kartistu Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 2 link`uri cu kartul meu http://www.trilulilu.ro/adrian202/cb920e001ae10e http://www.trilulilu.ro/adrian202/938b8223fc78e7 sper sa va placa scoate cam ult fum ca am bagat ulei la rumenti de pe carter, si amestecul bogat era priam pornire dupa ce iam recentrat vibrochenu , schimbat rumenti pe carter+ semeringuri vreu sa aud pareri:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pantera Neagra Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 am doua hoinare functionale de vanzare la 350.00ron buc Hoinarul de 50 cmc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Hoinarul de 50 cmc? Bai Pantera,nu mai pune intrebari nustiucum.Hoinarul are 50 cc.Ai luat legatura cu omu?Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Pentru nostalgici Vand HOINAR reconditionat in mare parte. Starea motoretei este: Cauciucuri excelente (noi) Set aproape nou (doar iesit din rodaj) Esapamentul motoretei se afla intro stare excelenta de nichel si nu ruginit sau ars. Proaspat revopsit. Capacitatea nominala : 49,3 cmc. Se poate inscrie cu numar galben. In viitor vor valora mult pt ca incet incet au cam disparut. Motoreta pleaca insotita de inca una complecta (ca piese de schimb) si inca un alt motor de hoinar tot ca piese de schimb Practic sunt 2 motorete jumate la pretul uneia. Pretul este 4 mil negociabil (extrem de mic zic eu) contact : marcu.adrian_29 sau 0726 26 83 18 - Adrian. Iar acum cateva poze. Mesaj completat alta poza Mesaj completat Alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malexis Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 am doua hoinare functionale de vanzare la 350.00ron buc 0742 267 030 .. ma gasesc la nr asta Mesaj completat 0742 267 030 .. ma gasesc la nr asta ori yahoo alexmalexzis@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Sa dat Motoreta a plecat azi la un nou detinator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 intrebare pt pasionatii de mobra, din ce cauza nu trage decat in primele 2 trepte iar in a 4 parca incetineste si nu mai are putere.......tin sa precizez ca n-am mai pornit-o de 3 ani si a pornit la a 3-a pedala deci e semn bun am curatat carburatorul sta la relantii si 2 zile da in sarcina deja nu-i mai place ambreiajul nu cred ca e devina ca ar trebui sa se tureze in gol intr-a 4-a, la mine parca da sa moara tin sa precizez ca filtru de aer e improvizat adica sunt 2 site metalice suprapuse si prinse cu colier, poate fi lipsa filtrului adecvat o problema ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kartistu Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 intrebare pt pasionatii de mobra, din ce cauza nu trage decat in primele 2 trepte iar in a 4 parca incetineste si nu mai are putere.......tin sa precizez ca n-am mai pornit-o de 3 ani si a pornit la a 3-a pedala deci e semn bun am curatat carburatorul sta la relantii si 2 zile da in sarcina deja nu-i mai place ambreiajul nu cred ca e devina ca ar trebui sa se tureze in gol intr-a 4-a, la mine parca da sa moara tin sa precizez ca filtru de aer e improvizat adica sunt 2 site metalice suprapuse si prinse cu colier, poate fi lipsa filtrului adecvat o problema ?? hmm nu prea cred ia dal jos sa vezi poate fi ceva din cutie sa ramana blocat pinionul sau sa frece desfal si uitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Nu desfa cutia! cutia nu are nici o vina. In primul rand uitate la cotul tobei de esapament (cel curbat) care pleaca din cilindru.Daca acesta este inalbastrit sau dupa caz (ars) e semn ca motoreta trage din greu si NU ARE AVANS. Eu as spune ca trebuiesc schimbati segmenti. Mai ramane o posibila cauza : alimentarea. BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kartistu Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Nu desfa cutia! cutia nu are nici o vina. In primul rand uitate la cotul tobei de esapament (cel curbat) care pleaca din cilindru.Daca acesta este inalbastrit sau dupa caz (ars) e semn ca motoreta trage din greu si NU ARE AVANS. Eu as spune ca trebuiesc schimbati segmenti. Mai ramane o