Hoinarul Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 infiletezi doua autofiletante in el si il tragi afara cu patentul. Daca nu gasesti 17x47x8 , merge sa pui si 17x47x7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Va multumesc de sfaturi. Am rezolvat problema in 5 minute cu schimbarea simeringului. Acum daca tot sunt la capitolul reparatii, imi puteti spune va rog de unde fac rost de pinionul primar (de la motor) si secundar (de pe roata) ale transmisiei finale? Lant cred ca se mai gaseste nou pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Va multumesc de sfaturi. Am rezolvat problema in 5 minute cu schimbarea simeringului. Acum daca tot sunt la capitolul reparatii, imi puteti spune va rog de unde fac rost de pinionul primar (de la motor) si secundar (de pe roata) ale transmisiei finale? Lant cred ca se mai gaseste nou pe undeva. La partea cu pinioanele este o problema... am auzit ca s-ar potrivi de la o jawa pinionul secundar , darnu stiu modelul. Daca aflii ceva de pinioane as fi si e interesat. Lant gasesti , ca se potriveste de la alte motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielzmfr Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Cumpar comenzi de Mobra Hoinar(numai carcasele acelea de aluminiu vopsit in negru). Cumpar comenzi de Mobra Hoinar(numai carcasele acelea de aluminiu vopsit in negru). Daca merg, pot sa optez si pentru comenzi de Minsk, Ij Planeta 4/5 sau Jupiter 4/5(dar acestea sa fie complete-cu manete si comutatoare). Diametrul ghidonului de la Hoinar este de 22mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius87 Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Salutare. Stie cineva daca pot schimba axul de la pedala fara sa desfac motorul in doua ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Vand ori ce piese de mobraa astept oferte.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Vand ori ce piese de mobraa astept oferte.... salut!ce pret are aprinderea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 vitezometru de mobra 50S ? rama de far de 50S ? un pret te rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 salut!ce pret are aprinderea? am doar ducatti 40 ron vitezometru de mobra 50S ? rama de far de 50S ? un pret te rog! vitezometru l-am dat rama far 10 lei vitezometru de mobra 50S ? rama de far de 50S ? un pret te rog! vitezometru l-am dat rama far 10 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 da o poza cu rama te rog, sunt interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 (editat) Vand ori ce piese de mobraa astept oferte.... Lampa spate pozitie/stop frina ,cit costa? O lista cu ce ai si preturile era mai buna. Editat Iulie 13, 2011 de constantin57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 (editat) Lampa spate pozitie/stop frina ,cit costa? O lista cu ce ai si preturile era mai buna. mai am doar suportul .. care este 10 lei Editat Iulie 13, 2011 de cosmynel19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_mobra Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Salutare. Stie cineva daca pot schimba axul de la pedala fara sa desfac motorul in doua ? nu poti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 ai cumva carburator?un pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 (editat) Te pot ajuta daca vrei cu inst electrica la mobra...am facut azi vara o instalatie- alternator, punte redresoare, releu incarcare, baterie bormasina 12v si din motorasul de la bormasina, electromotorul... unde si cum ai cuplat ,,electromotorul,,? ceva poze? Editat Iulie 18, 2011 de sabyn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 ai cumva carburator?un pret? am de mobra 50s la 50 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker.Metall Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Lampa spate pozitie/stop frina... Am eu de donat. Stop Daca aveti drum prin Gorj,e al dvs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 Salutare, cum sa reglam carburatzia la mobra ca nu mai reusim deloc s-o pornim? A preluat fimiu mobritza si se chinuie de ieri sa se traga cu ea ( pe trotuar ca deabia face 17 mai spre iarna). Impinge si acum cu mai vreo doi maimutzoi de-ai lui de le atarna limbile de-un cot. Scanteie da de zici ca-i lanterna, bujia se uda al naibii de tare, iar din cand in cand da cate o explozie in timp ce e impinsa vartos. Am desfacut si la platina si am frecat-o putzin cu smirghel, de deschis deschide bine, ce alt secret ar putea fi si noi ne caznim ca negrii pe plantatzie? Am mai pornit-o mai demult si stim ca merge dar si atunci era cam lesinata. Aprinderea e bosch, pe carbelitor scrie brasov si are cele doua suruburi de reglaj unul linga altul.Am procedat la strangerea la maxim a acestora si apoi revenirea cu o tura jumate. Nici macar nu stiu care e cel de aer si ce face celalalt Multzumim si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 Surubul de amestec se deschide la 2,5 ture ( daca-mi amintesc bine) Dupa atata impins precis este carterul plin de benzina deci este grav( cel putin cilindru dat jos si intoaresa cu rotile in sus). varianta cea mai buna este ca motorul este destept si nu va porni pana nu face baiatul 18 ani Spor la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 Surubul de amestec se deschide la 2,5 ture ( daca-mi amintesc bine) Dupa atata impins precis este carterul plin de benzina deci este grav( cel putin cilindru dat jos si intoaresa cu rotile in sus). varianta cea mai buna este ca motorul este destept si nu va porni pana nu face baiatul 18 ani Spor la munca Pai, surubul de amestec este ce gros, sau celalalt, cel dinspre filtrul de aer, sau dinspre motor ? Si faza cu datu' cu dansa cu rotzile in sus mi se pare ca nu e gluma ca ma tot intrebam unde se duce benzina, da' tot eu ma linisteam "se evapora domle"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 (editat) Pai, surubul de amestec este ce gros, sau celalalt, cel dinspre filtrul de aer, sau dinspre motor ? Si faza cu datu' cu dansa cu rotzile in sus mi se pare ca nu e gluma ca ma tot intrebam unde se duce benzina, da' tot eu ma linisteam "se evapora domle"! u nu ai aprinderea reglata bine avansul si platina cand pistonul ete sus platina trb deschisa 0.4 si daca nu merge incerci sa reglezi platina cand pistonul nu este chiar sus un pic mai jos nu mult ..., iar surubul de amestec este cel din spre motor iar celalalt este relantiul... Editat Iulie 24, 2011 de cosmynel19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 Pai, surubul de amestec este ce gros, sau celalalt, cel dinspre filtrul de aer, sau dinspre motor ? Si faza cu datu' cu dansa cu rotzile in sus mi se pare ca nu e gluma ca ma tot intrebam unde se duce benzina, da' tot eu ma linisteam "se evapora domle"! Am spus serios cu datul peste cap este mai usor decat sa desfaci motorul.Pentru pornire greoaie sunt mai multe cauze prima carburatia ( destul de sensibila la mobra) aprinderea motoare vechi magneti slabi starea motorului compresia deci sunt mai multe Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius87 Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Ce segmenti imi trebuie pt motorul de mobra 50 s? ...si daca are cineva sa imi trimita si mie, contracost bineinteles ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 (editat) Ce segmenti imi trebuie pt motorul de mobra 50 s? ...si daca are cineva sa imi trimita si mie, contracost bineinteles ! am eu 30 ron de unde esti segmenti cromati sigilati Editat Iulie 25, 2011 de cosmynel19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 O facuram si pe asta cu mobra data cu dansa-n sus, da' nu cursa nimic din motoras!? Dar gasiram slabe piulitzele de la chiuloasa si nu are nici un fel de garnitura acolo. Poate ar porni daca ar fi stransa chiuloasa si ar avea si garnitura ? Pot confectziona o garnitura sau tre sa caut sa cumpar originala? Pistonul si segmentzii par in regula, insa nu stiu cum se impart! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.