Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Din pacate nu . Firma de leasing ma tot amana sa plateasca motorul. deja sunt doua saptamani de cand am platit avansul si am super nervi pe ei.

Dar tot ma mai las dus cu zaharelul ca maine il platesc. Si speranta moare ultima. Cum am pus insa mana pe motor ii fac o descriere cat pot eu de bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Am vazut pe strada in ultima vreme din ce in ce mai multe astfel de modele, si deoare sunt si eu fericitul posesor al unei asemenea motociclete, mi-ar place sa cred ca putem forma o mica comunitate in randul motociclistilor.

 

Nu uitati ca GSR 600 a fost cel mai vandut naked in 2006 in Italia, lucru care spune multe despre acest model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu uitati ca GSR 600 a fost cel mai vandut naked in 2006 in Italia, lucru care spune multe despre acest model.

 

Super! Asta nu am stiut-o. Unde se fabrica?

 

Baftalau si la cat mai multe GeSeRee.

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salutare.

 

Sunt posesor de Suzuki GSR 600. E o motocicleta superba dar ca orice naked are numite lipsuri. Pe autostrada sau la drum lung, lipsa parbrizului se face simtita - nu prea pot merge cu mai mult de 130 km/h constant pe o perioada mare de timp fara sa stau culcat pe rezervor. Sau la intalnirea cu tiruri din sens opus, e foarte nashpa.

 

Ma intereseza urmatoarele accesorii :

1. PARBRIZ

Am gasit vreo 3 firme de parbrize ptr GSR600 pe net: PUIG, GIVI si ERMAX parca.

Gasesc pe undeva prin Romania vreo firma care sa aduca asa ceva ?

Ptr cei care au montat un parbriz, va rog sa imi spuneti si mie ce parbriz, de unde si cat.

 

2. PROTECTII

De asemenea, fiind incepator, nu mi-ar strica niste crash-pad-uri / mushroom pad-uri ptr protectia motorului.

Pana acum nu am cazut cu el, dar e mai bine sa am asa ceva.

 

3. SITA RADIATOR

Am mers un pic pe drumuri proaste cu ea, si mi-au sarit in radiator si pe partea din fata a motorului pietricele,bucati de iarba si alte mizerii. Ca sa remediez cat de cat problema, am facut un fel de mud-guard dintr-un cauciuc vechi si l-am legat cu sarma de roata , dar nu a fost elegant de loc (dar a fost foarte practic). Am vazut pe net un fel de sita de radiator ptr GSR. Daca aveti asa ceva, ziceti-mi si mie de unde si cat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am GSR600 K7 argintiu. Sunt foarte incantat de el. Arata bine, aspect de hooligan bike, de motocicleta tzeapana, dura, pe care te poti baza - cam cum era Bandit-ul prin anii 90, pozitie demna de condus, cu spatele drept, are "sange" in el ( accelereaza de la 60 la 130 intr-a 6-a de nu am eu aer), merge foarte frumos in ture joase - poti rula pe la 2-3000 de ture in oras fara probleme, fara smucutiri. Desi pare greoaie - in jur de 200 si un pic de kilograme cu plinurile facute, se simte foarte manevrabil in mers- mai ales ghidonul se simte usor ca o pana.

Sound-ul motorului este foarte frumos si are putini decibeli - dar asa au toate motocicletele noi care respecta euro 3, si asta se poate remedia.

Ma intereseaza accesorii ptr el - am mai postat pe undeva pe aici -:

- PARBRIZ ( pe autostrada i-am dat doar 170 culcat pe rezervor pe o perioada scurta, apoi l-am tinut la 130 ca e prea mare curentul),

- CRASHPAD-uri ( sunt incepator )

- SITA ptr radiator - e mai usor de curatit sita de muste sau mizerii decat radiatorul si partea din fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salutare. ma bate gandu' la un GSR. e un motor frumos cu destui caluti. am aflat doar ca e foarte manevrabila si iarta greselile. daca printre voi se numara si GSR-isti ii rog sa posteze pareri despre motoarele lor.

 

P.S. mentionez ca GSR-ul va fi prima motocicleta :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Si eu sunt la primul motor si vroiam acelasi lucru ca tine pana acum 4 zile cand in sfarsit m-am hotarat la o Yamaha FZ6 Fazer. Singurele reprezentante la care m-am interesat au fost suzuki si yamaha dar cel din urma a castigat (gasesti si o mica discutie la incepatori intr-un topic: fz6 vs suzuk gsr500 - trebuia sa scriu 600 :blink: )

 

De maine cred ca voi "calari" si eu si abia astept!

Asfalt uscat!!! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Si eu sunt la primul motor si vroiam acelasi lucru ca tine pana acum 4 zile cand in sfarsit m-am hotarat la o Yamaha FZ6 Fazer. Singurele reprezentante la care m-am interesat au fost suzuki si yamaha dar cel din urma a castigat (gasesti si o mica discutie la incepatori intr-un topic: fz6 vs suzuk gsr500 - trebuia sa scriu 600 :kick: )

 

De maine cred ca voi "calari" si eu si abia astept!

