alectronic Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Frumoasa mobra. Daca zici ca partea de aprindere si carburatie e ok nu mai ramane decat semeringurile de la ambielaj, mai precis cel de pe partea magnetoului. Daca dai magnetoul jos si bobinele se vede semeringul cu pricina. Dar pana acolo nu ai specificat nimic de cilindru piston si segmenti. Compresie ai? Dai relativ greu la pedala? Daca nu ai compresie nu trage nici benzina... Compresie este, abia dai la pedală, dar nu trage benzina deloc, cum ziceam - gâtul e aproape uscat iar cilindrul e uscat complet, nu știu și nici nu vreau să-mi bag eu ghearele în ea daor pt. că nu știu exact ce și cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 (editat) Soc ai tras (mai bine zis impins)? dar pe butonul ce umple carburatorul ai apasat? O mobra in toate mintile porneste si cu o carpa inmuiata in bezina pe post de carburator. » Post actualizat in 16 Feb 2016 19:55 nu știu și nici nu vreau să-mi bag eu ghearele în ea daor pt. că nu știu exact ce și cum Dar nu vrei sa inveti? Editat Februarie 16, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 (editat) Soc ai tras (mai bine zis impins)? dar pe butonul ce umple carburatorul ai apasat? O mobra in toate mintile porneste si cu o carpa inmuiata in bezina pe post de carburator. » Post actualizat in 16 Feb 2016 19:55 Dar nu vrei sa inveti? Tras/împins, nu vrea, nu trage benzină, ușor de zis, greu de acumulat experiență (cu -utilaje- de care mai nimeni nu mai știe prea multe), de învățat pot învăța s-o întrețin - dar în situația de fază este clar că are ea ceva de care eu nu cred că am cum să-mi dau prea churând seama, ...și cum afară e cald și frumos - vreau s-o pornesc și să încep demersurile ȘI pentru înscrierea ei, RAR, etc., cum ziceam, este abia abia terminată după restaurare. Editat Februarie 16, 2016 de alectronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Nu mi-ai raspuns cam pe unde stai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Intrebare: te-ai uitat cumva la toba de escapament ? fiind motor in 2 timpi este subiect de depuneri in toba ... este o piulita de 10 mm parca ... in capatul tevii . Daca toba este infundata nu are pe unde sa dea afara ceea ce comprima in motor , sau demonteaza toba si incearca asa sa o pornesti , dar trebuie sa fii un pic atent , daca porneste are sa se tureze rapid si fara control .... Ca sa o ajuti sa porneasca pune in piston un pic de benzina , asta are sa-l ajute un pic la pornire , si ... o bujie noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Toba este nouă - totul cromat pe dinafară și pe dinăutru acum o lună douăBujia este nouăcu ce mă ajută că-i picur eu benzină în cilindru și face explozie aiurea doar că are benzină și scânteie? cum ziceam NU vreau să experimentez eu cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 alectronic, ce culoare are scânteia ? Dacă e slabă și galbenă ai altă problemă, probabil în magnetou. Știi cumva ce model e ? Cred că mai am eu un Ducatti pe acasă. Dă-i capacul jos de la turbină și ar trebui să vezi ce scrie pe volantă, Bosch sau Ducatti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 (editat) Ducatti, scânteie albastră/albă (mă rog) Editat Februarie 17, 2016 de alectronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 (editat) În cazul ăsta ar mai putea fi o problemă (așa am eu la a mea) Deși pare greu de crezut, reperele de pe carcasa de aluminiu nu se potrivesc cu marcajul de pe volantă. Eu am verificat cu comparatorul, dar se poate face și cu o șurubelniță. Trebuie ca atunci când pistonul este la PME, linia de pe volantă să fie în dreptul semnului corespunzător de pe carcasă. La mine marcajele sunt decalate cu 7-8 mm. Dacă o regelzi după marcajele lor, n-o să meargă. Verifică și chestia asta... E posibil să ai scânteie foarte bună dar nu atunci când trebuie. Editat Februarie 17, 2016 de Muretto Grundieg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Ce-i aia PME?! A draq' de limba si scriere... Ori si tu scrii dupa telefon?