Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:)

Magnetoul genereaza tensiuni mari ( peste 20V la Mobra) Insa la capitoul amperaj sta mai rau. Daca doblez tensiunea becului pt. aceeasi putere amperajul va fi jumatate deci caderea de tensiune mai mica deci lumina mai alba.

Am incercat si practic la magnetou Ducati pornirea era mult mai buna daca aveam lumina aprinsa ( asta nu stiu de ce) de fapt toata mobra este un miracol

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Magnetoul genereaza tensiuni mari ( peste 20V la Mobra) Insa la capitoul amperaj sta mai rau. Daca doblez tensiunea becului pt. aceeasi putere amperajul va fi jumatate deci caderea de tensiune mai mica deci lumina mai alba.

Am incercat si practic la magnetou Ducati pornirea era mult mai buna daca aveam lumina aprinsa ( asta nu stiu de ce) de fapt toata mobra este un miracol

Numai bine

Ma mir,dar nu contest.Trebuie sa incerc,cu toate ca a mea are lumina foarte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea sa stiu si eu, daca ma poate cineva lamurii, care sunt pozitiile contactului?

defapt ce inseamna fiecare pozitie?

 

m-am chinuit ceva vreme sa imping la mobra pana am ghicit una din ele! dar totusi nu imi dau seama ce inseamna fiecare!

 

va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea sa stiu si eu, daca ma poate cineva lamurii, care sunt pozitiile contactului?

defapt ce inseamna fiecare pozitie?

 

m-am chinuit ceva vreme sa imping la mobra pana am ghicit una din ele! dar totusi nu imi dau seama ce inseamna fiecare!

 

va multumesc!

Daca bine-mi amintesc butonul in stanga oprit una in dreapta are scanteie si urmatoarea lumini pozitie dar intrerupatoarele la majoritatea sunt blocate pe pozitia din stanga adica mai mullt sta decat merge :)

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bine-mi amintesc butonul in stanga oprit una in dreapta are scanteie si urmatoarea lumini pozitie dar intrerupatoarele la majoritatea sunt blocate pe pozitia din stanga adica mai mullt sta decat merge :)

Numai bine

 

inseamna ca al meu contact functioneaza, dar nu cum trebuie, fiindca am pornit mobra in pozitia in care este in poza, iar cand am incercat sa il dau in jos, asa cum spune dl. mircea simson, s-a oprit!

 

si in carte la fel spunea, dar am zis sa mai intreb, poate... poate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine o sa fac o lista cu piese,pe care o sa le donez.

In principiu am un cadru de Hoinar(care mi`a fost dat de Ioska pe aceasta cale ii multumesc si sper sa nu se supere ca nu am mai reusit sa fac nimic cu el :moron: ) cam atat tin minte trebuie sa vad piese.Santate maxima :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine o sa fac o lista cu piese,pe care o sa le donez.

In principiu am un cadru de Hoinar(care mi`a fost dat de Ioska pe aceasta cale ii multumesc si sper sa nu se supere ca nu am mai reusit sa fac nimic cu el :moron: ) cam atat tin minte trebuie sa vad piese.Santate maxima :scratch:

 

daca poti,opreste-mi si mie becul de la far,ghidonul,un cauciuc si neaparat daca poti , volanta.mersi si astept pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

am si eu un motor de mobra(are piston cu segmenti noi, toti rulmenti sunt noi) vreau sa ma scap de el

 

astept oferte pe PM

 

numa bine :scratch:

Mesaj completat

aa si mai am ceva piese de mobra la fel cin e interesat sa scrie pe PM

La ce bani il dai?detaii,e complet?.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand magnetouri mobra;

 

bosch care s-a montat pe primul tip de mobra complect nemtesc inclusiv platina 6V 25/18 W

 

magnetouri bosch normale

 

magnetouri ducatti

 

platine bosch noi 40 ron buc

 

becuri far 6V 35/35 W

 

magnetou hoinar

 

carburatoare hoinar,mobra si minimobra noi

 

ambielaj mobra nou

 

diverse piese second hand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Statorul din poza este montat bine,acela este DUCATTI ELETTROTECHINCA!(scanteie la pornire mai proasta,dar lumini de nota 10).Statorul BOSCH are ruptorul unde este pusa sageata aia(la bosch ai pornire buna dar lumini ciu-ciu).

