Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si cum draku se raceste, ca are aripioarele alea cam mici la radiatoru' de pe cilindru, numai de la curentul de aer din mers? (La Hoinar sunt ditamai!!)

 

Si lasi magnetoul asa "dezbracat" ? Se vede si pinionu' si lantu'...... Mi se pare aiurea. Ai mers tu asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oki...deci in concluzie trebuie capacele alea .ADik...1. daca nu le are vara nu are racire....2. e foarte posibil sa intre apa pe undeva in motor de la roata...3. daca nu le are nu se poate raci magnetoul si asta nu cred ca e bine....4. este foarte posibil sa sa ramai fara picior in cazu in care sare lantzu si.,...chiar e pisibil sa itzi prinzi pantalonii sau ceva in lantz .... toate astea mi se par destul de logice.. parerea mea !! :lol: cat despre radiator de hoinaar...mai bine il lasi pe asta de mobra...daca vrei pune de ij :ok: sau minsk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu sigur daca merg fotografiile dar...oricum...mesaju asta e un test!!! :moto: :baldy: auleu..si din cate se vede trebuie sa ai si un numar minim de caractere,...asa ca....astea ar fi cateva din piesele de la motoru meu de mobra :| nu stiu daca se vor vredea fotogarfiile. cred ca au trecut minimu de carcatere

 

ok....se pare ca de data asta a mers....normal...daca am facut niste modificari :D :lol: oki...deci....in aceste fotografii facute de mine....sera ...in casa...cu lumina de la o lampa pe care o tzineam in mana cu lumina intreptata spre obiectu pe care vroiam sa il fotografiez... :ok: am innebunit!! e vorba de motoru meu...refacut numai jumate din el...adik partea in care sunt pinioanele...si ce mai este pe acolo. iar...celelalte....niste piese pe care se poate sa le vand....depinde cat mi se ofera pe ele...plus multe altele...

deci daca avetzi nevoie de ceva....spunetzi ...si ne inztelegem la pretz...facem licitatzie :eek:

sper sa urmeze niste fotografii cu mobra mea cu motoru pe ea :moron: post-6131-1131223395_thumb.jpgpost-6131-1131223644_thumb.jpgpost-6131-1131223690_thumb.jpgpost-6131-1131223804_thumb.jpgpost-6131-1131224220_thumb.jpgpost-6131-1131224264_thumb.jpgpost-6131-1131224495_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explica mai clar, care iti trebuie si care nu-ti trebuie de-acolo? :ok: Eu iar nu inteleg nimic!

 

De exemplu, eu as vrea coroana de la ambreiaj (roata aia mare dintata in care intra ambreiajul). Daca mai ai vreuna sa-mi spui ca o iau. Si mai vreau un mecanism de pornire (ala care se cupleaza cu pinionul de viteza intai, cand dai pedala peste cap, care are un arc mare pe el).

 

Bafta. Astept poze cu toata Mobra ta ! :lol:

 

 

 

 

 

Salutare, sunt nou pe acest forum insa am rasfoit cateva pagini, ce pot sa zic am shi e o mobra 50 de vreo cateva saptamani nu cred ca o sa o vand nici peste 1000 de ani nici daca ajung in cea mai crunta saracie- De catziva ani ma tot chinui sa imi iau un motor insa nu am reushit sa ajung decat la o mobra, sunt f multzumit de ea merge binishor shi singura problema majora cu ea e ca nu am acte, dar asta nu ma impiedica sa ies shi sa scol tot cartierul pe la 2 -3 noaptea . Intrebare: e normal sa faca atat zgomot ? mie mi se pare ca toba e mai scurta decat alte tobe de p mobre o fi asta cauza?

Sper sa ma ajute shi pe mine cineva cu ceva sfaturi caci nu prea ma pricep !

