KillTheMF Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 n-ai vazut ca are 145 CP? Pai caii aia inghesuiti suplimentar nu incap bine, si nu era troncaint ci tropaitul copitelor! Zgomotul de fier e de la potcoave http://www.youtube.com/watch?v=GVkc9ddTEiU Si uneori te ia si in coarne ... Calu are coarne ... nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-zx%20636%20ninja-din-2005-379773.html Greseala mea,sorry,am facut confuzie cu linkul de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Pana la urma cea mai buna motocicleta este cea pe care o ai.Cand am avut Honda,ziceam cea mai buna e Honda,cand am avut Yamaha,ziceam ca nu mai vreau sa aud de Honda,cand am avut Suzuki,ziceam ca e bun si Suzuki,cand mi-am luat Kawasaki si am dat-o sa mai schimb, sa mai incerc si altceva,ce crezi,tot Kawasaki mi-am luat.Si sunt f. multumit de alegerea facuta Am eu o toba de kawa 636 la 180 euro. E GPR,vine cu certificare si prostii ,cu care n-ai ce face. http://it.motofan.com/accessori/gpr-kawasaki-zx-636-r-2005/151610/f Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadixkid Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Aaa, scarita pilot dreapta (sport) era un surub Din poze nu se vede ca ar avea surub pe dreapta.Ar fi bine sa spui ce este adevarat. ai ramane surprins daca ai sti cati afiseaza poze vechi(arata tipla) cu motorul lor scos la vanzare si asta se intampla peste tot, in Italia, Germania, nu numai la noi in Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 (editat) Am eu o toba de kawa 636 la 180 euro. E GPR,vine cu certificare si prostii ,cu care n-ai ce face. http://it.motofan.com/accessori/gpr-kawasaki-zx-636-r-2005/151610/f pretul e bun, avand in vedere ca noua costa aproape dublu. vad ca pare putin mai groasa decat originalul. mai poate fi montat suportul original de numar? Editat Iunie 6, 2011 de alinbugnar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 deci: la vit de peste180 km\h "vibreaza" cind frinez cu fata e normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 (editat) deci: la vit de peste180 km\h "vibreaza" cind frinez cu fata e normal? Ar trebui sa raspund ca nu stiu (ca doar nu m-a prins radarul cu peste 180). Bineinteles ca nu e normal. Iti vibreaza in plan orizontal, vertical, sau in toate directiile? S-ar putea sa ai discurile de frana deformate (se simte si in maneta de frana?) Alte cauze mai putin probabile: s-ar putea sa nu fie furca stransa complet, sau sa trebuiasca sa schimbi niste rulmenti (dar daca ar fi asta s-ar simti si in mers, nu doar la franare). Vezi ca este un topic cu aceeasi problema. Editat Iunie 6, 2011 de alinbugnar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 pretul e bun, avand in vedere ca noua costa aproape dublu. vad ca pare putin mai groasa decat originalul. mai poate fi montat suportul original de numar? Am uitat sa precizez , vine cu suport de numar gratuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 (editat) Ar trebui sa raspund ca nu stiu (ca doar nu m-a prins radarul cu peste 180). Bineinteles ca nu e normal. Iti vibreaza in plan orizontal, vertical, sau in toate directiile? S-ar putea sa ai discurile de frana deformate (se simte si in maneta de frana?) Alte cauze mai putin probabile: s-ar putea sa nu fie furca stransa complet, sau sa trebuiasca sa schimbi niste rulmenti (dar daca ar fi asta s-ar simti si in mers, nu doar la franare). Vezi ca este un topic cu aceeasi problema. nici pe mine nu m a luat. in plan orizontal rulmentii sint noi si discurile drepte. mai ramine sa schimb uleiul din furca. nu vibreaza ft tare,dar am zis sa pun o intrebare Editat Iunie 6, 2011 de Black_wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 nici pe mine nu m a luat. in plan orizontal rulmentii sint noi si discurile drepte. mai ramine sa schimb uleiul din furca. nu vibreaza ft tare,dar am zis sa pun o intrebare poate fi si din anvelopa sau ,eu de exemplu am patit,janta fata putin stramba ,cand franam la viteze mari tremura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Iti dau eu discuri strambe daca vrei . Am mai intrebat lume si toti mi-au zis sa cumpar ori discuri noi ori sh dar intreb si aici. Se merita sa indrept niste discuri care dupa ochiu meu nu prea sunt uzate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 (editat) nu prea se merita - parerea mea este sa-ti iei altele bune. te joci cu viata ta...dar fiecare face ce doreste. Editat Iunie 6, 2011 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c00ly Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Iti dau eu discuri strambe daca vrei . Am mai intrebat lume si toti mi-au zis sa cumpar ori discuri noi ori sh dar intreb si aici. Se merita sa indrept niste discuri care dupa ochiu meu nu prea sunt uzate? Sfatul meu e sa iti cumperi noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 poate fi si din anvelopa sau ,eu de exemplu am patit,janta fata putin stramba ,cand franam la viteze mari tremura am depistat pb. vineri la "inspectia" de dinainte de drum la munte am vazut ca nu prea mai am placute de frina .le am inlocuit cu unele uzate mai putin si de aici beleaua . maine le schimb cu unele noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Ok , deci altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 am depistat pb. vineri la "inspectia" de dinainte de drum la munte am vazut ca nu prea mai am placute de frina .le am inlocuit cu unele uzate mai putin si de aici beleaua . maine le schimb cu unele noi. de unde le ai luat si cu kat ca vreau si io. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Salut baieti, astazi am avut ghinion sa iau o groapa si imediat dupa aceea s-a aprins becul FI. Ce am dereglat si cum pot sa remediez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 In primul rand conteaza cum se aprinde FI.Trebuie sa vezi in manual ce corespunde pentru cum se aprinde FI.Daca e tot timpul aprins e de la Exhaust butterfly valve.Ai toba originala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Da, totul este stoc pe motocicleta iar becul sta mereu aprins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 E de la Exhaust butterfly valve. Cauta asta(in filmulet) sub saua pilotului.Trebuie sa fie doar rotita fara bucata aia de tabla.Sunt 2 cabluri care pleaca din rotita aia pe sub codita si ajung sub toba in partea dreapta.Vezi daca nu au iesit,dar m-as mira.Se aprinde FI asa dupa ce schimbi toba cu una sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Dupa ce trec examenele propun sa stabilim intr-o zi din saptamana sa facem o intrunire scurta sa mai schimbam pareri, discutam probleme ...Am putea face intrunirea o data la 2 saptamani sau vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gex zxr Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 vin si io cu o intrebare, sper sa fiu cat mai explicit si mai inteles, deci: atunci cand vreau sa virez stanga dreapta are o piedica mica parca opune ceva rezistenta cand incerc sa virez asta doar dak este fix pe mijloc ghidonul, motor kawasaki zx6r 1999. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 vin si io cu o intrebare, sper sa fiu cat mai explicit si mai inteles, deci: atunci cand vreau sa virez stanga dreapta are o piedica mica parca opune ceva rezistenta cand incerc sa virez asta doar dak este fix pe mijloc ghidonul, motor kawasaki zx6r 1999. Ar putea fi rulmentii de la jug...Zic si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 100% sunt rulmentii de la jug, baga si schimba-i ca altfel ai toate sansele sa tragi un voblaj de toata frumusetea dupa care s-ar putea sa nu mai apuci sa mergi la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gex zxr Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 stie cineva ce tip de rulmenti sunt, cat costa cum as putea sa ii schimb? este o operatiune grea? cam ce trebuie desfacut? si daca nu cer prea mult cine imi poate oferi un manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.