Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deadreptru' jenant.

cred ca te refereai la ce-a zis el aici mai jos, ca e jenant ce a facut proprietaru:

 

am mai vazuto de vanzare pe net....n am sa inteleg oamenii astia.....

 

adica, a facut-o asa sa mai ia un ban in plus...

 

fiecare face ce vrea cu motorul lui, asta am invatat-o...macar sa nu o dea la fier vechi...

 

motoreta aia nu arata rau carenata, da rezervoru ala(care mie imi pare de IMZ) strica rau...mergea mai bine un rezervor mai patratos...de la o carenata, ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primulrand motocicleta aia carenata care cica ar fi o mobra :lol: numai a Mobra nu arata aiamai e mobra ?? parerea mea e una cat se poate de proasta despre tipi astia care pur shi simplu nu au ce sa faca cu ele aia e deja naveta spatiale e o nebunie curata nu e gustul meu pur shi simplu mie sincer miar fi dea dreptul rusine sa merg cu asa un rahat pe drum sincer :laugh: :laugh: numai bine tuturor :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor mobristilor si posesorilor de motociclete! Eu sunt nou pe acest forum si ca sa nu par prea indraznet vreau sa-mi fac o mica prezentare.

Am doar 15 ani si sunt un mare passionat de motoare in doi timpi si mai ales de motocicletele cu motoare in doi timpi.Am inceput sa studiez temeinic acest forum in urma cu vreo doi ani de zile si din intamplare am gasi informatii despre revista "TEHNIUM" despre care eu nu stiam nimic pana atunci.Dupa aproape un an de la aceasta intamplare(intro vacanta de pasti) am mers la unchiul meu care este inginer electronist si am aflat intrun dulapior o adevarata "arhiva"de reviste "TEHNIUM".Nu stiu de unde le procurase in tinerete ,banuiesc :crack: , dar eu leam luat pe fiecare la rand si am inceput sa studiez. Intruna dintre ele era prezentata o scema care mia atras atentia, a unui cart cu motor de mobra numit "MOBRA KART SUPER 50.Mi sa parut simpla (la inceput) asa ca miam cumparat 75 de metri de teava cat era prevazut in plan pentru constructia acestui cart si am iceput sa construiesc cadrul.Aveam un aparat de sudura autogen si a fost destul de usor sa modelez tevile si sa construiesc cadrul.Unele elemente cum ar fii butucii,axele ,jantele etc,etc (si aceste prevazute in scema)

le construit un mestesugar din sat care avea strung freza si diferite utilaje fara de care constructia lor era imposibila.Constructia asta a durat o vara si vreo luna de zile.Tot cadrul era complet cu o mica modificare adusa de mine :laugh: in loc de roti de 10 pe spate am pus roti de dacie.singurul lucra ce mai trebuia la el era suportul pt motorul de mobra,doua cauciucuri cu camere pe fata si binenteles ultimul dar nu cel din urma motorasul de mobra.Cartul aramas in aceasta stare timp de cateva luni din lipsa de money si de timp. Am reluat lucrarea in urma cu doua saptamani.In timpul acesta un prieten mi-a construit el suportul motorului iar eu am cautat si am gasit o mobra completa in stare super perfecta din 1985 cu numai 2500de km.singura problema era ca vopseaua nu arata tocmai bine pt ca batranelul care suferise o semi pareza o tinuse afara acoperita cu o prelata timp de mult multi ani.Mobra merge super bine a pornit dupa multi ani de odihna la a doua atreia pedala si am dat pe ea doar 800.000lei.pana ce miam facut rost de gume pe fata am circulat "fraudulos"cu mobrita si am fost foarte incantat.Deocamdata nu am pus motorul pe cart ca mia fost mila sa dezmembrez saraca mobrita dar o sa-l pun cat de repede. Deocamdata nu am avut nici un fel de problema dar de aceea am scris in acest topic aceste randuri ca sa ma fac cunoscut ca detinator de mobra si sa fac cunostiinta cu mobristii de pe forum care mar putea ajuta in diferite situatii pt ca si eu ma pricep binisor dar sfaturile de la cei cu experienta sunt bine venite.Imi cer scuze celor care s-au plictisit citind acest articol .Cand imi voi termina 100% mobra kartul voi afisa niste poze cu el pe forum.Pana atunci la revedere si multa bafta mobristilor!!!!!!

