Emanuel Iancu Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 La 200 lei iei o bicicleta slabuta; deci... Ok.Mersi de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Salut, Unde ai centrat roata si cat a costat? Roata am centrat-o la mine in sat la un domn care centreaza roti de bicicleta in mod special. Pret preferential pt mine 15 lei. Revin cu inca o intrebare. Cum se monteaza contactul din imagine la Mobra? Am aflat codul culorilor la contact daca va ajuta in a-mi da un raspuns la intrebare: rosu e plus, negru cu mufa aceea mare e minus, negru cu alb taie scanteia si verde e pentru lumini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Roata am centrat-o la mine in sat la un domn care centreaza roti de bicicleta in mod special. Pret preferential pt mine 15 lei. Am aflat codul culorilor la contact daca va ajuta in a-mi da un raspuns la intrebare: rosu e plus, negru cu mufa aceea mare e minus, negru cu alb taie scanteia si verde e pentru lumini. salut, daca nu ai probat de ce dai informati eronate asa arde omu cdiuri si alte minunati ,daca rosu este plus unde se duce hai spune si verdele pentru lumini care lumini ca contacul asta are doar doua poziti OFsi ON care este aia cu lumini,si hai spune care este minusul sau unde se duce plususau unde se duc luminile ca vad ca esti istet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Eu am cerut informatiile cum se leaga contactul. Acele informatii in legatura cu culorile le-am primit si eu de la cineva care are contacte de genul de vanzare. Nu ma dau istet din moment ce eu am cerut mai multe informatii ca sa il pot monta corect. Daca stiam care e minusul nu mai intrebam, la fel si cu luminile. Chiar pe tine vroiam sa te contactez cu un mesaj pentru ca am vazut ca ai montat mai multe aprinderi electronice pe comuniste. Vad ca in ultima vreme daca ceri sfaturi ti se da in cap. Urat, foarte urat! Cand am intrat pe forum eram incantat de cate sfaturi si cata deschidere e aici, acum sincer sunt profund dezamagit de ce se intampla. Editat Decembrie 2, 2013 de Doctoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Eu am cerut informatiile cum se leaga contactul. Acele informatii in legatura cu culorile le-am primit si eu de la cineva care are contacte de genul de vanzare. Nu ma dau istet din moment ce eu am cerut mai multe informatii ca sa il pot monta corect. Daca stiam care e minusul nu mai intrebam, la fel si cu luminile. Chiar pe tine vroiam sa te contactez cu un mesaj pentru ca am vazut ca ai montat mai multe aprinderi electronice pe comuniste. Vad ca in ultima vreme daca ceri sfaturi ti se da in cap. Urat, foarte urat! Cand am intrat pe forum eram incantat de cate sfaturi si cata deschidere e aici, acum sincer sunt profund dezamagit de ce se intampla. pai de cat sa scriun lucru ne probat nu era mai bine sa antrebi ori aici ori PM si era mai simplu,si nu iti da nimeni in cap doamne fereste dar cere,mi daca imi spuneai ca ai un contct de scuter universal cu patru fire si nu stiai cum sa faci legaturile iti spuneam instant,poate ca santem noi astia mai ranchiunosi dar deh varsta si acum sa revenim la contact legaturile se fac in felul urmator rosu este plus si se leaga cu negru care este tot plus,si verdele este masa care in momentul cand opresti scuterul negru cu alb care vine de la CDI da la masa si opreste motorul,sa retii ca acest contact este destinat in mare scuterelor de generatie mai noua nu mobrelor pentru ca are doua circuite dar asta este alta poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) Revin cu inca o intrebare. Cum se monteaza contactul din imagine la Mobra? Intrebasem pe pagina anterioara. Editat Decembrie 3, 2013 de Doctoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Intrebasem pe pagina anterioara. salut poti sa montezi acest contact cu conditia sa montezi adiacent un intrerupator cu trei poziti pentru lumini,cu contactul asta poti doar sa deschizi circuitul de scanteie sau sa il inchizi folosind firul rosu si negru si anulezi negru cu alb si verde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 hai cu iarna !