DaGNic Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 Sper pun corect la colt endurist un elefantel pretabil 90% doar la touring pe drumuri ! In curand voi avea una, model japonez - 2000 carburatie ! Pe net sunt cateva resurse de informatii destul de bogate, insa posesorii din RO pot sa se grupeze in acest mic separeu adunand experientele tuturor, bune sau rele ! As vrea sa stiu daca cineva de la noi a schimbat rotile turnate cu unele spitate 19/17 (fata/spate), 21/17 sau 21/18 ! Eu inclin pentru 21/18 dar presupun ca nu e simpla tranzitia, trebe ceva manufacturat clar pt Varadero ca sa se pupe perfect franele, transmisia, bascula, etc. Mi-ar mai place o furca inversa si un amortizor spate, ambele cu o cursa cat mai lunga pasibil Stiu ca nu o voi transforma in KTM990Adv, dar clar va capata o tinuta de drum mai serioasa, mai agila, mai "dirt oriented" C'mon boyz, adunati gasca ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 Imi place f tare Varadero,ma tenteaza ca al 2 lea motor touring-strada dar daca tot voiai ceva mai enduro-oriented de ce nu te ai bagat la un BMW R 1200 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaGNic Postat Martie 16, 2007 Autor Share Postat Martie 16, 2007 Eehhh ......... 1200 oricum ar fi fost peste 10.000 euroni, deci mai repede 1100 sau 1150 ca sa pot lua cu aceiasi bani ! Dar ce avantaj as fi avut ? 19 pe fata, grea, vibratii .. afara de cardan, injectie si consum (relativ) nimic nu e net superior. Varadero e FOARTE comoda, fiabila si clar mai ieftina (eu dau pe ea FINAL cam 4200 eur) ! daca mai bag 2000 in jenti si amortizoare voi ajunge la aceiasi bani cu un R1150GS dar crede-ma ca va depasi clasa BMW ! Zic eu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 la bmw mai pune si abs pe lista si amortizor directie lasand asta astept cu nerabdare sa spui cum se omporta animalul. eu am o africa twin mai veche si ma tot gandesc ce va urma. asa ca astept cu interes informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaGNic Postat Martie 16, 2007 Autor Share Postat Martie 16, 2007 pai daca totul merge conform planului, cand va ajunge peste cateva zile va arata precum in imagine ! si are urmatoarele accesorii: -70.000 KM REALI -HardTop MAXIA 52lt -"portapacchi" Louis (asta habar nu am ce este ) -cadru pt genti laterale Givi -genti laterale Kappa 40lt -cric central honda -cadru port GPS (probabil crossbar) -priza de 12V impermeabila -husa de rezervor Bagster -geanta de rezervor Bagster -parbriz inalt fumuriu Givi -crashbars Givi ABS-ul poate fi o kestie buna .. dar nici la BMW nu e standard (precum nici incalzirea mansoanelor) ! Bineinteles ca poti adauga si pe Varadero asa ceva, originale Honda (cu nimic mai slabe calitativ), nu ? amortizor de directie la BMW ? habar nu aveam .. la ce foloseste ? se da cineva pe o roata cu elefantii astia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 E frumoasa rau. Daca mai stau mult pe net ma imbolnavesc si ma bag iar la un credit sa mi iau...de unde o aduci Itali/Germania? S o stapanesti sanatos. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaGNic Postat Martie 16, 2007 Autor Share Postat Martie 16, 2007 (editat) de unde o aduci Itali/Germania? /index.php?...8812&st=340 postul cu nr 346 Multumesc de urari ! Editat Martie 16, 2007 de DaGNic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 si eu sunt bolnav dupa Varadero.... si sigur imi voi lua una cand voi da de bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 Salut! Felicitari pentru achizitie .Am o intrebare:am gasit anuntul asta pe moto.it,si am vazut ca e 3400 euro.Cum de iti ajunge la 4200,cand italiamotors spun ca au comision 500 eur?Ma bate gandul sa-mi iau si eu ceva similar (XRV,XL,R1100 GS),si as vrea sa stiu cam in ce conditii sunt aduse in RO. Bafta multa si la cati mai multi km fara probleme,numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 si eu sunt bolnav dupa Varadero.... si sigur imi voi lua una cand voi da de bani... Daca dai repede de ei sa ma anunti si pe mine, poate mai