Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Vizitator CristiBoroi

Nu sunt cu mobra azi ca ma duceam sa masor dar la descrierea care se face in linkul urmator rezulta ca 3VD are 41mm iar 4TX 43mm.

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yam...tdm850%2096.htm

Citez din review ref. la modelul 1996: "This year the front fork tube diameter has gone up 2 mm to 43 mm..."

 

Lucru care ma cam intristeaza pentru ca sansele mele de a gasi furca sh se reduc. Pana cand o sa ma 'nervez si-mi iau una noua. Pai pana cand?

Editat de CristiBoroi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

furca completa are Noro, o iei de la el cu tot cu juguri si ai schimbat toata smecheria. daca vrei :D

Mesaj completat

Nu recunosc nici in fata marii adunari nationale :)

 

dictatorule :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixule, una la mana la multi ani - da' ti-am mai zis ! :) ... doi la mana, uite cum poti sa arunci dihania in viraje :

 

 

Multzam (again :baldy: ). Da , se apleaca bestial. Asfalt italian, mobra japoneza si cauciucuri...? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi
furca completa are Noro, o iei de la el cu tot cu juguri si ai schimbat toata smecheria. daca vrei :)

Am vorbit cu Noro - cu care vorbisem si anul trecut dealtfel - si din fericire mai are furca. Trebuie sa vad acum daca prinderea jugurilor de cadru e ok, daca se potriveste prinderea etrierului, si cu aripa....vad eu ce fac. Sper sa se potriveasca si aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu Noro - cu care vorbisem si anul trecut dealtfel - si din fericire mai are furca. Trebuie sa vad acum daca prinderea jugurilor de cadru e ok, daca se potriveste prinderea etrierului, si cu aripa....vad eu ce fac. Sper sa se potriveasca si aia.

Da' nu ne zici si noua ce are furca 4TX-ului tau?

Aripa de la Noro e la mine, nu mi-o mai trebuie, asa ca poti sa faci un buy-back

Va fi o aripa care a facut drumul Bucuresti-Arad-Bucuresti fara motocicleta :))

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam (again :baldy: ). Da , se apleaca bestial. Asfalt italian, mobra japoneza si cauciucuri...? :D

 

nemtesti :))

 

Mesaj completat

Am vorbit cu Noro - cu care vorbisem si anul trecut dealtfel - si din fericire mai are furca. Trebuie sa vad acum daca prinderea jugurilor de cadru e ok, daca se potriveste prinderea etrierului, si cu aripa....vad eu ce fac. Sper sa se potriveasca si aia.

 

iti trebuie juguri de 3vd, in rest toate's la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nemtesti :))

 

Mesaj completat

 

 

iti trebuie juguri de 3vd, in rest toate's la fel

 

E ok mobra, pt categoria Fun Bike. Cat ulei consuma la mie, ca idee? :baldy: Am auzit eu ceva de genu' 500-1000 ml la mia de km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok mobra, pt categoria Fun Bike. Cat ulei consuma la mie, ca idee? :baldy: Am auzit eu ceva de genu' 500-1000 ml la mia de km?

 

Asta e consum de BWM Boxer :)

 

al meu 3vd din 92 nu papa ulei :pow: nu-i place.

 

la 4tx apare problema asta mai des. acum depinde si de grija care a avut-o cel dinainte :D

 

la 900 nu e cazul pt ca are cilindrii din nicasil si asta reduce frictiunea si consumul de ulei e inexistent

 

PS fun bike/ all around bike :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e consum de BWM Boxer :D

 

al meu 3vd din 92 nu papa ulei :) nu-i place.

 

la 4tx apare problema asta mai des. acum depinde si de grija care a avut-o cel dinainte :baldy:

 

la 900 nu e cazul pt ca are cilindrii din nicasil si asta reduce frictiunea si consumul de ulei e inexistent

 

PS fun bike/ all around bike :)

 

 

Parerea mea e ca niciun constructor de masini sau motociclete nu-si doreste realizarea unui motor cu consum de ulei. Uleiul circula intr-un sistem semi-inchis. Singurul loc prin care se poate consuma (daca nu exista scurgeri pe traseu) este pe cilindri, in timpul arderii amestecului carburant. Acest lucru devine posibil doar in cazul in care segmentii au o fanta prea mare sau nu-s bine pozitionati pe piston si, implicit, in clindru (segmenti aliniati). Si, ca sa fac o conexiune cu cele spuse de Cavaleru mai sus, as spune ca anumitele motociclete din gama 4TX care consuma ulei tre' sa aiba o problema de genul celei expuse de mine. De asemenea, se poate ca materialele alese de constructor sa nu fi fost proprii (cilindri sau segmenti prea moi) si sa apara o erodare prematura care duce la consum de ulei. Or mai fi si alte situatii posibile?

