spitfiredragos Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Am incercat eu zilele trecute sa fac un set de rezerva (dubluri) la cheile de la cutiile laterale si incuietoarea de ghidon. Daca va vine sa credeti, acel tip de cheie nu a fost gasit nici in cartile cu "toate cheile" posibile.! Ps, cheia de la ghidon este diferita de cea de la cuti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 ...si ar mai fi ceva:cum descui cutiile laterale,neavand cheie...banuiesc ca ,acea cheie de la cutii era totodata si pentru blocatorul de ghidon...gasesc pe undeva,ori trebuie sa stric inchizatorile alea (ca nu-mi vine sa le zic yale:)) Daca nu ai cheia originala si capacele cutiilor de scule laterale sant fixate pe ele incearca sa introduci surubelnita si poate ai norocul sa se poata desface si asa.Unele din cauza uzurii pe patina cheii se pot desface si cu o simpla surubelnita.Depinde de gradul de uzura. Daca nu merge asa indoaie usor un colt de sus si altul de jos al capacului si-apoi invarte de capac apasandu-l. Nu e imposibil.Asa am procedat si eu. Daca esti doar putin atent la mine in zona aia am vrut sa personalizez putin facand din inox o rama frumoasa care respecta unghiul de inclinatie a cutiei de scule. Am asezato peste cutie sa dea in zona aia un altfel de aspect. Saptamana trecuta am mai pornit si eu '' batrana doamna '' si a pornit la prima pedala ca de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 pozele promise cu mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Restaurarea a juns la final, totul este ok, merge perfect, porneste fara probleme, lumini, frane..ok! Sunt f mandru de ea si mai ales de faptul ca TOTUL a fost facut numai si numai de mine (mai putin vopsitul). Singur singurel am reglat aprindere, refacut instalatia electrica si asmablat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Buna seara si bine v-am gasit! Am inceput si noi (fiul meu si cu mine) sa restauram Mobra 50S. Nu am stiut de aceasta comunitate, altfel v-as fi salutat mai demult. Evident, o sa incep cu ce ma doare: 1. Are cineva o schema de amortizor spate ? Nu mai stium cum vin bucsele si bilele acelea mici 2. Are cineva de vanzare cabluri ? Avem nevoie de cablu frana fata sau ambreiaj (cel mai scurt dintre ele) 3. Cum ati rezolvat problema aparatorilor de lant? Cele de la aparatoarea de foaie pana la motor. Din ce am citit, este o problema generala la restaurare si nu nu am vazut o solutie OK din punct de vedere optic (sa semene cu originalul) Ca fiecare de aici, incercam si noi sa resuscitam Mobra, asa cum mamitica ei a facut-o in urma cu 34 de ani la Zarnesti Va multumim pentru raspunsuri Vlad si Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Va rog sa imi spuneti si mie pe cat este janta de mobra?! E posibil ca a mea sa aiba jante de 18? din masuratori (45.6cm este diametrul jantei din buza in buza, impartit la 2.54 inch iese R18) Gresesc, ajutati-ma va rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 17! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Pentru mobra cauciucurile sant pe 17. Iar pentru unele hoinare doar la roata din spate exista chiar si pe 16 ca la Cz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 In cazul asta sa inteleg ca si camera trebuie tot de 17, gresesc?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Buna seara si bine v-am gasit! Am inceput si noi (fiul meu si cu mine) sa restauram Mobra 50S. Nu am stiut de aceasta comunitate, altfel v-as fi salutat mai demult. Evident, o sa incep cu ce ma doare: 1. Are cineva o schema de amortizor spate ? Nu mai stium cum vin bucsele si bilele acelea mici 2. Are cineva de vanzare cabluri ? Avem nevoie de cablu frana fata sau ambreiaj (cel mai scurt dintre ele) 3. Cum ati rezolvat problema aparatorilor de lant? Cele de la aparatoarea de foaie pana la motor. Din ce am citit, este o problema generala la restaurare si nu nu am vazut o solutie OK din punct de vedere optic (sa semene cu originalul) Ca fiecare de aici, incercam si noi sa resuscitam Mobra, asa cum mamitica ei a facut-o in urma cu 34 de ani la Zarnesti Va multumim pentru raspunsuri Vlad si Andrei Bine ne-ati gasit dragilor. Pentru mansoanele lantului puteti improviza dintr-un furtun de preferat negru si gros pe care la capetii ce se unesc cu carcasa de plastic a pinionului rotii spate sa ii incalziti putin ca sa se introduca mai usor pe carcasa apoi sa se raceasca si sa se intepeneasca fixati pe ea. Mansoanele originale de lant ale tuturor motoretelor mobra se deteriorau repede si de la alte motorete/motociclete eu inca nu am auzit sa se potriveasca ceva identic acolo. Furtunele cu care am incropit eu lantul isi fac treaba perfect si nu se rup. La cablurile comenzilor nu e o problema mare fiind ca puteti gasii noi in piete sau puteti pune ceva de la scutere, etk.Nu trebuie sa fie neaparat originale de mobra. In cazul asta sa inteleg ca si camera trebuie tot de 17, gresesc?! Da Dragos, desigur! Daca de exemplu vei folosi la roata din spate o camera pe 18 o sa ii strambe valva pana la rupere mai ales daca se merge cu roata mai moale.Camera se va invarti in interiorul cauciucului din cauza demarajelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Exact asta ma interesa! Am gasit o camera de 18 si aveam unele dubii. In momentul de fata dupa ce am citit spusele tale sunt convins ca treb sa mmai astept pana gasesc o camera de 17. Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Adi , ce s-a intamplat cu numarul galben de pe mobra ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Adi , ce s-a intamplat cu numarul galben de pe mobra ta? Am radiato din circulatie Fishy. Am pentru cei ce iubesc mobra cateva poze rare si frumoase. Primele mobre scoase de pe portile uzinei constructoare participante la concursuri sportive record. Din 1971 pe vremea care singurele motorete romanesti au fost Carpatiul si mobra 50.Daca observati toate motoretele sant prima serie de mobra (cele cu semnalizari si bascula oscilanta in fata). Inaintea aparitiei motoretei mobra-Hoinar. Concurentii vremurilor de atunci cu mobre si Carpati. Pozele provin din colectia mea personala de reviste moto vechi rare si am vrut sa va arat cateva foto si voua. In ultima poza putem vedea modul de modificare a unei motorete Carpati pregatita pentru intreceri sportive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 E cumva revista Sport si tehnica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 E cumva revista Sport si tehnica? Da HondaSan! Asa se numeste.Vad ca ai remarcat revista Daca se doreste pot pune o poza cu coperta din fata a acestei minunate reviste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 In pivnita de la bloc aveam o frumoasa colectie de Sport si Tehnica si Tehnium.O sa ma duc sa vad daca mai gasesc ceva.O sa anunt rezultatul cautarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Prin anii 60-70 si inceputul anilor 80 se organizau la nivel national concursuri de "regularitate si rezistenta " cu motorete romanesti , nemodificate , participau si sportivi si mecanici din cluburile sportive si angajati ai fabricilor de moto Brasov , Zarnesti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Super tare! Am savurat fiecare poza si ma gandesc, cat de frumos trebuia sa fie sa participi la un asa eveniment...! App cine are CIV (carte de identitate) la mobra?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Bine ne-ati gasit dragilor. Pentru mansoanele lantului puteti improviza dintr-un furtun de preferat negru si gros pe care la capetii ce se unesc cu carcasa de plastic a pinionului rotii spate sa ii incalziti putin ca sa se introduca mai usor pe carcasa apoi sa se raceasca si sa se intepeneasca fixati pe ea. Mansoanele originale de lant ale tuturor motoretelor mobra se deteriorau repede si de la alte motorete/motociclete eu inca nu am auzit sa se potriveasca ceva identic acolo. Furtunele cu care am incropit eu lantul isi fac treaba perfect si nu se rup. La cablurile comenzilor nu e o problema mare fiind ca puteti gasii noi in piete sau puteti pune ceva de la scutere, etk.Nu trebuie sa fie neaparat originale de mobra. Da Dragos, desigur! Daca de exemplu vei folosi la roata din spate o camera pe 18 o sa ii strambe valva pana la rupere mai ales daca se merge cu roata mai moale.Camera se va invarti in interiorul cauciucului din cauza demarajelor. Multumesc mult Inteleg cu furtunul. Ce nu inteleg este cum il fixezi dincolo, la motor. Acolo trebuie sa intre in nutul special facut de capacul stanga cu carterul. Pe vremuri erau si niste sigurante de sarma care aveau rolul sa pastreze forma cauciucului in nut. Acu, asa cum zici tu, ar trebui bagat un furtun rotund intr-o gaura dreptunghhiulara. Cu cablu e in regula, am gasit de cumparat (cam scump, 50 RON, dar in fine...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Intrebare kilometrajul de mobra e la fel cu cel de hoinar ma refer la dimensiuni la mobra e bagat in cutia ai cu farul si butonul de comenzi la hoinar e in cutia parca mai mica pe far . mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack0088 Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 cumpar pentru mobra 50 aparatorile din cauciuc pt lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 cumpar pentru mobra 50 aparatorile din cauciuc pt lant Si eu Siii eu!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 In ce suma va incadrati sa investiti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Da.Kilometrajul de la Hoinar e identic cu cel de la mobra 50 S. Deci Emi, poti pune de la o mobra pe Hoinarul tau kilometrajul ca vine la fix. Pana acum la toate Hoinarele si mobrele intalnite am vazut kilometraje identice cu exceptia unui hoinar candva...care, nu as fi crezut sa il aibe pe cel original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Greu cu burdufurile pentru lant la mobra. Daca stie cineva macar pe unde se mai pot gasi. Pt amortizoare am citit nu mai stiu pe unde ca se pot pune cu mici modificari burdufuri de bieleta de dacie. Bravo Spitfire pt Mobrita. Am omorat-o pe a mea cu gazolina acum vreo 10 ani dar ma gandesc sa o pun iarasi pe roti macar de dragul acelor vremuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.