Asfalt uscat!!! :blink:

 

ms :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai imi place mai mult decat Hornet.Singurul lucru cu care nu sunt obisnuit 100% este EFI. Daca o sa continue la fel si la anul imi iau un PC . Cine s-a dat cu scuter o sa iubeasca motorul asta in oras. Tine-l putin turat ca sa eviti intarzierea EFI :blink: . F.uck Euro 3! Motorul asta(GSX-R 600 K5) nu a fost designed pentru Euro 3 si cu toate astea trebuie sa fie conform normelor astea. Ce sa zic, un fel de Bandit dar nu cred ca va ajunge asa o legenda prin simplul fapt ca i se face o enorma nedreptate prin revistele minunate de motociclete din lume. Avem reviews la Hornet, Fazer,Z750/1000 de 10 pe luna iar reviews despre GSR le gasesti din 2006. In 2007 niciuna. Nu se vorbeste despre ea punct. Am luat motorul pe testate (Hornet,FZ6,Z750,GSR,MT-03) . La sfarsit nu stiam ce sa aleg, Hornet sau GSR dar dup-aia m-am gandit clar la ce sa-l folosesc si mi-am dat seama ca Hornet just don't fit. Trafic, highway printre benzi la traffic jam , nici nu se compara. Coroborat cu un superdeal nici nu am mai stat la discutie. Hornet 2007 nu iarta ca GSR care face exact ce-i spui in curbe coteste ca trenu' pe sine, nu iese in afara fara sa-ti dai seama. Z750 nu comentez, nicidecum motorul la care ma asteptam. FZ6 mi s-a parut OK insa locul din spate nu mi-a placut. GSR mai are un dezavantaj storage space,dar cum am un rucsac incapator nici nu a intrat in calculele mele.Prinde 100 in viteza 1 pe la 14 mii (ca fapt divers),dashboardul foarte informativ (are si gear indicator pentru cine vrea sa stie in ce viteza este - eu personal nu) imi place ca are fuel gauge,pentru commuting este foarte util.Usor de demontat si de pus la loc. Swing arm nu l-am dat jos inca desi pare usor de demontat (ma gandesc la un powdercoat negru).Concluzie: GSR este exact ceea vroiam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai imi place mai mult decat Hornet.Singurul lucru cu care nu sunt obisnuit 100% este EFI. Daca o sa continue la fel si la anul imi iau un PC . Cine s-a dat cu scuter o sa iubeasca motorul asta in oras. Tine-l putin turat ca sa eviti intarzierea EFI :blink: . F.uck Euro 3! Motorul asta(GSX-R 600 K5) nu a fost designed pentru Euro 3 si cu toate astea trebuie sa fie conform normelor astea. Ce sa zic, un fel de Bandit dar nu cred ca va ajunge asa o legenda prin simplul fapt ca i se face o enorma nedreptate prin revistele minunate de motociclete din lume. Avem reviews la Hornet, Fazer,Z750/1000 de 10 pe luna iar reviews despre GSR le gasesti din 2006. In 2007 niciuna. Nu se vorbeste despre ea punct. Am luat motorul pe testate (Hornet,FZ6,Z750,GSR,MT-03) . La sfarsit nu stiam ce sa aleg, Hornet sau GSR dar dup-aia m-am gandit clar la ce sa-l folosesc si mi-am dat seama ca Hornet just don't fit. Trafic, highway printre benzi la traffic jam , nici nu se compara. Coroborat cu un superdeal nici nu am mai stat la discutie. Hornet 2007 nu iarta ca GSR care face exact ce-i spui in curbe coteste ca trenu' pe sine, nu iese in afara fara sa-ti dai seama. Z750 nu comentez, nicidecum motorul la care ma asteptam. FZ6 mi s-a parut OK insa locul din spate nu mi-a placut. GSR mai are un dezavantaj storage space,dar cum am un rucsac incapator nici nu a intrat in calculele mele.Prinde 100 in viteza 1 pe la 14 mii (ca fapt divers),dashboardul foarte informativ (are si gear indicator pentru cine vrea sa stie in ce viteza este - eu personal nu) imi place ca are fuel gauge,pentru commuting este foarte util.Usor de demontat si de pus la loc. Swing arm nu l-am dat jos inca desi pare usor de demontat (ma gandesc la un powdercoat negru).Concluzie: GSR este exact ceea vroiam.