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

my new baby .TDM 850 1991. IN SFARSIT un motor exceptional, am crezut ca e prea greu pt mine (sunt mai la inceput) dar din contra: ma descurc bine. :)

 

 

Ma bucur ca se mareste grupul posesoriulor de TDM.

Io unu' sunt extrem de multumit de mobra mea. Desi nu-s un reprezentant elocvent al categoriei intrucat am doar 15 zile de cand am intrat in posesia mobrei, recomand cu inima deschisa aceasta motocicleta!

@bubba : s-o stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea si s-o plimbi cu grija ca si ea va avea grija de tine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

my new baby .TDM 850 1991. IN SFARSIT un motor exceptional, am crezut ca e prea greu pt mine (sunt mai la inceput) dar din contra: ma descurc bine. :)

 

 

Sa o stapenesti sanatos si fara probleme :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi
Da' nu ne zici si noua ce are furca 4TX-ului tau?

 

Dupa cum se poate vedea din poze, suspensia din dreapta e ruginita cam tare in partea de sus la prinderea de la jug, iar tubul si jamba nu intra perfect unul in altul ramanand un spatiu destul de mare intre ele, spre jumatatea din spate.

Suspensia din partea stanga e lovita iar zgarietura poate sa afecteze simeringul. Deocamdata nu vad sa iasa pe undeva ulei din suspensii dar nici nu am verificat daca mai exista sau in ce stare e. Suruburile mici din capete de unde se fac reglajele alea hidraulice se invart in gol.

Sa mai adaug ca daca tin ghidonul drept, roata e fugita spre stanga. Si nu e ghidonul de vina pentru ca daca merg fara maini, mobra trage stanga imediat.

Ce ziceti? Cred ca am suficiente motive sa schimb furca fata.

post-33982-1301397461_thumb.jpg

post-33982-1301397466_thumb.jpg

post-33982-1301397569_thumb.jpg

post-33982-1301397575_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ziceti? Cred ca am suficiente motive sa schimb furca fata.

Daca ai si banii nu te mai poate opri nimeni :)

La ce ovalizare are amortizorul ala din dreapta, eu am o vaga banuiala cu are foarte putin ulei sau de loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum se poate vedea din poze, suspensia din dreapta e ruginita cam tare in partea de sus la prinderea de la jug, iar tubul si jamba nu intra perfect unul in altul ramanand un spatiu destul de mare intre ele, spre jumatatea din spate.

Suspensia din partea stanga e lovita iar zgarietura poate sa afecteze simeringul. Deocamdata nu vad sa iasa pe undeva ulei din suspensii dar nici nu am verificat daca mai exista sau in ce stare e. Suruburile mici din capete de unde se fac reglajele alea hidraulice se invart in gol.

Sa mai adaug ca daca tin ghidonul drept, roata e fugita spre stanga. Si nu e ghidonul de vina pentru ca daca merg fara maini, mobra trage stanga imediat.

Ce ziceti? Cred ca am suficiente motive sa schimb furca fata.

 

 

rugina aia de sus nu te afecteaza ca nu ajunge suspensia pana acolo decat daca dai tare intr-o groapa sau bordura :baldy:

 

am o vaga banuiala ca trebuie demontata toata suspensia ta si verificata. eventual cu mocrofisele langa tine ca sa vezi ce ai si ce nu, poate iti lipseste ceva.

 

factul ca trage stramb e posibil ca si furca sa nu fie aliniata perfect in juguri. verifica si asta :)

 

posibil ca una dintre jambe sa necesite o indreptare sau inlocuire. daca e asa, cu partea de indreptare iti pot sa ma interesez si sa iti dau o recomandare buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi
am o vaga banuiala ca trebuie demontata toata suspensia ta si verificata. eventual cu mocrofisele langa tine ca sa vezi ce ai si ce nu, poate iti lipseste ceva.

Problema e ca eu nu am timp si scule sa ma apuc de desfacut toata treaba. Pe de alta parte am fost la trei service-uri sa imi spuna si mie ce si cum cu furca. Si la Yamaha am fost pe soseaua de centura.

Am constatat ca oamenii nu prea vor sa se bage la asa ceva. Pentru ca probabil e mult de munca si lenea mare. E mai usor sa schimbi niste placute, un kit de lant, un ulei si sa iei 2-3 mil. manopera decat sa desfaci bucatele o furca, sa o analizezi si sa o pui la loc eventual reparata si sa ceri cam tot atatia bani.

