Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,am de vanzare multe piese pt. 636 model 03' 04,printre care un set de carene de curse,pret:200 e,amortizor directie MATRIX cu 11 trepte de reglaj+ sistemul de prindere,pret:150 e,rel. la tel.:0724 391 050

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut oameni, ma gandesc sa-mi pun o toba sport, sh bineinteles pt zx6r 07, poate stiti sa-mi raspundeti la niste chestii:

 

1.ce se-ntampla cu controlul valvei fluture (trebuie dat jos?)

 

2.ce se-ntampla cu consumul? intreb doar de curiozitate, momentan scot 5.6/100km lejer

(ma gandesc la un slip-on "de marca" leo, micr, etc..)

 

3.NU vreau sa iasa in afara mai mult decat codita, am ce sa-i fac? nu as vrea sa tai din "toba"

 

bafta+iarna scurta!

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca schimbi numai finala n-ar trebui sa ai treaba cu cu fluturi si albine.

 

Consumul e irelevant la un motor sport, o sa ajungi singur la concluzia asta in viitor. Cel mai probabil n-o sa fie nicio modificare la stilul tau de mers.

 

Daca iei toba speciala pentru modelul tau, o sa vina la fix, nu trebuie sa tai din ea.

 

Recomand MIVV GP Carbon, neaparat cu silencer in oras.

 

Decat toba mai bine te orientezi la un PC, reglat cum trebuie o sa inceapa sa-ti placa sa tragi de motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca schimbi numai finala n-ar trebui sa ai treaba cu cu fluturi si albine.

 

Consumul e irelevant la un motor sport, o sa ajungi singur la concluzia asta in viitor. Cel mai probabil n-o sa fie nicio modificare la stilul tau de mers.

 

Daca iei toba speciala pentru modelul tau, o sa vina la fix, nu trebuie sa tai din ea.

 

Recomand MIVV GP Carbon, neaparat cu silencer in oras.

 

Decat toba mai bine te orientezi la un PC, reglat cum trebuie o sa inceapa sa-ti placa sa tragi de motoreta.

 

Ms de recomandare :)

 

fireste ca luam toba pt modelul meu:) doar ca am vazut la multe cu toba sub sa ca iese mai in afara toba si nu-mi place.

 

Vreau doar sa sune mai mult a moto, nu vreau sa umblu la softul ei, o las ca-n fabrica.

 

legat de valva fluture, zici ca n-am treaba cu ea.. nu prea-nteleg, vin niste cabluri etc exact pe finala din fabrica...alea or sa ramana in aer sau cum?

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut oameni, ma gandesc sa-mi pun o toba sport, sh bineinteles pt zx6r 07, poate stiti sa-mi raspundeti la niste chestii:

 

1.ce se-ntampla cu controlul valvei fluture (trebuie dat jos?)

 

2.ce se-ntampla cu consumul? intreb doar de curiozitate, momentan scot 5.6/100km lejer

(ma gandesc la un slip-on "de marca" leo, micr, etc..)

 

3.NU vreau sa iasa in afara mai mult decat codita, am ce sa-i fac? nu as vrea sa tai din "toba"

 

bafta+iarna scurta!

Salut!

O sa iti creasca si consumul cu 1 sau 2 L,mie cel putin asa mi s-a intamplat.La ex-up trebuie sa pui o tablita sa il pacalesti,altfel ti se aprinde fi-ul in bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca schimbi numai finala n-ar trebui sa ai treaba cu cu fluturi si albine.

 

Consumul e irelevant la un motor sport, o sa ajungi singur la concluzia asta in viitor. Cel mai probabil n-o sa fie nicio modificare la stilul tau de mers.

 

Daca iei toba speciala pentru modelul tau, o sa vina la fix, nu trebuie sa tai din ea.

 

Recomand MIVV GP Carbon, neaparat cu silencer in oras.

 

Decat toba mai bine te orientezi la un PC, reglat cum trebuie o sa inceapa sa-ti placa sa tragi de motoreta.

 

Ms de recomandare :)

 

fireste ca luam toba pt modelul meu:) doar ca am vazut la multe cu toba sub sa ca iese mai in afara toba si nu-mi place.

 

Vreau doar sa sune mai mult a moto, nu vreau sa umblu la softul ei, o las ca-n fabrica.

 

legat de valva fluture, zici ca n-am treaba cu ea.. nu prea-nteleg, vin niste cabluri etc exact pe finala din fabrica...alea or sa ramana in aer sau cum?

