_tony_ Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 Am desfacut sa verific.Si dupa cum o mai zis lumea pe piesa asta ar venii .. da problema e ca nu stiu unde mai exact ca is 2 canale unde ar putea sa vina siguranta aia rotunda. Pana acuma am incercat so pun in interior sub cele 2 catei pe canalu 2 da cand strang la loc carterele mi se blocheaza tot si in exterior nu cred ca il pot pune ca nu iese destul de tare axul din rulment sa pot pune siguranta.... delir total ////////////////////////////////////////////////////// acea siguranta este de la cutia de viteza..la rulmentul care tine arborele ..exact ce ai tu in mana...in partea stanga , inaintea pedalei de pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 Unde-i Mihai,ca el te lamureste cu doua vorbe? Prezent!^ scuza-ti de intarziere.... @gigele...chestia asta poate fii din : 1.Verifica daca arcul mic ce selecteaza directia de rotatie a cilindrului sentzuit,daca e largit intra in crestatura indepartata,asa ca nu schimba din 4 in 3,schimba din 4 in neutral,daca e prea strans apuca pe prima crestatura(sus sau jos) asa ca acul ce vine intre 'cracii' arcului mic trebe sa aiba un joc de ~5-6mm. daca ai sistemul de mobra turist,inseamna ca ai un bolt cu bila in cap,care actioneaza peste o tablita care se roteste in sens trigonometric sau antitrigonometric in functie de actionarea pedalei.daca arcul clichetului este obosit,atunci raci numai actioneaza pe cilindrul sentzuit diagonal. 2.reglajele de pe capacul sunt mai fine.De acolo reglezi si cursa pedalei dar si duritatea acesteia(adica virgula cat de greau sa schimbi,ptr a simti cand intra si cand nu) acum numai stiu exact cum sunt dispuse...dar in principiu daca nu intra in a I-a inseamna ca e prea strans,incearca sa il mai desfiletezi cam o juma de tura....daca nu mere,incearca diferite variatii(mai mult,mai putin...) Sper ca ti-a fost de folos! Numai bine! domnilor, vizionare placuta tot cu aceeasi motoreta , urmatoarele poze /index.php?...76130&st=10 Scuze ca iti spun dar.....eu mi-am dat mobrele mele TOATE cu 150 de lei(3 la numar) si......2 dintr-e ele aratau mult mai bine decat a ta .....si unde e toba aia sport arrow?roata aia sport de pe spate....unde e? Sincer....250euro e un pret ABERANT ptr. o mobra.Mie mi-au iesit 130 euro pe planeta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 (editat) Scuze ca iti spun dar.....eu mi-am dat mobrele mele TOATE cu 150 de lei(3 la numar) si......2 dintr-e ele aratau mult mai bine decat a ta .....si unde e toba aia sport arrow?roata aia sport de pe spate....unde e? Sincer....250euro e un pret ABERANT ptr. o mobra.Mie mi-au iesit 130 euro pe planeta.... ok ..am inteles ca cer prea mult(am si spus ca pretul e negociabil). si ce spui tu acolo? ce roata spate sport? ce toba arrow ? ..mai citeste odata topicul . oricum , bine ca ti-ai spus parerea.hai , asfalt uscat Editat Iulie 11, 2009 de Ciprian_B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 Prezent!^ scuza-ti de intarziere.... Nu ai o toba buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Nu ai o toba buna? Ba da,am mai multe chiar . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Cauta cineva carburator sau am gresit eu forumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iasibiker Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Eu caut carburator de minsk! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 (editat) Inca mai caut Mobre.Minimobre,Hoinare.Nu le vreau transformate,taiate,distruse,le vreau in starea lor cum le-a facut Metromul.Nu le vreau de la Satu Mare ,Oradea,Timisoara,Suceava,etc.Te costa mai mult deplasarea decit obiectul.Eu sunt din Bucuresti.Bunu. Era sa uit.Carpati cine are si vrea sa scape de el. Editat Iulie 15, 2009 de HondaSan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Inca mai caut Mobre.Minimobre,Hoinare.Nu le vreau transformate,taiate,distruse,le vreau in starea lor cum le-a facut Metromul.Nu le vreau de la Satu Mare ,Oradea,Timisoara,Suceava,etc.Te costa mai mult deplasarea decit obiectul.Eu sunt din Bucuresti.Bunu.Era sa uit.Carpati cine are si vrea sa scape de el. Cineva din apropierea Bucurestiului a gasit zilele trecute un Carpati si o Simsoneta.Daca nu o sa le vrea,o sa te pun in legatura cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Cineva din apropierea Bucurestiului a gasit zilele trecute un Carpati si o Simsoneta.Daca nu o sa le vrea,o sa te pun in legatura cu el. Multam nenea bachus.