Editat de PURE PASSION
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite domn'le ca inka mai exista destuimobristi in tzara asta .... bravo mestere poate ne lasi si un id de mess ceva :crack: dar apropo ce culoare e mobra ta ?? oi fi singurul cu mobra rosie pe forum ?? nu ai niste poze ?? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite domn'le ca inka mai exista destuimobristi in tzara asta .... bravo mestere poate ne lasi si un id de mess ceva :crack: dar apropo ce culoare e mobra ta ?? oi fi singurul cu mobra rosie pe forum ?? nu ai niste poze ?? :laugh:

 

 

pana la urma am hotarat sa imi las mobra mobra si sa nu o mai carenez cum erau pozele care le-am pus... deci a mea tot rosie o sa fie pt ca asa scrie in acte :lol: ... so... nu esti singuru :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor mobristilor si posesorilor de motociclete! Eu sunt nou pe acest forum si ca sa nu par prea indraznet vreau sa-mi fac o mica prezentare.

Am doar 15 ani si sunt un mare passionat de motoare in doi timpi si mai ales de motocicletele cu motoare in doi timpi.Am inceput sa studiez temeinic acest forum in urma cu vreo doi ani de zile si din intamplare am gasi informatii despre revista "TEHNIUM" despre care eu nu stiam nimic pana atunci.Dupa aproape un an de la aceasta intamplare(intro vacanta de pasti) am mers la unchiul meu care este inginer electronist si am aflat intrun dulapior o adevarata "arhiva"de reviste "TEHNIUM".Nu stiu de unde le procurase in tinerete ,banuiesc :laugh: , dar eu leam luat pe fiecare la rand si am inceput sa studiez. Intruna dintre ele era prezentata o scema care mia atras atentia, a unui cart cu motor de mobra numit "MOBRA KART SUPER 50.Mi sa parut simpla (la inceput) asa ca miam cumparat 75 de metri de teava cat era prevazut in plan pentru constructia acestui cart si am iceput sa construiesc cadrul.Aveam un aparat de sudura autogen si a fost destul de usor sa modelez tevile si sa construiesc cadrul.Unele elemente cum ar fii butucii,axele ,jantele etc,etc (si aceste prevazute in scema)

le construit un mestesugar din sat care avea strung freza si diferite utilaje fara de care constructia lor era imposibila.Constructia asta a durat o vara si vreo luna de zile.Tot cadrul era complet cu o mica modificare adusa de mine :laugh: in loc de roti de 10 pe spate am pus roti de dacie.singurul lucra ce mai trebuia la el era suportul pt motorul de mobra,doua cauciucuri cu camere pe fata si binenteles ultimul dar nu cel din urma motorasul de mobra.Cartul aramas in aceasta stare timp de cateva luni din lipsa de money si de timp. Am reluat lucrarea in urma cu doua saptamani.In timpul acesta un prieten mi-a construit el suportul motorului iar eu am cautat si am gasit o mobra completa in stare super perfecta din 1985 cu numai 2500de km.singura problema era ca vopseaua nu arata tocmai bine pt ca batranelul care suferise o semi pareza o tinuse afara acoperita cu o prelata timp de mult multi ani.Mobra merge super bine a pornit dupa multi ani de odihna la a doua atreia pedala si am dat pe ea doar 800.000lei.pana ce miam facut rost de gume pe fata am circulat "fraudulos"cu mobrita si am fost foarte incantat.Deocamdata nu am pus motorul pe cart ca mia fost mila sa dezmembrez saraca mobrita dar o sa-l pun cat de repede. Deocamdata nu am avut nici un fel de problema dar de aceea am scris in acest topic aceste randuri ca sa ma fac cunoscut ca detinator de mobra si sa fac cunostiinta cu mobristii de pe forum care mar putea ajuta in diferite situatii pt ca si eu ma pricep binisor dar sfaturile de la cei cu experienta sunt bine venite.Imi cer scuze celor care s-au plictisit citind acest articol .Cand imi voi termina 100% mobra kartul voi afisa niste poze cu el pe forum.Pana atunci la revedere si multa bafta mobristilor!!!!!!

