ubord Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 ...este aceiasi chiuveta! Difera doar filtrarea ....in rest buba mare cu presiunea de ulei ramane! la fel se injecteaza in arbore, prin simulacrul acela de cuzinet in flansa de aluminiu, la fel , acolo trebuie o ajustare de maxim 7 sutimi, la fel, cand se duce rulmentul care este reazem in zona aia , se duce si "cuzinetul" se duce si arborele si odata cu ele si presiunea de ulei, definitiv... Pinionul de pe arbore este diferit...si este ceva kit de transformare, s-au chinit unii si au belit niste motoare... Ceva americani au reusit miscarea cu mii de complicatii, cu refacerea pinioanelor, cu frezari si alte minunatiii.....Obositi si fericiti , au contemplat apoi , la ce nipru complicat au ei , si de unde o sa aiba pese de schimb cand se va beli minunatia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 29, 2008 Autor Share Postat Aprilie 29, 2008 (editat) evident ca am itat acasa aparatul foto, erau cateva imagini cu mt16-le prin padure. pana nu o defriseaza porcii pe toata, am dat o tura. mica. poze Editat Aprilie 29, 2008 de valicaddy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 frumoase poz(n)e ! cauciucurile sunt cumva rusesti? sau "ceva mai de soi"? asa-i sta bine unui nipru! prin "boscheti" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 29, 2008 Autor Share Postat Aprilie 29, 2008 cauciucurile sunt heidenau ( www.heidenau.ro ) dar nu mai tin minte exact ce profil. lucru nemtesc, sunt chiar facute in germanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 cauciucurile sunt heidenau ( www.heidenau.ro ) dar nu mai tin minte exact ce profil. lucru nemtesc, sunt chiar facute in germanica. Pt Dnepr ce dimensiuni are caucicul? Stiu ca e pe 19 inch dar nu le mai stiu pe celelalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 caucioacele de sosea au 3,75cu 19" , iar cauciuc precum are valicaddy DAR rusesc am vazut ca are 4,0 cu 19" , dar nu cred ca intra in bascula de Dnepr... decat cu ceva modificari ...nu stiu ce sa zic... dar PE MASURATELEA , la Dnepr-ul unui amic n-a intrat... cu toate ca a insistat sa bage roata ...n-a mers... cred ca trebuie "prostit" din spite ...intreaba-l pe valicaddy... cu toate ca nu prea-s bune de sosea zici ca esti pe vibrator... am mers pe un DR cu cauciucuri de-astea cramponate rau...(cred ca erau de cross... ) bine ca avea suspensia moale rau ... ca altfel imi vibra si creieru' in teasta ! sau poate sunt eu mai sensibil... ciao! dar pe cauciucurile tale ce scrie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 30, 2008 Autor Share Postat Aprilie 30, 2008 110/90/19 parca. sau 120..? vedeti poe site ca nu sunt multe variante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 evident ca am itat acasa aparatul foto, erau cateva imagini cu mt16-le prin padure. pana nu o defriseaza porcii pe toata, am dat o tura. mica. poze ...frumos animalutzu`....... .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 caucioacele de sosea au 3,75cu 19" , iar cauciuc precum are valicaddy DAR rusesc am vazut ca are 4,0 cu 19" , dar nu cred ca intra in bascula de Dnepr... decat cu ceva modificari ...nu stiu ce sa zic... dar PE MASURATELEA , la Dnepr-ul unui amic n-a intrat... cu toate ca a insistat sa bage roata ...n-a mers... cred ca trebuie "prostit" din spite ...intreaba-l pe valicaddy... cu toate ca nu prea-s bune de sosea zici ca esti pe vibrator... am mers pe un DR cu cauciucuri de-astea cramponate rau...