radu raven sha Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 Eu unul nu vad pozele cu mobra ta le vad doar pe alea cu mobra aia veche. Ce rau imi pare ca nu mai am shi eu timp cum ai tu sa stau toata ziua sa shurubaresc la motor. Are cineva pe aici vreun desen de cadru?? daca se poate shi cu ceva dimensiuni? vreau sa construiesc ceva care sa imi placa mie shi sa pot ieshi cu ea doar in poligon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 sper ca de data asta sa se incarce toate radu..aste e pentru tine..cu atat te pot ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu raven sha Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 merci mult pt datele tehnice insa ceea ce doresc eu este un desen tehnic de cadru cu dimensiuni daca se poate vreau sa fac un cadru de la zero tot ce shtiu e ca imi trebe tzeava de un tzol shi un sfer dar nush cat de groasa in carne shi cam ce dimensiuni ar trebui sa aiba barele. e cam greu ceea ce vreau eu sa fac insa sper sa reushesc pana in primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat Noiembrie 22, 2005 Share Postat Noiembrie 22, 2005 sa vad poate pot sa fac o foto la un cadru de'al meu. daca vrei..potzi sa itzi vand un cadru si sa il modifici cum vrei tu.Ar fi mult mai usor si ar decurge mai repede. pretzu o sa fie destul de acceptabil. Acuma tu alegi...intre a trece mai bine de 2 luni pana gasesti tzeava si alte prostii...si inca vre'o 4 luni pana ce il faci sau sa dureze numai 2 luni pana o faci toata (doar o parere) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schumy Postat Noiembrie 22, 2005 Share Postat Noiembrie 22, 2005 Sa stii ca e foarte greu sa faci singur un cadru care sa si reziste la socuri puternice(sudat electric,nu autogen)si apoi eu cred ca-i greu sa calce ambele roti pe aceeasi linie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 Asadar...am piese de MOBRA de vanzare. motoare, CADRE, CAUCIUCURI, camere, JANTE, ghidoane, carcase de far, FARURI, suspensii, si multe multe alte piese si accesorii( SEGMENTZI, pistoane, chiuloasa, carburatoare...). daca nu am ceva... se poate face COMANDA !! pretzuri FOARTE FOARTE avantajoase. NU conteaza orasu din care suntetzi !!! INTRATZI PE "VAND PIESE DE MOBRA " sau lasatzi un personal mesage!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 Iulica, ti-am tot zis de arcul de la schimbator si chiar angrenajul de la pornire, asa in timp, insa sa stii ca daca ai avea un cilindru NOU ... il cumpar pt ca am mare nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Noiembrie 25, 2005 Share Postat Noiembrie 25, 2005 mai omule am si eu doua capre din astea Mobra S 50 si i-ti recomand sa o dai la reemat sau daca ti mult la ea puneo la conservare si cand ajungi la pensie o sa-ti permiti si tu sa lucri cate 3-4 ore pe zi si sa faci cateva ture dupa care iar desfaci motoru iar reglezi arcurile alea doua din cutia de viteze , dupa ce faci cutia cedeaza aprinderea .... fara suparare mai bine i-ti iei un minsk si macar sti ca nu prea ai de lucru la el o revizie o data la o luna doua nu in fiecare zi iar segmenti i-i schimbi o data la doi ani nu o data pe luna ca la mobra fara supare ar fi mai scumpa aprinderea electronica decat toata mobra Daca tie iti place minsk, nu inseamna ca si la alti tre sa-i placa Fara suparare, dar omului ii place mobra, si de aceea face mobra un vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat Noiembrie 26, 2005 Share Postat Noiembrie 26, 2005 alecs....eu tzi'am zis ca am tot ce vrei tu. si piston si agrenaj (numai sa imi zici mai bine care e ala sa nu itzi trimit alceva) si arcu ala. numai sa imi zic cand ai banii sa il trimit. dca vrei...potzi sa mai vorbim si pe messenger. sau intra pe " vand piese de mobra' c sa nu mai stresam lumea pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 M bag si eu ca musca-n lapte......... Am si eu doua telescoape spate....le vreti?de gratis.