ChaosBorn Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Ultimul meu drum lung cu brotacu', magnifica masinarie! Nu mai este al meu a plecat catre alt proprietar acum si pot sa spun ca am sa il regret, m-a invatat mecanica, o groaza de probleme, vibrochene, distributii etc dar mi-a si oferit o groaza de drumuri nemaipomenite. I-am desfacut motorul de atatea ori ca il stiu pe nerasuflate si trezit din somn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
as21ro Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 (editat) Ultimul meu drum lung cu brotacu', magnifica masinarie! Nu mai este al meu a plecat catre alt proprietar acum si pot sa spun ca am sa il regret, m-a invatat mecanica, o groaza de probleme, vibrochene, distributii etc dar mi-a si oferit o groaza de drumuri nemaipomenite. I-am desfacut motorul de atatea ori ca il stiu pe nerasuflate si trezit din somn. mda...frumos "brotacul" tau... toba aia "modificata" facea toti banii! P.S. ti-ai luat zx7r-ul? Editat Noiembrie 25, 2009 de as21ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Da de multisor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
as21ro Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Mai multe poze cu el! detalii! etc... suntem curiosi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 (editat) Pare destul de rezistenta. E un P4, ceacara, cu un far pe faza scurta cu lupa. Prima zi am tras 14 ore de ea, 700 km de ploaie continuu, pe Dealu Negru pe la miezu noptii am prins si ninsoare cand am adus-o. A mers frumos, n-a guitat deloc, forja cat cuprinde ....sa vad cum reactioneaza la stres etc. Parti nasoale ar fi furca uside-down, prea finuta, d-asta mi-e si cam frica de ea, reactioneaza prea din scurt, nu te iarta deloc. De obicei cand plec la drum lung bag la greu haine pe dedesupt. Si acum am avut 3 perechi de pantaloni, oricum nimic neobisnuit, numa ca efectiv nu puteam sa plec cu amandoua picioarele in scarite de pe loc. Plecam cu unul si in mers ma trageam inspre partea cu piciorul deja in scarita sa il pot pune si pe celalalt. Pozitia de pilotaj este sadica, nu cred ca existe mai sadica de-atat ....si eu care credeam ca H2 e rau la faza asta. Stai foarte sus si oole fix omleta'n rezervor. Adevaru' e ca .......ce sa mai.... ca si celelalte dinaintea sa , adevarat supersport. E facut pentru alergat, deseori se lasa cu chiuituri. La turatii joase trage ca un tractor si la inalte "uite vaca, unde-i vaca?" E maricica, are botul aproape dublu in latime fata de H2, e deosebit de precisa, carte service, carte proprietar ........d-astea. Oricum, una peste alta promite Editat Noiembrie 26, 2009 de ChaosBorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
as21ro Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Pare destul de rezistenta. E un P4, ceacara, cu un far pe faza scurta cu lupa. Prima zi am tras 14 ore de ea, 700 km de ploaie continuu, pe Dealu Negru pe la miezu noptii am prins si ninsoare cand am adus-o. A mers frumos, n-a guitat deloc, forja cat cuprinde ....sa vad cum reactioneaza la stres etc. Parti nasoale ar fi furca uside-down, prea finuta, d-asta mi-e si cam frica de ea, reactioneaza prea din scurt, nu te iarta deloc. De obicei cand plec la drum lung bag la greu haine pe dedesupt. Si acum am avut 3 perechi de pantaloni, oricum nimic neobisnuit, numa ca efectiv nu puteam sa plec cu amandoua picioarele in scarite de pe loc. Plecam cu unul si in mers ma trageam inspre partea cu piciorul deja in scarita sa il pot pune si pe celalalt. Pozitia de pilotaj este sadica, nu cred ca existe mai sadica de-atat ....si eu care credeam ca H2 e rau la faza asta. Stai foarte sus si oole fix omleta'n rezervor. Adevaru' e ca .......ce sa mai.... ca si celelalte dinaintea sa , adevarat supersport. E facut pentru alergat, deseori se lasa cu chiuituri. La turatii joase trage ca un tractor si la inalte "uite vaca, unde-i vaca?" E maricica, are botul aproape dublu in latime fata de H2, e deosebit de precisa, carte service, carte proprietar ........d-astea. Oricum, una peste alta promite da pretul, ...cat e pretul? dincolo era mai ieftin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Nu e deloc mai ieftin dincolo, cred ca aici in tara sunt cele mai ieftine. Cat am dat pe ea iti spun pe mess, oricum, orientativ, daca acum un an juma', o astfel de jucarie se vindea chiar si la 4000E, acum nu cred sa depaseasca 2000E decat modelele 2002-2003. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob1979 Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Pare destul de rezistenta. E un P4, ceacara, cu un far pe faza scurta cu lupa. Prima zi am tras 14 ore de ea, 700 km de ploaie continuu, pe Dealu Negru pe la miezu noptii am prins si ninsoare cand am adus-o. A mers frumos, n-a guitat deloc, forja cat cuprinde ....sa vad cum reactioneaza la stres etc. Parti nasoale ar fi furca uside-down, prea finuta, d-asta mi-e si cam frica de ea, reactioneaza prea din scurt, nu te iarta deloc. De obicei cand plec la drum lung bag la greu haine pe dedesupt. Si acum am avut 3 perechi de pantaloni, oricum nimic neobisnuit, numa ca efectiv nu puteam sa plec cu amandoua picioarele in scarite de pe loc. Plecam cu unul si in mers ma trageam inspre partea cu piciorul deja in scarita sa il pot pune si pe celalalt. Pozitia de pilotaj este sadica, nu cred ca existe mai sadica de-atat ....si eu care credeam ca H2 e rau la faza asta. Stai foarte sus si oole fix omleta'n rezervor. Adevaru' e ca .......ce sa mai.... ca si celelalte dinaintea sa , adevarat supersport. E facut pentru alergat, deseori se lasa cu chiuituri. La turatii joase trage ca un tractor si la inalte "uite vaca, unde-i vaca?" E maricica, are botul aproape dublu in latime fata de H2, e deosebit de precisa, carte service, carte proprietar ........d-astea. Oricum, una peste alta promite Frumos motor prietene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Asa-i prietene! Knight Rideeeeeeerrrrrr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gex zxr Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Sal stapanesti sanatos, tre sa te felicit ca teai miscat un pic mai repejor decat mine, am pus si eu ochi pe dansul dar mai trebuia neste banet. Oricum ii foarte frumos, multi multi Km, fara nici un incident. drumuri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Va salut, Am nevoie de o oglinda dreapta stoc daca are cineva si o vinde.Mie imi trebuie pentru un zx4 dar este la fel cu zx6 sau zx750. Multumesc si poate ma ajutati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 se potriveste geanta fata de la zx6 sau 7 la furca de zx 4 ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 numai in romania sunt asa de ieftine zx7r-urile. cazaturi gasesti si afara ieftin, dar daca vrei sa cumperi ceva intreg si in stare buna, trebuie sa bagi mana adanc in buzunar. stiu eu in Belgia un exemplar ditr-un show room, rosu, din 2001, stare originala cu 5600euro. tot de acolo am vrut sa cumpar zx9r din 2003, dar am gasit unul in tara, cu carenele varza, la 2500e. cel din Belgia era la 6300e. Frumoase motoare, si foarte bune, pozitia pentru mine nu a fost incomoda, ce nu-mi placea ca motorul rece, nu puteam nicicum sa-l tin in ture cu socul. ori era supraturat, ori se oprea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 ba eu nu stiu de ce se baga astia cu honde pe topicuri destinate kawasaki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Painkill3r Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 ba eu nu stiu de ce se baga astia cu honde pe topicuri destinate kawasaki. Ca sa ajungi la Honda tre sa treci neaparat pe la Kawasaki ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Ca sa ajungi la Honda tre sa treci neaparat pe la Kawasaki ! asa este, mai ales daca vii dinspre Baneasa, intai este reprezentanta United Motors ca si dealer Kawasaki, de abia putin mai incolo este si reprezentanta Honda ........ Mesaj completat ....... ce nu-mi placea ca motorul rece, nu puteam nicicum sa-l tin in ture cu socul. ori era supraturat, ori se oprea. Reglat prost sau cine stie ce alte probleme. Pot sa iti spun ca, exemplarul meu cel putin, functioneaza perfect. Dupa o luna jumatate porneste la sfert si socul merge ceas. Mesaj completat E adevarat, daca ma pune dracu sa umblu la acceleratie am rupt-o-n fericire, o innec. Porneste si asa, innecata moarta si tot porneste intr-un final, dar greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 vezi sergiule ca mi-am luat kawasaki, un zx9r din 2003. poze in curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea46doc Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 VAND ZX7RR MODEL 1996 CU FOARTE MULTE EXTRASE:CARBURATOR RACING NISSIN,EVACUARE RACING USE ONLY AKRAPOVIC (zgomotul este ceva de vis),MULTA FIBRA DE CARBON,FURTUNE DE FRANE NOI NOUTE RACING (garantate pe viata),DISCURI DE FRANE NOI NOUTE,PACUTELE LA FEL,FILTRU DE AER RACING,CAUCIUCURILE BRIDGESTONE SUNT INTR-O STARE FOARTE BUNA (mai merg cel putin un sezon),KIT DE LANT NOU,BATERIE NOUA,CADRU POLISAT,ULEIUL MAI MERGE FOLOSIT 1500 KM.MOTOCICLETA ESTE IN STARE BUNA DE FUNCTIONARE ARE REVIZIE VALABILA