 

vezi ca e un baiat in Galati (are vreo 17 ani) (l-am vazut eu odata la zid, acum o luna cred) care are o Mobra refacuta de el (chiar el) si pe care cand am vazut-o mi-a picat fatza :moron: . Arata aproape noua! si nu era deloc modificata (sha originala, amortizoare, aripi) singurele chestii schimbate erau comenzile de pe ghidon (pusese noi de Minsk) si oglinzi.

 

Nu stiu cum il cheama (am vorbit cam 15 min cu el ) dar poate il gasesti tu si poate ca te ajuta (ma refer la sfaturi, informatii, etc. )

 

E normal sa faca zgomot, mai ales noaptea cand e super liniste. Vezi daca are labirintul in toba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

belbody!!! norocu tau!!! le am pe toate!! am exact ce ai nevoie ...sa mne intzelegem si noi la pretz ca....tre sa imi iau si eu niste vopsea pt domnisoara .. ma ajunge 400 de mii 200g de vopsea +lac si intaritor :lol: dar pe urma o s aarate super!!

 

ASADAR....AM PIESE DE MOBRA!!!! TOT CE VREA SUFLETU VOSTRU (SAU A EI) LA PRETZ NE INTZELEGEM ...SI DACA O SA FIE MAI MULTE CERINTZE LA O PIESA....CARE OFERA MAI MULT O IA :ok:

ACUMA ....MICA PROBLEMA O SA FIE CA...ION MOMENTU IN CARE TRIMIT PIESA PRIN POSTA O SA PLATITZI VOI LA DOMICILIU POSTA ! IN RTERST....SA AUZIM NUMAI DE BINE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il shtiu shi eu p tip din vedere daca nu ma inshel mobra lui e vishinie. Tot ce vreau eu e sa modific mobra nu sa o reconditzionez ca daca o modific oricum iau totul la mana ( ma refer la piesele ei)insa nu prea ma incumet sa ma bag la motor. Cu toate ca merge bine mie mi se pare ca patineaza ambreiajul shtie cineva cum pot sa imi dau seama daca patineaza sau nu ? A shi inca ceva : dupa ce o pornesc shi o incalzesc cuplez treapta 1 shi surpriza da sa plece de pe loc shi asta cu ambreiajul strans ..... e normal sau nu ?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@belbody se poate pune racitor de hoinar pe mobra, dar trebuie sa fie si cilindrul de hoinar. gaurile din carter de la transfere s-ar putea sa fie de dimensiuni diferite si inca o probl. ar fi cotul de la toba: la mobra e cu filet, la hoinar e cu 2 suruburi.

dar pana la urma mobra merge si fara capacele alea si fara turbina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

radu_raven_sha: e normal sa plece un pic. Nu este reglat bine ambreiajul, adica nu debreiaza, incearca sa strangi mai bine cablul daca ai de unde (adica sa nu fie intins la maxim deja). Totusi nu e bine sa fie intins foarte tare, ca atunci poti pica in extrema cealalta si merge debreiat permanent ceea ce este daunator. oricum, dupa carte, parghia ambreiajului, (cea de pe motor) trebuie sa aiba un joc de aprox 1cm, la fel si maneta de pe ghidon. Ambreiajul se mai poate regla si din alta parte. (mai bine te uiti in manualul de Mobra aflat pe acest topic pe la pag.7 am impresia) Nu am timp acum sa-ti povestesc tot. Nu cred ca patineaza din moment ce pleaca atunci cand cuplezi treapta 1. Nu stiu cum se poate testa, mai bine desfa capacul (vezi ca o sa curga tot uleiul) din dreapta si vezi daca nu cumva ambreiajul are discuri rupte. da mai bine nu-l desface ca e greu de pus la loc, desfa-l numai daca este imperios necesar. Eu te sfatuiesc sa nu-l desfaci. Mai bine regleaza ambreiajul mai intai.

 

Baiatul din Gl de care spuneam (intr-adevar e visinie) spunea ca si-a facut motorul (ma refer chiar la motor) singur cu manutele lui. Deci se pricepe bine.

