Cavaleru Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Au sosit cricurile centrale! Va astept sa le ridicati de la locul meu de munca. Orar 9-18. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Si mie mi-a ajuns cricul. Multam Zoli. Abia astept sa-l montez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Au sosit cricurile centrale! Va astept sa le ridicati de la locul meu de munca. Orar 9-18. Hmmm...sa vin si io? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 liviule din pacate tu trebuie sa vb cu zoli. iti dau pm cu numarul lui si discuti cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 stiu! glumeam. sau mai mult speram ca e vreunul in plus! Merci pentru numarul de telefon al lui Zoly. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 e bine ca te-am rezolvat Mesaj completat vesti triste, am futut releul de pornire. Am vb cu noro sa vedem daca il mai are. stiti pe altcineva care are TDM de dezmembrat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 #1. calvalerule sper ca sirul de ghinioane sa ti se termine aici si sa te poti bucura si tu ca omul de motocicleta! #2. pt cei cu varianta de 900: a avut careva problema cu TPS- adica se reseteaza cand franezi brusc tot bordul, inclusiv ceasul; se mai manifesta cu reactii ciudate ale elantiului... e o problema recunoscuta de Yamaha, si cica ar schimba piesa gratuit.. cumva #3. dupa indelungi cercetari si framantari am decis sa imi iau un Scottoiler, ca tot schimb sapt asta chitu de lant. mai are careva? #4. daca vin la SMAEB, cu care din cei din bucuresti bem un ceai la fata locului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 1. m-am obisnuit 3. Linx. e destul de multumit de el. are Angi de vanzare unu nou la 400 ron parca 4. Da, ne vedem clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Salut. De curiozitate Cristi, ai facut ceva anume de s-a stricat releul de pornire? Sau pur si simplu i-a venit vremea sa crape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 nimic deosebit. pur si simplu cred ca i-a sunat ceasu, eu incarcam bateria conectand "+" la el si minusul pe cadru, sambata a mers, duminica nu. asta e, luam piesa noua si ne vedem de drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 nimic deosebit. pur si simplu cred ca i-a sunat ceasu, eu incarcam bateria conectand "+" la el si minusul pe cadru, sambata a mers, duminica nu. asta e, luam piesa noua si ne vedem de drum. Nasol oricum. Ai cumva probleme cu bateria de a trebuit sa o incarci si sambata si duminica? Eu nu am incarcat-o niciodata, la niciuna din motocicletele pe care le-am avut, nici dupa ce au stat peste iarna nepornite. TDM-ul a pornit dupa 2-3 chei, asta dupa ce a stat nepornit 3-4 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 din pacate bateria mea nu prea rezista iernile. mai ales ca nu scoteam bateria de pe mobra si statea in frig. ma gandesc sa iau ceva de calitate o yuasa sau ceva de genu. mai intai sa o vada doctoru Ottoman sa zica si eu daca e releul de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 (editat) Eu nu am incarcat-o niciodata, la niciuna din motocicletele pe care le-am avut, nici dupa ce au stat peste iarna nepornite. TDM-ul a pornit dupa 2-3 chei, asta dupa ce a stat nepornit 3-4 luni. Norocosule Dar... cate ierni ai tinut motocicletele alea? ca si eu, dupa prima iarna nu am avut probleme, dar in septembrie a trebuit sa schimb acumulatorul Asta la doua motociclete, nu la una ma gandesc sa iau ceva de calitate o yuasa sau ceva de genu. Yuasa rules, man! Daca e originala, e the best Editat Martie 15, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 NorocosuleDar... cate ierni ai tinut motocicletele alea? ca si eu, dupa prima iarna nu am avut probleme, dar in septembrie a trebuit sa schimb acumulatorul Asta la doua motociclete, nu la una Yuasa rules, man! Daca