Sergiu 30 Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Mai simplu, ca sa lamurim povestea...ZXR750(J,H,K,L,M) a fost fabricat pana in 1995 inclusiv incepand cu 1996 modelul a fost imbunatatit atat ca performante cat si ca design.Practic a aparut un nou model si lau denumit ZX7R existand variante "racing" la ambele modele. la primul model au fost variantele K,L si M, prima si ultima iesind carenate direct "monopost" din fabrica.Primul model racing(K) avea in jur de 110cp.Celelalte doua(L si M) depasind 121cp. La modelul "nou" varianta "racing" a capatat un R in plus.Asa ca din ZX7R, l-au transformat in ZX7RR...Despre varianta racing de la acest model stiu ca are aproximativ 130cp si a aparut in 1998... Cam atat...sper ca am multumit pe toata lumea... Daca am gresit undeva , nu ezitati sa ma corectati. primul zx7rr a aparut in 1996 fie zxr sau zx7r un lucru e cert sunt niste capodopere de arta niste instrumente pentru suflet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Painkill3r Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 primul zx7rr a aparut in 1996 fie zxr sau zx7r un lucru e cert sunt niste capodopere de arta niste instrumente pentru suflet Ai dreptate dar ptr unii sunt prea nervoase )... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 asta e mostenirea kawasaki. BVN. brutal violent nervos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 astea sunt alea care li se strica cutia des sergiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 nu alea is altele la astea le pusca blocul motor la fiecare 7-8mii de kilometri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu_rs_125 Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 care dezmembrati zxr 750 intre J-M 91-95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 dute la rudi ca ti-o dezmembreaza el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu_rs_125 Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Am nevoie de piese,nu sa mi-o dezmembreze cineva,daca as vrea sa o dezmembrez as baga toporu in ea si va fi gata dezmembrata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 care dezmembrati zxr 750 intre J-M 91-95 nu asta era postul tau ??? acolo scrie dupa cate vad eu careDEZMEMBRATI? sau mi se pare mie de foame?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gex zxr Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 am si eu un zxr 750 din 1994.L dar de vreo 2 luni am probleme cu chiuloasa. mi fisurata intre supape la 3 pistoane.am reusit sa gasesc alta chiuloasa in stare buna si samb o montez atasez si eu 2 poze de pe vremea cand era 'setoasa de sosea' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 (editat) E o frumusete de epava de zxr750 h2 la Apasu bar. Am inteles .........si nu prea cum ca proprietarul ar vrea sa il reconditioneze. Cum a observat ca nu are parbriz, zxr-ul meu s-ar oferi sa-si ajute fratele si il doneze pe al sau original de fabrica (cam zgariat dar intreg si necrapat, cu un polish ar iesi nou) PM-me! Acum, sper ca am vazut bine, la cat de chior de oboseala eram nu m-as mira sa fi gresit si sa fi fost de 400 lighioana Editat Septembrie 3, 2009 de ChaosBorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gex zxr Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 am si io probleme in repararea unui zxr. Iam schimbat chiuloasa, iam luat garnitura noua , si am montat sus, totul facut dupa manual. cand am dat cheie nu a pornit. distributia este pusa la punct ok, m-ati putea ajuta cu niste sfaturi.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 da cel mai bun sfat e sa mergi la un mecanic nu te baga la avioane. toti suntem genii e adevarat doar ca cei ce traiesc din asta sunt genii mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gex zxr Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 da ii adevarat dar am luat tzeapa de la un geniu deja si dupa ce ai parte de o asa experientza nuti mai vine sa exeprimentezi. asta este si motivul pt care incerc sa o repar singur si dak sunt binevoitori pe aici poate imi impartasesc pareri sfaturi din experienta lor. ms Mesaj completat salutari la toata lumea. am probleme cu kawaul. iam schimbat chiuloasa si garnitura tot. samb am reusit si am pornito dar nu merge cum trebe, mai exact se aute un tzacanit care ii destul de deranjant, motoru porneste din prima cheie dar cand coboara in relanti nu merge rotund . am desf intinzatoru la lant am crez ca e prea strans. axele cu came se rotesc usor . care o fi baiu? ma poate ajuta cineva. si inca ceva mi se ineaca destul de des. iar cand ii dau la automat fara bujii pe pistonul 2 imi arunce benzina destul de multa. a mai patit cineva asa ceva. parerile si sfaturile sunt bine venite., va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 incearca sa echilibrezi si sa cureti carburile. vezi ca nu e usor..iti trebuie ceva sculament special care arata cat de bine sunt echilibrate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gex zxr Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 da asta fac sapt asta fac, dak nu reusesc la mine in caras cine poate sa ma ajute cu o astfel de operatiune,, iar