edivkv Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 am eu carb de hoinar ,pret fix 25 ron in afara de transport tel 0721437628 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipse Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 ma intereseaza si pe mine un piston cu segmenti de mobra.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manux713 Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 cat oferi?poza ai pe maine nu stiu cat sa iti ofer.. nu ai si u un pret informativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kartistu Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 uite imi dai 30 lei pe aprindere siti dau si piston daca vrei nou d anam segmenti:D sammi iau carburatoru ala de hoinar; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 2 seturi de segmenti noi 40 lei .tel.0722875230 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 saluatare din ce cauza sar pute ruptea vitza a 4 a. .in motorul meu de hoinar am gasit-o rupta in doua si doi dinti rupti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 Scot la licitatie motor de mobra original cumparat acum multi ani din reprezentanta. Motorul este complet, cu tot cu aprindere. Nu a fost pornit niciodata. O singura data i`am scos bujia ca sa ii pun ulei in capul pistonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Salutare Azi s-a produs dezastru.Nustiu cum dar am incercat sa pornesc astazi hoinarul si dupa vreo trei pedale s-a blocat cutia de videze.Cum dracu nustiu .am descoperit ca primul segment erau rupte acele aripioare care trec peste bolt si canalul plin de calamina. Problema este cum naiba scot pinionul de pe bila, ca nu am presa. Banuiesc ca a intrat ceva intre pinioane s-au mai poate fi din exploatarea gresita dezastrul s-a produs nu acum ci cand ai cumparat scula deci simplu s-a rupt ca-i Hoinar.Daca nu ai presa este foarte usor de dat jos pinionul cu flexul Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Banuiesc ca a intrat ceva intre pinioane s-au mai poate fi din exploatarea gresita dezastrul s-a produs nu acum ci cand ai cumparat scula deci simplu s-a rupt ca-i Hoinar.Daca nu ai presa este foarte usor de dat jos pinionul cu flexulNumai bine Daca este unul dintre pinioanele montate pe fluierul cu bile, pe care se plimba axul pana , iese foarte usor cu mana , daca este unul dintre pinioanele de dimensiuni mai mici montate pe celalalt ax pe care vine pinionul pentru lant , cel mai usor este sa il inlocuiesti cu totul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 voschodij as fi eu ineteresat daca as sti ca sun buni pt hoinar.cota creca e zero ca la mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 voschodij as fi eu ineteresat daca as sti ca sun buni pt hoinar.cota creca e zero ca la mobra. nu stiu ce dimensiune are hoinarul la cilindru si deci nu imi pot da cu parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 nu stiu ce dimensiune are hoinarul la cilindru si deci nu imi pot da cu parerea Pistonul de mobra este identic cu cel de hoinar , deci si segmentii si dimensiunea interioara a cilindrului sunt tot la fel ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielzmfr Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Cumpar ax pana pentru Mobra Hoinar (nou). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 voschodij poti sa-mi dai o adresa de mail ca telu meu a intrat la apa,mi-ar trebui o pereche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 carb de hoinar ,hara arcul de la cablu de acceleratie si fara cui ponton (sau cum so scrie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Un ambielaj de Hoinar fara pic de bataie am gasit prin atelier zilele trecute (ramas de la vechiul meu Hoinar) Daca cineva il doreste sa ma anunte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kartistu Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Un ambielaj de Hoinar fara pic de bataie am gasit prin atelier zilele trecute (ramas de la vechiul meu Hoinar) Daca cineva il doreste sa ma anunte! cat vrei man pe ambielaj?; dai pm sau aici te rog mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 0726 26 83 18 - Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 a incercat careva sa puna pinion de viteza a 2 a de mobra pe hoinar? cel mobil in care intra cele batru bilute , oare ar merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Nu te mai chinui cu astfel de improvizatii tampite.Vei avea apoi de furca in redesfacerea blocului asta daca nu decizi din pricina nervilor sa il duci la fier vechi. A fost gandit de anumiti ingineri sa fie echipat cu un pinion de acea dimensiune a marimii lui originale, nu poti tu sa modifici prosteste. Am eu cea ce vrei.Nr meu e scris mai sus. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Salutare,am o problema,miam ucmparat un motor de hoinar si,ambreiajul prinde sus,iar cateodata nu tot deauna,mai sare din viteza!ce poate fi? Si cum se regleaza cutia si ambreiaju? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Cat anume ceri pe motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manux713 Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 mno mai dai aprinderea.. vezi ca ti am lasat un mesaj pe privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 se vinde o mobra pe bucati si inca una cu nr galben care trebuie segmentata poze zilele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andutzudinu Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 (editat) sal am si eu o intrebare....de ce imi trosneste in treapta a 3-a de viteze la mobra dar in celelalte nu face asa..dar face rau de tot ..Doar in mers cu a 3-a cred ca sa crapat pinionul de a 3-a? Editat Noiembrie 24, 2010 de Andutzudinu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.