Indicatii:

-Avans 1mm inaintea P.M.S(punctului mort superior),distanta intre contactele ruptorului de 0,3mm.Daca le reglezi corespunzator,si daca nu ai probleme la altele(carbu sa fie bun,sa nu traga aer fals...compresia sa existe..) mobra va trage frumos din ture joase.Daca vrei sa ai forta la turatie mare,ii dai avans 3mm ;)

Sper ca ti-am fost de folos!

 

Numai bine!

salutare din cate stiu eu aprinderea la mobra este de 1,1 inainte de PMS iar platina de 0,4,iar distanta la bujie de 0,5,iti zic din experienta ca am alergat ceva in karting si le reglam cat se poate de bine cu comparatorul. cele mai bune magnetouri erau cele bosch dadeau scanteia cea mai buna,iar referitor cu cei 3mm de avans este o prostie are avansul prea mare si o sa faca autoaprindere si nu castigi nimic decat ca nu o sa porneasca la pedala ci numai impinsa :laugh:

Mesaj completat

Iei o bujie veche, spargi tot portelanul , in soclul ei faci un filet cu pas de 1 mm , si un surub care sa mearga pe acel pas . Montezi in locul bujiei , atingi cu pistonul surubul si il reglezi astfel pana cind motorul se poate roti atingand surubul , rotesti motorul in sens invers rotiri si insurubezi o tura , rotesti motorul in sensul lui de rotire pana atinge surubul ; acolo e punctul de deschidere al platinei (reglata anterior ca deschidere 0,4-0.5mm) . Faci semne pe volanta si carter (ele ar trebui se fie din fabrica).

salutare, mai adaug la ce e scris mai sus ca poti sa faci si mai usor cu folia de protectie de la tigari fara comparator(se keama scula),la fel scoti bujia intriduci o surubelnita si rotesti in sensul de rotatie al motorului pana ai sa vezi ca se lasa iar in jos ,atunci platina trebuie sa fie deskisa ii verifici deskiderea care trebie sa fie intre 0,4 -0,45 cu lera.pe urma in pozitia cea mai badarana ca sa zic asa zgarii surubelnita in pozitia de sus dupa care introduci foita de ambalaj facuta destul de lunguiata si ingusta intre plotii de la platina si invari de volanta in sensul invers al rotirii motorului si tii usor tras de ea pana se blokeaza, dupa aia invarti in sensul de rotatie al motorului si in momentul cand se elibereaza tipla dai semn la surubelnita care binenteles este tot in cilindru.Ce sa zic este o metoda cam badarana dar in drum te ajuta ,inca ceva in sensul de rotatie al motorului dai avans iar invers sensului iei din avans (daca mai tin bine minte)sunt vreo 10 ani de cannd nu am mai reglat.Cel mai simplu de confectionat un ceas comparator mecanic este astfel:cum scrie mai sus iei o buje veke ii spargi portelanul si o cureti pe interior practic trebuie sa iti ramana corpul metalic de la bujie cu filetul si cu o gaura in locul electrodului,iti gasesti o bucata e material destul de lunguiet cam 15 cm cred ca sunt suficienti care sa circule destul de fest prin bujie si il crestezi di mm in mm cam in zona de lucru al pistonului la PMS

Mesaj completat

sal! un prieten are un hoinar si nu intra decat in treapta 1 restul canci! care ar putea fi problema?

pana de la skimbator sau cateva bile sparte la pinioane se poate skimba pana fara sa spargi motorul in doua ca la mobra

Mesaj completat

Sper sa se incarce pozele :laugh:

