nelu voshod Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Cumpar urgent cilindru si chiulasa Mobra Hoinar. Salut! Am eu un cilindru de hoinar, daca nu ai gasit intre timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_vechio Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 -rezervor pret:30 lei-telescoape pret:50 lei ambele-scarite pret:10 lei/buc.-aripa fata pret:50 lei-cric pret:15 lei-lant pret:15 lei-cadru pret:100 lei-furca pret:80 lei-portbagaj pret:20 lei-tabla de duraluminiu ce vine deasupra farului pret:20 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Salut, Cumpar aripa fata hoinar albă . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Septembrie 3, 2016 Share Postat Septembrie 3, 2016 Salut vreau să vă spun ce am pățit ăstâzi, mam plimbat cu mobra mea şi dintrodată am auzit troncănituri la motor și începeau să se audă tot mai tare până nu sa învârtit roata în nici viteză, am înpinso până acasă, am dat capacul de la motor jos şi nu mi-o venit să cred ce am văzut priviți poza! » Post actualizat in 03 Sep 2016 18:12 Poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 A prins ceva acolo si a distrus dantura. Ori rulmentul coroanei de ambreaj sa dus?! Oricum e cert faptul ca va trebuii sa desfaci motorul in bucati pentru a putea sa schimbi oala ambreajului.Daca vei avea nevoie de asa ceva ma poti contacta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Rulmentul este nou nu are nici un pic de joc! Motorul lam desfăcut bucăți am schimbat oala iar acum merge!Dar de când lam desfăcut la turație mici âmi da rateuri în eșapament, ansa de pornit pornește oricând la prima pedala! Oricum mulțumesc pentru amabilitate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Salut! Are cineva de vanzare comanda dreapta de la mobra 50? Cea cu semnalizarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 Rulmentul este nou nu are nici un pic de joc! Motorul lam desfăcut bucăți am schimbat oala iar acum merge!Dar de când lam desfăcut la turație mici âmi da rateuri în eșapament, ansa de pornit pornește oricând la prima pedala! Oricum mulțumesc pentru amabilitate! Ai avans mic la momentul aprinderii. Roteste spre roata din fata platoul sa ii maresti avansul. Poti sa jonglezi si din deschiderea de la platina.. » Post actualizat in 18 Sep 2016 11:34 Ai avans mic la momentul aprinderii. Roteste spre roata din fata platoul sa ii maresti avansul. Poti sa jonglezi si din deschiderea de la platina.. Mi se pare ca la mobra sensul de rotatie la magnetou este spre roata din fata.Trebuie sa invarti platoul invers sensului de rotatie pentru a da avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 Am rotit plautoul in sensul opus al rotatiei motorului dar tot asa face, iar acum mai la turati mari da rateuri si mai multe sau cand accelerez! eu cred ca este de la bobina de inductie! Asta este a doua bobina de inductie pe care am schimbato, bobina de inductie de dacie! Nu inteleg de ce se tot strica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Probabil platina, condensatorul...acolo e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 (editat) <p>Salut,</p> <p> </p> <p>Din liceu mi-a placut Hoinarul, adica de prin '87 si mi-am zis ca mi-oi lua si eu unul la un moment dat ...</p> <p>Intre timp mi-am luat o Honda. Ma bate gandul sa pun mana si pe un Hoinar (sa-l tin de patrimoniu si sa-l parai prin oras - acu' sa ai o sportiva-i spritz... toata lumea are mai veche sau mai noua - dar vintage mai rar!?!) dar am o frana: piese pe unde se mai pot gasi? Sa stau sa bat bazarele de la merginea orasului sau cele online parca nu prea-mi surade.</p> <p>Voi cum va descurcati?</p> <p> </p> <p>Toate bune.</p> » Post actualizat in 30 Sep 2016 22:04 ??? Cred c-a luat-o editorul forumului pe carari !!! Editat Septembrie 30, 2016 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 Piese nu se mai gasesc in magazin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 Salut piese mai găsești de mobre doar pe olx, sau unele piese se mai potrivesc de la unele scutere!Sau magazine cu piese de mobra mai sunt câteva dar nu mai au cine știe ce! Sau mai poți găsi prin piețele de vechituri eu decolorat am găsit multe piese! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 Salut! Caut aprindere completă Bosch, în stare cât mai bună. Platina nouă se mai găsește, sau se potrivește de la ceva? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 Platina pentru aprindere bosch găsești la magazinele cu piese de scutere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Adica ar trebui sa-mi iau gandul de la Hoinar si sa caut ceva similar... da' nu-mi vine nimic in minte. Daca aveti ceva recomandari, pls fire away!M erci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 se VÂND două cabluri de vitezometru (în București sau prin Poșta Română în țară) unul NOU de PUCH absolut perfect compatibil cu vitezometrul de Mobra (30 lei) și unul UTILIZAT, original de Mobra, funcțional (20 lei) și CAUT să cumpăr/la schimb un melc de Mobra 50S sau Hoinar sau orice, numai să meargă și desigu să fie compatibil UP pentru cine e interesat, stau degeaba și e păcat de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_vechio Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 -rezervor pret:30 lei-telescoape pret:50 lei ambele-scarite pret:10 lei/buc.