica : schimbat distributie

schimbat semeringuri supape

inlocuit toate oringurile si garniturile din chiulasa

inlocuit toate "zemurile interne"antigel,ulei+filtru,lichid frana+placute

montat un intrerupator pe circuitul electroventilatorului si marit suprafata radiatorului la releul de incarcare(pt zilele toride in care o sa circul in oras)

reparat codita de o mica pb

atasam poze :angry:

ups! am pus si o poza cu zezerica.

post-29454-1265910272_thumb.jpg

post-29454-1265910338_thumb.jpg

post-29454-1265910362_thumb.jpg

post-29454-1265910490_thumb.jpg

post-29454-1265910520_thumb.jpg

Editat de Black_wolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

luna trecuta ninja a trecut prin o "operatie " executata de mine cu sprijinul userului "tng"

adica : schimbat distributie

schimbat semeringuri supape

inlocuit toate oringurile si garniturile din chiulasa

inlocuit toate "zemurile interne"antigel,ulei+filtru,lichid frana+placute

montat un intrerupator pe circuitul electroventilatorului si marit suprafata radiatorului la releul de incarcare(pt zilele toride in care o sa circul in oras)

reparat codita de o mica pb

atasam poze ;)

ups! am pus si o poza cu zezerica.

 

Bravo man, inca nu am gasit pipele alea...inca le caut ne auzim la un telefon ceva...suna-ma vinerea asta, sper sa le gasesc pana atunci. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, tocmai de aceea am incercat sa le ascund sub codita. Cand vor fi bani ii cumpar un stop de frana cu semnalizare integrata. Acum lucrez la un suport de numar cat mai mic.

Totusi, fara semnale nu merg nici batut. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, tocmai de aceea am incercat sa le ascund sub codita. Cand vor fi bani ii cumpar un stop de frana cu semnalizare integrata. Acum lucrez la un suport de numar cat mai mic.

Totusi, fara semnale nu merg nici batut. :)

De ce?Semnalele sunt pentru femei :D

Numarul baga-l sub sa, il prinzi cu un surub sau doua in plasticu pe care-l vezi cand deschizi saua ta ( langa clapeta de exup ). Sau prins cu o bucata de platband(asa se scrie?) sub saua pasagerului,printre tobe. Dai o singura gaura in plasticul de sub saua pasagerului. SCOATE-I SEMNALELE !!! :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ma alatur si eu grupului cu ZX6R 2003. :o

 

post-41018-1267279922_thumb.jpgpost-41018-1267279951_thumb.jpg

 

Incep si eu cu o intrebare intrebatoare: am indicatorul de ulei aprins pe bord. Am schimbat uleiul, filtrul toate bune si frumoasa dar tot nu se stinge. Ce ar putea fi? Sa nu aiba presiune sau doar un contact pe undeva ? Multumesc anticipat pentru un sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stapanesti sanatos "albinitza". Daca vrei sa ii faci vreodata vreo modificare de culoare, ti-as recomanda sa ii vopsesti cadrul negru. Arata mult mai bine.

Cat despre ulei, habar n-am. Ai mers cativa km dupa ce l-ai schimbat?

 

Mesaj completat

Mi-am amintit o chestie legata de problema ta cu martorul de ulei.

E posibil sa fi ramas aer pe undeva si din cate stiu eu trebuie sa ii slabesti putin filtrul de ulei pana incepe sa curga uleiul si apoi sa il strangi la loc. Asta cu motorul oprit.

Acum, nu ma intreba de ce nu poti pur si simplu sa desfaci capacul pe unde pui ulei ca nu prea stiu. Probabil ca aerul ramane in filtru.

Succes.

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ma alatur si eu grupului cu ZX6R 2003. :o

 

post-41018-1267279922_thumb.jpgpost-41018-1267279951_thumb.jpg

 

Incep si eu cu o intrebare intrebatoare: am indicatorul de ulei aprins pe bord. Am schimbat uleiul, filtrul toate bune si frumoasa dar tot nu se stinge. Ce ar putea fi? Sa nu aiba presiune sau doar un contact pe undeva ? Multumesc anticipat pentru un sfat.

frumos Zx6 :D sa ai grija de el ca arata bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...