Byker_boy Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 salut ! Stie careva din ce cauza la mobra sare din treapta I la plecarea dupa loc? si de ce pleaca inainte sa ii dau drumu la ambreiaj?? (cred k nu mai are rabdare ) PLZ HELP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 salut ! Stie careva din ce cauza la mobra sare din treapta I la plecarea dupa loc? si de ce pleaca inainte sa ii dau drumu la ambreiaj?? (cred k nu mai are rabdare ) PLZ HELP ambreiaj prost reglat[nu debreiaza complet].se regleaza fie din cablu[joc max. 3-4mm],fie din surubul de reglaj de pe bloc,sub capacelul vitezelor[se insurubeaza ptr. o decuplare mai buna]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 salut ! Stie careva din ce cauza la mobra sare din treapta I la plecarea dupa loc? si de ce pleaca inainte sa ii dau drumu la ambreiaj?? (cred k nu mai are rabdare ) PLZ HELP cel mai usor ar fi : unul din cele 2 suruburi care limiteaza cursa schimbatorului; cel mai rau, si de obicei cam asta se intimpla ...e axul pana pleaca fara sa dai drumul la ambreiaj...ca nu e reglat bine(sub capacul ala mic din dreapta e un surub de reglaj cu contrapiulita- teoretic se strange pana opune rezistenta, apoi se desurubeaza 1/4 tura si se pune contrapilita)....sau nu prea mai ai ce regla. conteaza si calitatea uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byker_boy Postat Martie 13, 2007 Autor Share Postat Martie 13, 2007 cel mai usor ar fi : unul din cele 2 suruburi care limiteaza cursa schimbatorului; cel mai rau, si de obicei cam asta se intimpla ...e axul pana pleaca fara sa dai drumul la ambreiaj...ca nu e reglat bine(sub capacul ala mic din dreapta e un surub de reglaj cu contrapiulita- teoretic se strange pana opune rezistenta, apoi se desurubeaza 1/4 tura si se pune contrapilita)....sau nu prea mai ai ce regla. conteaza si calitatea uleiului. MS MULT ... O SA INCERC ASTA CHAIR MAINE !! ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stormy alex Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 Salut ! Si eu am aceeasi problema cu mobra mea, tu ai reusit sa-i dai de cap pana la urma ? Discurile, coroana de ambreiaj si axul pana sunt noi, dar tot imi sare din treapta 1, si nu stiu ce sa-i fac. Astept sfaturile voastre ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 Salut ! Si eu am aceeasi problema cu mobra mea, tu ai reusit sa-i dai de cap pana la urma ?Discurile, coroana de ambreiaj si axul pana sunt noi, dar tot imi sare din treapta 1, si nu stiu ce sa-i fac. Astept sfaturile voastre ! regleaza cele 2 suruburi care limiteaza cursa pedalei in sus si in jos, mai exact pe cel care limiteaza in jos.., e sub capacul ala care se scoate/// vezi ca surubul are inauntru un concentric, daca il rotesti 360grade revine in aceeasi pozitie = 0, adica nu ai facut nimic... trebuie rotit numai cate putin dupa care probezi daca mai sare sau nu,,, daca asta nu merge trebuie sa schimbi axul-pana care e responsabil cu schimbatul vitezelor, are 16 bile pe el si un cant care umfla cate 4 bile pe un pinion la un moment dat... daca vrei sa schimbi axul asta tre sa dai motorul in doua, vezi sa nu pierzi bilele, sunt 16. spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stormy alex Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 Cum axul-pana este nou, voi incerca sa reglez din surubul acela, dar ar mai fi o chestie. Bilele acelea nu cred ca au fost vreodata schimbate, oare ar putea fi si asta o cauza pentru care nu intra in viteza 1. Si apropo, se mai gasesc pe undeva bile d-acelea? Mersi pentru sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 Este nou axul pana , dar este de calitate? Adica are o duritate coespunzatoare? Bilele sunt pe undeva pe la 62-64 HRC duritate, iar daca axul este moale se uzeaza repede. Bile poti lua din rulmenti...pe care ii spargi ( doar sa cauti in cataloage de rulmenti sa vezi la care cod de rulment- seria 6000-radial cu bile sunt bile de diametrul care te intereseaza), parca e de diametru 6,30, ca si la rulmentii de bicicleta la butucul cu torpedou.Sau cauta pe la cluburi de carturi, sigur mai au motoare de mobra. La montaj , din neatentie nu ai scapat vreo bila in axul trenului mobil? sunt 4 pt. fiecare pinion de viteza. tot din neatentie nu ai pus invers un pinion? pe diametrul interior are un "sant" care nu e simetric. sau tot din neatentie unul din cele 2 stifturi din axul trenului mobil din cutie ( care si ele tin pe pozitie axul pana...pe santurile alea mici-de obicei se scot cand pui axul pana tocmai ca sa nu fie impinse de ax, si se monteaza dupa ce bagi axul pana, dupa care pui arcul ala ca de semering peste ele ) scuze daca nu am gasit toate cuvintele chiar tehnice...da' e grea limba noastra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 Eu nu prea am reushit niciodata sa fac Mobra sa debreieze complet oricat