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 hai cu iarna !!! Exact asa am facut eu ieri cu mz-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu96 Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 astazi cand mergeam cu mobra am avut neplacerea sa vad ca pedala de la schimbator statea in jos, aveti idee ce sa intamplat?...si daca s'a rupt arcul de la schimbator de unde pot face rost si daca se schimba greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) astazi cand mergeam cu mobra am avut neplacerea sa vad ca pedala de la schimbator statea in jos, aveti idee ce sa intamplat?...si daca s'a rupt arcul de la schimbator de unde pot face rost si daca se schimba greu? Ai incercat sa o ridici (ca si cum ai schimba viteza superioara) iar apoi sa o apesi(ca si cum ai schimba o viteza inferioara) ? Editat Decembrie 17, 2013 de emy15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu96 Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) da...intra in viteze fara nici o problema. Cand am bagat a 1-a sa si simtit ceva la picior. Editat Decembrie 17, 2013 de ursu96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 da...intra in viteze fara nici o problema. Cand am bagat a 1-a sa si simtit ceva la picior. Am intrebat asta deoarece la MZ 125 si mie imi face absolut exact aceiasi chestie,doar ca daca fac cum ti-am explicat isi revine.In viteze imi intra perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 astazi cand mergeam cu mobra am avut neplacerea sa vad ca pedala de la schimbator statea in jos, aveti idee ce sa intamplat?...si daca s'a rupt arcul de la schimbator de unde pot face rost si daca se schimba greu? Probabil ca e rupt arcu' de la schimbator, se afla in partea dreapta a cutiei. Golesti uleiu' si dai jos capacu din dreapta (ala cu ambreiaju) o sa iti dai seama care e arcu' si daca e rupt. Nu stiu de unde iei unu,dar poate il poti construi. Spor! Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 salut. nu ma prea peicep cu cautarea pe forum asa ca va lansez o intrebare: stiti cumva cine detine patentul si in general drepturile de brand asupra Mobra? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 oare mai exista patent si drepturi de brand in romania? asta in conditiile in care fabrica ce producea o data mobre acum nu mai face decat ceva munitie si scrie foarte mare pe pagina lor de net k lichideaza stocul de piese de biciclete. oare sa mai intereseze pe cineva de acest lucru in conditiile in care cei de sus sant preocupati de cum sa ia pielea de noi ? hai ca dau in altele , ma rog , ceea ce pot sa iti zic e faptul ca acum vreo 5 zile chiar am luat legatura cu cineva de la febrica TOHAN (unde o dinioara se faceau mobre) si mi-a spus ca nu crede k mai exista piese de mobra prin magaziile acelei fabrici. k sa nu mai zic k am sunat si la METROM ( cei care fabricau motoarele de mobra) si raspunsul a fost formulat altfel dar cu acelasi inteles. deci crezi k mai intereseaza pe cineva patentul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 hai cu iarna !!! Poate, printre cele mai frumoase fotografii cu motociclete ... : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klausu25 Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 oare mai exista patent si drepturi de brand in romania? asta in conditiile in care fabrica ce producea o data mobre acum nu mai face decat ceva munitie si scrie foarte mare pe pagina lor de net k lichideaza stocul de piese de biciclete. oare sa mai intereseze pe cineva de acest lucru in conditiile in care cei de sus sant preocupati de cum sa ia pielea de noi ? hai ca dau in altele , ma rog , ceea ce pot sa iti zic e faptul ca acum vreo 5 zile chiar am luat legatura cu cineva de la febrica TOHAN (unde o dinioara se faceau mobre) si mi-a spus ca nu crede k mai exista piese de mobra prin magaziile acelei fabrici. k sa nu mai zic k am sunat si la METROM ( cei care fabricau motoarele de mobra) si raspunsul a fost formulat altfel dar cu acelasi inteles. deci crezi k mai intereseaza pe cineva patentul ? Dar proiectul, unde e? Documentatia, desenele, calculele etc. Cine le detine? Unde e arhiva? Cine o are in gestiune, administrare? Si sunt curios ce s-a intamplat in general, cu astfel de arhive. Cam la toate uzinele mari erau proiecte bune, bine documentate, romanesti. Mai sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 Dar proiectul, unde e? Documentatia, desenele, calculele etc. Cine le detine? Unde e arhiva? Cine o are in gestiune, administrare? Si sunt curios ce s-a intamplat in general, cu astfel de arhive. Cam la toate uzinele mari erau proiecte bune, bine documentate, romanesti. Mai sunt? ceea ce pot sa iti zic, si sper s nu imi sara nimeni la gat k dau informatii eronate, e faptul k orice firma din tara asta si nu numai are undeva un depozit in care isi tine arhiva. in general in romania arhivele firmelor de stat sunt in niste depozite ale unor baieti destepti (afaceri cu statul, de!) sau la arhivele nationale cred. ideea e in felul urmator am o matusa care a lucrat