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 Iti multumesc mult, eu mai am o pereche de rezerva. Multumesc mult si pentru faru' de Simson pe care mi l-ati trimis. Inca nu m-am apucat sa fac ceva cu el ca tare n-am timp... . Nu mai vine naibii vara aia odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 Ieri "m-am dat" cu mobra prin oras. Am crezut ca n-o sa porneasca pe frigul asta dar a pornit. Si inca destul de repede. A fost super, chiar daca am inghetat un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 Ieri "m-am dat" cu mobra prin oras. Am crezut ca n-o sa porneasca pe frigul asta dar a pornit. Si inca destul de repede. A fost super, chiar daca am inghetat un pic. Si eu cu baluba ne-am dat tot wikendu-l,si a fost super. Acum am un MZde 125 de restaurat si sper sa-l termin saptamana asta. Nu sti pe cineva care are piese de mz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 Nu, nu stiu, eu sunt "new in town" si nu prea-i cunosc pe motociclisti, doar din vedere. Chiar nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schumy Postat Ianuarie 7, 2006 Share Postat Ianuarie 7, 2006 Eu te sfatuiesc sa incerci sa le iei pt ca asa cred ca au inceput toti pana sa prinda dragoste fata de motociclism si mecanica.Daca au fost lasate mergand si acum nu mai se invarte motorul apasand pe pedala cred ca este gripat prin ruginire si reparatia ar fi extrem de usoara si destul de ieftina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Ianuarie 7, 2006 Share Postat Ianuarie 7, 2006 Va salut. Dupa cum vedeti e primul meu post pe forumul vostru. Scriu aici deoarece vreau sa-mi iau o Mobra. Sincer sa va spun nu am permis cat A, doar B, nu am mers in viata mea pe 2 roti cu motor, nu stiu sa conduc asa ceva, dar vreau sa invatz. Un vecin are la tara vreo 2 Mobre+un cadru aruncate prin curte, cu care se mandreste ca le calarea acum cativa ani, dar i s-a rupt cablu la ambreiaj si a cazut cu una la viteza mare din prostia lui si de atunci n-a mai mers cu ea. Ma gandeam sa i le cumpar eu, sa vad daca le vinde, oricum ma gandesc ca nu pot costa mult. Ce am observat la cea mai buna din ele e starea avansata de rugina, descompletata de maruntisuri, am incercat sa invart motorul la pedala dar era blocat si nu am insistat la vremea respectiva sa vad ce are. Oricum arata jalnic. Dar ma gandesc ca oi reusi sa fac ceva din ele, mai ales ca tipu zice ca mergeau cand s-a decis sa nu le mai foloseasca. Acum va intreb pe voi: merita sa ma bag la ele? Cam cat ar face asa dupa voi? O sa folosesc doar o mobra ca 'jucarie' pe la tara, la mers pe camp vara dupa tractoare, etc. Astept parerile voastre, k? Ia-le Orice inceput se face cu pasi mici! Acuma depinde si cat cere pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 9, 2006 Share Postat Ianuarie 9, 2006 Ia-le ca n-o sa-ti para rau. Motorul de Mobra se repara usor. Din cate am inteles vrei sa te plimbi cu ele numai pe la tara, dar daca vrei sa iesi cu una reparata pe "drumuri publice" trebuie inmatriculata. Multa bafta la cumparare si la reparatii !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Ianuarie 16, 2006 Share Postat Ianuarie 16, 2006 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schumy Postat Ianuarie 16, 2006 Share Postat Ianuarie 16, 2006 Se potriveste 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Ianuarie 16, 2006 Share Postat Ianuarie 16, 2006 Bineinteles ca se potriveste De fapt, este la fel si pistonul si camasa, ceea ce difera sunt aripioarele de racire care la Hoinar sunt mult mai mari pentru ca a fost scoasa turbina. Asa ca stai linistit ca merge sigur Noroc si spor la reparat, Salutari cu faru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 Ca tot veni vorba de pistoane, eu am unul uzat acasa care seamana cu cel de Mobra dar nu "rasare". Are exact acelasi diametru dar este mai bombat si difera putin pozitia canalelor segmentilor iar boltul este un pic mai sus parca cu cativa mm. De la ce-o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 Ca tot veni vorba de pistoane, eu am unul uzat acasa care seamana cu cel de Mobra dar nu "rasare". Are exact acelasi diametru dar este mai bombat si difera putin pozitia canalelor segmentilor iar boltul este un pic mai sus parca cu cativa mm. De la ce-o fi? Este de la zundapp.. amaodel dupa care s-a luat mobra are un vecin un motor perfect si-l vinde.. e identic cu cel de mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Ianuarie 27, 2006 Share Postat Ianuarie 27, 2006 Salut! Am si eu nevoie de 2 chestii: 1. Manual de Mobra. 