Sari la conținut

Anunt Oficial


Postări Recomandate

In sfanta zi de luni, 26 martie 2007, tin sa fac un anunt oficial !

 

Eu, subsebnatul Oancea @petrica Razvan, sunt ....... un tampit ! :baldy: :baldy: :baldy:

 

Dupa ce mi-am vandut scumpatatea de motor, LC4-ul Enduro, motor care l-am ingrijit ,,ca pe propriul meu copil" si pe care, in subconstientul meu, il regret enorm si condamn faptul si gestul de inconstienta de care am dat dovada, vreau sa-mi trag, oficial, 10000 de pumni in cap ! :wave: ... sau rog pe cineva sa ma rezolve!

 

Ce sa zic VFR-ul este un motor extrairdinar, dar este ........ din, cu totul, alt film !

Acum, ,,ca o oaie ratacita care se intoarce smerita spre turma", vreu cu toata fiinta mea sa-mi iau iar o motoreta enduro.

Ideea de baza, de la care trebuie privita problema, este ca marca austriaca, slavita de unii, blamata de altii a pus stapanire pe mine. Asa ca urmatoarea motocicleta va fi ..... bineanteles KTM ! Imi doresc sa cumpar un KTM nou, noutz, din magazin, insa nu pot sa ma hotatasc asupra modelului :baldy: ! Asa ca o sa va spun cateva modele, agreate de mine si astept cu nerabdare ... si cu ochii la gard, sfaturile si parerile voastre !

 

Iata modelele:

 

1.- KTM 640 LC4 Adventure R - gandesc ca acest model este in fruntea fiabilitatii monocilindrelor de la KTM si ,,imi da voie" sa fac si calatorii ma lungi. Acest model tot pe carburator este, sau l-au facut pe injectie?

 

2.- KTM EXC525 - foarte tare motorul asta ! Imi place la nebunie, dar am indoieli asupra fiabilitatii si a faptului ca dupa 200km, nu stiu cum m-as simti.

 

3.- KTM 690 SM - ma incanta foarte tare motorul acestui model, imi plac foarte mult acele tobe de esapament, ... chiar si acea aripioara de sub far, dar urasc la maxim faptul ca nu exista si o varianta enduro a acestui model. Ma refer la un model de serie si nu la cele pentru Dakar.

 

4- KTM 950 SuperEnduro - mi se pare bestial, dar ma ingrozeste puterea acestui motor in teren accidentat si eu nu sunt vre' un ,,Sala" sau ,,Depres" .

 

5.- KTM 990 LC8 Adventure - frumoasa motoreta, dar nu ma mai incanta asa tare dupa ce am stat in saua motocicletei domnului Trica. Mi se pare ,,o balena grasa" in comparatie cu statura mea de ,,butoi indesat".

 

6.- KTM 660 SMC( sau SMR) - despre aceasta motocicleta nu prea stiu nimic ! Ma gandesc daca poate fi echipata cu roti enduro ?!?! Se ma fabrica acest model?

 

Cam astea sunt :nono: ! Tin neaparat sa fie un model 2007, cel mult 2006. Ordinea in care am scris modelele nu tin de prioritati sa de preferinte, ci asa am apucat de la enumar.

 

Obs. Eu ,,mai bag" si pe sosea, ca de, aici la mine este campie .......... lunga !

 

Va multumesc ! :D

 

P.S. ................... nu-mi dat ,,in cap", ... asa rau ! ......... mai cu mila ! :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat un 640 LC4 enduro din 2004 si iam luat si roti de super moto si mi se pare super ok merg pe asfalt am rotile de sm vit max 180 si f buna stabilitate pe curbe pe teren am rotile de enduro care din cauza foii nu poti sa mergi de cat cu 100 120 dar merge f bine pe teren

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti inteleg pasul!

 

Si io am renuntat la enduro pentru SZR. Si acum vreau cu disperare enduro. Ca marca, cum ai zis si tu mai sus, chiar daca este blamata de unii, tot KTM scrie pe mine (va scrie)...

 

Bafta si sper sa iti revii cat mai repede.

 

Io mai am de tras pentru ca din cate am vazut SZR-ul nu se lasa vandut asa usor. Cred ca o sa incep sa mai las din pret :baldy: desi e un motor excelent... nu e pentru mine!

 

Bafta!

