Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZXR 750


chelie
 Share

Postări Recomandate

Mai simplu, ca sa lamurim povestea...

ZXR750(J,H,K,L,M) a fost fabricat pana in 1995 inclusiv

incepand cu 1996 modelul a fost imbunatatit atat ca performante cat si ca design.Practic a aparut un nou model si lau denumit ZX7R existand variante "racing" la ambele modele.

la primul model au fost variantele K,L si M, prima si ultima iesind carenate direct "monopost" din fabrica.Primul model racing(K) avea in jur de 110cp.Celelalte doua(L si M) depasind 121cp. La modelul "nou" varianta "racing" a capatat un R in plus.Asa ca din ZX7R, l-au transformat in ZX7RR...Despre varianta racing de la acest model stiu ca are aproximativ 130cp si a aparut in 1998...

Cam atat...sper ca am multumit pe toata lumea...

Daca am gresit undeva , nu ezitati sa ma corectati.

primul zx7rr a aparut in 1996

 

fie zxr sau zx7r un lucru e cert

sunt niste capodopere de arta

niste instrumente pentru suflet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 420
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator Painkill3r
primul zx7rr a aparut in 1996

 

fie zxr sau zx7r un lucru e cert

sunt niste capodopere de arta

niste instrumente pentru suflet

 

Ai dreptate dar ptr unii sunt prea nervoase :laugh:)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care dezmembrati zxr 750 intre J-M 91-95

nu asta era postul tau ???

acolo scrie dupa cate vad eu careDEZMEMBRATI?

sau mi se pare mie de foame??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

:ph34r:

am si eu un zxr 750 din 1994.L

dar de vreo 2 luni am probleme cu chiuloasa. mi fisurata intre supape la 3 pistoane.am reusit sa gasesc alta chiuloasa in stare buna si samb o montez :lol:

atasez si eu 2 poze de pe vremea cand era 'setoasa de sosea'

post-51316-1251820671_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o frumusete de epava de zxr750 h2 la Apasu bar. Am inteles .........si nu prea cum ca proprietarul ar vrea sa il reconditioneze. Cum a observat ca nu are parbriz, zxr-ul meu s-ar oferi sa-si ajute fratele si il doneze pe al sau original de fabrica :lol: (cam zgariat dar intreg si necrapat, cu un polish ar iesi nou)

 

PM-me!

 

Acum, sper ca am vazut bine, la cat de chior de oboseala eram nu m-as mira sa fi gresit si sa fi fost de 400 lighioana :ph34r:

Editat de ChaosBorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si io probleme in repararea unui zxr.

Iam schimbat chiuloasa, iam luat garnitura noua , si am montat sus, totul facut dupa manual.

cand am dat cheie nu a pornit.

distributia este pusa la punct ok, m-ati putea ajuta cu niste sfaturi.ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da

cel mai bun sfat e sa mergi la un mecanic

nu te baga la avioane.

toti suntem genii e adevarat

doar ca cei ce traiesc din asta sunt genii mai mari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ii adevarat dar am luat tzeapa de la un geniu deja si dupa ce ai parte de o asa experientza nuti mai vine sa exeprimentezi.

asta este si motivul pt care incerc sa o repar singur si dak sunt binevoitori pe aici poate imi impartasesc pareri sfaturi din experienta lor.

ms

Mesaj completat

salutari la toata lumea.

am probleme cu kawaul. iam schimbat chiuloasa si garnitura tot. samb am reusit si am pornito dar nu merge cum trebe, mai exact se aute un tzacanit care ii destul de deranjant, motoru porneste din prima cheie dar cand coboara in relanti nu merge rotund . am desf intinzatoru la lant am crez ca e prea strans. axele cu came se rotesc usor . care o fi baiu? ma poate ajuta cineva.

si inca ceva mi se ineaca destul de des. iar cand ii dau la automat fara bujii pe pistonul 2 imi arunce benzina destul de multa.

a mai patit cineva asa ceva.

parerile si sfaturile sunt bine venite., va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa echilibrezi si sa cureti carburile.

vezi ca nu e usor..iti trebuie ceva sculament special care arata cat de bine sunt echilibrate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da asta fac sapt asta fac, dak nu reusesc la mine in caras cine poate sa ma ajute cu o astfel de operatiune,,

iar de tacaitu ala ce se aude la motor cemi puteti spune, motorul porneste f usor si merge urca in turatii numa ca tacaie si nush cei aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut cu respect domnilor!

