Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

:love: 2 link`uri cu kartul meu

http://www.trilulilu.ro/adrian202/cb920e001ae10e

 

http://www.trilulilu.ro/adrian202/938b8223fc78e7

 

sper sa va placa scoate cam ult fum ca am bagat ulei la rumenti de pe carter, si amestecul bogat era priam pornire dupa ce iam recentrat vibrochenu , schimbat rumenti pe carter+ semeringuri

vreu sa aud pareri:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru nostalgici :love: Vand HOINAR reconditionat in mare parte.

 

Starea motoretei este:

 

Cauciucuri excelente (noi)

 

Set aproape nou (doar iesit din rodaj)

 

Esapamentul motoretei se afla intro stare excelenta de nichel si nu ruginit sau ars.

 

Proaspat revopsit.

 

Capacitatea nominala : 49,3 cmc.

 

Se poate inscrie cu numar galben.

 

In viitor vor valora mult pt ca incet incet au cam disparut.

 

Motoreta pleaca insotita de inca una complecta (ca piese de schimb) si inca un alt motor de hoinar tot ca piese de schimb

 

Practic sunt 2 motorete jumate la pretul uneia.

 

Pretul este 4 mil negociabil (extrem de mic zic eu)

 

contact : marcu.adrian_29 sau 0726 26 83 18 - Adrian.

 

Iar acum cateva poze.

Mesaj completat

alta poza :laugh:

Mesaj completat

Alta

post-27109-1271008980_thumb.jpg

post-27109-1271009179_thumb.jpg

post-27109-1271009308_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare pt pasionatii de mobra, din ce cauza nu trage decat in primele 2 trepte iar in a 4 parca incetineste si nu mai are putere.......tin sa precizez ca n-am mai pornit-o de 3 ani si a pornit la a 3-a pedala deci e semn bun am curatat carburatorul sta la relantii si 2 zile da in sarcina deja nu-i mai place ambreiajul nu cred ca e devina ca ar trebui sa se tureze in gol intr-a 4-a, la mine parca da sa moara tin sa precizez ca filtru de aer e improvizat adica sunt 2 site metalice suprapuse si prinse cu colier, poate fi lipsa filtrului adecvat o problema ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare pt pasionatii de mobra, din ce cauza nu trage decat in primele 2 trepte iar in a 4 parca incetineste si nu mai are putere.......tin sa precizez ca n-am mai pornit-o de 3 ani si a pornit la a 3-a pedala deci e semn bun am curatat carburatorul sta la relantii si 2 zile da in sarcina deja nu-i mai place ambreiajul nu cred ca e devina ca ar trebui sa se tureze in gol intr-a 4-a, la mine parca da sa moara tin sa precizez ca filtru de aer e improvizat adica sunt 2 site metalice suprapuse si prinse cu colier, poate fi lipsa filtrului adecvat o problema ??

 

hmm nu prea cred ia dal jos sa vezi poate fi ceva din cutie sa ramana blocat pinionul sau sa frece desfal si uitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu desfa cutia! cutia nu are nici o vina.

 

In primul rand uitate la cotul tobei de esapament (cel curbat) care pleaca din cilindru.Daca acesta este inalbastrit sau dupa caz (ars) e semn ca motoreta trage din greu si NU ARE AVANS.

 

Eu as spune ca trebuiesc schimbati segmenti. Mai ramane o posibila cauza : alimentarea.

 

BAFTA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu desfa cutia! cutia nu are nici o vina.

 

In primul rand uitate la cotul tobei de esapament (cel curbat) care pleaca din cilindru.Daca acesta este inalbastrit sau dupa caz (ars) e semn ca motoreta trage din greu si NU ARE AVANS.

 

Eu as spune ca trebuiesc schimbati segmenti. Mai ramane o posibila cauza : alimentarea.

 

BAFTA!

 

man apoi motoru meu tuning dupa o cursa nu trage nici impins poate fi si de la toba dar drace regleaza avansu bn si bafta:))asfalt uscat ce sa zic :love: segmenti noi si semeringuri k i bn sa fie noi alea:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Daca ai pus la motor o toba de esapament care de la cilindru pleaca inclinata in sus spre capat in ea se va retine mult ulei si vei avea probleme cu pornirea si chiar forta si viteza motorului.Pe cand la mobra toba a fost pusa dreapta astfel incat uleiul din amestec sa poata fi aruncat afara o data cu fumul.La mobra toba se infunda si se curata mai rar pe cand la hoinar mereu va fi imbaxita si plina de ulei.De acea la hoinare o sa curga mereu ulei din toba de esapament.Nici odata nu am preferat Hoinar dintre mobra si Hoinar.Am ani buni de experienta si stiu bine ce zic.Am o prea proasta parere despre motoreta Hoinar in comparatie cu Mobra.In plus chiar si designul.Daca vi vara de la drum intins calare pe un hoinar si stai 2 minute la semafor esti constrans sa opresti motorul altfel il calezi :peace:) (MOBRA insa are turbina) apoi ce sa mai zic de consum care este mai mare decat al micutei Mobra.Toba de esapament mereu o sa iti friga pielea de pe picioare atunci cand il calaresti in pantaloni scurti.Ghidonul este prea lat si nu te strecori printre masini in trafic ca si cu micuta Mobra.Si oarecum ghidonul pare prea banal, urat.A fost o motoreta cat se poate de nereusita si nu se va compara nicicand cu Mobra care chiar daca a fost mai veche dar a fost de zeci de ori mai buna. Insa depinde si de mana celuia care a exploatat motoreta.De acea am vandut cele doua hoinare la un pret de nimic.Numai sa ma scap naibi pt ca cunosc prea bine acest motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a montat cineva un alt carburator pe motoarele metrom la super50 si hoinar ? ce model s ar mai potrivi?