E o atitudine generala a mecanicului roman indiferent ca repara moto sau auto. Daca e ceva ce necesita multa munca, nici pe bani nu-ti face treaba. Iti baga texte gen "mai bine las-o asa ca nu are nimic, de ce sa umbli?", "dar te deranjeaza asa de tare?" sau "nu e o problema asa mare, majoritatea au problema asta". Prefera sa nu munceasca deloc si sa nu castige nici un ban. La ultimul service (nu-i mai dau numele) baiatul ala mi-a zis ca amortizoarele sunt drepte, ca le-a verificat si ca problema cu roata stramba ar fi din juguri. Desi era clar ca e din jamba dreapta si era la fel de clar ca nici nu umblase la furca. Mi-a fost jena de jena lui sa-i spun ca nu a reusit sa ma minta. Altfel, figuri maxime. Deja mi-e sila sa ma mai duc pe la mecanicii lui peste prajit care dupa ce ca nu stiu meserie, mai sunt si aroganti si te iau si la misto. Culmea, pe banii tai. Dupa care stau si se vaita ca "piata merge prost".

Whateva', din fiare am dat-o-n diverse. Cert e ca saptamana viitoare schimb toata furca+jugurile si termin cu problema asta. Va povestesc pe urma ce-a rezultat. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

MI-am montat un crashbar de la Givi pe al meu TDM si mi-a ramas un bugspoiler de care nu mai am nevoie asa ca il pun la vanzare. Este complet cu tot cu sistemul de prindere.

post-14680-1301404958_thumb.jpg

post-14680-1301405039_thumb.jpg

post-14680-1301405078_thumb.jpg

post-14680-1301405132_thumb.jpg

post-14680-1301405186_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bubba, s-o stapanesti sanatos! Acum ceva vreme era cat pe ce sa cumpar de la Iulia, motorul pe care tocmai l-ai luat. Dar...n-a fost sa fie. Oricum, arata foarte bine TDM-ul tau. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca eu nu am timp si scule sa ma apuc de desfacut toata treaba. Pe de alta parte am fost la trei service-uri sa imi spuna si mie ce si cum cu furca. Si la Yamaha am fost pe soseaua de centura.

Am constatat ca oamenii nu prea vor sa se bage la asa ceva. Pentru ca probabil e mult de munca si lenea mare. E mai usor sa schimbi niste placute, un kit de lant, un ulei si sa iei 2-3 mil. manopera decat sa desfaci bucatele o furca, sa o analizezi si sa o pui la loc eventual reparata si sa ceri cam tot atatia bani.

E o atitudine generala a mecanicului roman indiferent ca repara moto sau auto. Daca e ceva ce necesita multa munca, nici pe bani nu-ti face treaba. Iti baga texte gen "mai bine las-o asa ca nu are nimic, de ce sa umbli?", "dar te deranjeaza asa de tare?" sau "nu e o problema asa mare, majoritatea au problema asta". Prefera sa nu munceasca deloc si sa nu castige nici un ban. La ultimul service (nu-i mai dau numele) baiatul ala mi-a zis ca amortizoarele sunt drepte, ca le-a verificat si ca problema cu roata stramba ar fi din juguri. Desi era clar ca e din jamba dreapta si era la fel de clar ca nici nu umblase la furca. Mi-a fost jena de jena lui sa-i spun ca nu a reusit sa ma minta. Altfel, figuri maxime. Deja mi-e sila sa ma mai duc pe la mecanicii lui peste prajit care dupa ce ca nu stiu meserie, mai sunt si aroganti si te iau si la misto. Culmea, pe banii tai. Dupa care stau si se vaita ca "piata merge prost".

Whateva', din fiare am dat-o-n diverse. Cert e ca saptamana viitoare schimb toata furca+jugurile si termin cu problema asta. Va povestesc pe urma ce-a rezultat. :)

 

 

Poti incerca la Fabio. El tot repara la furci si juguri. Daca vrei numarul de telefon, sa-mi spui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bubba, s-o stapanesti sanatos! Acum ceva vreme era cat pe ce sa cumpar de la Iulia, motorul pe care tocmai l-ai luat. Dar...n-a fost sa fie. Oricum, arata foarte bine TDM-ul tau. Bafta!

multumesc. ma mir ca nu la luat nimeni, a stat mult la vanzare,si motorul merge brici, foarte ingrijit, si fostul proprietar este un om deosebit(mersi dani). numai bine

multumesc tuturor de urari si numai bine.

Editat de bubba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...