Mesaj completat

Alta

Mesaj completat

Inca una

Mesaj completat

Inca una

Mesaj completat

De curand am mai gasit inca o mora rosie care a stat 20 de ani inchisa intrun sopron in gospodaria unui vecin apropiat.Omu' tocmai facuse curatenie cand ma chemat sa iau fieru.Am mai primit si ceva piese pe langa motoreta cum ar fi cateva spite noi, un melc de chilometraj nou dar fara cablu si inca un motor complect de schimb.Toate fara nici o pretentie in schimbdoar sa fie curatenie in curtea omului :huh: am avut noroc din nou si cu fieru asta care binenteles va fi dezmembrat si piesele asezate pe polite si raft in garaj pt. motoreta mea cu care circul.Iar acum sper sa reusesc sa incarc o poza si cu motoreta cea rosie care va fi desfacuta in bucati.

Mesaj completat

Si acum sa pun si'o poza cu marea mea iubire :)

Mesaj completat

...

Mesaj completat

...

Mesaj completat

Sper sa va placa pozele.Asfalt uscat tuturor.

Mesaj completat

...

salut este de vanzare?si la ce pret?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare din cate stiu eu aprinderea la mobra este de 1,1 inainte de PMS iar platina de 0,4,iar distanta la bujie de 0,5,iti zic din experienta ca am alergat ceva in karting si le reglam cat se poate de bine cu comparatorul. cele mai bune magnetouri erau cele bosch dadeau scanteia cea mai buna,iar referitor cu cei 3mm de avans este o prostie are avansul prea mare si o sa faca autoaprindere si nu castigi nimic decat ca nu o sa porneasca la pedala ci numai impinsa :laugh:

 

 

 

:laugh:

Editat de Mihai_J4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da frate pune avansu la 3 mm si o sa mergi in marsarier cu mobra .. stiu eu de la kart .. cel mai bun avans e undeva intre 1.4-1.8 mm ,

 

 

Repede dati voi cu paru'...nici macar nu ati incercat! cati dintre voi au reglat avansul la 3mm ?

Eu vam spus optiunile cele mai precise(testate de mine pe motoretele mele) si asa se comportau cel mai bine.Ca sa ai putere in ture joase,ai nevoie de un avans de ...ma rog,cine stie ce explicatii geniale gen 'cilindru cu 4 admisii,6 evacuari si 14 transfere'

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repede dati voi cu paru'...nici macar nu ati incercat! cati dintre voi au reglat avansul la 3mm ?

Eu vam spus optiunile cele mai precise(testate de mine pe motoretele mele) si asa se comportau cel mai bine.Ca sa ai putere in ture joase,ai nevoie de un avans de ...ma rog,cine stie ce explicatii geniale gen 'cilindru cu 4 admisii,6 evacuari si 14 transfere'

 

Numai bine!

50 cmc in 2 T ....si ture joase ?!

mobra e undeva la 7000 rpm, hoinarul e pe la 8000 max. / nu are turbina si un pic altfel galeriile.

la mobra stiu ca e 1mm avansul, iar la hoinar 1,1 mm......lasa-l cum l-a facut mamicuta lui, o sa-i placa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

50 cmc in 2 T ....si ture joase ?!

mobra e undeva la 7000 rpm, hoinarul e pe la 8000 max. / nu are turbina si un pic altfel galeriile.

la mobra stiu ca e 1mm avansul, iar la hoinar 1,1 mm......lasa-l cum l-a facut mamicuta lui, o sa-i placa.

 

Pai...cam asta ziceam!Dar ture joase insemnand pana in 4.000rpm.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi place mie ca toti sunt'ti cunoscatori de motoare in 2 timpi , foarte bine, felicitari !

am de vanzare piese mobra si hoinar !

:D cineva zicea ca motorul in 2T e un motor neterminat........adica se pot face o gramada de modificari........asa ca felicitarile cuiva care reuseste sa aduca performanta si/sau fiabilitate....nu povesti.

hai ca iarna e lunga.........

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...