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 (editat) Mai sus te întreba cineva de adresă... Chestia cu picuratul benzinei în cilindru la motoare în doi timpi o face cam toată lumea la motoarele care au stat nepornite mult timp. » Post actualizat in 17 Feb 2016 11:55 Mai pe românește, vezi să deschidă platina exact atunci când mai sunt aprox 0,5 mm - 0,7 mm până ajunge pistonul complet sus. Eu nu am folosit niciodată marcajele de pe carter pentru reglarea aprinderii și am reușit așa. Editat Februarie 17, 2016 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 (editat) @ivan pedala - PMS și PMI ? că doar nu vorbim de altceva. Aha, am înțeles, erată= PMI domnule. Editat Februarie 17, 2016 de Muretto Grundieg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 ... Mai pe românește, vezi să deschidă platina exact atunci când mai sunt aprox 0,5 mm - 0,7 mm până ajunge pistonul complet sus. Eu nu am folosit niciodată marcajele de pe carter pentru reglarea aprinderii și am reușit așa. Extrem de corect! @ivan pedala - PMS și PMI ? că doar nu vorbim de altceva. Aha, am înțeles, erată= PMI, domnule. Credeam ca se discuta despre Punctul Mort Exterior! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Domnul Ivan are o cinste din partea mea la prima întâlnire ! Se putea naște o confuzie. Rog să precizeze numărul de grade 5-12, 12-20 sau peste 30... Nu vă luați după statut, sunt începător doar pe site, în viață ...mai am puțin și ies la pensie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Domnul Ivan are o cinste din partea mea la prima întâlnire ! Se putea naște o confuzie. Rog să precizeze numărul de grade 5-12, 12-20 sau peste 30... Nu vă luați după statut, sunt începător doar pe site, în viață ...mai am puțin și ies la pensie Fara "domnu'...", da?! Domni is aia care au sofer personal, masini cu girofar si motociclete inainte si dupa limuzina cu geamuri negre...etc. Noi aici sintem pasionati...sau cel putin asa ar trebui sa fie! Cu gradele, sa fie cit de multe...la soare, ca nu te pot pagubi decit de-o Cola...asta daca ne vom intilni cindva. Nu zic "nu!"... In rest, spor la surubarit si sa-ti mearga capra, chiar si dupa iesirea la pensie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 În cazul ăsta ar mai putea fi o problemă (așa am eu la a mea) Deși pare greu de crezut, reperele de pe carcasa de aluminiu nu se potrivesc cu marcajul de pe volantă. Eu am verificat cu comparatorul, dar se poate face și cu o șurubelniță. Trebuie ca atunci când pistonul este la PME, linia de pe volantă să fie în dreptul semnului corespunzător de pe carcasă. La mine marcajele sunt decalate cu 7-8 mm. Dacă o regelzi după marcajele lor, n-o să meargă. Verifică și chestia asta... E posibil să ai scânteie foarte bună dar nu atunci când trebuie. Ziceam mai sus că nu mă pricep și mare parte din ce mi-ai scris mai sus n-am înțeles... deaia și cer ajutor la fața locului, respectiv motocicletei » Post actualizat in 17 Feb 2016 12:35 PS - am trimis PM cu locația motocicletei dar se poate uita la ea abia după 8 martie... deci până atunci sunt deschis și la alte propuneri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 @alectronic. Păi, cum ar veni, voi spuneți că eu tot nu înțeleg. Cum să te ajutăm dacă nu ai niște noțiuni de bază? Colegul dr_klr a fost foarte explicit. Noi suntem cel puțin doi oameni din București, era vlad_58 și mă ofer și eu. Dă un PM sau lasă un telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Eu nu pot pana atunci ca imi marit o fata si