2. Are cineva idee de aprindere electronica pe mobra? A pus cineva? Are sens sa pun? Daca da, de care? Unde se poate gasi? Cam la ce pret? Multzam. Intai sa ma prezint. Ma cheama Ion si traiesc acum in Canada. Am avut Mobra intre 1983 si 1993. De fapt am avut doua. Amandoua au fost tipul S cu furca telescopica in fata si racire fortata cu aer. Daca in general aspectul exterior era acelasi totusi au existat cateva diferente la magnetou. Au existat doua tipuri de magnetou (Bosch si Ducatti) si fiecare a avut puncte bune si rele. Bosch-ul avea scanteie foarte buna dar lumina la far proasta. Ducatti avea lumini bune si aprindere deficitara. Modificarea cea mai eficienta pentru aprinderea Mobrei este inlocuirea bobinei de inductie originale cu o bobina de inductie de Trabant. Daca folosesti bobina de Trabant viata platinelor va fi circa 20.000 km. Bujiile trebuie sa aiba o cifra termica de 280. Exista posibilitatea sa rebobinezi magnetoul si sa iti imbunatatesti lumina farului si aprinderea. Cand incepi sa folosesti motoreta foloseste ulei de buna calitate pentru motoare in doi timpi si nu pune mai mult de 30mL la litru de benzina. Bine reglata si ingrijita te poate duce de la Constanta la Timisoara fara probleme. Daca este un tip S incearca sa schimbi carburatorul cu unul de Hoinar care e mai bun. Din cursa acceleratiei ultimul sfert nu prea are nici un efect in viteza, dar creste consumul de benzina si supraincalzeste bujia. Daca ai ajuns la 60-65 km/h asta-i ce poti astepta de la cei 50 cmc. Toate modificarile la motor pot aduce mici imbunatatiri la putere/viteza dar scurteaza viata motorului. Consumul de benzina este cam 3L/100 km cu doua persoane la 60km/h. La viteza mai mica ai consum mai redus. Incearca sa nu modifici esapamentul. Cu esapamentul original sunetul era placut, dar lumea vrea mai multa putere si desi n-am observat nici o imbunatatire cand am incercat si eu, multi au scos "labirintul" din toba. Rezultatul era un sunet ascutit si neplacut. Personal am facut de doua ori inconjurul Romaniei parcurgand circa 400 km zilnic. Motorul de pe modelul S a fost mai putin puternic decat cel de pe Hoinar dar mai fiabil si avand racire fortata iti permitea sa mergi pe drumuri de munte fara alte probleme decat viteza redusa. Ca orice motocicleta/bicicleta cu roti cu spite trebuie sa ai grija de intinderea lor si nu trebuie sa depasesti greutatea maxima permisa (150 kg) care include pasageri, bagaje si benzina. Media de kilometri a fost de 15.000 km/an pentru fiecare Mobra. La 10.000 schimbam segmentii si la 30.000 cilindrul. Fiindca pistonul era ieftin am schimbat si pistonul la fiecare schimb de segmenti. Nu am schimbat ambielaje dar la prima Mobra a trebuit sa schimb rulmentul pe ace de la bolt la 50.000 km. Schimba rotile intre ele regulat si regleaza presiunea in cauciucuri in functie de sarcina. Incearca sa blochezi suspensia in spate numai pe pozitia "doua persoane". Sper ca informatiile sa te ajute si batrana Mobra sa te ajute sa ajungi un bun motociclist Il shtiu shi eu p tip din vedere daca nu ma inshel mobra lui e vishinie. Tot ce vreau eu e sa modific mobra nu sa o reconditzionez ca daca o modific oricum iau totul la mana ( ma refer la piesele ei)insa nu prea ma incumet sa ma bag la motor. Cu toate ca merge bine mie mi se pare ca patineaza ambreiajul shtie cineva cum pot sa imi dau seama daca patineaza sau nu ? A shi inca ceva : dupa ce o pornesc shi o incalzesc cuplez treapta 1 shi surpriza da sa plece de pe loc shi asta cu ambreiajul strans ..... e normal sau nu ????? Ambreiajul Mobrei este foarte prost realizat asa ca ori patineaza ori nu decupleaza complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.