 

si ce stiti despre marirea cmc ului (diametrului cilindrului). de la fi cat la fi cat se mareste iar cmc ul cu cat creste?

 

dupa marirea cilindrului unde se poate gasi set piston-segmenti pentru acesta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut mobristilor.

Azi mi-am luat si eu o mobra si vreau sa o modific putin (stil mini chopper).

Am o mica problema pentru inceput : nu am scanteie .fostul proprietar mi-a spus ca dintr-o data nu a mai avut scanteie la bujie.

De unde ar trebui sa incep ?(ma refer la scanteie )

Mentionez ca am o alta motociclete ,mobra vreau sa o fac pentru o singura persoana sa ma plimb( sper sa prinda 80 la ora cu o singura persoana).

As vrea sa ii montez un senzor de la Gotronic, ce parere aveti ?Este nevoie de baterie pt senzor gotronic ?

Cam astea sunt deocamdata nedumeririle mele.

Va tin la curent ..............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut mobristilor.

Azi mi-am luat si eu o mobra si vreau sa o modific putin (stil mini chopper).

Am o mica problema pentru inceput : nu am scanteie .fostul proprietar mi-a spus ca dintr-o data nu a mai avut scanteie la bujie.

De unde ar trebui sa incep ?(ma refer la scanteie )

Mentionez ca am o alta motociclete ,mobra vreau sa o fac pentru o singura persoana sa ma plimb( sper sa prinda 80 la ora cu o singura persoana).

As vrea sa ii montez un senzor de la Gotronic, ce parere aveti ?Este nevoie de baterie pt senzor gotronic ?

Cam astea sunt deocamdata nedumeririle mele.

Va tin la curent ..............

Mai intai verifica daca se deschid platinele(0,3 mm la 1,5 mm avans, dupa cate imi amintesc).Apoi verifica starea firelor care merg la bobina si vezi sa nu atinga pe unde nu trebuie.Apoi incearca cu alta bobina-fisa-bujie.

Pentru Gotronic trebuie baterie-vezi ca este un topic pentru asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....Nici odata nu am preferat Hoinar dintre mobra si Hoinar.Am ani buni de experienta si stiu bine ce zic...

Asta-i parerea ta sefu'! Acum cca 30 ani am avut ocazia sa merg cu amandoua. Sunt argumente ce infirma cele scrise de tine. Spre exemplu: puterea pe care o absoarbe turbina, avantajul treptei a V-a, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate pana si segmenti trebuiesc schimbati mai des la un Hoinar decat unei Mobre datorita turatiei mai mare al motorului, raciri ne eficiente ca si la Mobra.Hoinarul arunca mereu ulei in locul imbinarii tobei de esapament cu cilindrul pt ca garnitura acea de acolo va ceda mereu repede si nu va mai etansa perfect.Cat despre viteza a cincea cam putine lucruri pozitive ar fi de spus intrucat cu slab vant din fata sau dupa caz o persoana pasager motorul o sa traga din greu si cum spune colegul nostru mircea simson, Hoinarul va muri incet.In plus de asta datorita supraincalziri nichelul de pe partea din fata a esapamentului se va arde toba va deveni caramizie.Consum imens...si multe alte lucruri dezavantajoase fata de simpatica mobra ar mai fi de spus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am montat alt carburator pe hoinar , un DELLORTO de 30 mm de la motor de kart de 125 ( si motorul il folosesc pe kart)

si ca sa maresti capacitatea lui schimbai pistonul cu unul de 42 de honda dio merge perfect , un sfat tu sa nu pui asa mare carburator ca mine pt ca motorul meu este modificat pt competiii , punei unu cu difuzorul maxim 24 dar si asta e cam mare cam 22 e perfect;) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,nu aveti careva o pedala de MOBRA HOINAR (schibmare viteze si pornire) Dar sa fie cremalierele(zimtzi) in stare buna sa nu fie uzati sau rupti,si partea de strangere cu surub sa fie ok!In rest pedala ,,in fatza`` unde vine cauciucu nu ma intereseaza in ce stare e!Doar zimtzi si prinderea surubului!Multumesc anticipat!

Mesaj completat

eu am montat alt carburator pe hoinar , un DELLORTO de 30 mm de la motor de kart de 125 ( si motorul il folosesc pe kart)

si ca sa maresti capacitatea lui schimbai pistonul cu unul de 42 de honda dio merge perfect , un sfat tu sa nu pui asa mare carburator ca mine pt ca motorul meu este modificat pt competiii , punei unu cu difuzorul maxim 24 dar si asta e cam mare cam 22 e perfect;) ;)

 

 

Sal,si eu am kart,dami add sa mai vb id meu no_name_luci! scuzati postul,dar vreau sa povestesc cu omu:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off-topic: am ceva piese de mobra s 50 si mai multe de hoinar .. daca sunt interesati sunati ma pe nr : 0742 267 030 ori scrieti mi pe alexmalexzis@yahoo.com.

 

ps; preturi si lista cu piesele o postez la bazar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i parerea ta sefu'! Acum cca 30 ani am avut ocazia sa merg cu amandoua. Sunt argumente ce infirma cele scrise de tine. Spre exemplu: puterea pe care o absoarbe turbina, avantajul treptei a V-a, etc...

 

Draga Cristi,trebuie sa te contrazic.Si ca sa nu vorbim decat vorbe,la mine in curte exista si Mobra Super si Mobra Hoinar.Dupa ce le pun la punct pe amanduoa incercam sa vedem care este mai buna.

Ca si o parere personala:Mobra Super bate de departe Hoinarul,la aproape toate capitolele,mai putin viteza maxima(fara vant din fata).Te prinzi la pariu?Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...