sunt destul de prins altfel il ajutam cu mare placere, fara obligatii, mobra 50 o desfac si o fac la loc legat la ochi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dannym4e Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Salut Alectronic, salutari detinatorilor de Mobre! In posturile anterioare iti recomanda cineva sa pui benzina in capul pistonului ceea ce este foarte bine! Elimini cateva cauze daca va porni asa! Alt lucru important de facut, este sa scoti filtrul de aer si cu seringa sa bagi benzina pe acolo. Cum spuneam, daca porneste ai aflat cauza, alimentarea. Cel mai important aspect este ca avand magnetou Ducati, cu o bobina de 12V nu va porni. Trebuie sa folosesti una pe 6V.(bovina din care pleaca fisa catre bujie) Argumentul ca are scanteie vizibila nu e valabil pentru ca la presiunea din motor va fi o scanteie foarte slaba! Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 (editat) Nu prea sun de acoord cu faptul ca nu au importanta marcajele , platina trebuie sa rupa la marcajul de la avans. » Post actualizat in 17 Feb 2016 17:38Mai pe românește, vezi să deschidă platina exact atunci când mai sunt aprox 0,5 mm - 0,7 mm până ajunge pistonul complet sus. Eu nu am folosit niciodată marcajele de pe carter pentru reglarea aprinderii și am reușit așa. » Post actualizat in 17 Feb 2016 18:03PS Nu mi-am pus niciodata problema cat trebuie sa se mai se ridice pistonul pana la PMS,dar dupa calculele mele cred ca aveai avansul prea mic, probabil foloseai benzina de 75 Scuzati o-ul dubla t din acoord mi-a scapat. Editat Februarie 17, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Salut Alectronic, salutari detinatorilor de Mobre! In posturile anterioare iti recomanda cineva sa pui benzina in capul pistonului ceea ce este foarte bine! Elimini cateva cauze daca va porni asa! Alt lucru important de facut, este sa scoti filtrul de aer si cu seringa sa bagi benzina pe acolo. Cum spuneam, daca porneste ai aflat cauza, alimentarea. Cel mai important aspect este ca avand magnetou Ducati, cu o bobina de 12V nu va porni. Trebuie sa folosesti una pe 6V.(bovina din care pleaca fisa catre bujie) Argumentul ca are scanteie vizibila nu e valabil pentru ca la presiunea din motor va fi o scanteie foarte slaba! Succes! Am spus eu ceva de bobină de 12 volți ? ... am spus că are pe ea chestii cât se poate de noi și dacă vorbim de o restaurare - implicit - originale, bobina este a ei de Mobră, de 6 volți momentan am vorbit cu vlad58 pentru martie încolo, și cu Muretto într-un weekend când putem amândoi... sper să știe cineva să-i dea de cap - pe mine mă depășește și orice i-aș face/sau m-ați pune să-i fac - nu înțeleg cum funcționează motorul și singur nu o să reușesc mare brânză - decât poate s-o dereglez mai rău Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Așa e, vă ținem la curent, e posibil să ne întâlnim peste 2-3 zile și o să vă povestim cum zumzăie motorașul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ks2 Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Salut ! Stie cineva cum se mufeaza firele la hoinar sa-mi spuna si mie? Multumesc anticipat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Salut ! Stie cineva cum se mufeaza firele la hoinar sa-mi spuna si mie? Multumesc anticipat . Cu papuci. Asa intrebare asa raspuns. » Post actualizat in 18 Feb 2016 21:57 Așa e, vă ținem la curent, e posibil să ne întâlnim peste 2-3 zile și o să vă povestim cum zumzăie motorașul. Sunt invidios nu m-am mai suit pe o mobra 50 de 24 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 @vlad58 = Și eu am venit pe ea ultima oară de la Bușteni în 1992. O am demontată, dacă îi găsesc toate componentele și le îmbin cum trebuie, ești invitatul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.