Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Salut. Dupa o zi foarteeeee lunga, am terminat tot ce mai aveam de facut la mobra...respectiv autentificare la RAR, talon, numar...si cam atat. Am trait un nou episod din filmul "m-am nascut intre Carpati, din nefericire". Desi aveam ITP valabil pana in 2012, si ajunsesem acolo strict pt certificatul de autenticitate, inginerul (sau cum le-o spune) de la RAR, a considerat din start ca tobele mele, Laser Pro Stock nu sunt bune deloc pt TDM. Am presupus ca avea decibelmetru in urechea stanga (lasand la o parte glumele, tobele chiar se aud de bun simt...niciunul din prietenii cu care am vb despre asta, nu a crezut ca s-a luat cineva de mine, pt cum se aud tobele alea). Dupa unele amenintari gen..ar trebui sa iti anulez ITP-ul, a ajuns la concluzia, ca trebuie sa le fac sa se auda mai incet. Din fericire pt mine, mobra lui Cavaleru, era la Ottoman in garaj, aproape de RAR-ul din Voluntari, deci nu am pierdut decat 3 ore, cu drumuri intre RAR si Ottoman, si montat si demontat tobe, pentru un nenorocit de certificat de autenticitate. Multam mult Cristi pt ajutor (nu multi si-ar da bucati din mobra imprumut la oameni pe care nici nu i-au vazut vreodata), si multam mult Ottoman pt promptitudinea cu care m-ai ajutat cu montatul/demontatul tobelor.

Apropo, numarul b-850-tdm, era luat...oameni rai la suflet ;) , asa ca m-am gandit ca merge b-849-tdm :laugh: , asta fiind cpacitatea cilindrica din talon. Trebuie sa modific si profilul :)))

 

 

eu ma bucur ca te-am putut ajuta. si daca eram la munca cu mobra tot te ajutam ca am mereu la mine scule sa demontez aproape toata mobra :)

inainte de a fi motociclisti suntem oameni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Dupa o zi foarteeeee lunga, am terminat tot ce mai aveam de facut la mobra...respectiv autentificare la RAR, talon, numar...si cam atat. Am trait un nou episod din filmul "m-am nascut intre Carpati, din nefericire". Desi aveam ITP valabil pana in 2012, si ajunsesem acolo strict pt certificatul de autenticitate, inginerul (sau cum le-o spune) de la RAR, a considerat din start ca tobele mele, Laser Pro Stock nu sunt bune deloc pt TDM. Am presupus ca avea decibelmetru in urechea stanga (lasand la o parte glumele, tobele chiar se aud de bun simt...niciunul din prietenii cu care am vb despre asta, nu a crezut ca s-a luat cineva de mine, pt cum se aud tobele alea). Dupa unele amenintari gen..ar trebui sa iti anulez ITP-ul, a ajuns la concluzia, ca trebuie sa le fac sa se auda mai incet. Din fericire pt mine, mobra lui Cavaleru, era la Ottoman in garaj, aproape de RAR-ul din Voluntari, deci nu am pierdut decat 3 ore, cu drumuri intre RAR si Ottoman, si montat si demontat tobe, pentru un nenorocit de certificat de autenticitate. Multam mult Cristi pt ajutor (nu multi si-ar da bucati din mobra imprumut la oameni pe care nici nu i-au vazut vreodata), si multam mult Ottoman pt promptitudinea cu care m-ai ajutat cu montatul/demontatul tobelor.

Apropo, numarul b-850-tdm, era luat...oameni rai la suflet :( , asa ca m-am gandit ca merge b-849-tdm :laugh: , asta fiind cpacitatea cilindrica din talon. Trebuie sa modific si profilul :)))

 

 

Foarte frumos gesturile lui Cavalerul si OttoMan!

Chapeau, le Chevalier!

Ecards! çok gßzel, Otomane! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de aventurile mele de azi...acelasi inginer, deosebit de inteligent, mi-a spus ca nu exista xenoane omologate pentru motociclete, si ca asta ar fi un motiv la fel de bun ca si tobele, pt a fi respins la o verificare tehnica. Asa ca atentie daca aveti drumuri pe la RAR.

 

Multa bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa ca si io am luat-o-n bot de la un inginer d-asta de mare perspectiva de la RAR cand m-am dus sa iau un certificat de autenticitate la Virago. Desi avea ITP valabil, desi seria caroseriei, cea a motorului erau ok, omului i s-a pus pata pe tobele mele si pana nu m-am dus sa le pun niste silence-uri, n-am trecut de acest Cerber! E drept ca faceam un pic de zgomot, da' nici io n-am vazut vreun decibelmetru cu care sa fi controlat ceva. S-ar putea sa fie vorba de acelasi inginer ca la Jerlo ca si la mine a facut la fel : doar si-a incordat olecuta urechea stanga si si-a dat seama ca depasesc nivelul fonic acceptat.