raman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaGNic Postat Martie 17, 2007 Autor Share Postat Martie 17, 2007 Am o intrebare:am gasit anuntul asta pe moto.it,si am vazut ca e 3400 euro.Cum de iti ajunge la 4200,cand italiamotors spun ca au comision 500 eur? Multumesc pt gandurile bune ! Exact, in Italia e 3400, acela este anuntul ! Dar comisionul ItaliaMotors nu e "500" ci numai 250 euro. Alti 250 reprezinta transportul si inca 200 costa actele in Italia (radiere, vanzare-cumparare la notar, export, etc). Adica un total de 700. In Romania o sa mai platesc si eu niste bani la inmatriculare ... adica asigurare, identificare RAR, taxe de talon, inmatriculare, etc. am mai pus "in mare" inca 100 de eur si acum refacem calculele: 3400 - motociclete in Italia 250 - comision ItaliaMotors 250 - transport pana in Bucuresti 200 - Actele in Italia 100 - Actele in Romania ------ 4200 - Eur FINAL (cu aproximatie) Daca ai vazut anuntul stii ca proprietarul zice ca o da cu 4000 daca o cumpar cu kit OHLINS - oare merita diferenta ? Stiu ca Varadero sta oricum bine pe picioare, poate transporta ca un elefant si confortul e deja legendar la motocicleta asta. Deci merita sa mai dau 600 eur pt alte amortizoare "profesionale" ?? Am uitat sa pun pe lista de accesorii si mansoanele incalzite (de fapt nu stiam ce inseamna manopole riscaldabili) Petrica, stiu ca Enduro e prea mult spus pt Varadero, DAR: are "numai" 220 Kg la gol (doar 15 mai mult decat KTM990Adv si mult sub un BMW R1150GS). Daca pun 21 pe fata si 18 pe spate plus kitul OHLINS de care vorbeam mai sus cred ca va deveni mai manevrabila decat ORICE BMW R1200GS standard (considerat de TOATA lumea un enduro-touring) !!! SI mai mult decat DRUM (oricat de prost - potecuta, forestier de tractor, griblura, carii in asfalt, gropi in toata regula, mazga, nisip, balegi, etc) nici nu ma prea intereseaza sa fac cu Varadero ! Nici cu AfricaTwin, BMW GS-ul, KTM Adventure, Trumph Tiger, etc nu ai putea face mai mult de touring relaxat pe ORICE drum. Pt namoale, paduri, enduro contratimp sau motocross, RallyRaid (Saharian sau TransCarpatic), kestii zbuciumate sau specializate ... exista drujbe mici si rele ! Eu vreau numai sa-mi iau jumate de sifonier in spinare, nevasta, inima in dinti si sa ma dau depaaaarteee, muuuult, aproape oriuunedeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Martie 17, 2007 Share Postat Martie 17, 2007 Daca ai vazut anuntul stii ca proprietarul zice ca o da cu 4000 daca o cumpar cu kit OHLINS - oare merita diferenta ? Stiu ca Varadero sta oricum bine pe picioare, poate transporta ca un elefant si confortul e deja legendar la motocicleta asta. Deci merita sa mai dau 600 eur pt alte amortizoare "profesionale" ?? Pai depinde unde vrei sa mergi cu ea.Ohlins sunt super-amortizoare,dupa parerea mea cele mai bune din lume,daca ti le poti permite eu zic sa le iei.Oricum,motoru e gandit pentru sosea,cel mult drumuri de tara sau accidentate,nu te poti da cu ea pe coclauri,e mult prea grea.Oricum,ar merita sa iei kit-ul,macar ca ai de rezerva,si nou cred ca te costa mai mult.Bafta multa,oricum,motoru e superb,la multi km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaGNic Postat Martie 22, 2007 Autor Share Postat Martie 22, 2007 (editat) Haideti domnilor, cu curaj, nu e chiar nici un varaderist p'aci ? Intrebare: de unde iau roti 21/18 (spitate evident) care sa se pupe pe Varadero ? Singura solutie pare ca este achizitia jentilor si a spitelor separat, apoi mers la spiter (farmacistul spitelor ) si reconstruit rotile pe butucii varaderoului. Stie cineva vanzator/dealer care are gata facute pt Varadero, eventual Excell ?? Era sa uit ... stie cineva in Buc. sp®iter care sa faca treaba respectiva ? Editat Martie 22, 2007 de DaGNic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 Daca dai repede de ei sa ma anunti si pe mine, poate mai raman. pai abia pe la jumatatea lui iunie o sa dau de bani... unde sa ramai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaGNic Postat Martie 22, 2007 Autor Share Postat Martie 22, 2007 (editat) Adica ia stati asa ... ce butuci ? ca aia originali nu pot fi adaptati pt spite, nu exista gauri la jentile turnate Deci e si mai complicat. Ma gandesc ca daca pun rotile de pe KTM 950 Adv nu se vor pupa la discurile de frana, la prinderile etrierilor pe furca sau bascula (dimensiunile si pozitiile sunt altele) Io cu cine votez ?? unde sa ramai? Nu el, nenea, banii poate mai raman ... urmareste subiectul frazei !! Editat Martie 22, 2007 de DaGNic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TAZ99 Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 Varadero e o alegere excelenta. Eu am una din 2005, cu ABS. O conditie pentru ea este sa ai peste 1.80, eu am 1,91 deci ma incadrez. Este o placere la drum lung, dar poti intrat si pe un offroad usor(eu am intrat si pe aratura). E perfecta pt drumuri forestiere. Motorul tine multi kilometri, e indestructibila. Am un prieten italian care are cu ea 130.000 km, si nu renunta la ea. IA-O !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 am si eu numai cuvinte de lauda pt, varadero, din pacate e foarte mare pentru mine, eu avand numai 1,71 si nici sportiv nu prea mai sunt toata lumea e multumita de ea. pentru mine vine manusa tiger-ul, si cred ca asta va fi urmatoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 Haideti domnilor, cu curaj, nu e chiar nici un varaderist p'aci ? Intrebare: de unde iau roti 21/18 (spitate evident) care sa se pupe pe Varadero ? Singura solutie pare ca este achizitia jentilor si a spitelor separat, apoi mers la spiter (farmacistul spitelor ) si reconstruit rotile pe butucii varaderoului. Stie cineva vanzator/dealer care are gata facute pt Varadero, eventual Excell ?? Era sa uit ... stie cineva in Buc. sp®iter care sa faca treaba respectiva ? Nu merita sa-ti bati capul cu jenti,ca jentila te costa cam 170 eu bucata,fara spite(4eu/buc),fara butuc,si discuri frana,si oricum diferente mari n-o sa simti ca Varadero nu e genul de enduro cu care sa faci sarituri,si sa mergi pe teren enduro veritabil.Mai bine ia alte accesorii touring...parerea mea.Varadero pe carburatie are 2 defecte:Ii cam place benzina( cum si Vtr-ului,de unde provine motorul v2,daca alergi tare bea lejer si peste 12l,)si are suspensii prea moi pentru greutatea motorului.In rest fffoarte fiabil,comfortabil,calitatea constructiva excelenta(pai e Honda!!!).La modelele dupa 2002 adica pe injectie,s-au rezolvat aceste neajunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2.02 Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 motor excelent pt turing! protectie la vant, demaraj, ciclistica buna! nu prea poti sa ii pui cauciucuri cramponate sa iesi mai mult enduro! nici o sansa! e greu cu spume! In stationare daca l-ai inclinat mai mult de 25 grade si nu esti lung si tare in craci l-ai culcat pe o parte! Recomand R1200 GS in ideea ca mai poti sa faci o escapada si in drumuri forestiere! Dar discutia despre BMW e alta mancare de peste! Desi eu unu prefer BMW am numai cuvinte de lauda si pt Varadero! Unde mai pui ca au si motorizare de 125 cc in cazul in care vrei aceeasi linie a design-ului dar ai treaba prin Bucurestiul aglomerat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaGNic Postat Aprilie 10, 2007 Autor Share Postat Aprilie 10, 2007 Nu merita sa-ti bati capul cu jenti,ca jentila te costa cam 170 eu bucata,fara spite(4eu/buc),fara butuc,si discuri frana,si oricum diferente mari n-o sa simti ca Varadero nu e genul de enduro cu care sa faci sarituri,si sa mergi pe teren enduro veritabil.Mai bine ia alte accesorii touring...parerea mea.Varadero pe carburatie are 2 defecte:Ii cam place benzina( cum si Vtr-ului,de unde provine motorul v2,daca alergi tare bea lejer si peste 12l,)si are suspensii prea moi pentru greutatea motorului.In rest fffoarte fiabil,comfortabil,calitatea constructiva excelenta(pai e Honda!!!).La modelele dupa 2002 adica pe injectie,s-au rezolvat aceste neajunsuri. HRISTOS A INVIAT ! Pai venind din Pipera spre Aurel Vlaicu, cum treci de bariera pe la reprezentanta VW (parca), incepe nebunia