posibila cauza : alimentarea. BAFTA! man apoi motoru meu tuning dupa o cursa nu trage nici impins poate fi si de la toba dar drace regleaza avansu bn si bafta:))asfalt uscat ce sa zic segmenti noi si semeringuri k i bn sa fie noi alea:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Daca ai pus la motor o toba de esapament care de la cilindru pleaca inclinata in sus spre capat in ea se va retine mult ulei si vei avea probleme cu pornirea si chiar forta si viteza motorului.Pe cand la mobra toba a fost pusa dreapta astfel incat uleiul din amestec sa poata fi aruncat afara o data cu fumul.La mobra toba se infunda si se curata mai rar pe cand la hoinar mereu va fi imbaxita si plina de ulei.De acea la hoinare o sa curga mereu ulei din toba de esapament.Nici odata nu am preferat Hoinar dintre mobra si Hoinar.Am ani buni de experienta si stiu bine ce zic.Am o prea proasta parere despre motoreta Hoinar in comparatie cu Mobra.In plus chiar si designul.Daca vi vara de la drum intins calare pe un hoinar si stai 2 minute la semafor esti constrans sa opresti motorul altfel il calezi ) (MOBRA insa are turbina) apoi ce sa mai zic de consum care este mai mare decat al micutei Mobra.Toba de esapament mereu o sa iti friga pielea de pe picioare atunci cand il calaresti in pantaloni scurti.Ghidonul este prea lat si nu te strecori printre masini in trafic ca si cu micuta Mobra.Si oarecum ghidonul pare prea banal, urat.A fost o motoreta cat se poate de nereusita si nu se va compara nicicand cu Mobra care chiar daca a fost mai veche dar a fost de zeci de ori mai buna. Insa depinde si de mana celuia care a exploatat motoreta.De acea am vandut cele doua hoinare la un pret de nimic.Numai sa ma scap naibi pt ca cunosc prea bine acest motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malexis Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 a montat cineva un alt carburator pe motoarele metrom la super50 si hoinar ? ce model s ar mai potrivi? si ce stiti despre marirea cmc ului (diametrului cilindrului). de la fi cat la fi cat se mareste iar cmc ul cu cat creste? dupa marirea cilindrului unde se poate gasi set piston-segmenti pentru acesta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 si ce stiti despre marirea cmc ului (diametrului cilindrului). de la fi cat la fi cat se mareste iar cmc ul cu cat creste? dupa marirea cilindrului unde se poate gasi set piston-segmenti pentru acesta ? Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malexis Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Da .. ne-ai impartasit foarte multe ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 NISTE CAMERE DE MOBRA ??? UNDE SE POT GASI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 .. ne-ai impartasit foarte multe ) Pai formuleaza si tu niste intrebari mai pe intelesul nostru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj17wow Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Va salut mobristilor. Azi mi-am luat si eu o mobra si vreau sa o modific putin (stil mini chopper). Am o mica problema pentru inceput : nu am scanteie .fostul proprietar mi-a spus ca dintr-o data nu a mai avut scanteie la bujie. De unde ar trebui sa incep ?(ma refer la scanteie ) Mentionez ca am o alta motociclete ,mobra vreau sa o fac pentru o singura persoana sa ma plimb( sper sa prinda 80 la ora cu o singura persoana). As vrea sa ii montez un senzor de la Gotronic, ce parere aveti ?Este nevoie de baterie pt senzor gotronic ? Cam astea sunt deocamdata nedumeririle mele. Va tin la curent .............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Va salut mobristilor.Azi mi-am luat si eu o mobra si vreau sa o modific putin (stil mini chopper). Am o mica problema pentru inceput : nu am scanteie .fostul proprietar mi-a spus ca dintr-o data nu a mai avut scanteie la bujie. De unde ar trebui sa incep ?