Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

@Ady_mobristu_tm, vezi ca subiectele la care raspunzi tu nu mai sunt de actualitate. Uita-te la datele post-urilor atunci cand le citesti. Multe sunt scrise anul trecut in toamna. :) . Si incearca sa fii mai coerent.

 

Cauta piese de Mobra in targurile de vechituri, cred ca exista asa ceva si la Timisoara. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe mobra puteti folosi carburator de K 125, sa vedeti atunci performanta+ consum.

 

 

 

Intrebare, ai folosit asa ceva? Stii cum se comporta? unde gasesc un astfel de carburator ?

 

 

Salutari cu faru'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alecs, vreau sa te intreb si eu ceva. Cand faci ITP-ul la Mobra, la ce se uita aia? Ce verifica? Trebuie sa fie totul in regula?

 

Tu unde si cand ai facut ITP-ul ultima oara si in ce a constat? Multumesc.

 

 

 

Salutari!

 

 

 

Nu stiu de unde tot scot astia denumiri de carburatoare! "K125" ! De unde se cumpara?

 

 

 

@Pepi, vrem mai multe detalii, daca tot ai stricat o vorba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, bai io am pus in cutie ulei sintetic "elf" 75w80 si acum sta la ralanti cu ambreiajul tras, si pe caldura si pe frig...; am apriderea din tehnium(una cu un tranzistor), si ca transformator ridicator am folosit ceva in genul celor de sonerie 220v~6v sau 8v....ce sa zic ...merge zi de zi...fac cite 15-20 km pe zi cu ea... ;a, am gasit cauciucuri in talciocul Dobroiesti (in pantelimon, vis-a-vis de Cora) 17x2,75 noi cu 550 000 mii bucata iar camere(tot noi)cu 150 000 buc in rest...mai vb...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Belbody, eu am fost la un service, autorizat RAR la care am facut asa-zisa verificare in 2005. Verificarea a constat in: a venit un nene "mecanic" - si m-a pus sa o pornesc, s-a uitat la cauciucuri care nu trebuie sa fie crapate, sau eu stiu prea uzate..., s-au uitat la furca sa vada daca are joc, in acelasi timp franand cu frana pe fata, m-a intrebat daca frana spate tine... si gata... aa, am uitat s-a uitat si la lumini...si atat...

 

 

 

Daca trebuie sa faci verificarea bafta multa...

Pune-o putin la punct si nu o sa ai probleme(sau daca cunosti pe cineva pe acolo dai o bere si nici nu te mai duci cu ea)

Salutari cu faru'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Belbody, eu am fost la un service, autorizat RAR la care am facut asa-zisa verificare in 2005. Verificarea a constat in: a venit un nene "mecanic" - si m-a pus sa o pornesc, s-a uitat la cauciucuri care nu trebuie sa fie crapate, sau eu stiu prea uzate..., s-au uitat la furca sa vada daca are joc, in acelasi timp franand cu frana pe fata, m-a intrebat daca frana spate tine... si gata... aa, am uitat s-a uitat si la lumini...si atat...

Daca trebuie sa faci verificarea bafta multa...

Pune-o putin la punct si nu o sa ai probleme(sau daca cunosti pe cineva pe acolo dai o bere si nici nu te mai duci cu ea)

Salutari cu faru'

 

 

 

Ok! Multumesc! Bafta. La mine expira pe 09.05. Trebuie sa ma duc cu ea cat mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor .. se poate pune aprindere electronica pe mobra.... una de drujba....si chiar merita daca ai un motor competitional... cu electronica motoru poate sa ajunga si la 21.000 ture .... daca stii pe unde sa ii umblii .. faza e ca eu sunt la carturi .. si noi merem pe motoare de hoinar sau mobra ... motoare care ajung la 140-150 km pe ora .. iar consumul chiar nu conteza ( cca 8 la suta ) .. dar asta e un sport ... care putetzi sa ma ajutatzi si pe mine cu un carburator de hoinar si un cilindru de mobra sau hoinar ... si pistoane cu diametru intre 41-45 .... multzam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

140-150 km /h....?????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! chiar vorbesti serios, imi este greu de crezut

oricum spune-ne si noua ce faci la motoare si mai detaliat cu aprinderea aia,....