 

P.S. - avad aceeasi dilema (modelul)... am convenit cu a mea nevasta sa imi iau una de joaca (EXC) si daca si daca se va hotari si ea sa mearga la drum cu mine... probabil ca va veni si un adv. Dar cine mai stie si cu femeile astea... Maine, poimaine o aud ca vrea la plimbare... :baldy:

 

Io as alege 990 adv (nu S). N-o sa ai probleme cu saua, mai ales ca daca il iei nou noutz iti poti comada saua cu gel...

 

Parerea mea! :baldy:

Editat de newprofiler1978
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat un 640 LC4 enduro din 2004 si iam luat si roti de super moto si mi se pare super ok merg pe asfalt am rotile de sm vit max 180 si f buna stabilitate pe curbe pe teren am rotile de enduro care din cauza foii nu poti sa mergi de cat cu 100 120 dar merge f bine pe teren

:baldy:

Cea mai buna varianta era sa pastrezi LC4 si sa iti iei roti de SM... sa nu zici ca nu ti-am spus odata...

Cat despre LC8 - se poate modifica la inaltime din sea, suspensii si peste asta o sa te si inveti cu el si o sa il inalti tu (uite Cata_M e scund si are RM de 250 care e destul de inalt), plus ca exista si seaua confort cu gel. Si merita. Eu m-am urcat pe al lui BD-ul... am coborat cu lacrimi in ochi... de fericire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:baldy:

Cea mai buna varianta era sa pastrezi LC4 si sa iti iei roti de SM... sa nu zici ca nu ti-am spus odata...

Cat despre LC8 - se poate modifica la inaltime din sea, suspensii si peste asta o sa te si inveti cu el si o sa il inalti tu (uite Cata_M e scund si are RM de 250 care e destul de inalt), plus ca exista si seaua confort cu gel. Si merita. Eu m-am urcat pe al lui BD-ul... am coborat cu lacrimi in ochi... de fericire

apropos de inaltime...acu mi se pare jos RM-ul :baldy: ...si cand ma gandesc ca la inceput cautam un enduro sa stau cu ambele talpi pe pamant :baldy:

@petrica: parerea mea, ia-ti doua motorete (525 sau 250 2T, ce vrei tu, plus o remorca)..si un enduro-turing. E-adevarat, sunt multi bani, dar asa le impaci pe toate si pe tine. Nu trebuie sa fie neaparat noi ca sa fii multumit. Altfel iti vei lua iar o singura motoreta..si din pacate motoreta universala inca nu s-a inventat. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vei gasi o varianta care sa te satisfaca si pe sosea si pe coclauri decat cu compromisuri destul de mari in ambele parti.

Sfatul meu - daca nu poti sa te concentrezi doar pe una, cu approx 8500 Euroi iti iei 2 motoare si nu te doare capul:

- la 4500 - 5000 - un LC4 Adventure pentru touring.

- la 3500 un 250 EXC 2t pentru enduro

 

PS: am scris in acelasi timp cu CataM :baldy: Asculta si tu de astia batrani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asculta de un tractorist batran:

lasa mobra de sosea asa cum e (orice manevra de a o vinde tot o sa te coste direct sau indirect)

de coclau ia-ti un 450 de oriunde (Ka, Y, KTM).

uita de orice in 2 timpi, "e" o basina de mare angajament. de la un moment dat vor fi interzise de exemplu la Rally Raid. de anul acesta se masoara si zgomotul la revizia tehnica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uita de orice in 2 timpi, "e" o basina de mare angajament. de la un moment dat vor fi interzise de exemplu la Rally Raid. de anul acesta se masoara si zgomotul la revizia tehnica.

 

iar au aparut specialistii la enduro :baldy:

EXC 250 2t este inmatriculabila. Cu evacuarea de serie (cu care trage de nu te tii de ea) poti sa te plimbi linistit si pe magheru.

Daca vii la o cursa de enduro o sa vezi ca aia meseriasii merg aproape toti cu "basini" in 2 timpi. mai mult de jumatate din motoare sunt 2t. Numai fraieri. Daca nu l-au cunoscut pe Dan Popescu mai demult ... au dat banii pe prostii :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar incepi?Ne zici ca vrei un enduro si dupa aia iti cumperi vreo Hayabusa Turbo?

On topic : asculta-l pe Ionut, stie ce zice, uita-te la aia care se dau la Erzberg, Romaniacs, Last Man Standing, WEC, aproape toti au 2T cam de 250-350 cmc.Iar David Knight numai mic nu mi se pare!