(ma refer la scanteie ) Mentionez ca am o alta motociclete ,mobra vreau sa o fac pentru o singura persoana sa ma plimb( sper sa prinda 80 la ora cu o singura persoana). As vrea sa ii montez un senzor de la Gotronic, ce parere aveti ?Este nevoie de baterie pt senzor gotronic ? Cam astea sunt deocamdata nedumeririle mele. Va tin la curent .............. Mai intai verifica daca se deschid platinele(0,3 mm la 1,5 mm avans, dupa cate imi amintesc).Apoi verifica starea firelor care merg la bobina si vezi sa nu atinga pe unde nu trebuie.Apoi incearca cu alta bobina-fisa-bujie. Pentru Gotronic trebuie baterie-vezi ca este un topic pentru asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 ....Nici odata nu am preferat Hoinar dintre mobra si Hoinar.Am ani buni de experienta si stiu bine ce zic... Asta-i parerea ta sefu'! Acum cca 30 ani am avut ocazia sa merg cu amandoua. Sunt argumente ce infirma cele scrise de tine. Spre exemplu: puterea pe care o absoarbe turbina, avantajul treptei a V-a, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Cristi 57 La 2 persoane si pante mari prefer Mobra ca Hoinarul moare incet deoarece se supraancalzeste Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Din pacate pana si segmenti trebuiesc schimbati mai des la un Hoinar decat unei Mobre datorita turatiei mai mare al motorului, raciri ne eficiente ca si la Mobra.Hoinarul arunca mereu ulei in locul imbinarii tobei de esapament cu cilindrul pt ca garnitura acea de acolo va ceda mereu repede si nu va mai etansa perfect.Cat despre viteza a cincea cam putine lucruri pozitive ar fi de spus intrucat cu slab vant din fata sau dupa caz o persoana pasager motorul o sa traga din greu si cum spune colegul nostru mircea simson, Hoinarul va muri incet.In plus de asta datorita supraincalziri nichelul de pe partea din fata a esapamentului se va arde toba va deveni caramizie.Consum imens...si multe alte lucruri dezavantajoase fata de simpatica mobra ar mai fi de spus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kartistu Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 eu am montat alt carburator pe hoinar , un DELLORTO de 30 mm de la motor de kart de 125 ( si motorul il folosesc pe kart) si ca sa maresti capacitatea lui schimbai pistonul cu unul de 42 de honda dio merge perfect , un sfat tu sa nu pui asa mare carburator ca mine pt ca motorul meu este modificat pt competiii , punei unu cu difuzorul maxim 24 dar si asta e cam mare cam 22 e perfect;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Salut,nu aveti careva o pedala de MOBRA HOINAR (schibmare viteze si pornire) Dar sa fie cremalierele(zimtzi) in stare buna sa nu fie uzati sau rupti,si partea de strangere cu surub sa fie ok!In rest pedala ,,in fatza`` unde vine cauciucu nu ma intereseaza in ce stare e!Doar zimtzi si prinderea surubului!Multumesc anticipat! Mesaj completat eu am montat alt carburator pe hoinar , un DELLORTO de 30 mm de la motor de kart de 125 ( si motorul il folosesc pe kart) si ca sa maresti capacitatea lui schimbai pistonul cu unul de 42 de honda dio merge perfect , un sfat tu sa nu pui asa mare carburator ca mine pt ca motorul meu este modificat pt competiii , punei unu cu difuzorul maxim 24 dar si asta e cam mare cam 22 e perfect;) Sal,si eu am kart,dami add sa mai vb id meu no_name_luci! scuzati postul,dar vreau sa povestesc cu omu:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malexis Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 off-topic: am ceva piese de mobra s 50 si mai multe de hoinar .. daca sunt interesati sunati ma pe nr : 0742 267 030 ori scrieti mi pe alexmalexzis@yahoo.com. ps; preturi si lista cu piesele o postez la bazar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Asta-i parerea ta sefu'! Acum cca 30 ani am avut ocazia sa merg cu amandoua. Sunt argumente ce infirma cele scrise de tine. Spre exemplu: puterea pe care o absoarbe turbina, avantajul treptei a V-a, etc... Draga Cristi,trebuie sa te contrazic.Si ca sa nu vorbim decat vorbe,la mine in curte exista si Mobra Super si Mobra Hoinar.Dupa ce le pun la punct pe amanduoa incercam sa vedem care este mai buna. Ca si o parere personala:Mobra Super bate de departe Hoinarul,la aproape toate capitolele,mai putin viteza maxima(fara vant din fata).Te prinzi la pariu?Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.