in proiectare la uzina TRACTORUL Brasov si care la o discutie mi-a zis ca in arhiva aceea mare s-a facut o triere si anume: proiectele care erau mai importante si cu toata documentatia a mers la arhivele statului iar restul a ramas in arhiva fabricii, arhiva pe care noul proprietar s-a angajat sa o pastreze nu stiu cati ani, insa nu prea multi dovada ca acum in locul fabricii nu mai e decat teren gol zici k a trecut razboiul pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin.moto Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 cand ai trait intr-o anumita zona cu vreo fabrica langa,si ai vazut cu ochii tai cum a fost "bombardata",parca iti vine a crede ca nu mai exista nici macar arhiva undeva.(sper sa ma insel,totusi a fost parte din istoria Romaniei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_awj Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 salut. nu ma prea peicep cu cautarea pe forum asa ca va lansez o intrebare: stiti cumva cine detine patentul si in general drepturile de brand asupra Mobra? multumesc Din pacate nu stiu sa raspund exact la acesta intrebare, dar pot sa spun ca in urma cu cateva luni am luat legatura cu un tip care cumpara motoare de la Metrom pentru a le monta pe biciclete. Erau niste motorase foarte interesante de care lumea nu stie (nici eu stiam si nici nu am gasit ceva legat de ele pe net). Erau niste motoare de 35 cmc facute special pentru a se putea monta pe biciclete. Motivul pentru care s-a renuntat la constructia acestor motoare (care cica se exportau in numar de cateva sute pe an in tarile ceva mai slabute din jurul nostru) este ca nu corespundeau normelor UE de poluare si zgomot. Deci daca aveti cumva de gand sa reluati productia de MOBRA (ceea ce n-ar bucura pe multi dintre noi) ar trebui vazut care a fost motivul pentru care s-a renuntat la acest brand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Din pacate nu stiu sa raspund exact la acesta intrebare, dar pot sa spun ca in urma cu cateva luni am luat legatura cu un tip care cumpara motoare de la Metrom pentru a le monta pe biciclete. Erau niste motorase foarte interesante de care lumea nu stie (nici eu stiam si nici nu am gasit ceva legat de ele pe net). Erau niste motoare de 35 cmc facute special pentru a se putea monta pe biciclete. Motivul pentru care s-a renuntat la constructia acestor motoare (care cica se exportau in numar de cateva sute pe an in tarile ceva mai slabute din jurul nostru) este ca nu corespundeau normelor UE de poluare si zgomot. Deci daca aveti cumva de gand sa reluati productia de MOBRA (ceea ce n-ar bucura pe multi dintre noi) ar trebui vazut care a fost motivul pentru care s-a renuntat la acest brand. motivul ???? ,motivul este acela ca la toate fostele fabrici din romania TREBUIAU DISTRUSE si cum mobra era un subprodus al fabricii care de fapt cica era produsul principal pe langa biciclete (pentru cei care nu stiu unde se facea mobra obiectivul principal era fabricarea de armament, chestie care era secreta) iar cand a venit capitalismul unii au hotarat k nu mai aven nevoie de bomne si obuze deci acea fabrica trebuia distrusa, ca toate din mica noastra tara. oricum (in cateva cuvinte) dupa 90 si pana in 2007 (cred) cand romania a intrat in M UE de ce nu s-au mai produs Mobre? atunci nu erau la normele UE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Decembrie 24, 2013 Share Postat Decembrie 24, 2013 Vad ca pana la urma baietii au gasit o motocicleta Hoinar rosu pentru filmari. http://aarc.ro/articole/3275 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
l_robka Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 despre brandul mobra ... Brandul, logoul 'mobra' momentan este inregistrata pe numele unei firme din iasi, cel care a revendicat acest drept dupa expirarea certificatului pe care o detinea fabrica din Zarnesti. Nu se stie daca acesta vreodata intentioneaza sa se apuce de fabricat motorete. Arhiva fabricii nu mai detine nici o referinta la motoretele Mobra, schite, pliante, desene, documentatie ,.... totul a fost distrus acum cativa ani pentru ca nu o sa mai aiba nevoe de ele. Ultima motoreta Mobra Hoinar sa vandut in anul 2004 desi fabricatia acestuia a fost oprita cu cativa ani inainte. Pe langa brandul mobra mai este si siteul www.mobra.ro pe care o detin unde incerc sa adun cat mai multe motorete mobra din tara care mai sunt in funtiune sau sunt pe post de bibelouri , pe langa cateva motorete Pe site mai gasiti informatii si poze si despre motoretele Carpati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.