Jump to content
Sign in to follow this  
bubucaty

SUZUKI GSR600

Recommended Posts

hai sa fim seriosi...mai devreme sau mai tarziu...mai mult sau mai putin toti ne lasam dusi de val let's face it...nu iti iei motocicleta de 100 cai ca sa o tii la relanti..chestia e ca atunci cand o faci...sa nu te ajute motocicleta daca esti incepator si nu ai experienta.. parerea mea :burnout:

Edited by Legnakrad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

 

Sunt posesor de Suzuki GSR 600. E o motocicleta superba dar ca orice naked are numite lipsuri. Pe autostrada sau la drum lung, lipsa parbrizului se face simtita - nu prea pot merge cu mai mult de 130 km/h constant pe o perioada mare de timp fara sa stau culcat pe rezervor. Sau la intalnirea cu tiruri din sens opus, e foarte nashpa.

 

Ma intereseza urmatoarele accesorii :

1. PARBRIZ

Am gasit vreo 3 firme de parbrize ptr GSR600 pe net: PUIG, GIVI si ERMAX parca.

Gasesc pe undeva prin Romania vreo firma care sa aduca asa ceva ?

Ptr cei care au montat un parbriz, va rog sa imi spuneti si mie ce parbriz, de unde si cat.

 

2. PROTECTII

De asemenea, fiind incepator, nu mi-ar strica niste crash-pad-uri / mushroom pad-uri ptr protectia motorului.

Pana acum nu am cazut cu el, dar e mai bine sa am asa ceva.

 

3. SITA RADIATOR

Am mers un pic pe drumuri proaste cu ea, si mi-au sarit in radiator si pe partea din fata a motorului pietricele,bucati de iarba si alte mizerii. Ca sa remediez cat de cat problema, am facut un fel de mud-guard dintr-un cauciuc vechi si l-am legat cu sarma de roata , dar nu a fost elegant de loc (dar a fost foarte practic). Am vazut pe net un fel de sita de radiator ptr GSR. Daca aveti asa ceva, ziceti-mi si mie de unde si cat.

 

1.Parbrize de la ERMAX gasesti la razoare la KAWAMOTORS(www.kawamotors.ro), si PUIG pe B-dul Timisoara la MOTOR TEAM(www.motorteam.ro)

 

2.La protectii aceeasi problema, la cei 2 gasesti si crash pad-uri si mushroom.

 

3.Sita radiator stiu sigur ca au la KAWAMOTORS, dar cred ca vei gasi si la MOTOR TEAM.

 

 

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare tuturor

incepator fiind mi-am luat gsr-ul, am 200 km pana acum si sunt mai mult decat incantat de alegera facuta.

ca incepator te incerca multe senzatii chiar din momentul conturarii alegerii.

prima senzatie care am avut-o a fost de deplina nesiguranta si asta doar stand pe motor in showroom, imi dadeam seama ca nu sunt in stare nici macar sa-l duc acasa.

urmatoarea senzatie a fost de frica, simteam cum imi urca inima in gat doar la gandul ca ma voi urca pe ea. la inceput, doua zile, am mers pe malul lacului Morii (in buc), usor, cu treapta 1 si cu o gramada de caini vagabonzi in spate.

prima iesire pe strada....... emotii maxime, mergeam incet si automobilistii ma cam clacsonau, nu stiu de ce toti cu auto se asteapta ca daca vad o motociclete cu o roata destul de groasa pe spate, motociclistul ala trebuie sa merga cu 100 la ora. mergeam cu 50 si in loc sa ma depaseasca ma apostrofau.

acum ma simt ok pe motocicleta, merg cu viteza legala dar mult mai fluent.

 

am avut de ales intre gsr si fz6, am ales gsr-ul, va pun aici si niste poze cu bruneta suzi poate va ajuta si pe voi sa va hotarati.

 

si inca cateva poze

post-10120-1212906318_thumb.jpg

post-10120-1212906336_thumb.jpg

post-10120-1212906348_thumb.jpg

post-10120-1212906367_thumb.jpg

post-10120-1212906549_thumb.jpg

post-10120-1212906563_thumb.jpg

post-10120-1212906633_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
salutare tuturor

incepator fiind mi-am luat gsr-ul, am 200 km pana acum si sunt mai mult decat incantat de alegera facuta.

ca incepator te incerca multe senzatii chiar din momentul conturarii alegerii.

prima senzatie care am avut-o a fost de deplina nesiguranta si asta doar stand pe motor in showroom, imi dadeam seama ca nu sunt in stare nici macar sa-l duc acasa.

urmatoarea senzatie a fost de frica, simteam cum imi urca inima in gat doar la gandul ca ma voi urca pe ea. la inceput, doua zile, am mers pe malul lacului Morii (in buc), usor, cu treapta 1 si cu o gramada de caini vagabonzi in spate.

prima iesire pe strada....... emotii maxime, mergeam incet si automobilistii ma cam clacsonau, nu stiu de ce toti cu auto se asteapta ca daca vad o motociclete cu o roata destul de groasa pe spate, motociclistul ala trebuie sa merga cu 100 la ora. mergeam cu 50 si in loc sa ma depaseasca ma apostrofau.

acum ma simt ok pe motocicleta, merg cu viteza legala dar mult mai fluent.