pana jos la semafor. Pe dreapta este insa un drum de camioane, cumplit de rupt si practic nici un autoturism nepregatit nu are sanse pe acolo, e dificil cred si pt un 4x4 veritabil ! Veneam de la RAR si am trecut pe acolo spre Baneasa (ocolind centura) asa ca am ales drumul de pe dreapta ca sa evit coloana lunga de 3 km. Cum a fost ?? PERFECT ! Extraordinar de bine echilibrata, am ramas in picioare si am accelerat in limita bunului simt. A trecut minunat de orice namol, orice groapa. Ba mai mult, am desprins-o de la sol !!! Acum nu bag mana in foc ca am facut si un flic flac, dar fata era mult in aer iar spatele macar cativa centimetri de la sol !!! Nu sunt eu mare maestru, dar am mai mers cu enduriste ani buni si desi nu compar Varadero cu un 450EXC, (poli)valenta enduro e putin mai mult decat cu numele, putin dar suficient ! Am 173 cm si 94 kg, fara burta (desi inceputul e promitator) !! O stapanesc foarte bine iar amortizoarele OHLINS fac toti banii ! Sunt setate pentru o cursa medie si semi rigida (perfect pt 2 calareti). Nu mai exista problema cu amortizoarele fata, nu sunt deloc moi (arcuri OHLINS si ulei mediu) ci asa cum trebuie ! Mi-ar place roti spitate de 21/18 inch, dar momentan nu ma dau banii afara (mi-e si putin teama ca o voi ridica de la sol, deja mi-e la limita rezonabilului). De consum nu ma vait, nu papa deloc mult la stilul meu potolit de mers, nu am trecut de 6% in cele cateva iesiri, dar astept sa plec cu adevarat la drum. In Bucuresti nu circul cu ea (exceptie fiind acum catre RAR si ITP) iar le drum in jurul a 120 kmh, nu pare mai calica decat AfricaTwin ! Modelul meu e japonez, din 2001 s-au produs in Spania, li s-a adaugat pe rand HISS, Injectie, ABS. Pe forumurile de varadero proprietarii barfesc cum ca japonezele ar fi mai bine legate ca spanioloaicele .. habarnam, dar e posibil ca japonezu sa aibe mai multa rabdare si pricepere decat spaniolul, care e cu un ochi la corida, altul la campionatul de fotbal, mintea la femei si picioarele in ritm de GipsyKings ! Acu tin si io cu taticii lu fieru meu Alte optionale nu mai am ce sa-i adaug, e full ! Ar mai fi ABS .. dar zau ca nu ma intereseaza, nu mi-o luati in nume de rau (avand si un scor destul de mare e si mai acru)! Incalzire in mansoane e, genti epsista 3 bucati + 1 de rezervor, parbriz mare e, OHLINSuri e (zau ca e cu intentie), bare antiprost e, GPS am pe palm, roti Michelin Anakee bunicele (urmeaza sa-i cumpar pt la anu Continental TKC80), etc .. mai sunt dar le-am uitat. NUMAI BINE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 HRISTOS A INVIAT ! Pai venind din Pipera spre Aurel Vlaicu, cum treci de bariera pe la reprezentanta VW (parca), incepe nebunia pana jos la semafor. Pe dreapta este insa un drum de camioane, cumplit de rupt si practic nici un autoturism nepregatit nu are sanse pe acolo, e dificil cred si pt un 4x4 veritabil ! Veneam de la RAR si am trecut pe acolo spre Baneasa (ocolind centura) asa ca am ales drumul de pe dreapta ca sa evit coloana lunga de 3 km. Cum a fost ?? PERFECT ! Extraordinar de bine echilibrata, am ramas in picioare si am accelerat in limita bunului simt. A trecut minunat de orice namol, orice groapa. Ba mai mult, am desprins-o de la sol !!! Acum nu bag mana in foc ca am facut si un flic flac, dar fata era mult in aer iar spatele macar cativa centimetri de la sol !!! Nu sunt eu mare maestru, dar am mai mers cu enduriste ani buni si desi nu compar Varadero cu un 450EXC, (poli)valenta enduro e putin mai mult decat cu numele, putin dar suficient ! Am 173 cm si 94 kg, fara burta (desi inceputul e promitator) !! O stapanesc foarte bine iar amortizoarele OHLINS fac toti banii ! Sunt setate pentru o cursa medie si semi rigida (perfect pt 2 calareti). Nu mai exista problema cu amortizoarele fata, nu sunt deloc moi (arcuri OHLINS si ulei mediu) ci asa cum trebuie ! Mi-ar place roti spitate de 21/18 inch, dar momentan nu ma dau banii afara (mi-e si putin teama ca o voi ridica de la sol, deja mi-e la limita rezonabilului). De consum nu ma vait, nu papa deloc mult