Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pana la urma cea mai buna motocicleta este cea pe care o ai.Cand am avut Honda,ziceam cea mai buna e Honda,cand am avut Yamaha,ziceam ca nu mai vreau sa aud de Honda,cand am avut Suzuki,ziceam ca e bun si Suzuki,cand mi-am luat Kawasaki si am dat-o sa mai schimb, sa mai incerc si altceva,ce crezi,tot Kawasaki mi-am luat.Si sunt f. multumit de alegerea facuta

 

Am eu o toba de kawa 636 la 180 euro. E GPR,vine cu certificare si prostii ,cu care n-ai ce face.

 

http://it.motofan.com/accessori/gpr-kawasaki-zx-636-r-2005/151610/f

post-10285-0-97050700-1307305270_thumb.jpg

post-10285-0-90971500-1307305279_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa, scarita pilot dreapta (sport) era un surub

 

 

Din poze nu se vede ca ar avea surub pe dreapta.Ar fi bine sa spui ce este adevarat.

 

ai ramane surprins daca ai sti cati afiseaza poze vechi(arata tipla) cu motorul lor scos la vanzare :kick: si asta se intampla peste tot, in Italia, Germania, nu numai la noi in Romania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu o toba de kawa 636 la 180 euro. E GPR,vine cu certificare si prostii ,cu care n-ai ce face.

 

http://it.motofan.com/accessori/gpr-kawasaki-zx-636-r-2005/151610/f

 

pretul e bun, avand in vedere ca noua costa aproape dublu.

vad ca pare putin mai groasa decat originalul. mai poate fi montat suportul original de numar?

Editat de alinbugnar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci:

la vit de peste180 km\h "vibreaza" cind frinez cu fata :unsure:

e normal?

 

Ar trebui sa raspund ca nu stiu (ca doar nu m-a prins radarul cu peste 180). Bineinteles ca nu e normal. Iti vibreaza in plan orizontal, vertical, sau in toate directiile?

 

S-ar putea sa ai discurile de frana deformate (se simte si in maneta de frana?) Alte cauze mai putin probabile: s-ar putea sa nu fie furca stransa complet, sau sa trebuiasca sa schimbi niste rulmenti (dar daca ar fi asta s-ar simti si in mers, nu doar la franare).

 

Vezi ca este un topic cu aceeasi problema.

Editat de alinbugnar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pretul e bun, avand in vedere ca noua costa aproape dublu.

vad ca pare putin mai groasa decat originalul. mai poate fi montat suportul original de numar?

 

 

Am uitat sa precizez , vine cu suport de numar gratuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa raspund ca nu stiu (ca doar nu m-a prins radarul cu peste 180). Bineinteles ca nu e normal. Iti vibreaza in plan orizontal, vertical, sau in toate directiile?

 

S-ar putea sa ai discurile de frana deformate (se simte si in maneta de frana?) Alte cauze mai putin probabile: s-ar putea sa nu fie furca stransa complet, sau sa trebuiasca sa schimbi niste rulmenti (dar daca ar fi asta s-ar simti si in mers, nu doar la franare).

 

Vezi ca este un topic cu aceeasi problema.

nici pe mine nu m a luat.

in plan orizontal

rulmentii sint noi si discurile drepte.

mai ramine sa schimb uleiul din furca.

nu vibreaza ft tare,dar am zis sa pun o intrebare

Editat de Black_wolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici pe mine nu m a luat.

in plan orizontal

rulmentii sint noi si discurile drepte.

mai ramine sa schimb uleiul din furca.

nu vibreaza ft tare,dar am zis sa pun o intrebare

poate fi si din anvelopa sau ,eu de exemplu am patit,janta fata putin stramba ,cand franam la viteze mari tremura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dau eu discuri strambe daca vrei :) . Am mai intrebat lume si toti mi-au zis sa cumpar ori discuri noi ori sh dar intreb si aici.

Se merita sa indrept niste discuri care dupa ochiu meu nu prea sunt uzate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dau eu discuri strambe daca vrei :) . Am mai intrebat lume si toti mi-au zis sa cumpar ori discuri noi ori sh dar intreb si aici.

Se merita sa indrept niste discuri care dupa ochiu meu nu prea sunt uzate?

 

Sfatul meu e sa iti cumperi noi...

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate fi si din anvelopa sau ,eu de exemplu am patit,janta fata putin stramba ,cand franam la viteze mari tremura

am depistat pb.

vineri la "inspectia" de dinainte de drum la munte am vazut ca nu prea mai am placute de frina .le am inlocuit cu unele uzate mai putin si de aici beleaua ;) .

maine le schimb cu unele noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, astazi am avut ghinion sa iau o groapa si imediat dupa aceea s-a aprins becul FI. Ce am dereglat si cum pot sa remediez?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand conteaza cum se aprinde FI.Trebuie sa vezi in manual ce corespunde pentru cum se aprinde FI.Daca e tot timpul aprins e de la Exhaust butterfly valve.Ai toba originala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de la Exhaust butterfly valve. :scratch:

Cauta asta(in filmulet) sub saua pilotului.Trebuie sa fie doar rotita fara bucata aia de tabla.Sunt 2 cabluri care pleaca din rotita aia pe sub codita si ajung sub toba in partea dreapta.Vezi daca nu au iesit,dar m-as mira.Se aprinde FI asa dupa ce schimbi toba cu una sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce trec examenele propun sa stabilim intr-o zi din saptamana sa facem o intrunire scurta sa mai schimbam pareri, discutam probleme :D...Am putea face intrunirea o data la 2 saptamani sau vedem :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin si io cu o intrebare, sper sa fiu cat mai explicit si mai inteles, deci:

atunci cand vreau sa virez stanga dreapta are o piedica mica parca opune ceva rezistenta cand incerc sa virez asta doar dak este fix pe mijloc ghidonul, motor kawasaki zx6r 1999.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin si io cu o intrebare, sper sa fiu cat mai explicit si mai inteles, deci:

atunci cand vreau sa virez stanga dreapta are o piedica mica parca opune ceva rezistenta cand incerc sa virez asta doar dak este fix pe mijloc ghidonul, motor kawasaki zx6r 1999.

Ar putea fi rulmentii de la jug...Zic si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100% sunt rulmentii de la jug, baga si schimba-i ca altfel ai toate sansele sa tragi un voblaj de toata frumusetea dupa care s-ar putea sa nu mai apuci sa mergi la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...