Cu xenoanele am patit-o la masina, tot la RAR : cica masina n-a fost proiectata cu xenon si nu pot sa pun niciun fel de astfel de instalatie, oricat de dedicata ar fi ea modelului lui meu de masina! Si asa a trebuit sa-mi scot xenoanele si sa revin la becurile oarbe H1...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de xenoane si de r.a.r.

Am vazut o faza draguta la rar facuta de un tip cu un Subaru, cu xenoane puse de el

Desigur, "inginerul" rar a comentat, la care proprietarul a zis ca nu sunt xenoane, ci becuri normale

"inginerul" a insistat, dar nici proprietarul nu s-a lasat, a cerut "inginerului" sa demonstreze ca becurile lui sunt xenoane :laugh:

Nu stiu cum s-a incheiat razboiul, ca am plecat de la rar, terminasem identificarea motocicletei :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de xenoane si de r.a.r.

Am vazut o faza draguta la rar facuta de un tip cu un Subaru, cu xenoane puse de el

Desigur, "inginerul" rar a comentat, la care proprietarul a zis ca nu sunt xenoane, ci becuri normale

"inginerul" a insistat, dar nici proprietarul nu s-a lasat, a cerut "inginerului" sa demonstreze ca becurile lui sunt xenoane :laugh:

Nu stiu cum s-a incheiat razboiul, ca am plecat de la rar, terminasem identificarea motocicletei :(

 

 

Nicule, vezi ca te intrebasem mai sus, de mansoanele tale incalzite care l-ai montat. daca poti pune 1-2 poze cu ele? si cu controlerul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicule, vezi ca te intrebasem mai sus, de mansoanele tale incalzite care l-ai montat. daca poti pune 1-2 poze cu ele? si cu controlerul?

Am vazut, dar deocamdata am doar o poza, cu controlerul

Mansoanele nu sunt deosebite, arata la fel va oricare

 

DSCN0654.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe ce sistem functioneaza controlerul. apesi pur si simplu butonul rosu si se aprinde ledul fiecare pozitii si ca sa il opresti, apesi pana se sting toate ledurile?

as vrea o poza cu mansoanele ca sa imi fac o idee de cum arata.

 

daca ma hotarasc ma ajuti si pe mine sa-mi faci rost de 1 buc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe ce sistem functioneaza controlerul. apesi pur si simplu butonul rosu si se aprinde ledul fiecare pozitii si ca sa il opresti, apesi pana se sting toate ledurile?

as vrea o poza cu mansoanele ca sa imi fac o idee de cum arata.

 

daca ma hotarasc ma ajuti si pe mine sa-mi faci rost de 1 buc?

Nu stiu, din cate tin minte era ultima bucata de tipul asta, dar mai erau de la Saito, cu selector rotativ mecanic

Asta al meu e electronic incremental. in bucla

Adica apesi pe buton pana la obtinerea treptei de caldura dorite sau pana la oprire (0-1-2-3-4-5-0... etc)

Pusesem si un filmulet pe youtube cu sincronizarea carburatoarelor si acolo parca se vad si manerele incalzite

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Dupa o zi foarteeeee lunga, am terminat tot ce mai aveam de facut la mobra...respectiv autentificare la RAR, talon, numar...si cam atat. Am trait un nou episod din filmul "m-am nascut intre Carpati, din nefericire". Desi aveam ITP valabil pana in 2012, si ajunsesem acolo strict pt certificatul de autenticitate, inginerul (sau cum le-o spune) de la RAR, a considerat din start ca tobele mele, Laser Pro Stock nu sunt bune deloc pt TDM. Am presupus ca avea decibelmetru in urechea stanga (lasand la o parte glumele, tobele chiar se aud de bun simt...niciunul din prietenii cu care am vb despre asta, nu a crezut ca s-a luat cineva de mine, pt cum se aud tobele alea). Dupa unele amenintari gen..ar trebui sa iti anulez ITP-ul, a ajuns la concluzia, ca trebuie sa le fac sa se auda mai incet. Din fericire pt mine, mobra lui Cavaleru, era la Ottoman in garaj, aproape de RAR-ul din Voluntari, deci nu am pierdut decat 3 ore, cu drumuri intre RAR si Ottoman, si montat si demontat tobe, pentru un nenorocit de certificat de autenticitate. Multam mult Cristi pt ajutor (nu multi si-ar da bucati din mobra imprumut la oameni pe care nici nu i-au vazut vreodata), si multam mult Ottoman pt promptitudinea cu care m-ai ajutat cu montatul/demontatul tobelor.

Apropo, numarul b-850-tdm, era luat...oameni rai la suflet :) , asa ca m-am gandit ca merge b-849-tdm :( , asta fiind cpacitatea cilindrica din talon. Trebuie sa modific si profilul :)))

Superbul numar B-850-TDM se afla pe o superba motocicleta Yamaha Tdm 850 al carui proprietar sunt eu :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de saito ma feresc, mia dgraba imi iau Oxford. stiu mai multa lume multumita de ele.

 

 

eu am avut mansoane Daytona. nimic de reprosat. dar daca era frig, inghetai daca nu aveai manusi de iarna. solutia sigura e o combinatie de protectii maini+mansoane+manusi calduroase.

