B.B. Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 @Ady_mobristu_tm, vezi ca subiectele la care raspunzi tu nu mai sunt de actualitate. Uita-te la datele post-urilor atunci cand le citesti. Multe sunt scrise anul trecut in toamna. . Si incearca sa fii mai coerent. Cauta piese de Mobra in targurile de vechituri, cred ca exista asa ceva si la Timisoara. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 Pe mobra puteti folosi carburator de K 125, sa vedeti atunci performanta+ consum. Intrebare, ai folosit asa ceva? Stii cum se comporta? unde gasesc un astfel de carburator ? Salutari cu faru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 @Alecs, vreau sa te intreb si eu ceva. Cand faci ITP-ul la Mobra, la ce se uita aia? Ce verifica? Trebuie sa fie totul in regula? Tu unde si cand ai facut ITP-ul ultima oara si in ce a constat? Multumesc. Salutari! Nu stiu de unde tot scot astia denumiri de carburatoare! "K125" ! De unde se cumpara? @Pepi, vrem mai multe detalii, daca tot ai stricat o vorba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bondan Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 sal, bai io am pus in cutie ulei sintetic "elf" 75w80 si acum sta la ralanti cu ambreiajul tras, si pe caldura si pe frig...; am apriderea din tehnium(una cu un tranzistor), si ca transformator ridicator am folosit ceva in genul celor de sonerie 220v~6v sau 8v....ce sa zic ...merge zi de zi...fac cite 15-20 km pe zi cu ea... ;a, am gasit cauciucuri in talciocul Dobroiesti (in pantelimon, vis-a-vis de Cora) 17x2,75 noi cu 550 000 mii bucata iar camere(tot noi)cu 150 000 buc in rest...mai vb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 Belbody, eu am fost la un service, autorizat RAR la care am facut asa-zisa verificare in 2005. Verificarea a constat in: a venit un nene "mecanic" - si m-a pus sa o pornesc, s-a uitat la cauciucuri care nu trebuie sa fie crapate, sau eu stiu prea uzate..., s-au uitat la furca sa vada daca are joc, in acelasi timp franand cu frana pe fata, m-a intrebat daca frana spate tine... si gata... aa, am uitat s-a uitat si la lumini...si atat... Daca trebuie sa faci verificarea bafta multa... Pune-o putin la punct si nu o sa ai probleme(sau daca cunosti pe cineva pe acolo dai o bere si nici nu te mai duci cu ea) Salutari cu faru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 28, 2006 Share Postat Aprilie 28, 2006 Belbody, eu am fost la un service, autorizat RAR la care am facut asa-zisa verificare in 2005. Verificarea a constat in: a venit un nene "mecanic" - si m-a pus sa o pornesc, s-a uitat la cauciucuri care nu trebuie sa fie crapate, sau eu stiu prea uzate..., s-au uitat la furca sa vada daca are joc, in acelasi timp franand cu frana pe fata, m-a intrebat daca frana spate tine... si gata... aa, am uitat s-a uitat si la lumini...si atat...Daca trebuie sa faci verificarea bafta multa... Pune-o putin la punct si nu o sa ai probleme(sau daca cunosti pe cineva pe acolo dai o bere si nici nu te mai duci cu ea) Salutari cu faru' Ok! Multumesc! Bafta. La mine expira pe 09.05. Trebuie sa ma duc cu ea cat mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu_mobristu Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 fratilor .. se poate pune aprindere electronica pe mobra.... una de drujba....si chiar merita daca ai un motor competitional... cu electronica motoru poate sa ajunga si la 21.000 ture .... daca stii pe unde sa ii umblii .. faza e ca eu sunt la carturi .. si noi merem pe motoare de hoinar sau mobra ... motoare care ajung la 140-150 km pe ora .. iar consumul chiar nu conteza ( cca 8 la suta ) .. dar asta e un sport ... care putetzi sa ma ajutatzi si pe mine cu un carburator de hoinar si un cilindru de mobra sau hoinar ... si pistoane cu diametru intre 41-45 .... multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 140-150 km /h....?????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! chiar vorbesti serios, imi este greu de crezut oricum spune-ne si noua ce faci la motoare si mai detaliat cu aprinderea aia,.... Toate bune, Salutari cu faru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_mobristu_tm Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 2 bucurii avem la motoarele astea comuniste ptr.k.sunt vechi si anume 1 cand il cumperi si 2 cand il vinzi asta depinde shi de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bondan Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 cu aprinderea nu e mare lucru...dar la turatii asa de mari...cred ca se duce draq pistonul si nu numai .aprinderea care am facut-o e limitata pe la 8-10000 de ture, nu mai stiu exact...asta special sa nu omori toate alea in miscare...de mers poate ar merge, dar cit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustin Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 fratilor .. se poate pune aprindere electronica pe mobra.... una de drujba....si chiar merita daca ai un motor competitional... cu electronica motoru poate sa ajunga si la 21.000 ture .... daca stii pe unde sa ii umblii .. faza e ca eu sunt la carturi .. si noi merem pe motoare de hoinar sau mobra ... motoare care ajung la 140-150 km pe ora .. iar consumul chiar nu conteza ( cca 8 la suta ) .. dar asta e un sport ... care putetzi sa ma ajutatzi si pe mine cu un carburator de hoinar si un cilindru de mobra sau hoinar ... si pistoane cu diametru intre 41-45 .... multzam intrebare-ai fost la resita la concurs? cea mai fericita aprindere este motoplatul sau pvl, dar e si mai scumpa, o aprindere de drujba es 1,5 mil, o aprindere motoplat mai ieftina de 120 de euro nu gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenfect Postat Mai 7, 2006 Share Postat Mai 7, 2006 Hi, Ce parere aveti despre aparitia revistei Auto-Moto Veteran ? http://www.veteran.