m-am chinuit. Niciuna din cele 2 pe care le am. Referitor la saritul din viteza, se pot uza: axul, mitraliera, bilele, interiorul pinionului (unde anclansheaza bilele alea). Tre' examinate atent piesele inainte de montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byker_boy Postat Martie 22, 2007 Autor Share Postat Martie 22, 2007 Salut ! Si eu am aceeasi problema cu mobra mea, tu ai reusit sa-i dai de cap pana la urma ? Discurile, coroana de ambreiaj si axul pana sunt noi, dar tot imi sare din treapta 1, si nu stiu ce sa-i fac. Astept sfaturile voastre ! nu am reusit da cat de cat mere si asa . aq nu am timp sa desfac motoru:( ...cred k e de la axul pana (sa fie uzat ceva pe acolo) mie nu imi mai sare din I-a . cand am desfacu capacul o contrapiulitza de la primul shurub era cazuta si am pus-o la loc ,am reglat shurubu si aq nu mai am probleme cu saritul di I-a ,da tot nu imi debraiaza complet ambreiaju:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 nu am reusit da cat de cat mere si asa . aq nu am timp sa desfac motoru:( ...cred k e de la axul pana (sa fie uzat ceva pe acolo) mie nu imi mai sare din I-a . cand am desfacu capacul o contrapiulitza de la primul shurub era cazuta si am pus-o la loc ,am reglat shurubu si aq nu mai am probleme cu saritul di I-a ,da tot nu imi debraiaza complet ambreiaju:( asculta aici si la ceilalti... ambreiajul n-o sa-l faci niciodata.. asa lucreaza el. lasa-l asa n-are nimic... daca esti cumva la semafor si esti bagat in viteza si nu poti sa schimbi, tine ambreiajul si frana si tureaza un pic sa nu moara motorul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 se scria mai sus ca la mobra nu prea functioneaza bine ambreiajul...cam asa e. Si sigur al tau are ceva "inceput de sfarsit". Este o "ciuperca" sau "cui" care cam freaca pe acolo. poate a ros aia din capacul ala de tabla sub care sunt placile sau cuiul ala ( care e calit) sa fie ros. Daca nu... las-o mai smucita de pe loc sa nu patineze dupa aia in sarcina. Ce zici de cuvintele "tehnice"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 se scria mai sus ca la mobra nu prea functioneaza bine ambreiajul...cam asa e. Si sigur al tau are ceva "inceput de sfarsit". Este o "ciuperca" sau "cui" care cam freaca pe acolo. poate a ros aia din capacul ala de tabla sub care sunt placile sau cuiul ala ( care e calit) sa fie ros. Daca nu... las-o mai smucita de pe loc sa nu patineze dupa aia in sarcina. Ce zici de cuvintele "tehnice"? la Mobra toata treaba e ca un sistem perfect valabil[cel creat de germanii de la Zundapp ptr. C50]a fost preluat pe sest de romanasi si adaptat cu binecunoscuta calitate a pieselor noastre[materiale slabe,tratamente slabe,tolerante enorme,prelucrari aiurea].dar adevarul este ca cu piese noi si un montaj corect orice ambreiaj[chiar si cel de Mobra]trebuie sa decupleze complet si sa nu patineze in restul timpului.daca nu indeplineste aceste doua cerinte atunci e clar ca ceva e in neregula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 la Mobra toata treaba e ca un sistem perfect valabil[cel creat de germanii de la Zundapp ptr. C50]a fost preluat pe sest de romanasi si adaptat cu binecunoscuta calitate a pieselor noastre[materiale slabe,tratamente slabe,tolerante enorme,prelucrari aiurea].dar adevarul este ca cu piese noi si un montaj corect orice ambreiaj[chiar si cel de Mobra]trebuie sa decupleze complet si sa nu patineze in restul timpului.daca nu indeplineste aceste doua cerinte atunci e clar ca ceva e in neregula. nu e adevarat, nu are nimic, doar nu merge asa e el... nu ai cum sa ai discuri perfect plane, iar cursa de debreiere e prea mica, n-ai ce-i face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 nu e adevarat, nu are nimic, doar nu merge asa e el... nu ai cum sa ai discuri perfect plane, iar cursa de debreiere e prea mica, n-ai ce-i face... aici te contrazic.un vecin de-al meu are o Mobra S50 care daca o bagi in viteza cu ambreiajul tras sta la ralanti fara sa miste un cm de pe loc.si are totul original in motor.fara vreo modificare.inclusiv cablul e cel original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stormy alex Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 Gata, eu am reparat-o ! Norocul a fost ca problema era din reglaje. Acum merge brici, dar oare cat timp o sa mearga ? Salutari cu farul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 Gata, eu am reparat-o ! Norocul a fost ca problema era din reglaje. Acum merge brici, dar oare cat timp o sa mearga ? Salutari cu farul ! AVETI GRIJA UNUL DE ALTUL! (alta ca e... EA )...acum ai invatat si reglajele si va fi mai usor. tata zice ca pe vremea lui se facea bascalie de mobre: motoreta mobra e de 2 persoane..una pe ea...si una impinge! ..nu am scris cu rautate, mie chiar imi place mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.