ACTE IN REGULA CU NUMERE DE ROMANIA.PT MAI MULTE DETALII IMI PUTETI LASA MAIL CU INTREBARILE VOASTRE LA ADRESA mircea46doc@yahoo.co.uk Mesaj completat VAND ZX7RR MODEL 1996 CU FOARTE MULTE EXTRASE:CARBURATOR RACING NISSIN,EVACUARE RACING USE ONLY AKRAPOVIC (zgomotul este ceva de vis),MULTA FIBRA DE CARBON,FURTUNE DE FRANE NOI NOUTE RACING (garantate pe viata),DISCURI DE FRANE NOI NOUTE,PACUTELE LA FEL,FILTRU DE AER RACING,CAUCIUCURILE BRIDGESTONE SUNT INTR-O STARE FOARTE BUNA (mai merg cel putin un sezon),KIT DE LANT NOU,BATERIE NOUA,CADRU POLISAT,ULEIUL MAI MERGE FOLOSIT 1500 KM.MOTOCICLETA ESTE IN STARE BUNA DE FUNCTIONARE ARE REVIZIE VALABILA ACTE IN REGULA CU NUMERE DE ROMANIA.PT MAI MULTE DETALII IMI PUTETI LASA MAIL CU INTREBARILE VOASTRE LA ADRESA mircea46doc@yahoo.co.uk 44000 de km si pretul e 2000 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 mama daca as avea 2000 de euro amu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Painkill3r Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 mama daca as avea 2000 de euro amu... Suna un prieten Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diizzy Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 daca ma puteti ajuta : caut o bucata de plastic(nush o cheama) care se afla intre carena stanga si motor. Rolul ei din cate am vazut e sa apere de caldura data de motor. O sa incerc sa fac poza. Zxr 750 `92. Respectiva piesa de plastic vine din partea superioara a carenei si pana aproape in partea inferioara a carenei. Cand am cazut cu ea s-a crapat piesa de plastic si acum ma arde la picior dupa 10-20 min. PM va rog. Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Va salut! am in plan sa imi achizitionez un kawasaki zxr 750 h din 89..motorul pare ingrijit din ce spune proprietarul stare perfecta.I-a fost schimbat ambreiajul! are 55.000 de km.Prietenii ma cam sperie rau imi spun ca sunt cam pacatoase la cutie carburator etc..adica nu-s fiabile,si vreau sa va intreb pe voi cei care detineti modelul asta sau stiti ceva despre el...orice infromatie ce trebuie sa urmaresc la cumparare etc.. probleme pe viitor probleme majore ....cat duce motorul aproximativ.. la km..consum in mers normal nu demential....va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Va salut! am in plan sa imi achizitionez un kawasaki zxr 750 h din 89..motorul pare ingrijit din ce spune proprietarul stare perfecta.I-a fost schimbat ambreiajul! are 55.000 de km.Prietenii ma cam sperie rau imi spun ca sunt cam pacatoase la cutie carburator etc..adica nu-s fiabile,si vreau sa va intreb pe voi cei care detineti modelul asta sau stiti ceva despre el...orice infromatie ce trebuie sa urmaresc la cumparare etc.. probleme pe viitor probleme majore ....cat duce motorul aproximativ.. la km..consum in mers normal nu demential....va multumesc! Eu unul nu am cuvinte indeajuns de lauda pentru H-uri, pe de alta parte daca nu stii mecanica in momentul cumpararii ai mari sanse sa-ti iei un rebut si mai bine nu. Nu prea merge sa ti-l iei pe vorbe. Test compresie, sa nu zornaie lantul de distributie sau sa bata pastilele (nu de alta dar nu multi mecanici se baga sa repare H-uri, chiar de s-ar baga reparatia costa cat nu face) Sa fi atent sa se comporte relativ la fel cu motorul caldut, cald, temperatura optima. Nu te multumi doar sa ii incalzesti motorul, ia-l la frecat nitel prin trafic. Nu conteaza ca odata incalzit motorul, turometru oscileaza un pic, dar sa nu se opreasca singura la relanti (nu inghiti faze de genu "nu incarca " etc) Si daca chiar a trecut toate testele astea, esti pregatit si convins sa o cumperi, don't, goleste intai motorul de ulei, pune-i un 10W40 sau 10W50 si vezi daca mai suna motorul cum trebuie, daca apar zgomote, batai, zornaieli............... Cutia de viteze e belea de fiabila, extrem de solida. Carburatoarele..............ca orice carburator...........fiabil Nu ar strica sa o iei cu consumabilele cel putin la jumatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 cam ce consum are un zxr 750...??mers omoneste nu demential. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szl Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Salut fani ZX7 ...am si eu de vanzare un kit dynojet pt ZX7R seria 1996-2003. Pretul la louis este de 150 euro, pretul meu este de 110 euro ! In curand o sa am si un set de cauciucuri Pilot Power 2CT cu nici un grad de uzura, pot sa zik k sunt noi, rulate cam 200 de km (120/70 si 190/50). Sunt din Mures, dati PM dak sunteti interesati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.