 

Salut! Si bine ai venit...! Dupa ce iti faci cartul ai putea sa iti faci rost de inca un motor de mobra...si sa iti faci si mobra mobra sa fie in stare de functionare... sau mai bine iti faci rost doar de motor si faci cartul...sincer e chiar pacat sa o dezmembrezi mai ales daca a stat atata timp si ...s-a conservat...! Daca esti si multumit de ea...parerea mea e ca mai bine faci rost doar de motor si il pui pe cart decat sa o dezmembrezi :crack: :lol:

Editat de Nucleu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite domn'le ca inka mai exista destuimobristi in tzara asta .... bravo mestere poate ne lasi si un id de mess ceva :unsure: dar apropo ce culoare e mobra ta ?? oi fi singurul cu mobra rosie pe forum ?? nu ai niste poze ?? :)

[/

 

Cred ca o sa pun cateva poze,iar culoarea....mobra mea este modelul "de lux" adica rosie cu saua alba si cu o dunga alba pe sa si pe rezervor.Id-ul meu e ANDREAS_MORAR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Generatia noastra sper sa reanvie motocicletele timpurilor apuse ... mobristi din acele timpuri din pacate azi sunt tot mai putini :) ... Fiecare motocicleta veche are sufletul ei , fiecare motocicleta veche are povestea ei trecutul ei amintiri frumoase nostalgia timpurilor de atunci :unsure: totusi nu e de neglijat nici una :) probabil ca multi de aici ma vor intelege din ce am vrut sa zic :crack: felicitari inca odata celor ca mine :crack: cu motociclete vechi in special mobristi :crack:

post-27109-1216747557_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Si bine ai venit...! Dupa ce iti faci cartul ai putea sa iti faci rost de inca un motor de mobra...si sa iti faci si mobra mobra sa fie in stare de functionare... sau mai bine iti faci rost doar de motor si faci cartul...sincer e chiar pacat sa o dezmembrezi mai ales daca a stat atata timp si ...s-a conservat...! Daca esti si multumit de ea...parerea mea e ca mai bine faci rost doar de motor si il pui pe cart decat sa o dezmembrezi :) :crack:

 

Da!Intradevar,asta ar fi varianta cea mai "placuta" dar mobra mea nu are acte;mai trebe sai dau si o vopsea pentru ca arata "jenant"asa si eu peste 3 luni ami sa-mi fac permis a1 si vreau sa-mi cumpar o mobrita cu acte sau chiar imatriculata pt ca de cand o am pe aceasta ma lovit boala "mobrelor".Nu stiu inca am sa vad ce-o sa fac

 

Am o veste foarte buna(pt mine).A venit un batranel (mobrist) la mine si mia oferit pe cadru cu toate elementele pe el in afara de motor 1,5mil.I l-am dat pt ca,cartul nu este gata si oricum aveam nevoie de ceva buget suplimentar,insa mam interesat deja si am gasit o mobra de vanzare pe bikeshop cu 70euro,una neagra,asa ca uratimi bafta la cumparare :)

 

Generatia noastra sper sa reanvie motocicletele timpurilor apuse ... mobristi din acele timpuri din pacate azi sunt tot mai putini :crack: ... Fiecare motocicleta veche are sufletul ei , fiecare motocicleta veche are povestea ei trecutul ei amintiri frumoase nostalgia timpurilor de atunci :unsure: totusi nu e de neglijat nici una :lol: probabil ca multi de aici ma vor intelege din ce am vrut sa zic :rock: felicitari inca odata celor ca mine :wink: cu motociclete vechi in special mobristi :kick:

 

Si a mea exact asa era ca cea din poza,cu dunga alba pe far si pe rezervor,numai ca avea saua alba si in loc de super pe rezervor scria"de luxe".