 

De ceva vreme vreau sa incerc si categoria asta a motocicletelor de viteza / sport-touring / speed / cum le-o zice lumea, intelegeti voi ce vreau sa spun. Treaba este ca nici finantele nu-s cine stie ce DAR mai ales vreau ceva vechi, o motocicleta clasica de care s-a auzit in lung si-n lat. Optiunile mele ar fi Suzuki GSXR 750, Yamaha YZF 750, Kawa ZXR 750.

M-am cam oprit la cea din urma, in ciuda faptului ca am auzit de o serie de probleme ale modelului. Mie-mi pare o motocicleta fiabila.

 

La ce ar trebui sa fiu atent la achizitionarea uneia?

 

Par example: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...989-233718.html

 

Tipul asta zice ca nu-i merge incarcarea. Cat de "de speriat" poate fi? As avea unde sa bobinez stator / rotor, daca e releul de incarcare nu cred sa coste o avere. Timp de reparatie am si daca n-am imi fac, fiindca am cu ce sa merg, nu-i bai. In rest imi pare ingrijita.

Voi ce spuneti?

 

Multumesc anticipat! :blink:

 

Mesaj completat

 

N-a mers sa editez.

Revin cu detalii noi, cica ar avea "cureaua de alternator rupta".

 

La ce ar mai trebui sa ma uit / sa fiu atent? :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelul H cunoscut doar fiindca are o suspensie spate care te rupe...

in rest din cate am inteles e un model "reliabil"

merita banii cu siguranta.

daca nu pt cat de buna e atunci pt faptul ca e cel mai galonat in line 4 de 750 din istorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, am fost sa vad motorul si e cam tzandari. Motorul are deci cureaua de alternator rupta si nu incarca, carburatoarele sunt dereglate si desincronizate, kit de lantz muci, comenzile sudate ca au fost trosnite candva in istoria lor (nu zic ca nu e normal dar se puteau totusi inlocui), iar carenele pocnite pe ici pe colo si zgariate, plus ca mai lipsesc plastice de pe la imbinari (alea dintre carene si rezervor, dintre carene si bord, etc), cauciucurile aproape piele.

Ma rog, se vede foarte bine ca au trecut anii peste ea si au lasat urme.

Asa daca o privesti de la distanta nu ar arata rau dar sunt cam multe probleme si sincer as mai fi dat 500 de euro in plus numai sa fie mai ok mai ales dpdv tehnic.

:D

 

Proprietarul in schimb e baiat de treaba. :)

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar de tacaitu ala ce se aude la motor cemi puteti spune, motorul porneste f usor si merge urca in turatii numa ca tacaie si nush cei aia.

 

 

Exista jocuri intre lobii axelor cu came si capacelele sub care se afla pastilele. Pastilele astea au anumite grosimi si se instaleaza in functie de jocurile existente (ai niste grafice in cartea de service pentru treaba asta). Aduci motorul la punct (cum este indicat in cartea de service) si masori cu lera distanta dintre capacelul sub care se afla pastila si lobul axei cu came. Daca exista joc, aduni valoarea inscrisa pe pastila cu grosimea lerei care a intrat usor (fara sa o indesi). Dupa capul meu cred ca pot fi si jocuri pe minus nu numai pe plus, pe plus fiind atunci cand trebuie sa schimbi pastila existenta cu una mai groasa, iar pe minus cand trebuie schimbata cu una mai subtire

 

L.E. Atentie la acele jocuri, sa nu fie intr-atat de mari incat sa sara pastilele din lacasul lor (mai ales la turatii mari se poate intampla treaba asta)

Editat de ChaosBorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai dak asta este problema at o sa incerc o 'operatie'. deci eu am schimbat chiuloasa dar axele cu came le-am pastrat pe ale mele(de pe chiuloasa mea) ca cele originale erau un pic zgariate.Inainte de 'imbolnavirea motorului" nu aveam tzacaitul asta, iar lantzul de distributie mi se pare ca este ok. Dak pun pastilele de pe chiuloasa cea veche pe asta care am puso pe moto?axele cu came si pastilele alea sunt aceleasi, exista sanse sa nu mai tzacaia?

Ms pt raspunsuri

Adaug faptul ca acele pastile unele dintre ele ies foarte usor din lacasul lor, la chiuloasa asta pe care am montato, iar la cea veche nu au iesit deloc,

Editat de Gex zxr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...