Cauta-ti ceva EXC , SX sau RM sau YZ sauCR , tine si VFR-ul ca pe urma te omoara nevasta ca nu o plimbi si pe ea si vine si vara si o sa vrei sa faci si drumuri mai lungi pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar incepi?Ne zici ca vrei un enduro si dupa aia iti cumperi vreo Hayabusa Turbo?

On topic : asculta-l pe Ionut, stie ce zice, uita-te la aia care se dau la Erzberg, Romaniacs, Last Man Standing, WEC, aproape toti au 2T cam de 250-350 cmc.Iar David Knight numai mic nu mi se pare!

Cauta-ti ceva EXC , SX sau RM sau YZ sauCR , tine si VFR-ul ca pe urma te omoara nevasta ca nu o plimbi si pe ea si vine si vara si o sa vrei sa faci si drumuri mai lungi pe asfalt.

 

Ok! Am inteles ! Mi-a trecut cu VFR-ul, nu-l mai dau dar vreau un enduro tare !

Nu stiti nimic de KTM 660 SMR sau SMC sau .... cum dracu ii zice? E un fel de LC4 sau mai tare? Ii iau eu roti de enduro, dar ma gandesc la cilindreea aia de 660ccm, ......... sau un 450EXC :baldy:

 

Offf ! ...... ce este in capul meu !? :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar au aparut specialistii la enduro :baldy:

EXC 250 2t este inmatriculabila. Cu evacuarea de serie (cu care trage de nu te tii de ea) poti sa te plimbi linistit si pe magheru.

Daca vii la o cursa de enduro o sa vezi ca aia meseriasii merg aproape toti cu "basini" in 2 timpi. mai mult de jumatate din motoare sunt 2t. Numai fraieri. Daca nu l-au cunoscut pe Dan Popescu mai demult ... au dat banii pe prostii :baldy:

 

 

Ionut tata, iar bei apa dupa fraieri

 

In toate campionatele europene (inclusiv la cross) 2 timpi s-a interzis. Mai toate etapele din CNRR de anul acesta (special capitala, transul, dobrogea, banatul) vor interzice prin RegPart inscrierea mobrelor basinoase, in lumina noilor recomandari UE.

Mai citeste. Ce fac mobristii la enduro e treaba lor, pana s-o prinde lumea si la ei, si apoi sa vezi noi regulamente....

 

 

NU BASINILOR IN DOI TIMPI !!!!! :baldy:

 

Nu mai faceti reclama si lobby pentru loturile refuzate de altii si pe care dealerii incearca sa vi le bage pe gat ...... din vest au inceput sa fie retrase din magazine..... :baldy: Trabantistilor.....

 

asa cum si in delta vor fi interzise motoarele de barca in 2T...

 

 

 

TINERE!! NU-TI LUA BASINA DE MOBRA, IA-TI TATA MOBRA DE OM SERIOS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ionut tata, iar bei apa dupa fraieri

 

In toate campionatele europene (inclusiv la cross) 2 timpi s-a interzis. Mai toate etapele din CNRR de anul acesta (special capitala, transul, dobrogea, banatul) vor interzice prin RegPart inscrierea mobrelor basinoase, in lumina noilor recomandari UE.

Mai citeste. Ce fac mobristii la enduro e treaba lor, pana s-o prinde lumea si la ei, si apoi sa vezi noi regulamente....

NU BASINILOR IN DOI TIMPI !!!!! :baldy:

 

Nu mai faceti reclama si lobby pentru loturile refuzate de altii si pe care dealerii incearca sa vi le bage pe gat ...... din vest au inceput sa fie retrase din magazine..... :baldy: Trabantistilor.....

 

asa cum si in delta vor fi interzise motoarele de barca in 2T...

TINERE< NU_TI LUA BASINA DE MOBRA, IA-TI TATA MOBRA DE OM

 

Da ce are bre, motoarele in 2t ? :baldy: scoate mult fum ? :baldy: :wave: :nono:

 

Multumesc de sfat ! :D

 

.................auzi ,,trabantisti" ! Ha, ha, ha! :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fac mobristii la enduro e treaba lor, pana s-o prinde lumea si la ei, si apoi sa vezi noi regulamente....

 

de motocicleta de enduro era vorba. Si pentru ce vrea el sa faca e f bun 2t.

