Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

Am desfacut sa verific.Si dupa cum o mai zis lumea pe piesa asta ar venii

g4c874t4qwt1m8gh7b9_thumb.jpg

.. da problema e ca nu stiu unde mai exact ca is 2 canale unde ar putea sa vina siguranta aia rotunda.

Pana acuma am incercat so pun in interior sub cele 2 catei pe canalu 2 da cand strang la loc carterele mi se blocheaza tot :) si in exterior nu cred ca il pot pune ca nu iese destul de tare axul din rulment sa pot pune siguranta.... delir total :lol:

//////////////////////////////////////////////////////

 

acea siguranta este de la cutia de viteza..la rulmentul care tine arborele ..exact ce ai tu in mana...in partea stanga , inaintea pedalei de pornire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Unde-i Mihai,ca el te lamureste cu doua vorbe?

Prezent!^ scuza-ti de intarziere.... :)

 

@gigele...chestia asta poate fii din :

1.Verifica daca arcul mic ce selecteaza directia de rotatie a cilindrului sentzuit,daca e largit intra in crestatura indepartata,asa ca nu schimba din 4 in 3,schimba din 4 in neutral,daca e prea strans apuca pe prima crestatura(sus sau jos) asa ca acul ce vine intre 'cracii' arcului mic trebe sa aiba un joc de ~5-6mm.

daca ai sistemul de mobra turist,inseamna ca ai un bolt cu bila in cap,care actioneaza peste o tablita care se roteste in sens trigonometric sau antitrigonometric in functie de actionarea pedalei.daca arcul clichetului este obosit,atunci raci numai actioneaza pe cilindrul sentzuit diagonal.

2.reglajele de pe capacul sunt mai fine.De acolo reglezi si cursa pedalei dar si duritatea acesteia(adica virgula cat de greau sa schimbi,ptr a simti cand intra si cand nu) acum numai stiu exact cum sunt dispuse...dar in principiu daca nu intra in a I-a inseamna ca e prea strans,incearca sa il mai desfiletezi cam o juma de tura....daca nu mere,incearca diferite variatii(mai mult,mai putin...)

Sper ca ti-a fost de folos!

 

Numai bine!

 

domnilor, vizionare placuta :)

 

 

 

 

 

tot cu aceeasi motoreta , urmatoarele poze /index.php?...76130&st=10

 

 

Scuze ca iti spun dar.....eu mi-am dat mobrele mele TOATE cu 150 de lei(3 la numar) si......2 dintr-e ele aratau mult mai bine decat a ta :lol: .....si unde e toba aia sport arrow?roata aia sport de pe spate....unde e?

 

Sincer....250euro e un pret ABERANT ptr. o mobra.Mie mi-au iesit 130 euro pe planeta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca iti spun dar.....eu mi-am dat mobrele mele TOATE cu 150 de lei(3 la numar) si......2 dintr-e ele aratau mult mai bine decat a ta :) .....si unde e toba aia sport arrow?roata aia sport de pe spate....unde e?

 

Sincer....250euro e un pret ABERANT ptr. o mobra.Mie mi-au iesit 130 euro pe planeta....

 

 

ok :) ..am inteles ca cer prea mult(am si spus ca pretul e negociabil). si ce spui tu acolo? ce roata spate sport? ce toba arrow ? :) ..mai citeste odata topicul :) . oricum , bine ca ti-ai spus parerea.hai , asfalt uscat :lol:

Editat de Ciprian_B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca mai caut Mobre.Minimobre,Hoinare.Nu le vreau transformate,taiate,distruse,le vreau in starea lor cum le-a facut Metromul.Nu le vreau de la Satu Mare ,Oradea,Timisoara,Suceava,etc.Te costa mai mult deplasarea decit obiectul.Eu sunt din Bucuresti.Bunu.

Era sa uit.Carpati cine are si vrea sa scape de el.

Editat de HondaSan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca mai caut Mobre.Minimobre,Hoinare.Nu le vreau transformate,taiate,distruse,le vreau in starea lor cum le-a facut Metromul.Nu le vreau de la Satu Mare ,Oradea,Timisoara,Suceava,etc.Te costa mai mult deplasarea decit obiectul.Eu sunt din Bucuresti.Bunu.

Era sa uit.Carpati cine are si vrea sa scape de el.

