kartistu Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 intrebare pt pasionatii de mobra, din ce cauza nu trage decat in primele 2 trepte iar in a 4 parca incetineste si nu mai are putere.......tin sa precizez ca n-am mai pornit-o de 3 ani si a pornit la a 3-a pedala deci e semn bun am curatat carburatorul sta la relantii si 2 zile da in sarcina deja nu-i mai place ambreiajul nu cred ca e devina ca ar trebui sa se tureze in gol intr-a 4-a, la mine parca da sa moara tin sa precizez ca filtru de aer e improvizat adica sunt 2 site metalice suprapuse si prinse cu colier, poate fi lipsa filtrului adecvat o problema ?? hmm nu prea cred ia dal jos sa vezi poate fi ceva din cutie sa ramana blocat pinionul sau sa frece desfal si uitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Nu desfa cutia! cutia nu are nici o vina. In primul rand uitate la cotul tobei de esapament (cel curbat) care pleaca din cilindru.Daca acesta este inalbastrit sau dupa caz (ars) e semn ca motoreta trage din greu si NU ARE AVANS. Eu as spune ca trebuiesc schimbati segmenti. Mai ramane o posibila cauza : alimentarea. BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kartistu Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Nu desfa cutia! cutia nu are nici o vina. In primul rand uitate la cotul tobei de esapament (cel curbat) care pleaca din cilindru.Daca acesta este inalbastrit sau dupa caz (ars) e semn ca motoreta trage din greu si NU ARE AVANS. Eu as spune ca trebuiesc schimbati segmenti. Mai ramane o posibila cauza : alimentarea. BAFTA! man apoi motoru meu tuning dupa o cursa nu trage nici impins poate fi si de la toba dar drace regleaza avansu bn si bafta:))asfalt uscat ce sa zic segmenti noi si semeringuri k i bn sa fie noi alea:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Daca ai pus la motor o toba de esapament care de la cilindru pleaca inclinata in sus spre capat in ea se va retine mult ulei si vei avea probleme cu pornirea si chiar forta si viteza motorului.Pe cand la mobra toba a fost pusa dreapta astfel incat uleiul din amestec sa poata fi aruncat afara o data cu fumul.La mobra toba se infunda si se curata mai rar pe cand la hoinar mereu va fi imbaxita si plina de ulei.De acea la hoinare o sa curga mereu ulei din toba de esapament.Nici odata nu am preferat Hoinar dintre mobra si Hoinar.Am ani buni de experienta si stiu bine ce zic.Am o prea proasta parere despre motoreta Hoinar in comparatie cu Mobra.In plus chiar si designul.Daca vi vara de la drum intins calare pe un hoinar si stai 2 minute la semafor esti constrans sa opresti motorul altfel il calezi ) (MOBRA insa are turbina) apoi ce sa mai zic de consum care este mai mare decat al micutei Mobra.Toba de esapament mereu o sa iti friga pielea de pe picioare atunci cand il calaresti in pantaloni scurti.Ghidonul este prea lat si nu te strecori printre masini in trafic ca si cu micuta Mobra.Si oarecum ghidonul pare prea banal, urat.A fost o motoreta cat se poate de nereusita si nu se va compara nicicand cu Mobra care chiar daca a fost mai veche dar a fost de zeci de ori mai buna. Insa depinde si de mana celuia care a exploatat motoreta.De acea am vandut cele doua hoinare la un pret de nimic.Numai sa ma scap naibi pt ca cunosc prea bine acest motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malexis Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 a montat cineva un alt carburator pe motoarele metrom la super50 si hoinar ? ce model s ar mai potrivi? si ce stiti despre marirea cmc ului (diametrului cilindrului). de la fi cat la fi cat se mareste iar cmc ul cu cat creste? dupa marirea cilindrului unde se poate gasi set piston-segmenti pentru acesta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 si ce stiti despre marirea cmc ului (diametrului cilindrului). de la fi cat la fi cat se mareste iar cmc ul cu cat creste? dupa marirea cilindrului unde se poate gasi set piston-segmenti pentru acesta ? Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malexis Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Da .. ne-ai impartasit foarte multe ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 NISTE CAMERE DE MOBRA ??? UNDE SE POT GASI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 .. ne-ai impartasit foarte multe ) Pai formuleaza si tu niste intrebari mai pe intelesul nostru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj17wow Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Va salut mobristilor. Azi mi-am luat si eu o mobra si vreau sa o modific putin (stil mini chopper). Am o mica problema pentru inceput : nu am scanteie .fostul proprietar mi-a spus ca dintr-o data nu a mai avut scanteie la bujie. De unde ar trebui sa incep ?(ma refer la scanteie ) Mentionez ca am o alta motociclete ,mobra vreau sa o fac pentru o singura persoana sa ma plimb( sper sa prinda 80 la ora cu o singura persoana). As vrea sa ii montez un senzor de la Gotronic, ce parere aveti ?Este nevoie de baterie pt senzor gotronic ? Cam astea sunt deocamdata nedumeririle mele. Va tin la curent .............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Va salut mobristilor.Azi mi-am luat si eu o mobra si vreau sa o modific putin (stil mini chopper). Am o mica problema pentru inceput : nu am scanteie .fostul proprietar mi-a spus ca dintr-o data nu a mai avut scanteie la bujie. De unde ar trebui sa incep ?(ma refer la scanteie ) Mentionez ca am o alta motociclete ,mobra vreau sa o fac pentru o singura persoana sa ma plimb( sper sa prinda 80 la ora cu o singura persoana). As vrea sa ii montez un senzor de la Gotronic, ce parere aveti ?Este nevoie de baterie pt senzor gotronic ? Cam astea sunt deocamdata nedumeririle mele. Va tin la curent .............. Mai intai verifica daca se deschid platinele(0,3 mm la 1,5 mm avans, dupa cate imi amintesc).Apoi verifica starea firelor care merg la bobina si vezi sa nu atinga pe unde nu trebuie.Apoi incearca cu alta bobina-fisa-bujie. Pentru Gotronic trebuie baterie-vezi ca este un topic pentru asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 ....Nici odata nu am preferat Hoinar dintre mobra si Hoinar.Am ani buni de experienta si stiu bine ce zic... Asta-i parerea ta sefu'! Acum cca 30 ani am avut ocazia sa merg cu amandoua. Sunt argumente ce infirma cele scrise de tine. Spre exemplu: puterea pe care o absoarbe turbina, avantajul treptei a V-a, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Cristi 57 La 2 persoane si pante mari prefer Mobra ca Hoinarul moare incet deoarece se supraancalzeste Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Din pacate pana si segmenti trebuiesc schimbati mai des la un Hoinar decat unei Mobre datorita turatiei mai mare al motorului, raciri ne eficiente ca si la Mobra.Hoinarul arunca mereu ulei in locul imbinarii tobei de esapament cu cilindrul pt ca garnitura acea de acolo va ceda mereu repede si nu va mai etansa perfect.Cat despre viteza a cincea cam putine lucruri pozitive ar fi de spus intrucat cu slab vant din fata sau dupa caz o persoana pasager motorul o sa traga din greu si cum spune colegul nostru mircea simson, Hoinarul va muri incet.In plus de asta datorita supraincalziri nichelul de pe partea din fata a esapamentului se va arde toba va deveni caramizie.Consum imens...si multe alte lucruri dezavantajoase fata de simpatica mobra ar mai fi de spus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kartistu Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 eu am montat alt carburator pe hoinar , un DELLORTO de 30 mm de la motor de kart de 125 ( si motorul il folosesc pe kart) si ca sa maresti capacitatea lui schimbai pistonul cu unul de 42 de honda dio merge perfect , un sfat tu sa nu pui asa mare carburator ca mine pt ca motorul meu este modificat pt competiii , punei unu cu difuzorul maxim 24 dar si asta e cam