Vreau Postat Septembrie 26, 2004 Share Postat Septembrie 26, 2004 Primul meu motor a fost un hoinar an de fabricatie ''87 de 6 cai inca merge cu motorul original. Mergea cam 90 in blana( dupa tacho original) Am schimbat la el doar pistonul ..si segmentii de citeva ori. Arcul de la schimbator se rupea intr o veselie pina am facut singur unul dintr-un electrod de sudura. Ca modificari. saua si rezervor de la o honda terminata roata spate de jawa 16 zoll 3,50 cu spitze de 4 pe butucul original, aripa fata de fibra ridicata sub far, carena de fibra, tacho digital de bicicleta sistem 12 V bobina de inductie dacia toba de esapament fixata flexibil de cilindru si alte maruntaie( lantz pinioane) Am trecut de citeva ori transfagarasanul am fost la pescuit mereucu el fara sa ramin niciodata in drum. desigur e mai misto sa calaresti peste 100 cai sa potzi baga in masa orice conserva dar mobra este un motor bun(dupa modificari) in clasa sa. depinde si pe mina cui a cazut fiecare mobra. Reclama de atunci suna cam asa: Daca vreti sa faceti turul romaniei pe jos cumparati mobra hoinar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miki Postat Septembrie 27, 2004 Share Postat Septembrie 27, 2004 Daca vreti sa faceti turul romaniei pe jos cumparati mobra hoinar Dar hai, ca eu simpatizez totusi cu Hoinarele, am avut si eu unul cu care am facut Sf. Gheorghe-Agaia-Targu Neamt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vreau Postat Septembrie 27, 2004 Share Postat Septembrie 27, 2004 Eu mai bag si astazi cite o tura cu Hoinarelul meu cind ma apuca. Nu mai are mult si are 20 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calu Postat Octombrie 2, 2004 Share Postat Octombrie 2, 2004 am nevoie de un carburator de hoinar sau de mobra , de segmenti de hoinar de un ghidon cu manetele pe el si de tabla aia triunghiulara care tine amortizoarele fata sus. vreau sa fac un hoinar de enduro . sa vedeti ce iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vreau Postat Octombrie 4, 2004 Share Postat Octombrie 4, 2004 Sint curios ce iasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Octombrie 4, 2004 Share Postat Octombrie 4, 2004 nu o vinzi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calu Postat Octombrie 12, 2004 Share Postat Octombrie 12, 2004 nu o vinzi??? stai s o fac calumea si ti o dau cu 3000 de euro..... si o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Octombrie 12, 2004 Share Postat Octombrie 12, 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 Stie careva de unde pot lua un ghidon de Mobra ultimul model (nu cel drept,ca de bicicleta, ca asa e acum..) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 Eu am facut apriderea electronica dupa schema din tehnium. Pirma ora am facut petru primul meu motor un Hoinar cu aprindere bosch si a functionat foarte bine, dadea scanteie foarte buna.. De testat prea mult nu am putut ca mi-au furat motoreta.. Acum 5 ani am cumparat o mobra din 75.. Am facut si pentru acesta o aprindere electronica, dar mobra aceasta avea aprindre DUCATTI.. Schema aceea pe acest tip de aprindere nu functie bine.. Transformatorul acela din schema se incalzeste.. Am circulat asa o vreme, dar s-a defectat aprindrea electronica.. Ambielajul este original la mobra, si am mers in jur de 25000 km.. si inca mai merge bine.. Apropo este devinzare... www.mobra.home.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 vreau neaparat si urgent o schema electrica pt o mobra cu aprindere bosch!!! va rog eu mult!!!! si...firu care iese din motor si care e pentru aprindere....trebuie sa se duca intr'o chestie din care iese firul care duce la bujie(spunetzi'mi si mie ce denumire are acea "chestie". dar....de acolo mai iese un fir care trebuie dus undeva....trebuie sa fie cumva masa?>??? va rog eu ajutatzi'ma!!!!! vreau sa ii aud motoru pornint. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat August 3, 2005 Share Postat August 3, 2005 schema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat August 4, 2005 Share Postat August 4, 2005 salut iarasi. pana la urma cum ramane cu schema mea electrica pt mobra mea?>? pot fi ajutat?? si inca ceva ...ce trebuie sa fac ca sa am scateie mai mare la bujie??? am bobina de 12. nu stiu daca dezavantajeaza cu ceva dar....nu prea imi place ideea. ar trebui sa schimb cu una de 6 sau nu. oricum.....vreau sa am scanteie buna. si mai vreau piese pt aceasta motoreta. vb foarte serios cand zic ca vreau piese pt ea. dau bani si....eventual si posta o platesc. cu toate ca mmultzi mi'au zis sa ii dau foc...eu le'am zis sa nu se mai cace pe ei ca nu au nici o sansa sa ma faca sa renuntz la ea. pot sa mor langa ea dar tot nu ma las pana nu o aud cum mornaie. toate cele bune voua. ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustin Postat August 4, 2005 Share Postat August 4, 2005 (editat) Ideea cea mai buna de aprindere electronica pt. mobra, la un pret rezonabil, este o aprindere de drujba. nu ai platina, nu ai bobina de inductie si other crap, iar costul este de 1,5 mil.