Asta cu 2t sunt pe duca e vrajeala - se vand cu succes peste tot. Tendinta e alta: motoarele in 4timpi (de racing) sunt din ce in ce mai puternice, mai fiabile si mai usoare, asa ca 2t vor pierde teren in mod natural prin pierderea avantajelor competitive fata de 4t.

Pana una alta, 2t e mai ieftin, mult mai usor, are centrul de greutate mai jos, e mai simplu (mai usor de intretinut - fara filtre de ulei, fara reglaj supape). Una peste alta, la padure e mai fun.

Si spun asta din pozitia unui posesor de 4t. Asa cum spuneam mai demult, daca nu as merge la rally as lua maine 2t. Si nu ma dau cu 4t la rally pentru ca, vezi doamne, nu permite regulamentulci doar pentru ca un 2t ar fi chinuit in regim de rally - ture mari constant. Cat despre regulament - nu poti sa interzici la start o motocicleta inmatriculata :baldy:

Nu stiu de unde ai tu informatia ca 2t au fost interzise la rally in UE. Anul trecut la raliul sardiniei (etapa in CNE) au fost motociclete in 2t.

 

Inca o data iti spun: in era internetului, nu mai tine demagogia. Pentru ca orice afirmatii trebuiesc ARGUMENTATE :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de motocicleta de enduro era vorba. Si pentru ce vrea el sa faca e f bun 2t.

Asta cu 2t sunt pe duca e vrajeala - se vand cu succes peste tot. Tendinta e alta: motoarele in 4timpi (de racing) sunt din ce in ce mai puternice, mai fiabile si mai usoare, asa ca 2t vor pierde teren in mod natural prin pierderea avantajelor competitive fata de 4t.

Pana una alta, 2t e mai ieftin, mult mai usor, are centrul de greutate mai jos, e mai simplu (mai usor de intretinut - fara filtre de ulei, fara reglaj supape). Una peste alta, la padure e mai fun.

Si spun asta din pozitia unui posesor de 4t. Asa cum spuneam mai demult, daca nu as merge la rally as lua maine 2t. Si nu ma dau cu 4t la rally pentru ca, vezi doamne, nu permite regulamentulci doar pentru ca un 2t ar fi chinuit in regim de rally - ture mari constant. Cat despre regulament - nu poti sa interzici la start o motocicleta inmatriculata :baldy:

Nu stiu de unde ai tu informatia ca 2t au fost interzise la rally in UE. Anul trecut la raliul sardiniei (etapa in CNE) au fost motociclete in 2t.

 

Inca o data iti spun: in era internetului, nu mai tine demagogia. Pentru ca orice afirmatii trebuiesc ARGUMENTATE :baldy:

 

 

De la 1 iunie 2007 in Italia NU VOR MAI AVEA VOIE SA CIRCULE MOTOARE IN 2 TIMPI.

In cazul in care esti prins pe strada cu 2 timpi carabinierii vor confisca mobra.

Deci prin analogie la noi peste aprox 2-3 ani. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offtopic :

intrebare : cum isi da politistul seama ca este sau nu 2t ? daca imi zici ca dupa fum nu e corect ca politistul nu este mecanic. nu este datoria lui. iar ca toate scuterele din italia, franta, spania etc vor disparea nu imi vine sa cred.. ramane de vazut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la aprilia pe site sunt in continuare scutere 2t. Ca si la KTM italia.

ma indoiesc ca mai marcheteaza oamenii scule pe care nimeni nu le-ar mai cumpara daca nu le-ar mai putea foilosi peste 3 luni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la aprilia pe site sunt in continuare scutere 2t. Ca si la KTM italia.

ma indoiesc ca mai marcheteaza oamenii scule pe care nimeni nu le-ar mai cumpara daca nu le-ar mai putea foilosi peste 3 luni

 

 

Am un prieten (Lino-poate il sti) care a cumparat un EXC de 250 2 timpi si este foarte amarat ca din iunie trebuie sa il aduca in Romania daca vrea sa se mai de cu el.

Nu minte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.- KTM 640 LC4 Adventure R - gandesc ca acest model este in fruntea fiabilitatii monocilindrelor de la KTM si ,,imi da voie" sa fac si calatorii ma lungi. Acest model tot pe carburator este, sau l-au facut pe injectie?

Este model pe carburator

 

2.- KTM EXC525 - foarte tare motorul asta ! Imi place la nebunie, dar am indoieli asupra fiabilitatii si a faptului ca dupa 200km, nu stiu cum m-as simti.

