Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

-rezervor pret:30 lei
-telescoape pret:50 lei ambele
-scarite pret:10 lei/buc.
-aripa fata pret:50 lei
-cric pret:15 lei
-lant pret:15 lei
-cadru pret:100 lei
-furca pret:80 lei
-portbagaj pret:20 lei
-tabla de duraluminiu ce vine deasupra farului pret:20 lei

 

tn_25e5d8633d70e759ef8abff71de70e44.jpg tn_e0ba8872c6416dbb0a8364a2012e4cc2.jpg tn_06e3e71e1edc0c597b7641d4b82fa853.jpg tn_87d8b10d18ecb79d7e76d41308f627ab.jpg tn_b4eb7c8436b8408ea8360ab2dbe0ae47.jpg tn_f5f7b3cd594a9174bb7e0aeb381ae099.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut vreau să vă spun ce am pățit ăstâzi, mam plimbat cu mobra mea şi dintrodată am auzit troncănituri la motor și începeau să se audă tot mai tare până nu sa învârtit roata în nici viteză, am înpinso până acasă, am dat capacul de la motor jos şi nu mi-o venit să cred ce am văzut priviți poza!

» Post actualizat in 03 Sep 2016 18:12

Poza

post-89397-0-69891600-1472926308_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A prins ceva acolo si a distrus dantura.

Ori rulmentul coroanei de ambreaj sa dus?!

Oricum e cert faptul ca va trebuii sa desfaci motorul in bucati pentru a putea sa schimbi oala ambreajului.Daca vei avea nevoie de asa ceva ma poti contacta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentul este nou nu are nici un pic de joc!

Motorul lam desfăcut bucăți am schimbat oala iar acum merge!Dar de când lam desfăcut la turație mici âmi da rateuri în eșapament, ansa de pornit pornește oricând la prima pedala!

Oricum mulțumesc pentru amabilitate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentul este nou nu are nici un pic de joc!

Motorul lam desfăcut bucăți am schimbat oala iar acum merge!Dar de când lam desfăcut la turație mici âmi da rateuri în eșapament, ansa de pornit pornește oricând la prima pedala!

Oricum mulțumesc pentru amabilitate!

Ai avans mic la momentul aprinderii.

Roteste spre roata din fata platoul sa ii maresti avansul.

Poti sa jonglezi si din deschiderea de la platina..

» Post actualizat in 18 Sep 2016 11:34

Ai avans mic la momentul aprinderii.

Roteste spre roata din fata platoul sa ii maresti avansul.

Poti sa jonglezi si din deschiderea de la platina..

Mi se pare ca la mobra sensul de rotatie la magnetou este spre roata din fata.Trebuie sa invarti platoul invers sensului de rotatie pentru a da avans.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rotit plautoul in sensul opus al rotatiei motorului dar tot asa face, iar acum mai la turati mari da rateuri si mai multe sau cand accelerez! eu cred ca este de la bobina de inductie! Asta este a doua bobina de inductie pe care am schimbato, bobina de inductie de dacie! Nu inteleg de ce se tot strica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

<p>Salut,</p>

<p> </p>

<p>Din liceu mi-a placut Hoinarul, adica de prin '87 si mi-am zis ca mi-oi lua si eu unul la un moment dat ...</p>

<p>Intre timp mi-am luat o Honda. Ma bate gandul sa pun mana si pe un Hoinar (sa-l tin de patrimoniu si sa-l parai prin oras - acu' sa ai o sportiva-i spritz... toata lumea are mai veche sau mai noua - dar vintage mai rar!?!) dar am o frana: piese pe unde se mai pot gasi? Sa stau sa bat bazarele de la merginea orasului sau cele online parca nu prea-mi surade.</p>

<p>Voi cum va descurcati?</p>

<p> </p>

<p>Toate bune.</p>

» Post actualizat in 30 Sep 2016 22:04

??? Cred c-a luat-o editorul forumului pe carari !!!

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut piese mai găsești de mobre doar pe olx, sau unele piese se mai potrivesc de la unele scutere!Sau magazine cu piese de mobra mai sunt câteva dar nu mai au cine știe ce! Sau mai poți găsi prin piețele de vechituri eu decolorat am găsit multe piese!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica ar trebui sa-mi iau gandul de la Hoinar si sa caut ceva similar... da' nu-mi vine nimic in minte. Daca aveti ceva recomandari, pls fire away!M

erci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se VÂND două cabluri de vitezometru (în București sau prin Poșta Română în țară)

 

unul NOU de PUCH absolut perfect compatibil cu vitezometrul de Mobra (30 lei)

și

unul UTILIZAT, original de Mobra, funcțional (20 lei)

 

ixff45.jpg

 

și CAUT să cumpăr/la schimb un melc de Mobra 50S sau Hoinar sau orice, numai să meargă și desigu să fie compatibil

 

 

 

UP pentru cine e interesat, stau degeaba și e păcat de ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut âmi da scântei intre platina în toate direcțiile și când este la relanti se oprește brusc am aprindere bosch! Credeți ca se oprește din cauza platini sa schimb platina?

