cornellll Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 Poate stie careva de ce mi se ard becurile la scuterul meu.S-a intamplat intr-o seara cand deodata farurile au inceput sa palpaie,sa lumineze ba mai tare ba mai incet apoi s-au ars toate becurile. Dupa aia am cumparat altele noi care le-am inlocuit si pornesc scuterul si accelerez putin si s-au ars si astea. Poate ma ajuta cineva cu un sfat sau poate se pricepe cineva sa repare,platesc Poate stie careva de ce mi se ard becurile la scuterul meu.S-a intamplat intr-o seara cand deodata farurile au inceput sa palpaie,sa lumineze ba mai tare ba mai incet apoi s-au ars toate becurile. Dupa aia am cumparat altele noi care le-am inlocuit si pornesc scuterul si accelerez putin si s-au ars si astea. Poate ma ajuta cineva cu un sfat sau poate se pricepe cineva sa repare,platesc Tel:0728880809 (pentru cei care se ofera sa ma ajute,e suficient beep,ca sun eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 (editat) Poate stie careva de ce mi se ard becurile la scuterul meu.S-a intamplat intr-o seara cand deodata farurile au inceput sa palpaie,sa lumineze ba mai tare ba mai incet apoi s-au ars toate becurile. Dupa aia am cumparat altele noi care le-am inlocuit si pornesc scuterul si accelerez putin si s-au ars si astea. Poate ma ajuta cineva cu un sfat sau poate se pricepe cineva sa repare,platesc Tel:0728880809 (pentru cei care se ofera sa ma ajute,e suficient beep,ca sun eu. Magnetoul de la scuter da curent alternativ (daca gresesc va rog nu ezitati sa ma readuceti cu picioarele pe pamant), care este redresat si filtrat, apoi trece printr-un limitator de tensiune, care face ca oricat de mult s-ar tura motorul sa nu dea mai mult de 16v sau 18v parca. Acum sti si tu ca tensiunea creste cu turatia, in genul dinamurilor de la bicicleta, daca sti, trebuia sa mergi destul de repede ca sa poti sa vezi ceva, in lumina farului alimentat de dinam. Daca stam sa ne gandim ca din sa zicem 12v alternativ, dupa redresare si filtrare obtinem aproape 16v continuu (creste tensiunea din cauza condensatorului de filtrare) iti dai seama de ce se ard becurile tale, daca din 18v alternativ fara limitator se obtin +22v curent continu. Problema este din limitatorul de tensiune, care probabil este "distrus" sau numai "unplugged". Mie cand mi s-au ars becurile s-au ars ori de la gropi ori din accident Legea te obliga ca pe timpul deplasarii sa ti faza scurta pocnita, pardon pornita, cum dai intr-o groapa mai mare, sau un soc mai puternic (cum ar fi acela din impactul cu un TAXI care iti iese cu 10m in fata, cand tu esti inclinat de curba ) cum cedeaza, dar numai faza scurta pentru ca era filamentul incalzit Poate tu ai eliminat cauza asta Asfalt uscat si salutari cu farul! PS - Cred ca un mecanic bun care se pricepe si la electronica te-ar putea ajuta Editat Martie 8, 2007 de alias Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 Ai baterie la scuter ? bateria are un rol important de a reduce socurile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 (editat) Bai electricienilor....nici unul nu aveti dreptate Piaggio SI nu are baterie, grup de diode sa transforme din c.a in c.c!!!!e un simplu magnetoo cu doua bobine cu infasurari bipolare 'cu sarma de cupru ....o bobina este pentru platina(de la bobina la condensator de tensiune si de la condensator la bobina de inductie printrun intreruptor)si cealalta bobina este pt faruri iasa un singur conductor care se leaga in serie care merge la farul din fata unde se leaga in serie.... iasa direct curent alternativ se arde becul din cauza ca sa deteriorat izolatia de pe imfasurarile bobinei schimbo!!!! daca aveti probleme in leg cu electro anuntati-ma ca deaia am 10 la instalatii electrice Editat Martie 8, 2007 de axi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornellll Postat Martie 8, 2007 Autor Share Postat Martie 8, 2007 Bai electricienilor....nici unul nu aveti dreptate Piaggio SI nu are baterie, grup de diode sa transforme din c.a in c.c!!!!e un simplu magnetoo cu doua bobine cu infasurari bipolare 'cu sarma de cupru ....o bobina este pentru platina(de la bobina la condensator de tensiune si de la condensator la bobina de inductie printrun intreruptor)si cealalta bobina este pt faruri iasa un singur conductor