la stilul meu potolit de mers, nu am trecut de 6% in cele cateva iesiri, dar astept sa plec cu adevarat la drum. In Bucuresti nu circul cu ea (exceptie fiind acum catre RAR si ITP) iar le drum in jurul a 120 kmh, nu pare mai calica decat AfricaTwin ! Modelul meu e japonez, din 2001 s-au produs in Spania, li s-a adaugat pe rand HISS, Injectie, ABS. Pe forumurile de varadero proprietarii barfesc cum ca japonezele ar fi mai bine legate ca spanioloaicele .. habarnam, dar e posibil ca japonezu sa aibe mai multa rabdare si pricepere decat spaniolul, care e cu un ochi la corida, altul la campionatul de fotbal, mintea la femei si picioarele in ritm de GipsyKings ! Acu tin si io cu taticii lu fieru meu Alte optionale nu mai am ce sa-i adaug, e full ! Ar mai fi ABS .. dar zau ca nu ma intereseaza, nu mi-o luati in nume de rau (avand si un scor destul de mare e si mai acru)! Incalzire in mansoane e, genti epsista 3 bucati + 1 de rezervor, parbriz mare e, OHLINSuri e (zau ca e cu intentie), bare antiprost e, GPS am pe palm, roti Michelin Anakee bunicele (urmeaza sa-i cumpar pt la anu Continental TKC80), etc .. mai sunt dar le-am uitat. NUMAI BINE ! s-o stapanesti sanatos si sa mergeti muuuuuuulti km is innebunit de modelul asta dar nu stiu ce sanse am de a o conduce inaltime 1,76 greutate nu spun ca mi-e rusine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 Super frumoasa!!! Sa o stapanesti sanatos, fericit si fara incidente!!! Si eu am 1,70 m si mi-i s-a parut cam la limita si 820 mm inaltimea seii, apoi la 838 mm cat are modelu 2007 (nu stiu exact despre modelu 2000) si la greutatea ei.... Ori tre sa ai destula experienta pe enduro ca s-o poti stapanii cum trebuie, ori tre sa ai ambitie cu caru!!! Oricare varianta ar fii...Mult succes! Si ce pot ura oricarui motociclist : "Happy, long-life riding!!!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaGNic Postat Aprilie 11, 2007 Autor Share Postat Aprilie 11, 2007 Sa o stapanesti sanatos ! Este foarte frumoasa ! Zici ca ai 1.73m, inaltime ? Eu am 1.70, deci esti mai inalt cu 3cm, decat mine ! As fi curios sa vad cum stau calare pe un Varadero ! Daca tu poti merge, eu de ce nu pot ? Nu iesi la o tura, sambata sau duminica, spre Alexandria ? As iesii si eu, ne intalnim la Ghimpati, dau o ciorba de burta si o bere(fara alcool) si ne studiem fiarele ,,la umbra unei tzigari" ! Ce zici ? Daca esti de acord da PM sau suna la 0721 338 009 ! Bafta! .......... frumusica foc ! Io sunai, da' matale nu raspunzi, incerc mai pe seara ! Bineinteles ca o vei putea conduce, e suficient de joasa cat sa atingi macar cu varfurile. Daca nu trebuie s-o ridici de jos, nu vad ce te-ar impiedica, e un turing cu aspect enduro (si chiar valeitati de bun simt) foarte permisiv. Daca te stii zdravan pe picioare (ca sa compensezi parghia unor picioare lungi) atunci cu siguranta nu vei avea probleme. Pentru Ghimpati pamane pt saptamana cealalta, acum am putina treaba ... casnica ! Oricum, vine un sezon intreg, cu multe excursii si intruniri. Noi sa fim sanatosi ! Super frumoasa!!! Sa o stapanesti sanatos, fericit si fara incidente!!! Si eu am 1,70 m si mi-i s-a parut cam la limita si 820 mm inaltimea seii, apoi la 838 mm cat are modelu 2007 (nu stiu exact despre modelu 2000) si la greutatea ei.... Ori tre sa ai destula experienta pe enduro ca s-o poti stapanii cum trebuie, ori tre sa ai ambitie cu caru!!! Oricare varianta ar fii...Mult succes! Si ce pot ura oricarui motociclist : "Happy, long-life riding!!!" Zau ca nu e atat de inspaimantatoare ! Acu poate si pt ca io dusei o viata mai sportiva, dar o balansez din picioare pana la un unghi destul de abrupt (unde nu ar mai fi sigura nicio bicla). Totul e sa nu nimeresc o gaura cand pun piciorul jos ... Si totusi eu nu pt enduro am luat-o, iar pe drumuri oricat de terminate, transee sa fie, tot te descurci cu Varadero ! Nu cred ca e mai prejos decat R1200GS, cu tot respectul pt BMW. Fiecare cu bubele si laurii sai ! MULTUMESC TUTUROR PT URARI ! Doamne ajuta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.