 

 

 

Si apropo...dupa parerea mea poza surprinde exact ceea ce ai vrut sa zici tu! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Generatia noastra sper sa reanvie motocicletele timpurilor apuse ... mobristi din acele timpuri din pacate azi sunt tot mai putini :) ... Fiecare motocicleta veche are sufletul ei , fiecare motocicleta veche are povestea ei trecutul ei amintiri frumoase nostalgia timpurilor de atunci :unsure: totusi nu e de neglijat nici una :) probabil ca multi de aici ma vor intelege din ce am vrut sa zic :crack: felicitari inca odata celor ca mine :crack: cu motociclete vechi in special mobristi :crack:

In acest sens vreau sa intreb si eu, daca nu are careva un rezervor de Mobra primul model aia cu semnalizari si stopul ala ingust dreptunghiular.Am gasit o mobra de asta care e o baza foarte buna de restaurat,totul e original pe ea in afara de rezervur care e de super. ...Si as vrea s-o fac exct cum era ea de noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In acest sens vreau sa intreb si eu, daca nu are careva un rezervor de Mobra primul model aia cu semnalizari si stopul ala ingust dreptunghiular.Am gasit o mobra de asta care e o baza foarte buna de restaurat,totul e original pe ea in afara de rezervur care e de super. ...Si as vrea s-o fac exct cum era ea de noua.

Cred ca te rezolv.Maine merg la cineva la care am vazut si il iau.

Te anunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In acest sens vreau sa intreb si eu, daca nu are careva un rezervor de Mobra primul model aia cu semnalizari si stopul ala ingust dreptunghiular.Am gasit o mobra de asta care e o baza foarte buna de restaurat,totul e original pe ea in afara de rezervur care e de super. ...Si as vrea s-o fac exct cum era ea de noua.

am eu unul dar e cam mancat pe interior....si culmea ca am nevoie de unul de super ca al meu e prea lovit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu unul dar e cam mancat pe interior....si culmea ca am nevoie de unul de super ca al meu e prea lovit...

cand am gasit unul de care caut,ti-l trimit pe al meu -nu vreau nimic pe el-iti platesti doar transportul.Intrajurorarea era una dintre caracteristicile mobristului.si asta trebuie sa ramana -spiritul Mobrei.Respect Mobristi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu un rezervor de mobra e de la o mobra care avea bascula pe fata ....nu mai ii stiu starea daca il vrea cineva si aveti nevoie e gratis...il donez pt pasionati mai am si alte piese o sa fac o lista cu ce mai gasesc pe la boxa si pe toate le dau gratis daca va intereseaza ceva id de mess: bikeandcar si ma uit cand am timp si va dau ce mai am...si eu am trecut prin situatia de a cauta piese de mobra... am restaurat una si mi-au furat motoreta din fata blocului cu gard cu tot acum ceva timp, sa fie un an si ceva doi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fiecare data cand incerc sa pornesc mobra....porneste foarte greu...! Cand inund carburatorul...imi cam uda bujia...si trebuie sa o scot sa o curat...!

 

Am facut asa....inundat carburator....dat la pedala..si nimic...si nimic.....pana la un moment dat am scos bujia afara...toata uda..o curat ...pana a inceput sa luceasca electrodul ...o pun inapoi.. si cum imi potriveam piciorul pe pedala sa o pornesc...imping din gresala asa cam 5 cm :disappointed: si o ia.......deci nu am apucat sa dau o pedala pana jos..nici macar pana la jumate..ci pur si simplu din gresala..cum potriveam piciorul pe pedala...am ramas sokat...!

 

mobra mea merge mai mult cu socul lasat in jos...cred ca asta este unul dintre motivele pentru care se inegreste bujia...

 

desi cu bujia curatata...daca se opreste din gresala.....abia o mai porneesc...si aia cu acceleratia in blana.de tot...!

 

Mai patesc sa se opreasca ..atunci cand trag ambreiajul si o bag in viteza...dar abia o pornesc inapoi...!

 

Sa fie din reglajele carburatorului????

Editat de Nucleu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fiecare data cand incerc sa pornesc mobra....porneste foarte greu...! Cand inund carburatorul...imi cam uda bujia...si trebuie sa o scot sa o curat...!

 

Am facut asa....inundat carburator....dat la pedala..si nimic...si nimic.....pana la un moment dat am scos bujia afara...toata uda..o curat ...pana a inceput sa luceasca electrodul ...o pun inapoi.. si cum imi potriveam piciorul pe pedala sa o pornesc...imping din gresala asa cam 5 cm :blbl: si o ia.......deci nu am apucat sa dau o pedala pana jos..nici macar pana la jumate..ci pur si simplu din gresala..cum potriveam piciorul pe pedala...am ramas sokat...!