+ce mai trebuie modificat la ea (conul de la magnetou, si la platou un pic) Editat August 4, 2005 de iustin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat August 4, 2005 Share Postat August 4, 2005 salut iarasi. pana la urma cum ramane cu schema mea electrica pt mobra mea?>? pot fi ajutat?? si inca ceva ...ce trebuie sa fac ca sa am scateie mai mare la bujie??? am bobina de 12. nu stiu daca dezavantajeaza cu ceva dar....nu prea imi place ideea. ar trebui sa schimb cu una de 6 sau nu. oricum.....vreau sa am scanteie buna. si mai vreau piese pt aceasta motoreta. vb foarte serios cand zic ca vreau piese pt ea. dau bani si....eventual si posta o platesc. cu toate ca mmultzi mi'au zis sa ii dau foc...eu le'am zis sa nu se mai cace pe ei ca nu au nici o sansa sa ma faca sa renuntz la ea. pot sa mor langa ea dar tot nu ma las pana nu o aud cum mornaie. toate cele bune voua. ciao 215984[/snapback] Pai tzi-am raspuns aici: /index.php?...pic=15574&st=88 Eu am bobina de 12 shi merge f. bine. Parca erai din Bucale, nu? Pai sa treci pe la mine sa bagi nasul in piesele mele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat August 4, 2005 Share Postat August 4, 2005 am impresia ca am fost intzeles gresit. eu nu vreau sa imi pun aprindere electrika. mioe imi trebuie schema electrica a mobrei. nu aprinderea electrika...ca nu ma bag in asa ceva deoarece e mult prea mult pt mine= ca nu intzeleg mai nimik din schema aia(daca nu's in domeniu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat August 4, 2005 Share Postat August 4, 2005 mihai...) nu ...eu sunt din iasi de 19 ani eu mai am urmatoarele probleme la motoreta mea: 1partea electrika....e facuta pe jumate (cred) 2. faza cu cilindru care trebuie schimbat. 3. aprinderea.... mi se pare ca e destul de slabutza scanteia de la bujie. 4. roatea de pe spate nu pot sa o centrez klumea din cauza lantzului care nu stiu cat de mult sa fie stans.adik....am inzteles eu ca sa aiba joc de 2-3 mm dar....cred ca am roata descentrata. si...trebuie sa imi pun semnalizarile care...e posibil sa le bun la 12 separat. cu acumulatori csau....baterie de 9 . cam asta e tot oare's serioase problemele????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat August 4, 2005 Share Postat August 4, 2005 Semnalizarea da-o dracu', scanteia- verifica shi cu o bujie noua, schema- printeaza schema, indicatziile mele shi du-te la motor shi studiaza cu atentzie. Cu restul problemelor mecanice nu pot sa te-ajut din motive obiective Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat August 4, 2005 Share Postat August 4, 2005 mihaiachi, sa inteleg ca mai ai ceva piese ? Cam ce ai de dat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat August 6, 2005 Share Postat August 6, 2005 ma nu stiu ce sa mai cred. multzi mi'au zis ca bobina de 123 o buna. nu are numik daca e mai mare...dar toit multzi mi'au zis ca afecteaza intr'o oarecare masura.....(( nu stiu ce sa mai fac...eu oricum mi'am facut comanda de bobina de 67 si....o am si pe asta de 12 dar e posibil sa nu mai fie buna asta de 12? ??? ce ma streseaza cel mai mult e ca din cauza asta nu am scateie buna ...si nu vreau sa o inping ca sa porneasca. sfaturi va rog!!!! si evetual niste piese daca mai avetzi dar sa fitzi mai aproape de iasi.....nu din vest sau nord vest....sud-west. ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustin Postat August 6, 2005 Share Postat August 6, 2005 Daca te referi la bobina de inductie e buna una de dacie. nu stiu ce va tot agitati cu scanteia aia. sa fie scanteie si e de ajuns. numai in cazul in care is duse bobinajele de pe aprindere, dar are scanteie, nu porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat August 7, 2005 Share Postat August 7, 2005 ia auzitzi aici o treaba....cat ma ajunge un motor de minsk in stare perfecta de functionare....850 de mii. e buna treaba (cred) dar acuma este o treaba mai aiurea....dupa parerea voastra de expertzi cat de cat....unii chiar f priceputzi....oare se potriveste pe mobra? datzi'va si voi cu parerea ca sa nu fac vre'o prostie....mi'as lua un motor de mobra bun. dar...ma rupe la buzunare costu coletului la posta.si...tot pe la suma asta ajung. sper sa nu am probleme la RAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat August 8, 2005 Share Postat August 8, 2005 Plobleme la rar o sa ai duium! Doar sa-l pui dupa ce ai toate actele gata, talon etc, fara vizita la rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat August 8, 2005 Share Postat August 8, 2005 mihai...adika sa fac o ilegalitate??????????????????? imi place ideea dar....asta inseamna ca la fiecare vizita la ei...sa imi pun motorul inapoi .ala vechi. mult de munca. spunetzi'mi si mie o adresa unde pot gasi mai multe chestii despre minsk 125. va rog ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 8, 2005 Share Postat August 8, 2005 ei, te duci o data la 2 ani si gata! maaaare belea! si nu te duci la rar decat atunci cand o inscrii! inspectia tehnica e din 2 in 2 ani si e mai simplu acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.