Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropos, cum functioneaza lampa/contactul de frana pentru frana fata la mobra 50?

 

pe spate intrerupatorul este in butuc.....

 

Nu are. Lampa de stop se aprinde numai la actionarea franei spate (picior)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-i se pare ciudat fir pe fata pt frana , pe unde are traseu ? Doar pe cablul de frana ca pe furca nu-l vad sa stea acolo si pe cablu nu-mi aduc aminte sa fi vazut vreodata fir , sau poate am imbatranit si am uitat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact pe cablul de frana vine ,este un tub de protectie peste cablu si pe acolo vine bagat firul.Uite si o poza de la un coleg de pe alt forum

post-66153-0-10657300-1408101486_thumb.jpg

Editat de sabyn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

pentru amatori... vand un motor de Mobra complet (cu aprindere, carburator si toba)

 

nu am reusit sa il pornesc (pe jos) ca nu am cum sa dau la pedala... dar scanteie are ... si inca una zdravana (am simtit pe pielea mea)...

 

compresie are (verificata "la deget")...

 

daca sunt amatori astept oferte pe PM


» Post actualizat in 02 Sep 2014 05:15

despre asta este vorba:

 

 

 

Sparg eu gheata ---> 199 ron... ofera cineva mai putin? :rolleyes:


» Post actualizat in 17 Sep 2014 07:37

Se poate pune atas pe Mobra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

apropos... daca nu este cu suparare... se poate face o scanare 1:1 dupa garnituri?

 

in vederea reproducerii fidele si la scara (print pe A4 sau A3 si copiere cu indigo pe carton... asta daca nu imprimanta nu poate tipari pe carton/hartie groasa)

 

asta am eu (atasat)....

 

 

 

vorba aia : "sharing is caring"

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vad ca ai doua iti mai trebuie una.De ce iti trebuie 1:1 ? Poti sa le incadrezi si scalezi la imprimare.

Cand aveam eu mobra scanarea se facea ungand cu ulei ars partea care trebuia etansata, impimata apoi pe carton, cu preduceaua confectionata dintr-un surub cu piulita taiam gaurile, pe urma cu foarfeca.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vad ca ai doua iti mai trebuie una.De ce iti trebuie 1:1 ? Poti sa le incadrezi si scalezi la imprimare.

Cand aveam eu mobra scanarea se facea ungand cu ulei ars partea care trebuia etansata, impimata apoi pe carton, cu preduceaua confectionata dintr-un surub cu piulita taiam gaurile, pe urma cu foarfeca.

1:1 pentru ca dai la tiparit la scara (print to scale) si nu iti mai bati capul cu dimensiunea.

 

cat despre alte metode sunt oricand binevenite, doar ca varianta cu imprimanta este ceva mai curata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...