Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e bine ca te-am rezolvat

Mesaj completat

 

 

vesti triste, am futut releul de pornire. Am vb cu noro sa vedem daca il mai are. stiti pe altcineva care are TDM de dezmembrat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

#1. calvalerule sper ca sirul de ghinioane sa ti se termine aici si sa te poti bucura si tu ca omul de motocicleta!

 

#2. pt cei cu varianta de 900: a avut careva problema cu TPS- adica se reseteaza cand franezi brusc tot bordul, inclusiv ceasul; se mai manifesta cu reactii ciudate ale elantiului... e o problema recunoscuta de Yamaha, si cica ar schimba piesa gratuit.. cumva

 

#3. dupa indelungi cercetari si framantari am decis sa imi iau un Scottoiler, ca tot schimb sapt asta chitu de lant. mai are careva?

 

#4. daca vin la SMAEB, cu care din cei din bucuresti bem un ceai la fata locului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nimic deosebit. pur si simplu cred ca i-a sunat ceasu, eu incarcam bateria conectand "+" la el si minusul pe cadru, sambata a mers, duminica nu.

 

asta e, luam piesa noua si ne vedem de drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nimic deosebit. pur si simplu cred ca i-a sunat ceasu, eu incarcam bateria conectand "+" la el si minusul pe cadru, sambata a mers, duminica nu.

 

asta e, luam piesa noua si ne vedem de drum.

 

Nasol oricum. Ai cumva probleme cu bateria de a trebuit sa o incarci si sambata si duminica? Eu nu am incarcat-o niciodata, la niciuna din motocicletele pe care le-am avut, nici dupa ce au stat peste iarna nepornite. TDM-ul a pornit dupa 2-3 chei, asta dupa ce a stat nepornit 3-4 luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate bateria mea nu prea rezista iernile. mai ales ca nu scoteam bateria de pe mobra si statea in frig.

 

ma gandesc sa iau ceva de calitate o yuasa sau ceva de genu.

 

mai intai sa o vada doctoru Ottoman sa zica si eu daca e releul de pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am incarcat-o niciodata, la niciuna din motocicletele pe care le-am avut, nici dupa ce au stat peste iarna nepornite. TDM-ul a pornit dupa 2-3 chei, asta dupa ce a stat nepornit 3-4 luni.

Norocosule

Dar... cate ierni ai tinut motocicletele alea? ca si eu, dupa prima iarna nu am avut probleme, dar in septembrie a trebuit sa schimb acumulatorul :laugh:

Asta la doua motociclete, nu la una

 

ma gandesc sa iau ceva de calitate o yuasa sau ceva de genu.

Yuasa rules, man!

Daca e originala, e the best

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Norocosule

Dar... cate ierni ai tinut motocicletele alea? ca si eu, dupa prima iarna nu am avut probleme, dar in septembrie a trebuit sa schimb acumulatorul :laugh:

Asta la doua motociclete, nu la una

 

 

Yuasa rules, man!

Daca e originala, e the best

 

Aici ai dreptate. Le-am tinut maxim o iarna. :laugh: Inca nu am schimbat nici un acumulator....am schimbat motoarele :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de discutiile de prin decembrie... la mine e cam dusa bateria... ce-i drept am fost cam increzator pe la inceputul iernii si n-am mai incarcat-o de-atunci :laugh: (o mai verificasem la aparat dupa o luna si parea ok, asa ca am uitat de ea pana saptamana trecuta). Inca mai merge, desi azi dimineata a trebuit sa imping mobra... Bateria cred ca este cea originala, marca GS (Japonia) si ar trebui sa aiba 5-6 ani (2005.mm - prezent). Daduse ea ceva semne de anul trecut ca invarte mai greu, dar la masuratori parea ok.

 

Legat de releu, Cavalere, ar trebui sa gasesti unul pe undeva... presupun ca se gaseste si pe alte mobre.

 

 

#2. pt cei cu varianta de 900: a avut careva problema cu TPS- adica se reseteaza cand franezi brusc tot bordul, inclusiv ceasul; se mai manifesta cu reactii ciudate ale elantiului... e o problema recunoscuta de Yamaha, si cica ar schimba piesa gratuit.. cumva

 

#3. dupa indelungi cercetari si framantari am decis sa imi iau un Scottoiler, ca tot schimb sapt asta chitu de lant. mai are careva?

 

2. Esti sigur ca e de la TPS... Nu sunt foarte in tema dar stiam ca de-aici erau alte probleme, in general legate de raspunsul acceleratiei ("snatchy throttle"). Mi se pare bizar ca dupa atata timp sa inceapa sa faca probleme, daca pana acum a fost ok. Verifica in primul rand daca se regaseste in seriile rechemate pentru problema asta; gasesti seriile pe un forum, nu mai stiu unde.

 

3. Daca vrei sa intrebi de montaj, Marius '95 l-a pus sub sa, eu il am montat sub numar, prins de un rezervor auxiliar. In rest presupun ca stii despre ce e vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

#1. calvalerule sper ca sirul de ghinioane sa ti se termine aici si sa te poti bucura si tu ca omul de motocicleta!

 

#2. pt cei cu varianta de 900: a avut careva problema cu TPS- adica se reseteaza cand franezi brusc tot bordul, inclusiv ceasul; se mai manifesta cu reactii ciudate ale elantiului... e o problema recunoscuta de Yamaha, si cica ar schimba piesa gratuit.. cumva

 

#3. dupa indelungi cercetari si framantari am decis sa imi iau un Scottoiler, ca tot schimb sapt asta chitu de lant. mai are careva?

