Sari la conținut

Alinierea Rotilor?!


Postări Recomandate

am mai scris aici la Accidente am cam dat motoru de pamant acum o sapt intr`o curba pe ploaie.Mi`am asumat vina si acum pt ca au mai trecut un pic ranile si puteam sa stau pe motor dupa ce l`am indreptat( ma refer ghidon ) l`am scos pe sosea

prima zi : am mers incet am luat curbe cu 30 km/h (stiti voi acomodare)

aseara:am mers prin orash un pic mai tare ca imi era pofta de el ..si am observat cu tristete ca era sa ma arunce inca de doua ori.a derapat in curbe luate cu 50 km/h sau 70 km/h :ph34r:

eu banuiesc alinierea rotilor pt ca nu ma duce capu la altceva care ar putea fi :

cum fac nu neaparat sa le alienez dar macar sa o pun pe aia de pe spate dreapta

am umblat la ea ca sa intind un pic lantu ...si banuiesc ca nu as fi pus`o chiar f dreapta ..conteaza cativa mm ?!

astept cu nerabdare raspunsurile pt ca nu mai pot iesi cu ea si e moarte curata

motoru e o jawa 350 cu un cadru de CZ

va multumesc

 

PS: Am cauciucuri romanesti :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( Nu imi aduc aminte ca Romania sa fi produs vreun cauciuc moto in ultimii ani...multi ani....

 

Mai am eu prieteni care si acuma se dau pe cauciucuri pe care scrie "R.P.R"..aveti idee in ce an s-a schimbat numele in "RSR"??? :( :( Normal ca astea nu mai au pic de aderenta, puteau fi la fel de bine si din lemn!!!!!!!Chiar daca nu e profilul tocit , materialul e imbatranit, nu mai are aderenta, lasa sa patrunda orice nenorocita de pioneza de pe drum, are dejla crapaturi care pot duce la o explozie cu motorul incarcat la drum lung cand se incinge, buza cauciucului aluneca pe geanta la acceleratii si franari ducand la smulgerea valvei.

 

Eu cat mergeam cu jawa i-am pus de la inceput gume noi, fie ele si rusesti...in >10.000 km nu am avut NICI O PANA si motocicleta avea probleme de aderenta numai cand driverul facea greseli grave, gen franat pe nisip sau inclinat pe frunze ude. :( :(

Deci primul pas, schimbi cauciucurile .

 

Aliniamentul il verifici ochiometric sau cu o bucata de sfoara trecuta in dreptul rotilor, cu ghidonul drept ,din fata pana in spate.Dac ai un laser d-ala de jucarie e foarte util, poti verifica si cadrul. Daca pune asa probleme de manevrabilitate, nu orientarea rotii spate din intinzatoare e de vina ( acolo poti gresi cu pana la 5-6 mm) , ci aliniamentul calcaturilor rotilor...adica nu calca una in spatele celeilalte , ci decalat. E posibil sa fi strambat si furca daca impactul a fost asa puternic sa iti strambe ghidonul, sau eventual bascula e stramba. Rotile nealiniate sau furca stramba se simte imediat in manevrare....moto vireaza mai usor pe o parte decat pe cealalta...daca te-ai obisnuit deja pe ea si nu e foarte stramba, nici nu iti dai seama, dar daca te urci pe un motor despre care sti sigur ca e ok vei avea probleme de manevrare pana te obisnuiesti...in principiu daca te urci pe un motor si vezi ca se comporta ciudat la viraj si ai probleme la tinut directie, inseamna ca fie motorul tau e stramb si te-ai obisnuit cu el :( , fie cel de fata e stramb :( Eu dupa 2 zile de plimbat cu un motor cu furca stramba aveam tendinta de a intra cu jawa mea( care saraca era ok,rotile aliniate perfect) in toate gardurile :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc mult si ma apuc sa schimb cauciucurile si da pe ale mele scrie clar MADE IN ROMANIA... cand dau de un aparat digital le fac si poza :(

sper ca nu am strambat nimic si am sa verific cat de curand ...

acum abia am dat jos primu strat de coji de la rani si apoi dupa ce imi dau si examenele ma apuc de ea serios...

pana nu a avut pana acum si nici nu imi doresc dar ce stiu e ca al meu cauciuc pe spate era pus un pic stramb si acum poate e si din cauza asta sa se fi stramnbat si mai tare la impact :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

imi pare rau ca nu-l pot ajuta pe baiatul asta cu nici un sfat legat de motorul lui, dar vin cu o precizare f importanta..RPR a devenit RSR in anul 1965 la cateva luni dupa moartea lui DEJ...daca va uitati pe constitutie pe la ultimele articole scrie ca ...ma rog..constitutia din 1965 ramane abrogata.... :baubau:

cam asta-i tot..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

CEA MAI SIGURA TREABA CA SA VERIFICI DACA ROTILE SUNT ALINIATE CORECT TE SUI PE AGREGAT SI ROGI UN PRIETEN SA SE UITE DIN FATA LA ROTI IN TIMP CE TU MERGI DREPT SPRE EL SE VEDE IMEDIAT CE SI CUM, IN FUNCTIE DE CE-TI SPUNE EL MAI SAPI PANA O NIMERESTI. TEORETIC DACA NU E NIMIC STRAMB CAND REGLEZI ROATA SPATE MASORI FATA DE BASCULA SA AI DISTANTA EGALA PE AMANDOUA PARTILE MASURATA DIN JANTA IN BRATUL BASCULEI. SE POATE SA FIE SI CAUCIUCURILE INBATRANITE CU SA MAI SPUS DAR NU NEAPARAT.

 

 

 

MAXIMA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...