Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare oameni buni! revin cu o veste buna si una rea :banana: am reusit sa asamblez motoru de mobra totu o mers frumos , dar la final cand ma uit.. pe masa mi-o mai ramas o siguranta in plus :cheers: Partea nasoala e ca... nu stiu de unde lipseste . Stie careva dintre voi? mi o groaza sa dezmembrez inca o data .

lstbsw7q0vyo5ndgh2yn_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni! revin cu o veste buna si una rea :lol: am reusit sa asamblez motoru de mobra totu o mers frumos , dar la final cand ma uit.. pe masa mi-o mai ramas o siguranta in plus :lol: Partea nasoala e ca... nu stiu de unde lipseste . Stie careva dintre voi? mi o groaza sa dezmembrez inca o data .

lstbsw7q0vyo5ndgh2yn_thumb.jpg

 

 

vad k nu prea ti-a raspuns nimeni... asta ptr k, poate nu stie nimeni.. :banana: piesa e foarte importanta. e o siguranta care tine un rulment. dar poate o aveai in plus. dar oricum motoru trebuie dezmembrat si ferificat. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut sa verific.Si dupa cum o mai zis lumea pe piesa asta ar venii

g4c874t4qwt1m8gh7b9_thumb.jpg

.. da problema e ca nu stiu unde mai exact ca is 2 canale unde ar putea sa vina siguranta aia rotunda.

Pana acuma am incercat so pun in interior sub cele 2 catei pe canalu 2 da cand strang la loc carterele mi se blocheaza tot :drink: si in exterior nu cred ca il pot pune ca nu iese destul de tare axul din rulment sa pot pune siguranta.... delir total :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut sa verific.Si dupa cum o mai zis lumea pe piesa asta ar venii

g4c874t4qwt1m8gh7b9_thumb.jpg

.. da problema e ca nu stiu unde mai exact ca is 2 canale unde ar putea sa vina siguranta aia rotunda.

Pana acuma am incercat so pun in interior sub cele 2 catei pe canalu 2 da cand strang la loc carterele mi se blocheaza tot :drink: si in exterior nu cred ca il pot pune ca nu iese destul de tare axul din rulment sa pot pune siguranta.... delir total :rolleyes:

Salut! Eu la mine in motor am o siguranta ca aia dar nu pe axul ala....tine oala de ambreaj. Pe canalul 1 cum ai trecut tu acolo nu vine....ca partea dintre canalul 1 si 2 vine in rulment :makeout: oricum....nu ii de pe axul ala... Cand ajung p acasa poate imi aduc aminte sa iti arat cum vine pe oala de ameaj ca am o siguranta ca aia de rezerva si o oala separata :kiss:

Editat de ionescu_george_bz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Domnilor "mobristi"

 

Sunt si eu nou pe forum si bineinteles mandrul posesor al unei Mobre in curs de restaurare (undeva 80% e gata mai am instalatia electica de refacul ) dar bineinteles ca am o problema la cutie ... pe scurt :

 

- nu intra nicidecum in viteza 1 , in schimb in celelalte viteze intra fara probleme.

- am dat o tura cu ea (am plecat de pe loc cu a doua) si schimba bine vitezele 2-3-4 dar am mai observat o chestie ciudata in momentul cand schimb din viteza superioara in cea inferioara (4-3, 3-2) intra in punctul mort si nu in viteza ...

 

Aveti vreo idee?

Motorul era facut la ea cand am primit-o iar cel ce l-a facut m-a asigurat ca l-a "inchis" bine bine (are set nou si ambelaj reconditionat) dar nu stiu daca nu a gresit ceva la cutie... faza e ca eu am vrut sa vad cum arata ambreiajul si am desfacut capacul din stanga ... si neavand experienta pe Mobra m-am chinuit ceva sa il pun la loc (pana mi-am dat seama unde trebuie sa intre cuiul ala din capac).

Idee e ca am schimbat vitezele cu capacul dat jos (probabil ca am facut o prostie) si am mai si umblat la suruburile alea 3 de pe capac de la care se poate regla mecanismul pedelei de pornire/schimbare viteze.

Apoi am lasat pedala in punctul mort dintre 2 si 1 si am reusit sa pun capacul, trebuia pus intr-un anume fel (in sensul ca pedala trebuia sa fine int-o viteza sau in alt punct mort)?