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Holovate Ciprian Postat Iunie 1, 2006 Share Postat Iunie 1, 2006 Vreau sa cumpar un motor de Mobra.Stie careva vreunu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_mobristu_tm Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 asa shi eu. eu nu vreau s.ma laud deloc dar sunt baiat cumsecade shi dak.vrei tu te pot ajuta cu ceva piese de motor la mobra ta dar facem un schimb imi dai tu ceva iti dau shi io ceva daca vrei anuntama pe messenger marcuti_adrian@yahoo.com dak.te intereseaza numa bine sal.cu faru Eu maicumpar shi piese akuma ma lupt sa-mi fac rost de un sit cel pe care stai cu fundu calare pe ia,capatu tobei shi capacul de peste ghidon care-l uneste cu botu ca al meu sa crapat daca are cineva ceva din astea il rog sa ma contacteze cumva fie aici fie pe messengeru meu care e mai sus scris sal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schumy Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 am si eu un simson si are axul de la magnetou strunjit pt magnetou de mobra. asta pt mine trebuie sa aiba rol numai pt faruri si un prieten zicea ca prin legarea bobinelor de pe platou in dif moduri as reusi sa obtin 12 v. oare intensitatea curentului obtinut e suficienta pt a avea niste lumini aceeptabile>a mai incercat cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Iunie 3, 2006 Share Postat Iunie 3, 2006 fratilor .. se poate pune aprindere electronica pe mobra.... una de drujba....si chiar merita daca ai un motor competitional... cu electronica motoru poate sa ajunga si la 21.000 ture .... daca stii pe unde sa ii umblii .. faza e ca eu sunt la carturi .. si noi merem pe motoare de hoinar sau mobra ... motoare care ajung la 140-150 km pe ora .. iar consumul chiar nu conteza ( cca 8 la suta ) .. dar asta e un sport ... care putetzi sa ma ajutatzi si pe mine cu un carburator de hoinar si un cilindru de mobra sau hoinar ... si pistoane cu diametru intre 41-45 .... multzam daca tu mergi cu un kart echipat cu motor de hoinar cu 150 la ora atunci shi eu cu amaratul meu de gsx tai hayabusa cu vreo 380. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustin Postat Iunie 3, 2006 Share Postat Iunie 3, 2006 el poate da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_mobristu_tm Postat Iunie 6, 2006 Share Postat Iunie 6, 2006 Mai preteni ce vorbiti aicia numa despre carturi de_astea????? Nu mai are nimeni poze cu mobre ca eu de cand o am umblu ca nebunu dupa tot felu de poze cu mobre sau hoinare daca are cineva vreo poza de care caut il rog frumos sa o descarce aici sa o vedem shi noi.Sau poate ca stiti ceva adrese cu poze de mobra ....ms...numa bine la tooooti....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Iunie 6, 2006 Share Postat Iunie 6, 2006 intrebare-ai fost la resita la concurs? cea mai fericita aprindere este motoplatul sau pvl, dar e si mai scumpa, o aprindere de drujba es 1,5 mil, o aprindere motoplat mai ieftina de 120 de euro nu gasesti de drujba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustin Postat Iunie 6, 2006 Share Postat Iunie 6, 2006 pt un motor la care nu te intereseaza numai performanta, nu faruri, claxon si alte alea, e mult mai buna decat aprinderea clasica - deci lasa-neeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bondan Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 (editat) un hoinar.......pensionar!!!columbeanu cu....monica!!! Editat Iunie 30, 2006 de fara roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miboni05 Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 Asta e mobra mea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu_mobristu Postat Iulie 10, 2006 Share Postat Iulie 10, 2006 bai uite eu nu am mai putut intra ca nu am mai avut net o perioada .. dar faza e urmatoare .. se pune o aprindere de drujba cu cititor electronic... si volanta din aluminiu ... dar toata treaba e sa te tina ambielaju .. daca vrei sa faca multe ture .. iti tre : un ambielaj mai mic si mai usor .. transfere marite .. adica de la 8 mm la vreo 2.1 cm ..3 evacuari pe cilindru .. 4 transfere .. .. si vreo 2 admisii .. in loc dce fusta la piston iti tre clapetzi ... pinion de atac de 14 .. carburator mai mare .. de cz sport ... bujie de 3.40 .. umblat pe cartere .. si uite asa ajungi cu mobra pe la 150 km ... daca te tine .... faza e ca iti tre o toba noua cu un volum de vreo 2 ori mai mare decat aia de serie .. care are sa imi dea si mie un cilindru de mobra sau hoinar si un carb de hoinar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivus_l Postat Iulie 11, 2006 Share Postat Iulie 11, 2006 salut am si eu o mobra 50 super. trebuie inmatriculata. dar nu prea porneste saraca la pedala...iar atunci cand vrea, trebe sa tin acceleratia deschisa. aaa...si e din 1979 si are bobina ducati. e in stare originala.impinsa porneste fara probleme, iar dupa ce a pornit functioneaza bine daca poate sa-mi spuna careva pe unde e problema ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.