Eu nu ti-l recomand pentru excursi pe sosea

 

3.- KTM 690 SM - ma incanta foarte tare motorul acestui model, imi plac foarte mult acele tobe de esapament, ... chiar si acea aripioara de sub far, dar urasc la maxim faptul ca nu exista si o varianta enduro a acestui model. Ma refer la un model de serie si nu la cele pentru Dakar.

Varianta de endura apare la modelel 2008

 

4- KTM 950 SuperEnduro - mi se pare bestial, dar ma ingrozeste puterea acestui motor in teren accidentat si eu nu sunt vre' un ,,Sala" sau ,,Depres" .

Un motor puternic pote fii condus si mai incet, unul "slab" nu poate fii condus repede nici macar de "Sala" sau "Depres"

 

5.- KTM 990 LC8 Adventure - frumoasa motoreta, dar nu ma mai incanta asa tare dupa ce am stat in saua motocicletei domnului Trica. Mi se pare ,,o balena grasa" in comparatie cu statura mea de ,,butoi indesat".

:baldy:

 

6.- KTM 660 SMC( sau SMR) - despre aceasta motocicleta nu prea stiu nimic ! Ma gandesc daca poate fi echipata cu roti enduro ?!?! Se ma fabrica acest model?

Motoarele de SuperMoto nu prea pot fii echipate cu roti de enduro (au furca din spate mai scurta)

 

Daca ai nevoie de detali mai "amanuntite" suna-ma 0723 221155

 

Salut Zsolt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de motocicleta de enduro era vorba. Si pentru ce vrea el sa faca e f bun 2t.

Asta cu 2t sunt pe duca e vrajeala - se vand cu succes peste tot. Tendinta e alta: motoarele in 4timpi (de racing) sunt din ce in ce mai puternice, mai fiabile si mai usoare, asa ca 2t vor pierde teren in mod natural prin pierderea avantajelor competitive fata de 4t.

Pana una alta, 2t e mai ieftin, mult mai usor, are centrul de greutate mai jos, e mai simplu (mai usor de intretinut - fara filtre de ulei, fara reglaj supape). Una peste alta, la padure e mai fun.

Si spun asta din pozitia unui posesor de 4t. Asa cum spuneam mai demult, daca nu as merge la rally as lua maine 2t. Si nu ma dau cu 4t la rally pentru ca, vezi doamne, nu permite regulamentulci doar pentru ca un 2t ar fi chinuit in regim de rally - ture mari constant. Cat despre regulament - nu poti sa interzici la start o motocicleta inmatriculata :baldy:

Nu stiu de unde ai tu informatia ca 2t au fost interzise la rally in UE. Anul trecut la raliul sardiniei (etapa in CNE) au fost motociclete in 2t.

 

Inca o data iti spun: in era internetului, nu mai tine demagogia. Pentru ca orice afirmatii trebuiesc ARGUMENTATE :baldy:

 

yeah..are dreptate baiatu...si sa mergem mai departe...la concursuri de HardEnduro...ex.RedBull Romaniacs? ... numai cu tractoare(4t) putem sa mergem?...atunci trebuie sa platesc 2 nebuni care vin cu mine in cazul cand raman blocat undeva. :baldy:

nu cred ca in RO si la concursuri de enduro(WEC) 2t dispara. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la 1 iunie 2007 in Italia NU VOR MAI AVEA VOIE SA CIRCULE MOTOARE IN 2 TIMPI.

In cazul in care esti prins pe strada cu 2 timpi carabinierii vor confisca mobra.

Deci prin analogie la noi peste aprox 2-3 ani. :kick:

 

Da ce, vine politistul dupa mine pe coclauri ? :crack: Motoreta o am parcata intr-o curte din care ies direct pe camp. Nu cred ca ii lasa ,,comoditatea" sa ma pandeasca cand ies la plimbareala ! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offtopic :

intrebare : cum isi da politistul seama ca este sau nu 2t ? daca imi zici ca dupa fum nu e corect ca politistul nu este mecanic. nu este datoria lui. iar ca toate scuterele din italia, franta, spania etc vor disparea nu imi vine sa cred.. ramane de vazut

 

pai se ia pentru inceput dupa zgomot+fum+miros, si in ultima instanta scrie si in acte.

mai mult decat atat, pe afara au cam inceput de mult sa nu mai cumpere lumea basini....ei "e" constienti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...