ionescu_george_bz Postat Ianuarie 30, 2016 Share Postat Ianuarie 30, 2016 Cumpar furca mobra 50 primul model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Vand cilindru si carburator pentru Mobra Hoinar,ambele noi noutze.Cilindru 150 ron, carburator 80 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dannym4e Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Vand platina noua, pentru magnetou Ducati. Pret 32 de lei transport inclus oriunde in tara. (sau livrare personala in Brasov si Prahova) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Am si eu o antrebare, an cartea tehnica la mobra50super la reglarea aprinderi scrie ca este un sema "a" pe volanta! Antrebarea mea este care este semnul in poza de mai jos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 in partea de jos a fotografiei in apropierea gaurii de surub ai o linie pansoata acela e semnul O(gaura) si " I " (semnul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Aha multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.mihai Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 (editat) Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat? Am desfacut capacul de la ambreiaj pentru ca nu functiona si acum nu mai reusesc sa pun capacul din cauza la selector :-( ( mobra 50) Editat Februarie 11, 2016 de andrei.mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat? Am desfacut capacul de la ambreiaj pentru ca nu functiona si acum nu mai reusesc sa pun capacul din cauza la selector :-( ( mobra 50) Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat? Am desfacut capacul de la ambreiaj pentru ca nu functiona si acum nu mai reusesc sa pun capacul din cauza la selector :-( ( mobra 50) Cand pui capacul , trebuie sa vizualizezi stiftul care intra intre capetele arcurilor de la balansuarul selectorului . Verifica arcurile daca sunt pe locasul lor . Cu o sarma dirijeaza tija furcilor in locasul din capac . » Post actualizat in 12 Feb 2016 07:14 Vand ambreiaj complet cu tot cu pinionul de pe ambielaj , 120 lei . Am si doua axe pedalier , noi , 100 lei amandoua . Transport inclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.mihai Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 (editat) Stiu am gasit pe forum dar eu am decat arcul acela mare cel mic nu este...il am decat pe cel gros Editat Februarie 12, 2016 de andrei.mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_vechio Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Piese pentru Mobra: -telescoape spate pret:50 lei ambele-tabla de duraluminu de vine deasupra farului pret:20 lei-carcasa far(sticla de far sparta)+ceas kilimetraj pret:50 lei-toba(prezinta indoituri) pret:15 lei-aripa fata pret:50 lei-cric pret:20 lei-lant pret:20 lei-portbagaj pret:20 lei-motor pret:150 lei-furca pret:80 lei-janta spate pret:50 lei-sa pret:30 lei-scarite pret:10 lei/buc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.mihai Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Am revenit cu poze. La mine nu este al doilea arc sau este rupt? Ma poate ajuta cnv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 La tine an pozele alea trei nu ai acel arc subtire pentru ca tipul acesta de schimbator pe care al ai tu este cu acea placa care se fixeaza cu capatul acela an capac, deci asa este modelul fara acel arc subtire! An aceasta poza de mai jos pe care ai puso este alt model de schimbator care nu are acea placa si are acel arc subtire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 (editat) Am revenit cu poze. La mine nu este al doilea arc sau este rupt? Ma poate ajuta cnv? Tu ai prima varianta de selector trebuie cand montezi capacul sa-ti intre nasul ala de la "oala" clichetilor in ghidurile de pe capac cat si stiftul printre cele doua capete de arc. Nu mai tin bine minte dar parca prima oara trebuie sa intre nasul, odata fixat in ghidaje impingi in capac usor ca sa se agate capatul de jos a arcului, ridici usor de pedala ca arcul sa se cracaneze si sa intre stiftul, impingi capacul pana la capat. Editat Februarie 12, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.mihai Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Tu ai prima varianta de selector trebuie cand montezi capacul sa-ti intre nasul ala de la "oala" clichetilor in ghidurile de pe capac cat si stiftul printre cele doua capete de arc. Nu mai tin bine minte dar parca prima oara trebuie sa intre nasul, odata fixat in ghidaje impingi in capac usor ca sa se agate capatul de jos a