-aripa fata pret:50 lei-cric pret:15 lei-lant pret:15 lei-cadru pret:100 lei-furca pret:80 lei-portbagaj pret:20 lei-tabla de duraluminiu ce vine deasupra farului pret:20 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Salut âmi da scântei intre platina în toate direcțiile și când este la relanti se oprește brusc am aprindere bosch! Credeți ca se oprește din cauza platini sa schimb platina? » Post actualizat in 13 Oct 2016 15:04 Am rezolvat problema am schimbat platina și acum merge bine! Dar a mai apărut o problema âmi scuipa ulei pe eșapament, eu cred ca este de la semeringu din dreapta ce tine ulei de la cutia de viteze, semeringu chiar iarna trecuta lam schimbat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Uleiul poate fi adunat in timp atat cat nu a mers corect (e un amestec de rest de benzina cu ulei). Deasemenea daca sta mai mult se decanteaza ulei (chiar si cel de amestec se decanteaza) iar din carburator se evapora benzina (carburatorul ramanand cald dupa un drum) si mai ramane in paharul de nivel constant ceva ulei. Toate ajung pana la urma in esapament. Daca vei face un drum de ceva Km (un 5---10Km), o sa vezi ca in primii 2 Km vei face ceata in spate, apoi se va rezolva treaba.Daca si dupa cei 5-10Km tot scoate mult fum, te gandesti si la simering. Poate nu trage ulei, asta ar insemna sa scoata mult fum mereu si sa scada nivelul uleiului. Fa si amestecul corect, asa cat e trecut in manual! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Am mers cu ea la o plimbare si nu a mai scuipat ulei pe esapament! Ma bucur ca nu mai trebuie sa desfac motorul! Ansa as vrea sa schimb carburatorul deoarece la relanti nu asi mentine o turatie, nu pot sa reglez relantiu nici cum! Nu a mai incercat nime sa schimbe carburatorul, eu as vrea un carburator la care sa pot regla acul de dozaj oare se gaseste asa ceva care sa fie compatibil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Am mers cu ea la o plimbare si nu a mai scuipat ulei pe esapament! Ma bucur ca nu mai trebuie sa desfac motorul! Ansa as vrea sa schimb carburatorul deoarece la relanti nu asi mentine o turatie, nu pot sa reglez relantiu nici cum! Nu a mai incercat nime sa schimbe carburatorul, eu as vrea un carburator la care sa pot regla acul de dozaj oare se gaseste asa ceva care sa fie compatibil? Poti regla acul de dozaj , de fabrica era fixat la pozitia 2 din partea superioara si il mai poti urca pt un debit mai mare de benzina sau invers . Nu te grabi sa schimbi carburatorul , incearca sa il cureti bine apoi sa ii refaci reglajele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Cred ca pozitia acului de dozaj in ralanti nu este atat de importanta.Reglajul aerului, nivelul din camera de nivel constant, jiglor calibrat, sunt mai importante. Utilizarea unui jiglor decalibrat (des intalnit pe motoare folosite in incercarea fostilor proprietari de a mari puterea ori ca sa functioneze cumva cu compresie foarte proasta iar intr-o perioada ca sa se poata folosi benzina amestecata cu motorina ori gazolina) te "face cu nervii", Deci, asa cum a zis si foxxbiker, curatat bine, suflat cu presiune, fara mizerie in "paharel", reglaj corect si un filtru de aer deasemenea curatat, ar trebui sa fie OK. (Presupunem ca avansul la aprindere e corect reglat, Mobra porneste si cu avansul reglat "oarecum", dar daca vrei si ralanti si mers frumos, trebuie reglat conform cu manualul). SPOR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Mulțumesc mult de sfaturi, acul de dozaj este la treapta a doua iar jiglorul este nou! Carburatorul lam desfăcut și lam curățat iar șuruburi de reglaj al aerului este la trei ture jumate cum scrie și în carte 3-4 ture! Iar nivelul lam reglat ca atunci când apăs pe tija de amorsare sa poată ajunge pe plutitor! Ansa locul unde tija ajunge pe plutitor este puțin afundata în interiorul plutitorului, iar nivelul fiind puțin mai mare poate asta este problema! Iar aprinderea cred ca este reglată bine deoarece oricând la prima pedala pornește! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 In cartea tehnica 3-4 ture la surubul de aer este orientativ , dupa curatarea carburatorului si a filtrului de aer un reglaj corect se face cu motorul cald astfel : se fixeaza surubul de ralanti la o turatie acceptabila si se roteste surubul aer -strans sau slabit - pana ce motorul va avea turatia cea mai mare iar apoi se roti surubul de ralanti pana la o turatie normala si stabila . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.