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus Leo Vince pe mobra, era gata sa dispara - am gasit un surub de prindere lipsa si celelalte slabite tare, si am facut si curatare de carburatoare si sincronizare la Deusx. Aveam un filtru pe care credeai ca s-a varsat sacul de la aspirator dupa o luna de folosire... Evident, in carburatoare era ca pe plaja... mult nisip. Acum e bine, de-abia astept sa vina primavara... Mai e mult, stie cineva???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....... Acum e bine, de-abia astept sa vina primavara... Mai e mult, stie cineva???

mult nu mai e, vre-o 4... luni :baldy:

 

ai grija cu suruburile, unele au tendinta sa "divorteze" de moto... nu strica sa le mai verifici un pic, din cand in cand, nu-ti ocupa decat cateva minute.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezolvi in 5 min sa stingi Fi.E mai bine sa o faci ca atunci cand apare vreo defectiune sa iti poti da seama.Nu cred ca termenul "inactiv" e potrivit.Cred ca ai schimbat toba si in aia nu ai o asemenea valva.Deci nu mai exista valva controlata de exup-ul tau.Daca vrei sa o stingi,da-mi pm si iti explic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta voastra pe acest model de kawa, ce anvelope sunt mai ok? Multumesc!

 

Gumele depind mai putin de motoreta si mai mult de stilul tau de mers, daca mergi mult in afara orasului, sau mai mult in oras, si tot asa...

Editat de id
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu. Cedase. Am luat una second de Gsxr, nu mai stiu daca de 600 sau 1000 sau daca e vreo diferenta... M-a costat vreo 200lei second si si-a facut treaba...

Imi amintesc totusi ca era neagra, nu cred sa gasesti aurie la alte marci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa dai mai multe detalii ce a insemnat ca a cedat.

A mea pierde lichid putin pe la surubul de aerisit.Eu cel putin asta banuiesc pentru faptul ca trebuie aerisita des(1 saptamana).Astazi am luat alt surub de aerisit si maine alt lichid de frana.O sa schimb lichidul maine,aerisesc,pun noul surub de aerisit si o sa vad ce se intampla.Daca tot o sa mai intre aer in instalatie,o sa mai aerisesc odata si dupaia o sa dau cu silicon pe surubul de aerisit ca sa fiu sigur cu nu pierd pe acolo.Dupa asta daca tot o sa intre pe unde aer,inseamna ca e ceva prin pompa bulit.Daca nu merge asa,iau o pompa de frana de la r6 2007 cu vreo 250 roni sau iau kitul de reparatie pentru pompa asta.Oricum daca iau kitul de reparatie dupa ce desfac pompa sa vad daca e din ea.Nu cred ca e din etrieri ca ei nu au aer cand ii aerisesc.

Bine ca a venit iarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, pur si simplu nu mai aveam frana deloc.

Prima data m-a lasat dupa o tura pe Cheia. Am venit de la Ploiesti doar cu frana spate. Cand am ajuns in Buc isi revenise.

La inceput dupa ce mergeam mai mult, apoi dupa doar cateva frane, pana pur si simplu m-am dus la garaj, si cand am plecat am realizat ca apas maneta la blana si nu se intampla nimic.

Nimeni nu a reusit sa o aeriseasca, de fapt sa inchida circuitul, pierdea aer pe undeva. Am inteles ca e o problema des intalnita la Kawa.

Eu zic sa nu te mai complici cu kitul de reparatie. Ia-o pe aia de R6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, pur si simplu nu mai aveam frana deloc.

Prima data m-a lasat dupa o tura pe Cheia. Am venit de la Ploiesti doar cu frana spate. Cand am ajuns in Buc isi revenise.

La inceput dupa ce mergeam mai mult, apoi dupa doar cateva frane, pana pur si simplu m-am dus la garaj, si cand am plecat am realizat ca apas maneta la blana si nu se intampla nimic.

Nimeni nu a reusit sa o aeriseasca, de fapt sa inchida circuitul, pierdea aer pe undeva. Am inteles ca e o problema des intalnita la Kawa.

Eu zic sa nu te mai complici cu kitul de reparatie. Ia-o pe aia de R6.

 

Am schimbat astazi tot lichidul si surubul de aerisit.Si cu surubul nou pierde lichid putin pe la filet.Am pus banda de teflon pe filet si am aerisit din nou.Dupa primele impresii,nu mai pierde lichid.O sa verific pana la primavara cum se comporta.

 

Am dat si o tura prin "cartier" ca imi era asa un dor. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...