care se leaga in serie care merge la farul din fata unde se leaga in serie.... iasa direct curent alternativ se arde becul din cauza ca sa deteriorat izolatia de pe imfasurarile bobinei schimbo!!!! daca aveti probleme in leg cu electro anuntati-ma ca deaia am 10 la instalatii electrice Numarul meu de tel 0728880809,puteti sa-mi dati beep,ca sun eu,poate mi-l puteti repara. Si inca ceva:scuterul este cu aprindere electronica ,eu am incercat sa desfac sa vad ce are si am vazut ceva compact si am lasat-o balta.Asa ca am mers la unu care vinde becuri,scutere si alte alea in vitan si a spus ca mi-l repara,asta bineinteles dupa ce am cumparat becuri pt scuter (3 buc 200000lei),apoi cand el le-a pus pe scuter i-am spus ca o sa le arda si asa a fost.n-avea nici macar un aparat de masura(e un fraer de ala care aduce scutere desfacute din italia si le monteaza(acum mi-am dat seama dupa ce am fost la el si mi a spus ca nu are ce sa-i faca. Va rog ajutati-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 sal.am avut si eu PIAGGIO SI si mi se ardeau becurile pt ca puneam dinalea de 6v(volti) parca si dupa ce am pus becuri de 12v si 4w(watti) nu se mai ardeau.mie mi se ardeau de la turatie sau cand imi era ars un bec si era turatia prea mare se ardea si celalat pt ca primea prea mult curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornellll Postat Martie 8, 2007 Autor Share Postat Martie 8, 2007 sal.am avut si eu PIAGGIO SI si mi se ardeau becurile pt ca puneam dinalea de 6v(volti) parca si dupa ce am pus becuri de 12v si 4w(watti) nu se mai ardeau.mie mi se ardeau de la turatie sau cand imi era ars un bec si era turatia prea mare se ardea si celalat pt ca primea prea mult curent. Am uitat sa spun ca am incercat si cu becuri de 12V,de fapt numai de astea am gasit initial pe la magazine,si tot se ard.Ca o poanta,nemernicul ala de mare reparator imi spuse sa incerc cu becuri de 24V. Am descoperit intre timp un manual pt piagio(de reparatii) http://www.mopedriders.org/html/manuals/pi...piaggiosism.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 Numarul meu de tel 0728880809,puteti sa-mi dati beep,ca sun eu,poate mi-l puteti repara. Si inca ceva:scuterul este cu aprindere electronica ,eu am incercat sa desfac sa vad ce are si am vazut ceva compact si am lasat-o balta.Asa ca am mers la unu care vinde becuri,scutere si alte alea in vitan si a spus ca mi-l repara,asta bineinteles dupa ce am cumparat becuri pt scuter (3 buc 200000lei),apoi cand el le-a pus pe scuter i-am spus ca o sa le arda si asa a fost.n-avea nici macar un aparat de masura(e un fraer de ala care aduce scutere desfacute din italia si le monteaza(acum mi-am dat seama dupa ce am fost la el si mi a spus ca nu are ce sa-i faca. Va rog ajutati-ma. Ti-am dat beep aseara si nu ai sunat iti dau si seara asta...daca vrei sa vb !!ok.salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornellll Postat Martie 20, 2007 Autor Share Postat Martie 20, 2007 Ti-am dat beep aseara si nu ai sunat iti dau si seara asta...daca vrei sa vb !!ok.salutare mai suna-ma o data 0728880809,nu am remarcat beepul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornellll Postat Martie 20, 2007 Autor Share Postat Martie 20, 2007 mai suna-ma o data 0728880809,nu am remarcat beepul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornellll Postat Martie 22, 2007 Autor Share Postat Martie 22, 2007 mai suna-ma o data 0728880809,nu am remarcat beepul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornellll Postat Martie 27, 2007 Autor Share Postat Martie 27, 2007 Poate imi recomanda si mie cineva un electrician.Am nevoie pentru scuterul meu care tot arde becurile(probabil ii trebuie ceva care sa-i mentina tensiunea constanta indiferent de turatia motorului).Poate un releu din ala pt daciile vechi o fi bun?. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornellll Postat Aprilie 1, 2007 Autor Share Postat Aprilie 1, 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Aprilie 1, 2007 Share Postat Aprilie 1, 2007 Fa cum ti-am zis!!! deci din cate stiu eu , si din cate am invatat la electro(+lucru la atelier )nu s-a inventat panaacum o sursa de generare a cr el, care sa scoata direct curent CONTINU!!aprinderea ta scoate cr alternativ, intra intr-o punte redresoare(grup de diode)care tranforma ca, in cc(diodele netezesc oscilatiile cr, il fC NETED, ADICA CONTINUU)!!1 Diodele nu dau voie cr sa intre doar intr-un sens(ex:- +), tie ti-sau defectat diodele, si nu mai netezesc!!!Ori de aici nu merge, ori inainte de am ajunge cr in far intr-a intr-un regulator sau stabilizator de tensiune!!!! Ia un multimetru, pune-l pe rezistenta, si vezi ce scoate: cc.sau ca inaintea becului? Daca scoate cc, atunci e de la stabilizator!!1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speeder123 Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Aceeasi problema o am si eu la xt 125R . Se arde numai becul de la far(prima data faza lunga si dupa o saptamana max doua, se arde si faza scurta) La semnalizari/stop la frana/pozitie spate nu am probleme. Nu stiu ce sa fac nu ma prea pricep la "electrice" .Daca ar putea sa imi spuna cineva ce are.....multumesc anticipat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n3bunu Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Poate imi recomanda si mie cineva un electrician.Am nevoie pentru scuterul meu care tot arde becurile(probabil ii trebuie ceva care sa-i mentina tensiunea constanta indiferent de turatia motorului).Poate un releu din ala pt daciile vechi o fi bun?. [/quote MOSULICA BECURILE TI SE ARD PT CA NU MAI ITI FUNCTIONEAZA STABILIZATORUL ALA DE TENSIUNE SA CUM NAIBA AI MAI SPUNE .APARATUL ALA ITI TINEA TENSIUNEA CONSTANTA PT BECURI BORD LA LA LA .....A SAU VERIFICA MUFA DACA ESTE INTRATA IN EL POATE A SCAPAT .....AM FACUT EU NISTE TESTE CAND ERAM"MIC"SA VAD CE NAIBA E ALA AM CREZUT CA E LIMITATORUL SI I AM SCOS MUFA AM PORNIT SCUTERUL L AM PUS PE CRIC SI DAI GAS ..S-AU APRINS BECURILE PUTERNIC SI BAUU BECURI:)))LA MINE ESTE SUB BOTU SCUTERULUI DEASUPRA LA FAR ARE RADIATOR PE EL VERIFICA ASTA SI SPUNEMI DACA AI GASIT CEVA DACA ARE MUFA IL EL INSEAMNA CA NU ITI MAI FUNCTIONEAZA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 am vazut ca suntem pe topicul asta la partea electica...am si yo o intrebare pt cei ce se pricep...la scuterul meu am o mik-mare problema...o data la vre`o 2 3 zile nu mai vrea sa porneasca...(bujia nu mai da scanteie).daca desfac carenajul si ii dau de vre`o 2-3 ori cu surubelnita in aprindere si dau la automat o ia la sfer... care ar fii problema?se poate desface aprinderea asta ca sa o pot duce la un electician?ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabriel Bungarati Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Becurile se ard din cauza turatiei motorului daca vreti sa aveti becuri nearse punetiva un releu de siguranta la lumini sau in cel mai bine punetiva releu care vine de la electro mototor la acesta si de la acesta la baterie care cred ca se numeste releu de incarcare sau releu de pornire nu am retinut exact si atunci odata ce aveti acesta conexiune de mai jos puteti porni scuterul invartind cheia in contact pentru modul ON si tinand apasat butonul cu un fulger pe el si frana de pe spate astfel pornind si oricat de tare sar tura motorul nu se vor arde becurile deoarece da exact curentul necesar de iluminare iar restul se reduce incarcand bateria.Si atunci puteti sa puneti si becuri de 12 V dar si bateria trebuie sa fie de 12 V pentru ca daca acesta nu este asa poate face boom. cablu 2 cabluri baterie ElectroMotor------------releu-----------------------Baterie >>Astfel nu se ard becurile si pornirea este usoara. am vazut ca suntem pe topicul asta la partea electica...am si yo o intrebare pt cei ce se pricep...la scuterul meu am o mik-mare problema...o data la vre`o 2 3 zile nu mai vrea sa porneasca...(bujia nu mai da scanteie).daca desfac carenajul si ii dau de vre`o 2-3 ori cu surubelnita in aprindere si dau la automat o ia la sfer... care ar fii problema?se poate desface aprinderea asta ca sa o pot duce la un electician?ms anticipat Nu poti desface aprinderea bujia trebuie sa fie uda dupa ce ii dai de cateva ori la pedala sau daca bujia e carbonizata ia una noua deoarece nu face scanteie si mai verifica bobina de curent cea care porneste de la magnetofon sa vezi daca functioneaza daca nu schimbo.Insa daca nici asa nu merge si acele lucruri sunt bune si stabile atunci nu primeste benzina sa faca pornirea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.