arcului, ridici usor de pedala ca arcul sa se cracaneze si sa intre stiftul, impingi capacul pana la capat. Eu nu am stiftul ala pe capac sa fi fost rupt sau asa este motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Tu nu ai in capac stiftul dar ai blocul de aluminiu (in care la modelele mai noi este bagat stiftul) care intra intre capetele arcului gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.mihai Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Pai si cum sa procedez sa pun capacul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Trebuie in primul rand ce am incercuit sa intre in lacasul pe care il are in capac altfel nu se inchide capacul(eu am patit cand am schimbat capacul sa nu-mi mai intre si a trebuit sa mai ajustej din latime). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.mihai Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Trebuie in primul rand ce am incercuit sa intre in lacasul pe care il are in capac altfel nu se inchide capacul(eu am patit cand am schimbat capacul sa nu-mi mai intre si a trebuit sa mai ajustej din latime). » Post actualizat in 12 Feb 2016 20:22 Si arcul nu conteaza in ce pozitie este? Sau trebuie pus intre cele 2 bolturi de reglaj cutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
l_robka Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 caut piese minimobra mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 » Post actualizat in 12 Feb 2016 20:22 Si arcul nu conteaza in ce pozitie este? Sau trebuie pus intre cele 2 bolturi de reglaj cutie? Ba conteaza dar iti pui pedala de la schimbator aproximativ pe pozitie (a mea era reglata la orizintala) si impingi usor de capac sa simti ca tine ceva pe urma misti de peala usor sus si jos pana ce simti ca tragand in sus a agatat arcul. In aceasta faza tragi de pedala sus un pic ca s-al cracnezi sa-ti intre stiftul, pardon nasul de pe capac, intre cele doua capete, bineinteles impingi si de capac sa intre la locul lui. Operatia a reusit daca pedala revine la 0 tragand de ea in sus sau jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.mihai Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 (editat) Are cineva motor de hoinar intreg si functional? Editat Februarie 13, 2016 de andrei.mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 CAUT (să plătesc) pe cineva care mă poate ajuta cu motorul de Mobra - am terminat un proiect de restaurare Mobra 50S și am ajuns în faza cu pornitul eiîn motor eu nu am umblat DELOC, e neatins cu 5000KM așa cum am dobândit-o, momentan ea are toată partea de scânteie, bujie etc. în regulă, carburator nou, etc etc mai totul nou DAR nu porneșteare uleiul schimbat, benzină cu amestec puse, filtre benzină, benzina curge prin furtunașe, carburatorul e plin cu benzină DAR NU PORNEȘTE, nimic, în cilindru NU ajunge benzină deloc, gâtul acela dintre carburator și cilindru e f f puțin umezit de/cu benzinăcu cine am mai vorbit mi-au spus că -trage aer fals- dar nu înțeleg exact ce înseamnă asta și nici atât cum se remediazăașadar, am rugăminte la voi - dacă știți pe cineva ÎN BUCUREȘTI care știe bine Mobre și aș merge la sigur cu el - vă rog recomandați-mi și plătesc omul pt. ajutor, nu pe degeaba,aștept orice pont sau îndrumare către cineva ~specializat~ în astea, mulțumesc! » Post actualizat in 15 Feb 2016 22:21*așa arată Mobra acum - http://mobra.ro/index.php?p=mobra&p_type=detalii&p_title=Mobra+50+Super+1974&carid=572 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 (editat) Cam pe unde stai. Daca imi e la indemana te ajut, fara obligatii, ca o sa muncesti tu, eu beau berea. Editat Februarie 16, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 cu cine am mai vorbit mi-au spus că -trage aer fals- dar nu înțeleg exact ce înseamnă asta și nici atât cum se remediază Inseamna ca trage aerul pe altundeva decat prin carburator. Poate pe la racordul dintre carburator si motor. Poate pe la simeringurile de pe ambielaj(Tind sa cred ca sunt cele de fabrica, batrane, coapte, etc.). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Frumoasa mobra. Daca zici ca partea de aprindere si carburatie e ok nu mai ramane decat semeringurile de la ambielaj, mai precis cel de pe partea magnetoului. Daca dai magnetoul jos si bobinele se vede semeringul cu pricina. Dar pana acolo nu ai specificat nimic de cilindru piston si segmenti. Compresie ai? Dai relativ greu la pedala? Daca nu ai compresie nu trage nici benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.