mare cam 22 e perfect;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Salut,nu aveti careva o pedala de MOBRA HOINAR (schibmare viteze si pornire) Dar sa fie cremalierele(zimtzi) in stare buna sa nu fie uzati sau rupti,si partea de strangere cu surub sa fie ok!In rest pedala ,,in fatza`` unde vine cauciucu nu ma intereseaza in ce stare e!Doar zimtzi si prinderea surubului!Multumesc anticipat! Mesaj completat eu am montat alt carburator pe hoinar , un DELLORTO de 30 mm de la motor de kart de 125 ( si motorul il folosesc pe kart) si ca sa maresti capacitatea lui schimbai pistonul cu unul de 42 de honda dio merge perfect , un sfat tu sa nu pui asa mare carburator ca mine pt ca motorul meu este modificat pt competiii , punei unu cu difuzorul maxim 24 dar si asta e cam mare cam 22 e perfect;) Sal,si eu am kart,dami add sa mai vb id meu no_name_luci! scuzati postul,dar vreau sa povestesc cu omu:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malexis Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 off-topic: am ceva piese de mobra s 50 si mai multe de hoinar .. daca sunt interesati sunati ma pe nr : 0742 267 030 ori scrieti mi pe alexmalexzis@yahoo.com. ps; preturi si lista cu piesele o postez la bazar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Asta-i parerea ta sefu'! Acum cca 30 ani am avut ocazia sa merg cu amandoua. Sunt argumente ce infirma cele scrise de tine. Spre exemplu: puterea pe care o absoarbe turbina, avantajul treptei a V-a, etc... Draga Cristi,trebuie sa te contrazic.Si ca sa nu vorbim decat vorbe,la mine in curte exista si Mobra Super si Mobra Hoinar.Dupa ce le pun la punct pe amanduoa incercam sa vedem care este mai buna. Ca si o parere personala:Mobra Super bate de departe Hoinarul,la aproape toate capitolele,mai putin viteza maxima(fara vant din fata).Te prinzi la pariu?Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 salutare stie cineva de 3 buc stop spate mobra? sa imi dati PM pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 caut si eu un set motor de mobra cat de cat bun, sau un motor cu totu la un pret decent si complet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malexis Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 caut si eu un set motor de mobra cat de cat bun, sau un motor cu totu la un pret decent si complet - piston nou 20ron - segmenti noi 15ron -de reparatie 20ron -"negrii" (nu negri de fum ci negri datorita tratarii) - cilindrul nou de hoinar este cca 100ron - din dezmembrari dar functional si garantat 25ron .. si cand spun nou inseamana din magazin cu chitanta (din fabrica metrom) ps; nu ai specificat modelul de MOBRA (S50 ori hoinar) Mesaj completat caut si eu un set motor de mobra cat de cat bun, sau un motor cu totu la un pret decent si complet motor complet si functional Super50(4trepte) ori hoinar(5trepte) 100ron cu setul schimbat "pe loc la fata locului" pt incredere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 un carburator de mobra complet se gaseste? nou sau sh? model mobra 50 super merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdy21 Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 salutare! am si eu un cadru de mobra si multe piese de mobra. preturi de criza tel. 0769638948; 0720771458 bogdy_f@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veli_cu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 MOBRA DE VINZARE ,RADIATA ,MOTORUL PORNESTE,ARE APRINDERE BOSCH,PROBLEME LA CUTIE ,DAR NU LA PINIOANE CI LA CAPACUL DE PE PARTEA DREAPTA CU ARCUL ACELA (CINE A DASFACUT STIIE)CRE4D CA NU AM L-AM PUS BINE .PRET 150 RON TEL O722941907,LOCATIE AFUMATI ILfov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 salutare! am si eu un cadru de mobra si multe piese de mobra. preturi de criza tel. 0769638948; 0720771458 bogdy_f@yahoo.com salut ceva stopuri spate nu ai? da un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.