Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

de aprox. 1 ora sunt propietarul unei mobre 50 s..revin cu poze maine

Bun...spal-o frumos si curata tu carburatorul(e banal, te prinzi dupa ce-l desfaci atent si nu ii pierzi piesele)...eu va trebui sa plec la Galati cam pt o saptamana asa, si cand vin promit ca crapam motoru sa-i facem ambielajul ala...mobra aia e prea faina :rock:

 

Dupa ce scurgi uleiul din motor poti desface si capacul dreapta de la ambreaj sa sa-i faci o poza sa imi trimiti sa vedem daca mai trebuie schimbate discurile...nu e nici aia mare inginerie, numa aprinderea de pe stanga sa n-o dai jos fara sa-i lasi semn la platoul cu platina :P Dar de asta ma voi ocupa eu...cauta o presa, ca va fi necesara, ca nu pot sa rup in ciocane lucrul altuia

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropos de mobre:post-35810-1244388147_thumb.jpg....da,e mobra

Se vede, faina lucratura, dar totusi, motoru ala cum se simte saracu la atata harnasamentu? :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni! revin cu o veste buna si una rea :banana: am reusit sa asamblez motoru de mobra totu o mers frumos , dar la final cand ma uit.. pe masa mi-o mai ramas o siguranta in plus :cheers: Partea nasoala e ca... nu stiu de unde lipseste . Stie careva dintre voi? mi o groaza sa dezmembrez inca o data .

lstbsw7q0vyo5ndgh2yn_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni! revin cu o veste buna si una rea :lol: am reusit sa asamblez motoru de mobra totu o mers frumos , dar la final cand ma uit.. pe masa mi-o mai ramas o siguranta in plus :lol: Partea nasoala e ca... nu stiu de unde lipseste . Stie careva dintre voi? mi o groaza sa dezmembrez inca o data .

lstbsw7q0vyo5ndgh2yn_thumb.jpg

 

 

vad k nu prea ti-a raspuns nimeni... asta ptr k, poate nu stie nimeni.. :banana: piesa e foarte importanta. e o siguranta care tine un rulment. dar poate o aveai in plus. dar oricum motoru trebuie dezmembrat si ferificat. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut sa verific.Si dupa cum o mai zis lumea pe piesa asta ar venii

g4c874t4qwt1m8gh7b9_thumb.jpg

.. da problema e ca nu stiu unde mai exact ca is 2 canale unde ar putea sa vina siguranta aia rotunda.

Pana acuma am incercat so pun in interior sub cele 2 catei pe canalu 2 da cand strang la loc carterele mi se blocheaza tot :drink: si in exterior nu cred ca il pot pune ca nu iese destul de tare axul din rulment sa pot pune siguranta.... delir total :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut sa verific.Si dupa cum o mai zis lumea pe piesa asta ar venii

g4c874t4qwt1m8gh7b9_thumb.jpg

.. da problema e ca nu stiu unde mai exact ca is 2 canale unde ar putea sa vina siguranta aia rotunda.

Pana acuma am incercat so pun in interior sub cele 2 catei pe canalu 2 da cand strang la loc carterele mi se blocheaza tot :drink: si in exterior nu cred ca il pot pune ca nu iese destul de tare axul din rulment sa pot pune siguranta.... delir total :rolleyes:

Salut! Eu la mine in motor am o siguranta ca aia dar nu pe axul ala....tine oala de ambreaj. Pe canalul 1 cum ai trecut tu acolo nu vine....ca partea dintre canalul 1 si 2 vine in rulment :makeout: oricum....nu ii de pe axul ala... Cand ajung p acasa poate imi aduc aminte sa iti arat cum vine pe oala de ameaj ca am o siguranta ca aia de rezerva si o oala separata :kiss:

Editat de ionescu_george_bz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Domnilor "mobristi"

 

Sunt si eu nou pe forum si bineinteles mandrul posesor al unei Mobre in curs de restaurare (undeva 80% e gata mai am instalatia electica de refacul ) dar bineinteles ca am o problema la cutie ... pe scurt :

 

- nu intra nicidecum in viteza 1 , in schimb in celelalte viteze intra fara probleme.

- am dat o tura cu ea (am plecat de pe loc cu a doua) si schimba bine vitezele 2-3-4 dar am mai observat o chestie ciudata in momentul cand schimb din viteza superioara in cea inferioara (4-3, 3-2) intra in punctul mort si nu in viteza ...

 

Aveti vreo idee?

Motorul era facut la ea cand am primit-o iar cel ce l-a facut m-a asigurat ca l-a "inchis" bine bine (are set nou si ambelaj reconditionat) dar nu stiu daca nu a gresit ceva la cutie... faza e ca eu am vrut sa vad cum arata ambreiajul si am desfacut capacul din stanga ... si neavand experienta pe Mobra m-am chinuit ceva sa il pun la loc (pana mi-am dat seama unde trebuie sa intre cuiul ala din capac).

Idee e ca am schimbat vitezele cu capacul dat jos (probabil ca am facut o prostie) si am mai si umblat la suruburile alea 3 de pe capac de la care se poate regla mecanismul pedelei de pornire/schimbare viteze.

Apoi am lasat pedala in punctul mort dintre 2 si 1 si am reusit sa pun capacul, trebuia pus intr-un anume fel (in sensul ca pedala trebuia sa fine int-o viteza sau in alt punct mort)?

 

Deci cam ce ziceti voi? trebuie desfacut motorul pentru chestia asta? sau e doar un reglaj ceva ... sper sa nu fie nevoie sa desfac motorul ca , tipul care mi-a donat-o chiar l-a reglat bine in sensul ca porneste la prima pedala, relantiu bun, demaraj OK, ambreiajul reglat super....:)

 

Astept raspunsurile voastre ...merci mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci cam ce ziceti voi? trebuie desfacut motorul pentru chestia asta? sau e doar un reglaj ceva ...

E vorba de reglaj.Cand dai "la mic" nu actioneaza suficient de mult si de aceea ajunge doar intre viteze;la fel si la viteza I.Nu mai tin minte cum e la Mobra,dar probabil ca si la Hoinar,unde ai doua suruburi limitatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de reglaj.Cand dai "la mic" nu actioneaza suficient de mult si de aceea ajunge doar intre viteze;la fel si la viteza I.Nu mai tin minte cum e la Mobra,dar probabil ca si la Hoinar,unde ai doua suruburi limitatoare.

 

Ok e vorba de reglaj din cate vad... dar aveti careva idee cum se regleaza ???

 

Merci mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Am desfacut sa verific.Si dupa cum o mai zis lumea pe piesa asta ar venii

g4c874t4qwt1m8gh7b9_thumb.jpg

.. da problema e ca nu stiu unde mai exact ca is 2 canale unde ar putea sa vina siguranta aia rotunda.

Pana acuma am incercat so pun in interior sub cele 2 catei pe canalu 2 da cand strang la loc carterele mi se blocheaza tot :) si in exterior nu cred ca il pot pune ca nu iese destul de tare axul din rulment sa pot pune siguranta.... delir total :lol:

//////////////////////////////////////////////////////

 

acea siguranta este de la cutia de viteza..la rulmentul care tine arborele ..exact ce ai tu in mana...in partea stanga , inaintea pedalei de pornire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...