e originala, e the best Aici ai dreptate. Le-am tinut maxim o iarna. Inca nu am schimbat nici un acumulator....am schimbat motoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Apropos de discutiile de prin decembrie... la mine e cam dusa bateria... ce-i drept am fost cam increzator pe la inceputul iernii si n-am mai incarcat-o de-atunci (o mai verificasem la aparat dupa o luna si parea ok, asa ca am uitat de ea pana saptamana trecuta). Inca mai merge, desi azi dimineata a trebuit sa imping mobra... Bateria cred ca este cea originala, marca GS (Japonia) si ar trebui sa aiba 5-6 ani (2005.mm - prezent). Daduse ea ceva semne de anul trecut ca invarte mai greu, dar la masuratori parea ok. Legat de releu, Cavalere, ar trebui sa gasesti unul pe undeva... presupun ca se gaseste si pe alte mobre. #2. pt cei cu varianta de 900: a avut careva problema cu TPS- adica se reseteaza cand franezi brusc tot bordul, inclusiv ceasul; se mai manifesta cu reactii ciudate ale elantiului... e o problema recunoscuta de Yamaha, si cica ar schimba piesa gratuit.. cumva #3. dupa indelungi cercetari si framantari am decis sa imi iau un Scottoiler, ca tot schimb sapt asta chitu de lant. mai are careva? 2. Esti sigur ca e de la TPS... Nu sunt foarte in tema dar stiam ca de-aici erau alte probleme, in general legate de raspunsul acceleratiei ("snatchy throttle"). Mi se pare bizar ca dupa atata timp sa inceapa sa faca probleme, daca pana acum a fost ok. Verifica in primul rand daca se regaseste in seriile rechemate pentru problema asta; gasesti seriile pe un forum, nu mai stiu unde. 3. Daca vrei sa intrebi de montaj, Marius '95 l-a pus sub sa, eu il am montat sub numar, prins de un rezervor auxiliar. In rest presupun ca stii despre ce e vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 #1. calvalerule sper ca sirul de ghinioane sa ti se termine aici si sa te poti bucura si tu ca omul de motocicleta! #2. pt cei cu varianta de 900: a avut careva problema cu TPS- adica se reseteaza cand franezi brusc tot bordul, inclusiv ceasul; se mai manifesta cu reactii ciudate ale elantiului... e o problema recunoscuta de Yamaha, si cica ar schimba piesa gratuit.. cumva #3. dupa indelungi cercetari si framantari am decis sa imi iau un Scottoiler, ca tot schimb sapt asta chitu de lant. mai are careva? #4. daca vin la SMAEB, cu care din cei din bucuresti bem un ceai la fata locului? 2. e sigur de la TPS. Am citit pe Carpe-TDM ca unele loturi din 2002 - 2006 au avut probleme. Daca cauti pe Carpe tdm sigur gasesti ceva legat de asta. Teoretic delerul Yamaha ar trebui sa schimbe TPS-ul pe cheltuiala lor (asa s-a intamplat in alte tari) Faulty sensors were mounted on some TDM900 batches until year 2006 (and also on some other models). These sensors present the following symptoms : • irregular engine rpm at iddle, sometimes the engine stalls with no reason. • dash self-resets. • irregular variations of the sensor output voltage (nonlinearity). All TDM900 with faulty TPS were being recalled by late 2006 by the importer for exchange of the TPS as a safety recall (no warranty delay concern). Each modified machine is listed by the importer, ask the dealer with the serial number to check if the exchange was made. • Years : 2002 to 2006. • Check : Checking the TPS. • Difficulty : easy. • Expenses : free of charge (part & labour). 