 

mobra mea merge mai mult cu socul lasat in jos...cred ca asta este unul dintre motivele pentru care se inegreste bujia...

 

desi cu bujia curatata...daca se opreste din gresala.....abia o mai porneesc...si aia cu acceleratia in blana.de tot...!

 

Mai patesc sa se opreasca ..atunci cand trag ambreiajul si o bag in viteza...dar abia o pornesc inapoi...!

 

Sa fie din reglajele carburatorului????

 

salutareeee lumeeee!! vad ca a mai 'crescut' topicul de cand nu am mai postat in el...bbun o sa atasez si eu 2 filmuletze dar nu stiu cum!

 

 

 

 

-Nucleu..in legatura cuproblema ta.....amestecul carburant(aer+benzina) poate fii prea bogat in benzina si o ineaca asa ca mai baga surubul ala de la aer dar de fapt il reblezi asa:il bagi de tot si dupa aia il desurubezi vreo 2-3-4 rotatii dupa sunetul motorului si cum trage!si cum porneste bineinteles saaaauuuu...

-socul tras permanent!vezi ca acel cui din spatele firului de acceleratie sa fie tras in sus!

 

 

-In legatura cu mobrentina mea .......mere ce nu se poate .....porneste la cald la mana..am scanteie ca LA BALAMUC,si trage cat 10 mobre la un loc......ce-i drept aM avut cateva problemite care au cauzat declansarea nebuniei in capul meu dar sa lasam asta la o parte ...acum mere fff bine dar sa vad cum pun filmele alea...trebe sa imi fac un cont nou pe youtube ca mi-am uitat parola :disappointed:

 

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva o schema de releu regulator pentru mobra???

 

Sau nu are releu regulator???

Mobrele nu au releu regulator( si nu stiu la ce ai avea nevoie) ar fi bun eventual un releu care sa creasca puterea magnetoului dar asa ceva inca nu s-a inventat

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cumparat un carpurator nou noutz cu un soc facut demine ca l'am pierdut pe'al lui celoriginal si am compresia destul de buna mobreta mea porneste intot deauna cu socul apasat laprima maxim a doa pedala :) eu zik ca'i boon incercati si voi sa faceti un soc ca inainte sa am soc pe ea aveam shi eu probleme cu pornirea :blbl:)))) nb tuturor :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mestereala a inceput:

click AICI pt detalii si poze :moto:

 

PS: am nevoie de un stop original, pt ca unde o tin a daramat tipu ceva pe ea si mi-a spart stopul, si n-am chef de inovatii.Deci, cine are, poate ma ajuta si pe mine(am nev doar de plasticul ala rosu, nu de tot stopul).

 

PS: si mai am nevoie de o presa, sau un presor care sa ma ajute cu presatu :ok: Nu dureaza mult

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin...! Dau la schimb un contact ca cel din imagine....nou! Pe un contact nou de mobra 50 ....acela care are o "cheie" in locul palsticului negru si 4 pozitii! (sau eventual cu alte piese noi de mobra 50 dar preferabil un contact cu 4 pozitii :moto: )

post-37436-1217275683_thumb.jpg

Editat de Nucleu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mestereala a inceput:

click AICI pt detalii si poze :moto:

 

PS: am nevoie de un stop original, pt ca unde o tin a daramat tipu ceva pe ea si mi-a spart stopul, si n-am chef de inovatii.Deci, cine are, poate ma ajuta si pe mine(am nev doar de plasticul ala rosu, nu de tot stopul).

 

PS: si mai am nevoie de o presa, sau un presor care sa ma ajute cu presatu :ok: Nu dureaza mult

oooo merci mult Mr_ORL pt pozele cu schimbatorul ca vreau sa schimb la a mea ca eu am de 50 nu 50s si vreau sa bag clestii aia de mobra 50s acu stiu si eu cum vin arcurile :D ....aaa daca mai ai nevoie de presa eu cred ca dau peste vro 2 sap prin buc iar.....daca stiam iti dadeam azi ca am trecut si azi prin buc sa ma inmatriculez la facultate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...