 

Deci cam ce ziceti voi? trebuie desfacut motorul pentru chestia asta? sau e doar un reglaj ceva ... sper sa nu fie nevoie sa desfac motorul ca , tipul care mi-a donat-o chiar l-a reglat bine in sensul ca porneste la prima pedala, relantiu bun, demaraj OK, ambreiajul reglat super....:)

 

Astept raspunsurile voastre ...merci mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci cam ce ziceti voi? trebuie desfacut motorul pentru chestia asta? sau e doar un reglaj ceva ...

E vorba de reglaj.Cand dai "la mic" nu actioneaza suficient de mult si de aceea ajunge doar intre viteze;la fel si la viteza I.Nu mai tin minte cum e la Mobra,dar probabil ca si la Hoinar,unde ai doua suruburi limitatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de reglaj.Cand dai "la mic" nu actioneaza suficient de mult si de aceea ajunge doar intre viteze;la fel si la viteza I.Nu mai tin minte cum e la Mobra,dar probabil ca si la Hoinar,unde ai doua suruburi limitatoare.

 

Ok e vorba de reglaj din cate vad... dar aveti careva idee cum se regleaza ???

 

Merci mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Am desfacut sa verific.Si dupa cum o mai zis lumea pe piesa asta ar venii

g4c874t4qwt1m8gh7b9_thumb.jpg

.. da problema e ca nu stiu unde mai exact ca is 2 canale unde ar putea sa vina siguranta aia rotunda.

Pana acuma am incercat so pun in interior sub cele 2 catei pe canalu 2 da cand strang la loc carterele mi se blocheaza tot :) si in exterior nu cred ca il pot pune ca nu iese destul de tare axul din rulment sa pot pune siguranta.... delir total :lol:

//////////////////////////////////////////////////////

 

acea siguranta este de la cutia de viteza..la rulmentul care tine arborele ..exact ce ai tu in mana...in partea stanga , inaintea pedalei de pornire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde-i Mihai,ca el te lamureste cu doua vorbe?

Prezent!^ scuza-ti de intarziere.... :)

 

@gigele...chestia asta poate fii din :

1.Verifica daca arcul mic ce selecteaza directia de rotatie a cilindrului sentzuit,daca e largit intra in crestatura indepartata,asa ca nu schimba din 4 in 3,schimba din 4 in neutral,daca e prea strans apuca pe prima crestatura(sus sau jos) asa ca acul ce vine intre 'cracii' arcului mic trebe sa aiba un joc de ~5-6mm.

daca ai sistemul de mobra turist,inseamna ca ai un bolt cu bila in cap,care actioneaza peste o tablita care se roteste in sens trigonometric sau antitrigonometric in functie de actionarea pedalei.daca arcul clichetului este obosit,atunci raci numai actioneaza pe cilindrul sentzuit diagonal.

2.reglajele de pe capacul sunt mai fine.De acolo reglezi si cursa pedalei dar si duritatea acesteia(adica virgula cat de greau sa schimbi,ptr a simti cand intra si cand nu) acum numai stiu exact cum sunt dispuse...dar in principiu daca nu intra in a I-a inseamna ca e prea strans,incearca sa il mai desfiletezi cam o juma de tura....daca nu mere,incearca diferite variatii(mai mult,mai putin...)

Sper ca ti-a fost de folos!

 

Numai bine!

 

domnilor, vizionare placuta :)

 

 

 

 

 

tot cu aceeasi motoreta , urmatoarele poze /index.php?...76130&st=10

 

 

Scuze ca iti spun dar.....eu mi-am dat mobrele mele TOATE cu 150 de lei(3 la numar) si......2 dintr-e ele aratau mult mai bine decat a ta :lol: .....si unde e toba aia sport arrow?roata aia sport de pe spate....unde e?

 

Sincer....250euro e un pret ABERANT ptr. o mobra.Mie mi-au iesit 130 euro pe planeta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca iti spun dar.....eu mi-am dat mobrele mele TOATE cu 150 de lei(3 la numar) si......2 dintr-e ele aratau mult mai bine decat a ta :) .....si unde e toba aia sport arrow?roata aia sport de pe spate....unde e?

 

Sincer....250euro e un pret ABERANT ptr. o mobra.Mie mi-au iesit 130 euro pe planeta....

 

 

ok :) ..am inteles ca cer prea mult(am si spus ca pretul e negociabil). si ce spui tu acolo? ce roata spate sport? ce toba arrow ? :) ..mai citeste odata topicul :) . oricum , bine ca ti-ai spus parerea.hai , asfalt uscat :lol:

Editat de Ciprian_B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...