4. eu merg 99% la Smaeb. poate vorbim si ne intalnim sa mergem impreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Si bateria mea a facut figuri iarna asta, dar intr-un mod foarte ciudat. N-a pornit dupa o luna de stat in garaj. Cand apasam pe "start", motorul se invartea normal, dar se stingea bordul ca si cum n-ar fi avut curent. Nu pornea probabil fiindca nu aveau nici bujiile curent. Am conectat o baterie auto si a pornit la primul buton. #2. pt cei cu varianta de 900: a avut careva problema cu TPS- adica se reseteaza cand franezi brusc tot bordul, inclusiv ceasul; se mai manifesta cu reactii ciudate ale elantiului... e o problema recunoscuta de Yamaha, si cica ar schimba piesa gratuit.. cumva #3. dupa indelungi cercetari si framantari am decis sa imi iau un Scottoiler, ca tot schimb sapt asta chitu de lant. mai are careva? #2 TPS-ul n-are nici o legatura cu resetatul bordului. Ce descrii tu suna ca un fir de alimentare intrerupt. Verifica mufele. #3 L-am montat sub sha, in spatiul din partea stanga. A intrat foarte bine, dar eu n-am rezervor suplimentar. Il reumplu cam la 1000 de km. Uleiul original s-a terminat. Acum pun ulei de cutie de viteze auto (90W). Singurul lucru care ma deranjeaza este ca trebuie permanent reglat in functie de temperatura de afara, altfel ori ramane lantul neuns, ori arunca cu ulei peste tot locul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOOOM Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Dragi TDMisti vand un superb TDM 850,cei interesati ma pot contacta la TEL : 0732639181 http://www.bestbike.ro/yamaha/tdm-850/tour...amp;pictureid=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 fratilor am si eu o dilema. dc la 900 schimbul de ulei se face la 10.000km si la 3vd si 4tx se face la 6000km oare timpul asta care a trecut de la lansarea modelului 3vd nu s-a imbunatatit substantial uleiul de motor? nu inteleg dc facem schimbul la interval atat de scurt, mai ales ca nu e un motor solicitat si de turatie.. ce s-ar distruge daca as schimba uleiul la 10.000km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Nu cred ca e vorba despre ce s-ar distruge sau ce nu, cat mai degraba, despre menajarea motorului...reducerea uzurii...cum vrei sa-i spui, pentru 2-3 milioane cat te costa un schimb de ulei cu filtru. Nu uita ca orice TDM de 900, este cu ani buni mai tanar decat 3vd-ul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 fratilor am si eu o dilema. dc la 900 schimbul de ulei se face la 10.000km si la 3vd si 4tx se face la 6000km Am observat ca la mai multe motociclete din generatia noua (nu numai la Yamaha) s-a prelungit intervalul de schimb de la 6k la 10k. Nu cunosc motivul sau motivele. Aceste intervale raman valabile si astazi in cazul motoarelor respective, neexistand o alta nota din partea constructorului. Eu in general prefer sa schimb uleiul inainte de cei 10k, in functie si de cum si pe unde am mers. In opinia multora, 10K e destul de mult petru o motocicleta. Nu am incercat, insa cred ca sunt sanse sa poti folosi un ulei auto 10W-40 fara sa ai probleme. Asta ar fi cea mai de buget varianta, pretul unui bid. de 4L fiind in jur de 75-100 de lei. Filtrul oricum se inlocuieste la doua schimburi si la voi, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 da, filtrul de ulei se schimba la 2 schimburi de ulei nu ma risc sa bag ulei de masina. conversatia asta am deschis-o pur si simplu pt a afla parerile voastre. uleiul o sa il schimb tot la 6000 si o pun de moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Filtrul oricum se inlocuieste la doua schimburi si la voi, nu? Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 se pare ca nu e releul. e electromotorul... stau ca pe ghimpi pana aflu exact... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Ieri am adus motorul in Bucuresti. Cu tot cu cricul central montat de Zoly! Sunt foarte incantat de cum merge (mai putin oarece zgmot in treapta a treia, dar am inteles ca e o problema destul de des intalnita), cum sta pe viraje, demaraj, frane! E super! Consumul a fost (pe traseul Arad - Pecica-Arad-Deva-Sibiu-Bucuresti) de 5,4 l/100 km. N-am mers foarte tare, iar de la iesirea din Sibiu am avut parte de un vant demential care ma plimba de-a latul soselei. Cel mai crunt a fost pe autostrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.