» Post actualizat in 13 Oct 2016 15:04

Am rezolvat problema am schimbat platina și acum merge bine! Dar a mai apărut o problema âmi scuipa ulei pe eșapament, eu cred ca este de la semeringu din dreapta ce tine ulei de la cutia de viteze, semeringu chiar iarna trecuta lam schimbat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul poate fi adunat in timp atat cat nu a mers corect (e un amestec de rest de benzina cu ulei).

Deasemenea daca sta mai mult se decanteaza ulei (chiar si cel de amestec se decanteaza) iar din carburator se evapora benzina (carburatorul ramanand cald dupa un drum) si mai ramane in paharul de nivel constant ceva ulei.

Toate ajung pana la urma in esapament.

Daca vei face un drum de ceva Km (un 5---10Km), o sa vezi ca in primii 2 Km vei face ceata in spate, apoi se va rezolva treaba.Daca si dupa cei 5-10Km tot scoate mult fum, te gandesti si la simering.

Poate nu trage ulei, asta ar insemna sa scoata mult fum mereu si sa scada nivelul uleiului.

Fa si amestecul corect, asa cat e trecut in manual!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu ea la o plimbare si nu a mai scuipat ulei pe esapament! Ma bucur ca nu mai trebuie sa desfac motorul!

Ansa as vrea sa schimb carburatorul deoarece la relanti nu asi mentine o turatie, nu pot sa reglez relantiu nici cum!

Nu a mai incercat nime sa schimbe carburatorul, eu as vrea un carburator la care sa pot regla acul de dozaj oare se gaseste asa ceva care sa fie compatibil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu ea la o plimbare si nu a mai scuipat ulei pe esapament! Ma bucur ca nu mai trebuie sa desfac motorul!

Ansa as vrea sa schimb carburatorul deoarece la relanti nu asi mentine o turatie, nu pot sa reglez relantiu nici cum!

Nu a mai incercat nime sa schimbe carburatorul, eu as vrea un carburator la care sa pot regla acul de dozaj oare se gaseste asa ceva care sa fie compatibil?

Poti regla acul de dozaj , de fabrica era fixat la pozitia 2 din partea superioara si il mai poti urca pt un debit mai mare de benzina sau invers . Nu te grabi sa schimbi carburatorul , incearca sa il cureti bine apoi sa ii refaci reglajele .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca pozitia acului de dozaj in ralanti nu este atat de importanta.Reglajul aerului, nivelul din camera de nivel constant, jiglor calibrat, sunt mai importante.

Utilizarea unui jiglor decalibrat (des intalnit pe motoare folosite in incercarea fostilor proprietari de a mari puterea ori ca sa functioneze cumva cu compresie foarte proasta iar intr-o perioada ca sa se poata folosi benzina amestecata cu motorina ori gazolina) te "face cu nervii",

Deci, asa cum a zis si foxxbiker, curatat bine, suflat cu presiune, fara mizerie in "paharel", reglaj corect si un filtru de aer deasemenea curatat, ar trebui sa fie OK.

(Presupunem ca avansul la aprindere e corect reglat, Mobra porneste si cu avansul reglat "oarecum", dar daca vrei si ralanti si mers frumos, trebuie reglat conform cu manualul).

 

SPOR!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc mult de sfaturi, acul de dozaj este la treapta a doua iar jiglorul este nou! Carburatorul lam desfăcut și lam curățat iar șuruburi de reglaj al aerului este la trei ture jumate cum scrie și în carte 3-4 ture! Iar nivelul lam reglat ca atunci când apăs pe tija de amorsare sa poată ajunge pe plutitor! Ansa locul unde tija ajunge pe plutitor este puțin afundata în interiorul plutitorului, iar nivelul fiind puțin mai mare poate asta este problema!

Iar aprinderea cred ca este reglată bine deoarece oricând la prima pedala pornește!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cartea tehnica 3-4 ture la surubul de aer este orientativ , dupa curatarea carburatorului si a filtrului de aer un reglaj corect se face cu motorul cald astfel : se fixeaza surubul de ralanti la o turatie acceptabila si se roteste surubul aer -strans sau slabit - pana ce motorul va avea turatia cea mai mare iar apoi se roti surubul de ralanti pana la o turatie normala si stabila .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...