 

am avut de ales intre gsr si fz6, am ales gsr-ul, va pun aici si niste poze cu bruneta suzi poate va ajuta si pe voi sa va hotarati.

 

si inca cateva poze

 

Salut, e topic GSR la "motocicleta mea".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nicio motoreta nu trage cu pasager "tot asa". :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum, cu pasager nu trage tot asa???

Pai am avut eu o Honda care tragea mai tare cu pasager.......

M-am pacalit cu Suzuki asta fir-ar sa fie......

:cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut , poate ma ajuta cineva

vreau sa imi aduc un gsr600 de la italieni si nu am gasit persoana care sa imi aduca moto de acolo.

Daca stiti nr de tel sau id-uri raman dator

......sau poate stiti pe cineva care vinde asa ceva

am in jur de 4000e si l-as vrea cu mai putin de 15000km

mrc :D

septimiu, id: septimiu_21 , 0752447970

 

gata...mi-am luat si eu gsr600 k6, am facut intr-o zi 500km da la Deva- Buc si singura problema era vantul, in rest e super motto

acum are 3500km eu am luat-o la 2900km stiti cumva....se fac reviziile mai repede adik la mai putini km ...mai e in rodaj oare???

mrc

asfalt uscat :kiss:

post-22656-1217225483_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ai parte de ea! Vezi ca astia cu "bestii" is mai speÂşiăl, au topic la motoreta mea, ca sa nu i gaseasca nou venitii. :disappointed:

Edited by Emppu

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal...am si eu o intrebare...sunt mai inceparetz si ..as dori sa imi cumpar motoru asta. am inteles ca este bun pentru incepatori, si iarta destule

 

 

la inaltimea mea de 1.78 ...e potrivit? ma refer la gsr600A 2008

Edited by ovi89

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://video.google.com/videoplay?docid=84...mp;q=suzuki+gsr

 

Sunt foarte curioasa sa cunosc parerile catorva detinatori de GSR-uri.

Care sunt partile bune, partile proaste ale ei ? Si-a pus careva windshield in fata ?

 

:bounce:

eu unul am descoperit numai calitati ...poate ,sau in mod sigur are si deficienteinsa de oras e super si vitezist totusi asa ca toate bune ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

:cheers:

 

 

CUMPAR o toba stock de SUZUKI GSR 600....... ......................max 100 euro

 

VAND o toba stock de SUZUKI GSR 600 modificata pt sunet..........100 euro

 

MODIFIC tobe de SUZUKI GSR 600 pt sunet mai grav ....................100 lei

 

 

:banana:

0752447970 ..septimiu_21

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D

 

 

CUMPAR o toba stock de SUZUKI GSR 600....... ......................max 100 euro

 

VAND o toba stock de SUZUKI GSR 600 modificata pt sunet..........100 euro

 

MODIFIC tobe de SUZUKI GSR 600 pt sunet mai grav ....................100 lei

 

 

:rolleyes:

0752447970 ..septimiu_21

ok tinem legatura si cine stie poate o sa am nevoie de ajutorul tau ok mercik oricum si toate bune ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt fericitul posesor incepator al gsr-ului 600, prima motocicleta, excelenta pt oras si plimbari nu foarte lungi... lipsa parbriz si nasol cu tirurile cum zicea mai sus un camarad. Frana excelenta de motor in oras si afara, aceleratie mai mult decat satisfacatoare din punctul meu de vedere.

 

adevarul ca are o estetica de care ori iti place ori ba:)

 

consum in oras mers normal pana in 4000ture in treapta 4 si asa din cand in cand tragi de ea..apropo treapta 1, 100km/h la 13000ture cam asa..daca nu esti pe faza iti taie rasuflarea.. revenim la consumul de oras: 7 si afara daca mergi calm cu 100, in line dreapta sa mai mergi cu un 150 asa, 4,5 la suta... decent zic eu.

 

avand in vedere ca sunt nou in domeniu...chit ca dorintele sunt de prea mult timp, daca faci mici greseli te iarta motocicleta nu iti taie capu cum ar fi KTM SuperDuke asta nou... pt cunoscatori..zic eu.