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Salutare mobristi.Imi cer scuze pt apsenta mea de aici dp forum pt ca un timp nu ammai postat.Tin sa va anunt ca miam inscris mobra si am numar galben de motopede.Deci se POATE Salutari cu farul.Si sa nu uit sa va mai spun ca de 2 luni am achizitionat si un hoinar care e original merge si arata foarte bine.Dar tot mobra e viata mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Salutare mobristi.Imi cer scuze pt apsenta mea de aici dp forum pt ca un timp nu ammai postat.Tin sa va anunt ca miam inscris mobra si am numar galben de motopede.Deci se POATE Salutari cu farul.Si sa nu uit sa va mai spun ca de 2 luni am achizitionat si un hoinar care e original merge si arata foarte bine.Dar tot mobra e viata mea! Pe bune, cu RAR, tot ce trebuie? De fapt tot nu e mare castig,deoarece o sa trebuiasca permis pentru toate.Si cu atat mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 am si eu o intrebare..voi ce benzina folositi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 am si eu o intrebare..voi ce benzina folositi ? Benzina de avion+diluant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 (editat) am si eu o intrebare..voi ce benzina folositi ? omv 100+ si pui si putin tnt ,,,,,,,,,intrebari de mobra,,,,,,,,,si sa vezi ce fuge cu 60. Editat Iulie 18, 2009 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 da,mersi mult pentru reply-uri puteati totusi sa-mi confirmati daca folositi benzina fara plumb si nu mai faceati atata tevatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 puteati totusi sa-mi confirmati daca folositi benzina fara plumb si nu mai faceati atata tevatura Pai de unde vrei cu plumb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 Pai de unde vrei cu plumb? de la sonda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistu Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 de la sonda salut care aveti vreun motor de hoinar de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Salutare ! Ma comfrunt cu o problema foarte enervanta la mobra.Am schimbat rulmenti,simeringuri, ambreiaj , ambielaj, tot ce trebuia. acuma am compresie buna .. platina schimbata, aprindere reglata... si totusi nu imi merge curat bujia , pun benzina sa curca, porneste greu de tot .Dupa ce porneste si se incalzeste reglez carbu. tine in relanti.. merge frumos. inchid, repornesc, porneste. de las sa se raceasca motorul nu mai porneste nici cum 2 saptamani mo durut picioru de la atata pornit aveti ceva idei care ar fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Problema ta porneste de la platina.Fie e ancrasata pe contacte (adika a puscat) , fie ai avans MIC la aprindere.Incearca sa ii mai dai putin avans.Verifica'i si nivelu de benzina din decantor pt ca si acolo daca e prea mic nu o poti porni la pedala decat impinsa in viteza.Schimba'i si bujia daca nu e noua sau buna. BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
purjoala23 Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Nu aveti o toba de hoinar si cot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Mooooobraaaaa mea.Dar casca din imagine e a iubitei mele.A mea e alba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 Verifica daca aprinderea e bine reglata. Poate da scanteie prea repede sau prea tarziu. Nu da rateuri? Schimpa pt siguranta si platina si bujia. Bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 Salutare! M am intors si eu de la facultate si am inceput iar sa mai lucrez pe la mobra......i am terminat fata deocamdata.... ma rog.... azi am luat din targ un capac de ambreaj de mobra 50 s al meu era de mobra 50 (mici diferente la interior ce nu mi permiteau sa schimb tamburul si clichetul de la selector) bon am schimbat eu capac tambur si clicket.....dar nush cum naiba vine arculetul ala subtire ca l am pus pe toate partile si nu vrea sa coboare din trepte.....in si din a 1 a mere perfect in a 2 a si a 3 a intra dar iese cam greu....si cand ajunge in a 4 a nu mai iese nici de a naibii...banuiesc eu ca n am pus arculetul ala subtire corect.....poate sa mi explice si mie cineva cum vine? eu l am pus si in cuiul de pe clichet si in cuiul de pe capac....si nema.... Clichetul de la 50 e mai altfel.. are si ala un arculet subtire dar e cu totul altfel... Ma ajuta si pe mine careva? Mesaj completat Salutare !Ma comfrunt cu o problema foarte enervanta la mobra.Am schimbat rulmenti,simeringuri, ambreiaj , ambielaj, tot ce trebuia. acuma am compresie buna .. platina schimbata, aprindere reglata... si totusi nu imi merge curat bujia , pun benzina sa curca, porneste greu de tot .Dupa ce porneste si se incalzeste reglez carbu. tine in relanti.. merge frumos. inchid, repornesc, porneste. de las sa se raceasca motorul nu mai porneste nici cum 2 saptamani mo durut picioru de la atata pornit aveti ceva idei care ar fi problema? vezi sa nu se inece.....sau vorba altora p aci vezi ce i si pe la platina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.