(cred ca erau de cross... ) bine ca avea suspensia moale rau ... ca altfel imi vibra si creieru' in teasta !sau poate sunt eu mai sensibil... ciao! dar pe cauciucurile tale ce scrie? a mea a avut de 4.00 cu 19" echivalentul a 110/19"/90 si mai era loc intre cardan si bascula, iiiiiiintra un deget. cind am pus roata de 120/90/17" am inlocuit ultimul distantier de la butucu roti, care avea 25mm si l-am facu de 26.5 in lungime, restul dimensiunilor s-a pastrat. acest distantier vine intre rulmetul butucului si dinti de la cupla(sub), in felul asta o impingi exact cit e nevoie sa nu atinga roata de cardan. trebuie avut in vedere si cit se scoate in afara, ca daca dinti roti nu vor calca suficient pe dinti cuplei se vor aranja rapid, si va fi inpracticabila atit cupla cit si butucul. schimbind si furca fata am calculat distantierii(fata-spate) in asa fel incit axa centrala a rotilor sa fie liniara, ca altfel se duce dracu echilibru, ciclistica mobrei. cind mai incearca sa puna roata sa dea jos si cupla, eu reuseam sa bag roata de 19" fara sa dau jos cupla, la ceea de 17" nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 30, 2008 Autor Share Postat Aprilie 30, 2008 astea s-au montat fara probleme deosebite. ating un pic de tot cardanul uneori, irelevant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 (editat) a mea a avut de 4.00 cu 19" echivalentul a 110/19"/90 si mai era loc intre cardan si bascula, iiiiiiintra un deget.cind am pus roata de 120/90/17" am inlocuit ultimul distantier de la butucu roti, care avea 25mm si l-am facu de 26.5 in lungime, restul dimensiunilor s-a pastrat. acest distantier vine intre rulmetul butucului si dinti de la cupla(sub), in felul asta o impingi exact cit e nevoie sa nu atinga roata de cardan. trebuie avut in vedere si cit se scoate in afara, ca daca dinti roti nu vor calca suficient pe dinti cuplei se vor aranja rapid, si va fi inpracticabila atit cupla cit si butucul. schimbind si furca fata am calculat distantierii(fata-spate) in asa fel incit axa centrala a rotilor sa fie liniara, ca altfel se duce dracu echilibru, ciclistica mobrei. cind mai incearca sa puna roata sa dea jos si cupla, eu reuseam sa bag roata de 19" fara sa dau jos cupla, la ceea de 17" nu! inseamna ca era roata spitzata aiurea... ca de fapt... a cumparat-o de la Tunaru...si nici nu era spitzata atunci cand a primit-o... complicata treaba la Dniepr mai masoyama , ia pune tu roata aia pe 19" la loc si ia un amic cu masina careia sa-i functioneze bine kilometrajul , SI ZII AICI PE FORUM CU CATI KM/H MERGI IN A-4A FARA SA OMORI MOTORUL(o turatie mai decenta decat cu grup conic 8-37 si vechiul raport de la a-4a de 1,3...) nu de alta dar SINCER SUNT SI EU CURIOS (ca pe vlad turayev nu-l "prea " credeam ce spunea...) http://motopan.com.ua/foru_e.htm bafta! Editat Aprilie 30, 2008 de gabrielradulescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 (editat) ce zicea nenea ala acolo poate fii adevarat doar teoretic. practic la 140/h nipra sare de pe drum din cauza ciclisticii. sa nu uitam ca nu a fost facuta pentru viteza la 120 a mea da semne ca o trage santul d-aia zic la nipru da-i maxim 100/h ca asa-i sta bine. ma rog tu acum daca ai jaw®a nu ii mai dai la nipru suta apuca-te si pune fierul ala pe picioare ca abea astept sa-l aud Editat Aprilie 30, 2008 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 (editat) In atentia oricarui posesor de Nipru/Ural/Ij cu atas. Prezenta la bord a unui extinctor se poate dovedi salvatoare. Azi era sa fac dauna totala la Nipru (verificam scanteia pe langa un carburator). Niste camionari cu suflet m-au salvat . Editat Iulie 2, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 A nu se intelege ca daca un Nipru arde vreo 2 minute si pateste ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 (editat) A treia poza cuprinde Niprul in splendoarea lui - ca animal de enduro. Trebuia sa pui si poze cu Vasile vazut din fatza, astfel se putea observa si imaginea unui adevarat potential proprietar de Nipru! P.S.: vreau si io pozele. Editat Iulie 8, 2008 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 A nu se intelege ca daca un Nipru arde vreo 2 minute si pateste ceva. ... si azi ati iesit la padure? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 ... si azi ati iesit la padure? Ieri ma, cand te-am sunat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 uite poze cu un adevarat virtual posesor de Nipru, doar ca zice ca nu vrea desi mainile si bunul simt mecanic l-ar ajuta f bine .Plus ca e mai meltean asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 uite poze cu un adevarat virtual posesor de Nipru, doar ca zice ca nu vrea desi mainile si bunul simt mecanic l-ar ajuta f bine .Plus ca e mai meltean asa. Tareee!!! Arata criminal pe Nipru, lasa ca o sa aibe el si Nipru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Alecule am vrut sa te intreb si am uitat.Am vazut un videoclip in care aparea un ural verde cu atas,nu mai tin minte cum se numeste formatia...l-ai scos cumva la filmari?ii place? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 (editat) din pacate nu i-a placut de formati Reflexx (2 popo-manelari afoni). Uralul are in spate o cariera destul de mare in filmari, filme cu Costa Gavras si altii, reclame cateva... Editat Iulie 8, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 M-am uitat la clip numai de dragul uralului, melodia nu am auzit-o ca eram intr-un bar.Totusi am ramas cu gura cascata ca nu am vazut vreo vitezana, ca doar este la moda astea.Vorba unui prieten: "poate prinde dracu atasul la cocalari acum"...sa vezi gelatii cu mandrele in atas... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lau dnepr Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 misto uralul stiti cumva de unde pot gasi pt atas fundul de la scaun ??// ca al meu lipseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 M-am uitat la clip numai de dragul uralului, melodia nu am auzit-o ca eram intr-un bar.Totusi am ramas cu gura cascata ca nu am vazut vreo vitezana, ca doar este la moda astea.Vorba unui prieten: "poate prinde dracu atasul la cocalari acum"...sa vezi gelatii cu mandrele in atas... mixi...dixi... DA-TI DOUA PESTE GURA.... CUM MAH SA SE PLIMBE MANELISTII CU URAL SAU DNEPR CU ATAS?! MA MUT PE MARTE CAND O SA APARA ASA CEVA PE STRAZILE DIN ROMANIA... HAI , UN MANELIST IMBECYL PE O VITEZANA ...MAI MERGE!(NU MA INTERESEAZA...)SAU PE ORICE ALTA MOTOCICLETA, NUMAI PE UNA CU ATAS SA NU VAD MANELISTI... CA O IAU RAZNA.... PLUS CA POT SA-SI BAGE SONORIZARE LA CAT SPATIU E LA O MOTOCICLETA CU ATAS DEJA AM COSMARURI... DACA SE GASESTE VREUN MANELIST SA-SI IA URAL CU ATAS SI-L "TUNEAZA" CU VREO CATEVA BOXE PUTERNICE SI MP3 PLAYER?! SI SE MAI DUCE SI LA PADURE?! = DEZASTRU... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 De pe un forum mai belea ca asta, direct de la sursa: Anul acesta s-au implinit 50 de ani de la primul KMZ K750. S-au strans la fabrica o gramada pentru sarbatorire. Fabrica continua productia, cu modele solo la cam 1600$ si modele cu atas, Dnepr MT16 de la 1800-2000 in functie de cat de "export" trebuie sa fie. Preturile nu depasesc 3000$ la dealeri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.