Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inseamna ca iti recomand sa intri pe siteul din semnatura lui Liviu si sa vezi ce si cum.Deocamdata vrem sa stim numarul preconizat al persoanelor participante :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna treaba asta?!

 

Adicatalea daca esti determinat sa participi la intrunire, te treci in tabel, ca sa se stie de catre organizatori cam ce amploare va avea evenimentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai sunt si modelul asta:
leduri-auto-p215w--bay15d-127-smd-1206-7
Astea au 127 smd, iar alea de sus au 50.



Cum sunt? Se vad bine sau le-ai schimbat doar ca sa micsorezi consumul?



Am dat comanda de astea. Sper sa-mi incapa, sunt cam lungute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers eu asta vara in spatele lui Liviu, intr-o zi insorita si pot sa zic ca pe pozitie nu se vad deloc in conditii de soare puternic. Chiar am avut impresia ca nu-i marg stopurile. :) La frana se vedeau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi bec H4 sau H7 led pentru fata, dar nu au aceiasi intensitate luminoasa, deci nu e recomandat sa circuli seara cu led, ca nu vezi bine cu ele.



Bomba :

Yamaha a mai proiectat si construit motoare de 4,4 litri pentru Volvo, si recent un motor foarte reusit pentru Lexus LFA, motor aspirat normal de 4,8 litri, V10, 9500 rpm, 560 cai.

https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_LR_engine#1LR-GUE

 

Bravo YAMAHA !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motor aspirat normal de 4,8 litri, V10, 9500 rpm, 560 cai.

 

Ahahahaa ! Vreau si io !

Dupa ce-mi cumpar benzinaria de la colt. :lol:

 

LE - am citit ce zice pe wiki si m-am razgandit, chiar vreau si io:

 

"Maximum power output is 412 kW (560 PS) at 8,700 rpm. Maximum torque is 480 N·m (354 ft·lb) at 6,800 rpm. The engine will rev to 9500 rpm, with 90% of its peak torque available from 3,700 rpm to 9,000 rpm. The engine revs from idle to it's 9500 rpm redline so quickly, that this is the reason the LFA does not have an analog gauge cluster, due to the inability for an analog gauge to keep pace with how quickly this engine revs."

Editat de ottoMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana o sa va luati voi motorul asta :)..........eu am iesit si azi ....nu am putut rata cu 850 le....ziua asta oarecum insorita si cu 10 grade,,,,,,,,,e uimitor cat de repede poate sa porneasca ...cand aveam 3 vd ul pe perioada iernii cand il mai porneam de 2-3 ori ma cam rugam de el...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai cric hidrauluic, il bagi sub toba de esapament si ridici usurel.

Daca nu ai, gasesti tu ceva improvizatie.



Pompa electrica de alimentare e de vina ;)

Cred ca si a mea face figuri (nu electrica)...

Nocor ca e kit de reparatie, si nu trebuie luata cu totul.

E si mai ieftin.

 

@ ottoman, am primit pipa, mersi frumos de ajutor. Esti un mare domn.

Acum incerc sa gasesc o rezistenta de 5k ohm. La astia cu piese electronice nu au...

Maine merg la cateva ateliere moto, poate am noroc sa aiba ceva pipe dezafectate cu rezistenta buna.

Editat de flavius.corhei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am schimbat anvelopa spate. da ti mi o idee cum suspend motoreta sa demontez roata fata!! n `am cric central , n`am stender ( cred ca asa se numeste)

Baga un scaunel/butuc sanatos sub motor. Eu o inclinam de cric pe partea stanga (pe partea cricului adica) si dupa bagam scaunelul/caramizi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca si a mea face figuri (nu electrica)...

Nocor ca e kit de reparatie, si nu trebuie luata cu totul.

E si mai ieftin.

 

Unde ai gasit tu kit de reparatie???

 

azi am schimbat anvelopa spate. da ti mi o idee cum suspend motoreta sa demontez roata fata!! n `am cric central , n`am stender ( cred ca asa se numeste)

Bag sub cricul lateral o caramida sau o bucata mai groasa de lemn astfel incat daca nu tin de motor, acesta da sa se duca spre dreapta. Apoi, cu cricul de la masina ridic de sub piulitele crashbarului din partea dreapta a motorului pana ce roata fata e in aer.

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O pompa vacuumatica te tine ani buni si multi, iar daca iei una noua chiar nu mai ai nevoie de kit de reparatie.

Personal vad doua solutii in caz ca este o problema cu pompa: montezi pompa electrica de R6/R1 (carburatie) sau de 4TX, iar a doua solutie e sa cumperi pompa vacuumatica noua OEM (70€) sau Polaris (45-64$ + taxe)



Nu stiu cum e la tine, dar pompa de pe motorul meu sigur nu seamana cu aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...