 

am vazut ca ai incalecat si pe un fz6. e vreo diferenta intre el si GSR-ul? ca am vazut pe moto.it(piata de motoare pt romani :blink: ) preturi destul de acceptabile pt GSR si Fz6 :) adik cu toate ca fz6 e din 2004, arata bine si cu niste tobe after market scoala vecinii :kick: si modelele din 2004-2005 sunt mai ieftine ca GSR-urile din 2006(logic B) ) si chiar sunt in dilema. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu. Eu acum o sa fiu subiectiv avand GSR. Totusi am dat Hornetul pe GSR...ori Hornet > FZ6 in my book. La FZ6 sunt chestii care-l fac bun comparativ cu GSR cum ar fi consumul/marimea tank-ului,insa sunt chestii care il fac mai slab (suspensia,fata cel putin) si franele (desi astea se pot schimba). Plus ca nu mi-a placut headlight,de fapt cum sta dashboardul ala pe headlight la FZ6. In rest sunt cam la fel. Oricum,parerea mea este ca trebuie sa le iei la o tura ,asa din auzite s-ar putea sa fi dezamagit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salutare. ma bate gandu' la un GSR. e un motor frumos cu destui caluti. am aflat doar ca e foarte manevrabila si iarta greselile. daca printre voi se numara si GSR-isti ii rog sa posteze pareri despre motoarele lor.

 

P.S. mentionez ca GSR-ul va fi prima motocicleta ;)

 

 

Salut! :)

 

Am GSR din luna iulie. E primul meu motor. Nou nout. Cand l-am cumparat am ales intre SV650, FZ6 si GSR. Gsr-ul mi l-a recomandat ca motocicleta de incepator chiar tipul de la Suzuki. :pow: Nu cred ca puteam face o alegere mai buna. Iarta tot. Iar pe drumurile virajate din jurul Brasovului am avut posibilitatea sa-l verific. Am deja 3500 km cu el si e superb.

 

Recomand insa un parbriz. Ajuta mult la viteze mai mari de 100/h. Grija insa la modelul de parbriz. Eu am cumparat un Givi simplu si am o problema. Parbrizul arata f bine dar, din cauza farului care are becurile de pozitie in partea superioara, se reflecta lumina de la ele in parbriz, noaptea si e cam deranjant. In oras mai putin (sau deloc). Dar daca te prinde afara pe intuneric... e cam neplacut. Acum incerc sa fac rost de un parbriz original (e pe lista de accesorii suzuki). Nou cica costa vreo 300 euro :ok: . Asta pe care il am a fost 300 lei. Asa ca ori gasesc unul mai ieftin, ori... evit sa merg pe intuneric in afara orasului.

 

Per total e o alegere pe care nu o regret nici o clipa.

post-24482-1193931212_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am GSR.

 

;)

 

e fantastic.

 

Are nevoie de un parbriz. Clar !!

E extrem de util la viteze de peste 100.

Eu am un GIVI transparent (vezi poza cu mine), universal, cu prindere pe ghidon. E foarte bun, dar... nu noaptea si mai ales nu noaptea in afara orasului !! :ok: Asta pentru ca GSR-ul are luminile de pozitie orientate in sus si noaptea se reflecta in parbriz. In oras mai e cum mai e, dar in afara e cam nasol.

 

Recomand parbrizul original (vezi poza a 2-a) (e pe lista de accesorii originale suzuki) desi e cam scump (cca 300 euro). Al meu a costat 100 euro.

 

Crashpaduri poti comanda in principiu la orice dealer suzuki sau magazin de piese de schimb mai rasarit.

post-24482-1193932236_thumb.jpg

post-24482-1193932254_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://video.google.com/videoplay?docid=84...mp;q=suzuki+gsr

 

Sunt foarte curioasa sa cunosc parerile catorva detinatori de GSR-uri.

Care sunt partile bune, partile proaste ale ei ? Si-a pus careva windshield in fata ?

 

:ok:

 

;)

 

Am eu unul nou. Din iulie am facut 3500 km.

Nu ma pot satura de el. E minunat, iarta toate greselile, are stabilitate de invidiat iar pe curbe sta ca actibildul.

Asta pe langa faptul ca arata bestial.

 

Am un parbriz pus pe el. GIVI. Face diferenta la viteze de peste 100. Fara el mergi maxim 130 fara sa fie obositor. Cu parbriz, chiar si la 180 e ok.

 

:pow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am GSR, dar la primavara o sa trebuiasca sa ma hotarasc intre un GSR si un Hornet....... Grea decizie pt un necunoscator in ale motoarelor.....

 

 

Alege ce te trage inima mai tare. Motocicleta nu se alege dupa specificatii tehnice decat in proportie de 10%....... restul e EMOTIE !!!!

 

Eu cand am vazut GSR-ul, am stiut clar ca nu vreau altceva. Din fericire, tehnic vorbind, am facut o alegere f buna. E o motocicleta usor de stapanit, care iarta multe greseli. Ideala pentru incepatori.

post-24482-1194239487_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand iesti incepator sunt doua lucruri pe care trebuie sa le stapanesti:

- motocicleta - iar GSR-ul e foarte permisiv

- PE TINE INSUTI - ei.... aici e problema... !!!! ca unii nu se pot abtine de la prostii !!

 

Daca crezi ca esti genul care se lasa dus de val (-ul prostiei! :) ), mai bine ia-ti un GS500. Ca e mai docil. Si are doar 50 de cai. :moto:

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...