Toate bune,

Salutari cu faru'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu aprinderea nu e mare lucru...dar la turatii asa de mari...cred ca se duce draq pistonul si nu numai .aprinderea care am facut-o e limitata pe la 8-10000 de ture, nu mai stiu exact...asta special sa nu omori toate alea in miscare...de mers poate ar merge, dar cit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor .. se poate pune aprindere electronica pe mobra.... una de drujba....si chiar merita daca ai un motor competitional... cu electronica motoru poate sa ajunga si la 21.000 ture .... daca stii pe unde sa ii umblii .. faza e ca eu sunt la carturi .. si noi merem pe motoare de hoinar sau mobra ... motoare care ajung la 140-150 km pe ora .. iar consumul chiar nu conteza ( cca 8 la suta ) .. dar asta e un sport ... care putetzi sa ma ajutatzi si pe mine cu un carburator de hoinar si un cilindru de mobra sau hoinar ... si pistoane cu diametru intre 41-45 .... multzam

 

 

intrebare-ai fost la resita la concurs?

cea mai fericita aprindere este motoplatul sau pvl, dar e si mai scumpa, o aprindere de drujba es 1,5 mil, o aprindere motoplat mai ieftina de 120 de euro nu gasesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

asa shi eu.;)

 

eu nu vreau s.ma laud deloc dar sunt baiat cumsecade shi dak.vrei tu te pot ajuta cu ceva piese de motor la mobra ta dar facem un schimb imi dai tu ceva iti dau shi io ceva daca vrei anuntama pe messenger marcuti_adrian@yahoo.com dak.te intereseaza numa bine sal.cu faru

 

Eu maicumpar shi piese akuma ma lupt sa-mi fac rost de un sit cel pe care stai cu fundu calare pe ia,capatu tobei shi capacul de peste ghidon care-l uneste cu botu ca al meu sa crapat daca are cineva ceva din astea il rog sa ma contacteze cumva fie aici fie pe messengeru meu care e mai sus scris sal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un simson si are axul de la magnetou strunjit pt magnetou de mobra. asta pt mine trebuie sa aiba rol numai pt faruri si un prieten zicea ca prin legarea bobinelor de pe platou in dif moduri as reusi sa obtin 12 v. oare intensitatea curentului obtinut e suficienta pt a avea niste lumini aceeptabile>a mai incercat cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor .. se poate pune aprindere electronica pe mobra.... una de drujba....si chiar merita daca ai un motor competitional... cu electronica motoru poate sa ajunga si la 21.000 ture .... daca stii pe unde sa ii umblii .. faza e ca eu sunt la carturi .. si noi merem pe motoare de hoinar sau mobra ... motoare care ajung la 140-150 km pe ora .. iar consumul chiar nu conteza ( cca 8 la suta ) .. dar asta e un sport ... care putetzi sa ma ajutatzi si pe mine cu un carburator de hoinar si un cilindru de mobra sau hoinar ... si pistoane cu diametru intre 41-45 .... multzam

daca tu mergi cu un kart echipat cu motor de hoinar cu 150 la ora atunci shi eu cu amaratul meu de gsx tai hayabusa cu vreo 380. ;) :bigstar: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai preteni ce vorbiti aicia numa despre carturi de_astea????? :cheers: :cheers:

 

Nu mai are nimeni poze cu mobre ca eu de cand o am umblu ca nebunu dupa tot felu de poze cu mobre sau hoinare daca are cineva vreo poza de care caut il rog frumos sa o descarce aici sa o vedem shi noi.Sau poate ca stiti ceva adrese cu poze de mobra ....ms...numa bine la tooooti....... ;) :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare-ai fost la resita la concurs?

cea mai fericita aprindere este motoplatul sau pvl, dar e si mai scumpa, o aprindere de drujba es 1,5 mil, o aprindere motoplat mai ieftina de 120 de euro nu gasesti

;) :bigstar: :cheers: :cheers: :hug: ;) :P

 

de drujba?

 

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt un motor la care nu te intereseaza numai performanta, nu faruri, claxon si alte alea, e mult mai buna decat aprinderea clasica - deci lasa-neeee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

bai uite eu nu am mai putut intra ca nu am mai avut net o perioada .. dar faza e urmatoare .. se pune o aprindere de drujba cu cititor electronic... si volanta din aluminiu ... dar toata treaba e sa te tina ambielaju .. daca vrei sa faca multe ture .. iti tre : un ambielaj mai mic si mai usor .. transfere marite .. adica de la 8 mm la vreo 2.1 cm ..3 evacuari pe cilindru .. 4 transfere .. .. si vreo 2 admisii .. in loc dce fusta la piston iti tre clapetzi ... pinion de atac de 14 .. carburator mai mare .. de cz sport ... bujie de 3.40 .. umblat pe cartere .. si uite asa ajungi cu mobra pe la 150 km ... daca te tine .... faza e ca iti tre o toba noua cu un volum de vreo 2 ori mai mare decat aia de serie .. care are sa imi dea si mie un cilindru de mobra sau hoinar si un carb de hoinar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am si eu o mobra 50 super.

trebuie inmatriculata.

dar nu prea porneste saraca la pedala...iar atunci cand vrea, trebe sa tin acceleratia deschisa.

aaa...si e din 1979 si are bobina ducati.

e in stare originala.impinsa porneste fara probleme, iar dupa ce a pornit functioneaza bine

daca poate sa-mi spuna careva pe unde e problema ei :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...