de tacaitu ala ce se aude la motor cemi puteti spune, motorul porneste f usor si merge urca in turatii numa ca tacaie si nush cei aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 lantul de distributie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gex zxr Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 lantul de distributie dar pana acum nu se auzea, (pana acu 2 luni inainte sa il desfac) si ce sa ii fac sal schimb, mi se pare ca nu este uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Va salut cu respect domnilor! De ceva vreme vreau sa incerc si categoria asta a motocicletelor de viteza / sport-touring / speed / cum le-o zice lumea, intelegeti voi ce vreau sa spun. Treaba este ca nici finantele nu-s cine stie ce DAR mai ales vreau ceva vechi, o motocicleta clasica de care s-a auzit in lung si-n lat. Optiunile mele ar fi Suzuki GSXR 750, Yamaha YZF 750, Kawa ZXR 750. M-am cam oprit la cea din urma, in ciuda faptului ca am auzit de o serie de probleme ale modelului. Mie-mi pare o motocicleta fiabila. La ce ar trebui sa fiu atent la achizitionarea uneia? Par example: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...989-233718.html Tipul asta zice ca nu-i merge incarcarea. Cat de "de speriat" poate fi? As avea unde sa bobinez stator / rotor, daca e releul de incarcare nu cred sa coste o avere. Timp de reparatie am si daca n-am imi fac, fiindca am cu ce sa merg, nu-i bai. In rest imi pare ingrijita. Voi ce spuneti? Multumesc anticipat! Mesaj completat Par example: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...989-233718.html N-a mers sa editez. Revin cu detalii noi, cica ar avea "cureaua de alternator rupta". La ce ar mai trebui sa ma uit / sa fiu atent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 modelul H cunoscut doar fiindca are o suspensie spate care te rupe... in rest din cate am inteles e un model "reliabil" merita banii cu siguranta. daca nu pt cat de buna e atunci pt faptul ca e cel mai galonat in line 4 de 750 din istorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 (editat) Mda, am fost sa vad motorul si e cam tzandari. Motorul are deci cureaua de alternator rupta si nu incarca, carburatoarele sunt dereglate si desincronizate, kit de lantz muci, comenzile sudate ca au fost trosnite candva in istoria lor (nu zic ca nu e normal dar se puteau totusi inlocui), iar carenele pocnite pe ici pe colo si zgariate, plus ca mai lipsesc plastice de pe la imbinari (alea dintre carene si rezervor, dintre carene si bord, etc), cauciucurile aproape piele. Ma rog, se vede foarte bine ca au trecut anii peste ea si au lasat urme. Asa daca o privesti de la distanta nu ar arata rau dar sunt cam multe probleme si sincer as mai fi dat 500 de euro in plus numai sa fie mai ok mai ales dpdv tehnic. Proprietarul in schimb e baiat de treaba. Editat Septembrie 17, 2009 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 la 1500 iti iei zx7r daca stii negocia si motorul ala chiar merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Posesori de Kawasaki ZXR 750, am discuri de frana ca noi, telescoape, juguri, roti + o multime de piese care se potrivesc de la ZXR 400 pentru bijuteriile dumneavoastra. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 (editat) iar de tacaitu ala ce se aude la motor cemi puteti spune, motorul porneste f usor si merge urca in turatii numa ca tacaie si nush cei aia. Exista jocuri intre lobii axelor cu came si capacelele sub care se afla pastilele. Pastilele astea au anumite grosimi si se instaleaza in functie de jocurile existente (ai niste grafice in cartea de service pentru treaba asta). Aduci motorul la punct (cum este indicat in cartea de service) si masori cu lera distanta dintre capacelul sub care se afla pastila si lobul axei cu came. Daca exista joc, aduni valoarea inscrisa pe pastila cu grosimea lerei care a intrat usor (fara sa o indesi). Dupa capul meu cred ca pot fi si jocuri pe minus nu numai pe plus, pe plus fiind atunci cand trebuie sa schimbi pastila existenta cu una mai groasa, iar pe minus cand trebuie schimbata cu una mai subtire L.E. Atentie la acele jocuri, sa nu fie intr-atat de mari incat sa sara pastilele din lacasul lor (mai ales la turatii mari se poate intampla treaba asta) Editat Septembrie 18, 2009 de ChaosBorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gex zxr Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 (editat) Pai dak asta este problema at o sa incerc o 'operatie'. deci eu am schimbat chiuloasa dar axele cu came le-am pastrat pe ale mele(de pe chiuloasa mea) ca cele originale erau un pic zgariate.Inainte de 'imbolnavirea motorului" nu aveam tzacaitul asta, iar lantzul de distributie mi se pare ca este ok. Dak pun pastilele de pe chiuloasa cea veche pe asta care am puso pe moto?axele cu came si pastilele alea sunt aceleasi, exista sanse sa nu mai tzacaia? Ms pt raspunsuri Adaug faptul ca acele pastile unele dintre ele ies foarte usor din lacasul lor, la chiuloasa asta pe care am montato, iar la cea veche nu au iesit deloc, Editat Septembrie 18, 2009 de Gex zxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.