Cineva din apropierea Bucurestiului a gasit zilele trecute un Carpati si o Simsoneta.Daca nu o sa le vrea,o sa te pun in legatura cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare mobristi.Imi cer scuze pt apsenta mea de aici dp forum pt ca un timp nu ammai postat.Tin sa va anunt ca miam inscris mobra si am numar galben de motopede.Deci se POATE :bounce: Salutari cu farul.Si sa nu uit sa va mai spun ca de 2 luni am achizitionat si un hoinar care e original merge si arata foarte bine.Dar tot mobra e viata mea!:rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare mobristi.Imi cer scuze pt apsenta mea de aici dp forum pt ca un timp nu ammai postat.Tin sa va anunt ca miam inscris mobra si am numar galben de motopede.Deci se POATE :bounce: Salutari cu farul.Si sa nu uit sa va mai spun ca de 2 luni am achizitionat si un hoinar care e original merge si arata foarte bine.Dar tot mobra e viata mea!:rock:

Pe bune, cu RAR, tot ce trebuie?

De fapt tot nu e mare castig,deoarece o sa trebuiasca permis pentru toate.Si cu atat mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare..voi ce benzina folositi ?

omv 100+ si pui si putin tnt ,,,,,,,,,intrebari de mobra,,,,,,,,,si sa vezi ce fuge cu 60. :bounce:

Editat de pedros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Ma comfrunt cu o problema foarte enervanta la mobra.Am schimbat rulmenti,simeringuri, ambreiaj , ambielaj, tot ce trebuia. acuma am compresie buna .. platina schimbata, aprindere reglata... si totusi nu imi merge :) curat bujia , pun benzina sa curca, porneste greu de tot .Dupa ce porneste si se incalzeste reglez carbu. tine in relanti.. merge frumos. inchid, repornesc, porneste. de las sa se raceasca motorul nu mai porneste nici cum :D 2 saptamani mo durut picioru de la atata pornit :lol: aveti ceva idei care ar fi problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ta porneste de la platina.Fie e ancrasata pe contacte (adika a puscat) , fie ai avans MIC la aprindere.Incearca sa ii mai dai putin avans.Verifica'i si nivelu de benzina din decantor pt ca si acolo daca e prea mic nu o poti porni la pedala decat impinsa in viteza.Schimba'i si bujia daca nu e noua sau buna.

 

BAFTA! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! M am intors si eu de la facultate si am inceput iar sa mai lucrez pe la mobra......i am terminat fata deocamdata.... ma rog.... azi am luat din targ un capac de ambreaj de mobra 50 s al meu era de mobra 50 (mici diferente la interior ce nu mi permiteau sa schimb tamburul si clichetul de la selector) bon am schimbat eu capac tambur si clicket.....dar nush cum naiba vine arculetul ala subtire ca l am pus pe toate partile si nu vrea sa coboare din trepte.....in si din a 1 a mere perfect in a 2 a si a 3 a intra dar iese cam greu....si cand ajunge in a 4 a nu mai iese nici de a naibii...banuiesc eu ca n am pus arculetul ala subtire corect.....poate sa mi explice si mie cineva cum vine? eu l am pus si in cuiul de pe clichet si in cuiul de pe capac....si nema.... Clichetul de la 50 e mai altfel.. are si ala un arculet subtire dar e cu totul altfel... Ma ajuta si pe mine careva?

Mesaj completat

Salutare !

Ma comfrunt cu o problema foarte enervanta la mobra.Am schimbat rulmenti,simeringuri, ambreiaj , ambielaj, tot ce trebuia. acuma am compresie buna .. platina schimbata, aprindere reglata... si totusi nu imi merge :D curat bujia , pun benzina sa curca, porneste greu de tot .Dupa ce porneste si se incalzeste reglez carbu. tine in relanti.. merge frumos. inchid, repornesc, porneste. de las sa se raceasca motorul nu mai porneste nici cum :) 2 saptamani mo durut picioru de la atata pornit :lol: aveti ceva idei care ar fi problema?

vezi sa nu se inece.....sau vorba altora p aci vezi ce i si pe la platina...

post-20898-1248623406_thumb.jpg

post-20898-1248623453_thumb.jpg

post-20898-1248623483_thumb.jpg

post-20898-1248623500_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...