 

Iulian_New uite pozele cu piesele care ma intereseaza. prima este coroana ambreiajului, care se demonteaza destul de greu de pe motor, are o siguranta f------ta in interior care se scoate cu un cleshte special sau cu o foarfeca modificata.

 

post-7046-1131529906_thumb.jpg post-7046-1131529943_thumb.jpg post-7046-1131529988_thumb.jpg

 

Dupa cum vezi asta din poza este sparta.

 

Urmatorul este mecanismul de pornire , care se cupleaza cu pinionul de treapta 1 atunci cand dai pedala peste cap.

 

post-7046-1131530104_thumb.jpg post-7046-1131530127_thumb.jpg

 

Pe astea le vreau daca le ai. Negociem pe messenger.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca debreiaza doar pe jumatate, inseamna ca ori pastilele de pe discurile de ambreiaj sunt tocite (n-ar fi bai, te duci duminica dimineata in targ la Autovit, pe Dambovita si-ti cumperi alte discuri, vezi numai sa fie de Mobra, nu de Hoinar), ori ca ambreiajul nu-i reglat bine. Daca vezi ca nu poti sa-l reglezi din maneta (capetele cablului de ambreiaj sunt prevazute cu un mic surubel de reglaj, eu mi-am facut un asemenea surubel si la capatul dinspre maneta de la motor, pentru un reglaj suplimentar), atunci desfa capacelul din partea dreapta-spate-lateral (cum te uiti de sus asupra motorului), care se tine in doua suruburi, si-acolo o sa dai de-un alt surub de reglaj. Il insurubezi pe-ala si debreiaza mai bine, si viceversa. Daca, la randul lui, surubul e bagat pana la capat, atunci inseamna ca trebuie sa umbli in motor. Desfaci capacul din dreapta (ala pe care scrie Metrom), il pui mai intai pe-o oala ca vorba lui Belbody, o sa curga uleiul, si-apoi te uiti la discurile de ambreiaj. Ele sunt presate de un capac prins cu vreo 8 suruburi cu arc, parca (spre deosebire de Hoinar, unde era mai simplu, erau numai trei suruburi, reglai mai rapid, mai fara bataie de cap), si toate trebuie insurubate sau desurubate in asa fel incat platoul ambreiajului sa stea drept, perpendicular pe... motor, altfel iti patineaza ambreiajul. Te trezesti fie ca nu debreiaza, fie ca-ti patineaza (auzi un fluierat daca patineaza, sau cand nu ii dai gaz dar esti intr-o treapta de viteza, la turatie peste minim, indiferent de treapta sau de pozitia manetei de ambreiaj, o sa ai parte de-o ciudata frana de motor treptata) ambreiajul. Asa ca insurubeaza bine suruburile si vezi sa pui coroana cat poti tu de drept. Inainte sa pui capacul la loc, verifici motoreta asa, ca n-are nimic dac-o incerci nitel, fara ulei in cutie. Cand pui capacul la loc, vezi sa pui sistemul de start (cred ca cel pe care-l vrea Belbody) cum trebuie, are doua "degete" din sarma groasa de otel, care trebuie sa se fixeze, parca, intre un surub pe capac. Si nici de arc sa nu uiti.

 