 

astia de la oxford fac lucruri cu simt de rapspundere. eu am o husa moto de la ei si e superb conceputa

 

azi mi-a venit si mie talonul. super tare sa fii in legalitate!!

 

Baterii exide cu gel la 205 ron la pravalia din colt la mine (service baterii defapt) daca lasi bateria veche. daca vrea careva, il ajut cu placere (o cumpar si o trimit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- cand am fost in UK am vazut la motoarele lor ceva de genu mansoane cu manusi sau protecti gen lopatica de curatat iarna geamu la masina cu manuse inclusa, daca stiti la ce ma refer, nu arata bine sincer sau cel putin mie nu imi plac dar sunt sigur ca sunt foarte utile ... si mai mult ca sigur ca sunt de la Oxford.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- cand am fost in UK am vazut la motoarele lor ceva de genu mansoane cu manusi sau protecti gen lopatica de curatat iarna geamu la masina cu manuse inclusa, daca stiti la ce ma refer, nu arata bine sincer sau cel putin mie nu imi plac dar sunt sigur ca sunt foarte utile ... si mai mult ca sigur ca sunt de la Oxford.

 

 

Exista si la noi. Poti comanda de la Fabio (www.motoechipamente.ro). Pe site gasiti multe chestii si aveti si numerele de telefon.

 

Si Andreiganea are dreptate : iarna nu faci mare lucru doar cu manere incalzite. Principalul inamic al rider-ului este vantul. Iar mainile sunt primele care-ti ingheata. Asa ca ai nevoie stringenta de aparatoare de vant. La astea daca mai adaugi manusi de iarna si manere incalzite, ai sanse sa lupti cu...iarna. Altfel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am prin casa si nu am ce face cu el un parbriz standard de Yamaha TDM 1996 -.

Cer 100 lei, asa ca il dau cu 75.

Daca sunteti interesati dati-mi un PM cu numarul vostru de telefon si va sun eu. Sau - 0765.42.66.15.

 

post-3763-1300946184_thumb.jpgpost-3763-1300946179_thumb.jpgpost-3763-1300946174_thumb.jpgpost-3763-1300946169_thumb.jpgpost-3763-1300946164_thumb.jpgpost-3763-1300946159_thumb.jpg

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine imi zice si mie cat ma costa o identificare RAR? saptamana viitoare duc TDM-ul si sunt curios.

scuze de off-topic :)

 

Salut. Costa sub 100 de lei...nu mai stiu exact, 90 si ceva, doar identificarea. Daca trebuie si ITP, nu stiu la cat ajunge.

Mesaj completat

Superbul numar B-850-TDM se afla pe o superba motocicleta Yamaha Tdm 850 al carui proprietar sunt eu :laugh:

 

Sa-l stapanesti sanatos....aia cu "oamenii rai la suflet" a fost o gluma :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Astazi, pe la 06.30, in timp ce ma deplasam la serviciu, pe la Podul Izvor(bucurestenii stiu despre ce vorbesc), uitandu-ma pe geamul autobuzului, ce-mi vad ochii? Un superb TDM cu un numar de inmatriculare aproape perfect(sau perfect?-tinand cont de faptul ca TDM-ul are, de fapt, 849 de cmc), adica B-849-TDM. Domnule Jerlo, ce cautai domne' la caminele(sau ce dracului mai sunt) medicinii? Erai la tratament? Glumesc. Frumos TDM-ul. Sa-l stapanesti sanatos.

2. La ora 13.00, plecand de la serviciu, la intersectia 13 septembrie cu Panduri si Tudor Vladimirescu(la Monitorul Oficial), in timp ce asteptam sa traversez strada, mai trece un superb TDM. Am crezut ca este Jerlo, dar am vazut ca avea alt numar de inmatriculare: B-09-NUJ, cred. Care esti domne'? Iti spun si tie acelasi lucru: frumos TDM si sa-l stapanesti sanatos.

3. Pentru Dejavu: nu sunt nemultumit frate, eram doar un pic ingrijorat, dar sa stii ca sunt convins ca o sa reziste cricul. Am incredere in tine.

4. Pentru Andrei Ganea: nu mi-ai spus care erau actele de la vame care-ti trebuiau pentru inmatriculare. Cu un pic de noroc poate imi iau din Germania un Triumph sau un Harley, asa ca ma intereseaza cum sta, mai nou, treaba. Ti-am spus ca, acum 2 ani si jumatate, nu am avut nici un fel de act de la vama pentru inmatricularea unei Yamaha Virago.

5. Sfat: pentru identificare programati-va la RAR Grivita. Eu asa am facut si la masina si la 2 motociclete si nu am avut absolut nici o problema. Si este si mult mai liber decat la Voluntari.

Hai bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie la ce trament era Jerlo :)

 

Ma rautaciosilor....nu mai are omu' voie sa se trateze cu o studenta la medicina, ca imediat ii sariti in gat :laugh: . Prietena mea e medic rezident, si deocamdata, sta acolo. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...