 

#4. daca vin la SMAEB, cu care din cei din bucuresti bem un ceai la fata locului?

 

2. e sigur de la TPS. Am citit pe Carpe-TDM ca unele loturi din 2002 - 2006 au avut probleme. Daca cauti pe Carpe tdm sigur gasesti ceva legat de asta. Teoretic delerul Yamaha ar trebui sa schimbe TPS-ul pe cheltuiala lor (asa s-a intamplat in alte tari)

 

Faulty sensors were mounted on some TDM900 batches until year 2006 (and also on some other models). These sensors present the following symptoms :

• irregular engine rpm at iddle, sometimes the engine stalls with no reason.

• dash self-resets.

• irregular variations of the sensor output voltage (nonlinearity).

All TDM900 with faulty TPS were being recalled by late 2006 by the importer for exchange of the TPS as a safety recall (no warranty delay concern). Each modified machine is listed by the importer, ask the dealer with the serial number to check if the exchange was made.

• Years : 2002 to 2006.

• Check : Checking the TPS.

• Difficulty : easy.

• Expenses : free of charge (part & labour).

 

 

4. eu merg 99% la Smaeb. poate vorbim si ne intalnim sa mergem impreuna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si bateria mea a facut figuri iarna asta, dar intr-un mod foarte ciudat. N-a pornit dupa o luna de stat in garaj. Cand apasam pe "start", motorul se invartea normal, dar se stingea bordul ca si cum n-ar fi avut curent. Nu pornea probabil fiindca nu aveau nici bujiile curent. Am conectat o baterie auto si a pornit la primul buton.

 

#2. pt cei cu varianta de 900: a avut careva problema cu TPS- adica se reseteaza cand franezi brusc tot bordul, inclusiv ceasul; se mai manifesta cu reactii ciudate ale elantiului... e o problema recunoscuta de Yamaha, si cica ar schimba piesa gratuit.. cumva

 

#3. dupa indelungi cercetari si framantari am decis sa imi iau un Scottoiler, ca tot schimb sapt asta chitu de lant. mai are careva?

 

#2

TPS-ul n-are nici o legatura cu resetatul bordului. Ce descrii tu suna ca un fir de alimentare intrerupt. Verifica mufele.

 

#3

L-am montat sub sha, in spatiul din partea stanga. A intrat foarte bine, dar eu n-am rezervor suplimentar. Il reumplu cam la 1000 de km. Uleiul original s-a terminat. Acum pun ulei de cutie de viteze auto (90W). Singurul lucru care ma deranjeaza este ca trebuie permanent reglat in functie de temperatura de afara, altfel ori ramane lantul neuns, ori arunca cu ulei peste tot locul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor am si eu o dilema. dc la 900 schimbul de ulei se face la 10.000km si la 3vd si 4tx se face la 6000km

 

oare timpul asta care a trecut de la lansarea modelului 3vd nu s-a imbunatatit substantial uleiul de motor?

 

nu inteleg dc facem schimbul la interval atat de scurt, mai ales ca nu e un motor solicitat si de turatie..

 

ce s-ar distruge daca as schimba uleiul la 10.000km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e vorba despre ce s-ar distruge sau ce nu, cat mai degraba, despre menajarea motorului...reducerea uzurii...cum vrei sa-i spui, pentru 2-3 milioane cat te costa un schimb de ulei cu filtru. Nu uita ca orice TDM de 900, este cu ani buni mai tanar decat 3vd-ul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor am si eu o dilema. dc la 900 schimbul de ulei se face la 10.000km si la 3vd si 4tx se face la 6000km

Am observat ca la mai multe motociclete din generatia noua (nu numai la Yamaha) s-a prelungit intervalul de schimb de la 6k la 10k. Nu cunosc motivul sau motivele. Aceste intervale raman valabile si astazi in cazul motoarelor respective, neexistand o alta nota din partea constructorului. Eu in general prefer sa schimb uleiul inainte de cei 10k, in functie si de cum si pe unde am mers. In opinia multora, 10K e destul de mult petru o motocicleta.

 

Nu am incercat, insa cred ca sunt sanse sa poti folosi un ulei auto 10W-40 fara sa ai probleme. Asta ar fi cea mai de buget varianta, pretul unui bid. de 4L fiind in jur de 75-100 de lei. Filtrul oricum se inlocuieste la doua schimburi si la voi, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, filtrul de ulei se schimba la 2 schimburi de ulei :laugh:

 

nu ma risc sa bag ulei de masina.

 

conversatia asta am deschis-o pur si simplu pt a afla parerile voastre. uleiul o sa il schimb tot la 6000 si o pun de moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am adus motorul in Bucuresti. Cu tot cu cricul central montat de Zoly! :laugh:

Sunt foarte incantat de cum merge (mai putin oarece zgmot in treapta a treia, dar am inteles ca e o problema destul de des intalnita), cum sta pe viraje, demaraj, frane! E super! Consumul a fost (pe traseul Arad - Pecica-Arad-Deva-Sibiu-Bucuresti) de 5,4 l/100 km. N-am mers foarte tare, iar de la iesirea din Sibiu am avut parte de un vant demential care ma plimba de-a latul soselei. Cel mai crunt a fost pe autostrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...