Cea mai nasoala parte e cu ambreiajul, ca-n rest merge :lol:. Mai mare dragul sa te trezesti surubarind la Mobra, care la mine e transformata intr-un ATV, iar, respectiv, motorul de Hoinar pus pe-un sasiu de triciclu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AdrianS....sa traiesti...i'ai explicat cu lux de amanunt... E adrevar ca trebuie sa strangi cele 10 suruburi de la ambreiaj pan la maxin (e cel mai preferat) si apoi daca ai vre'o scula mai meseriasa, potzi sa desurubezi cate un pic din fiecare (dar acel pic trebuie sa fie egal la toate, altfel intr'un loc o sa se roada mai tare discu si in altu deloc sau mai putzin). cat despre ce vrea belbody i'am facut eu rost si o sa ii dau. daca nu o sa gasesti discuri in bucuresti(ceea ce nu vcred) potzi sa ma contactezi si....itzi dau eu. Adevaru este ca...la mobra prinzi meserie cat de cat. eu...spre exemplu, din cel mai mare afon in materie de motociclete am ajuns sa dau sfaturi la persoane care....au mobre de peste 3 luni. eu am invatzat in mai putzin de'o luna multe chestii. Norok de un mosnegutz. Nu stiu ce va speriatzi asa tare cu capacu ala de la motor, se pune super usor...trebuie doar sa fortzezi putzin arcu in care intri o pucatzica de sarma care este fixata pe capacu respectiv si...totu e ok. INSA !!! ai mare grija...in cazu in care itzi sare cuiu ala gros care este fixat pe axu de la pinioane( e undeva sub ambreiaj..se vede ca se poate ridica si cobora) acel cui (daca pot sa'i zik asa) trebuie sa fie pus bine. adika...trebuie sa fie pus capatu care are marginile rotunjite in sus. acel capat are rol de a ghida cuiul in gaura din capacu pe care scrie metrom. si sa nu uitzi de cuisorul de la apreiaj. vezi ca e exact in mijlocul ambreiajului. vezi sa nu fie cumva usat ...sau...sa nu fie uzata placutza care apasa pe acel cui . placutza respectiva este pe capacul care l'ai desfacut. sa nu aiba cumva un inceput de gaura in ace'a placutza.

Alecs.....sincer...eu unu nu am auzit de mobra hercule. cu toate ca imi pare cunoscut numele de hercule dar...am impresia ca e ceva rusesc.

 

Daca avetzi nevoie de piese pt mobra..intrzati pe "vand pise de mobra" e pe prima pagina daca nu ma insel. alte nelamuriri...??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok:

 

O singura corectura, pentru AdrianS, "mecanismul de start" nu se afla acolo.(la MOBRA) E pe acelasi ax (al pedalei schimbatorului), dar in cealalta jumatate de motor (cea dinspre pedala)(unde se afla pinioanele, iar acest mecanism de start se angreneaza cu pinionul de treapta 1). Capetele arcului schimbatorului sunt cele pe care trebuie sa le potrivesti cu grija atunci cand pui capacul "metrom" la loc. Acest arc are rolul de a aduce pedala la zero cand schimbi vitezele.

 

Bafta la toata lumea. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: :ok: arcu respectiv trebuie pus si el intr'un anumit mod. daca te uitzi la el cu atentzie itzi dai seama ca unu din capete e mai mic decat celalalt (la diametru) partea mai mica a arcului trebuie sa fie pusa in capacu pe care scrie metrom. si cealalta sa se potriveasca pe surubu mecanismului de start.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e mobra mea!!!! asta e o mobra pe care am luat'o acu cateva zile de la cineva... vreau sa stiu care din aceste 2 suspensii is mai bune???

Bine ca e inca in stadiu de reconditzionare. asa ca mai dureaza pana o sa arate ok toata:) (oare merge asa??? daca nu scuze!!

 

asta e mobra la cre lucrez eu acuma...si pser sa o fac sa fie a mea:) (functzionabila)post-6131-1132161008_thumb.jpgpost-6131-1132161068_thumb.jpg asta e o alta mobra luata de curand de la cineva....iau piese de pe ea si bun pe a mea. Ce e mai bun!post-6131-1132161224_thumb.jpgpost-6131-1132161444_thumb.jpgpost-6131-1132161499_thumb.jpg oare care din aceste 2 suspensii is mai buna??? la aia cu arc cum se pune ulei??post-6131-1132161553_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iulian, vezi ca n-au aparut toate pozele in post-ul tau.

 

p.s. Am uitat sa-ti trimit ala (stii tu) :P

 

E mishto ca ai atatea fiare de unde sa alegi. :crack: Eu momentan nu am timp nici sa ajung la piata, dara-mi-te sa adun fieroange.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...