 

bordul usor de citi, manevrabila in trafic, te strecori lejer... ce sa mai zic am mai mers si cu alte modele si sunt foarte incantat de GSR

 

pt cine il are pt prima data ca mine Atentie: daca tragi de accelerati cu sete fuge roata de sub tine sau se ridica intr-o roata... de fapt ceea ce ii normal.. da na ziceam si eu

 

oricum oricine cu orice: asfalt uscat :D

 

a si am uitat ceva nasol.. si cu prietena in spate..care cantareste numa cat un sac de cartofi... adica putin pt cei care au saci de cartofi peste 50kg:) merge naspa... acelereaza de parca trag pietre dupa mine si cand franez iara distanta, atentie, nasol... adevarul ca nu am mers cu alta motocicleta cu pasager

Share this post


Link to post
Share on other sites
merge careva la arc azi....geseristii...??

eu la 7 -s acolo

 

merge careva la arc azi....geseristii...??

eu la 7 -s acolo

 

da as fi venit dar am aflat prea tarziu mercik de anunt asfalt uscat

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

 

doresc si eu o recomandare ptr achizitionarea unui pneu fata ptr un GSR (fara ABS)

in principiu tre sa ma satisfaca prin oras, in conditii meto bune, ca nu-mi arde de mers prin ploaie

am de gand sa ma duc si pe circuit din cand in cand

 

v-as fi foarte recunoscator eventual si cu niste comercianti

 

merci si asfalt uscat

 

S.

 

salut

 

doresc si eu o recomandare ptr achizitionarea unui pneu fata ptr un GSR (fara ABS)

in principiu tre sa ma satisfaca prin oras, in conditii meto bune, ca nu-mi arde de mers prin ploaie

am de gand sa ma duc si pe circuit din cand in cand

 

v-as fi foarte recunoscator eventual si cu niste comercianti

 

merci si asfalt uscat

 

S.

 

am vazut ca BT014 este modelul de cauciuc recomandat ptr GSR

 

stie careva dak trebue neaparat sa fie FSN-ul sau mrg ORICE model BT014 (F, FF, F E)

 

BT014 a fost inlocuit de BT016, oare asta din urma e bun ptr GSRu meu??

 

ma lamureste si pe mine cineva in privinta diferentelor ca intre FSN (cica special ptr GSR) si F e o dif de vreo 30 EUR

(asta pe cauciucurimoto.ro)

 

Thanks

 

S.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

 

doresc si eu o recomandare ptr achizitionarea unui pneu fata ptr un GSR (fara ABS)

in principiu tre sa ma satisfaca prin oras, in conditii meto bune, ca nu-mi arde de mers prin ploaie

am de gand sa ma duc si pe circuit din cand in cand

 

v-as fi foarte recunoscator eventual si cu niste comercianti

 

merci si asfalt uscat

 

S.

 

 

 

am vazut ca BT014 este modelul de cauciuc recomandat ptr GSR

 

stie careva dak trebue neaparat sa fie FSN-ul sau mrg ORICE model BT014 (F, FF, F E)

 

BT014 a fost inlocuit de BT016, oare asta din urma e bun ptr GSRu meu??

 

ma lamureste si pe mine cineva in privinta diferentelor ca intre FSN (cica special ptr GSR) si F e o dif de vreo 30 EUR

(asta pe cauciucurimoto.ro)

 

Thanks

 

S.

 

 

 

 

 

BT014 e f ok ptr GSR.

Are aderenta f buna pe rece sau ud.

Una peste alta e potrivit genului de motor.

Edited by dio phili

Share this post


Link to post
Share on other sites

pana la urma mi-am luat un michelin p power 2ct ca sa se potrivesca cu spatele

thanks anyway

 

ia spuneti, ne vdm si noi intr-o zi cu soare??

 

regards

 

S.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pana la urma mi-am luat un michelin p power 2ct ca sa se potrivesca cu spatele

thanks anyway

 

ia spuneti, ne vdm si noi intr-o zi cu soare??

 

regards

 

S.

Mult mai buna alegerea,felicitari, daca vedeam mai demult topicul tot asta iti recomandam, nu sunt de acord(ca posesor si utilizator) deloc cu laudele lui BT014.

In general GSR-istii se aduna miercurea la Arc dupa ora 18 si azi(eu) daca nu ploo.

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salutare.

 

Sunt posesor de Suzuki GSR 600. E o motocicleta superba dar ca orice naked are numite lipsuri. Pe autostrada sau la drum lung, lipsa parbrizului se face simtita - nu prea pot merge cu mai mult de 130 km/h constant pe o perioada mare de timp fara sa stau culcat pe rezervor. Sau la intalnirea cu tiruri din sens opus, e foarte nashpa.

 

Ma intereseza urmatoarele accesorii :

1. PARBRIZ

Am gasit vreo 3 firme de parbrize ptr GSR600 pe net: PUIG, GIVI si ERMAX parca.

Gasesc pe undeva prin Romania vreo firma care sa aduca asa ceva ?

Ptr cei care au montat un parbriz, va rog sa imi spuneti si mie ce parbriz, de unde si cat.

 

2. PROTECTII

De asemenea, fiind incepator, nu mi-ar strica niste crash-pad-uri / mushroom pad-uri ptr protectia motorului.

Pana acum nu am cazut cu el, dar e mai bine sa am asa ceva.

 

3. SITA RADIATOR

Am mers un pic pe drumuri proaste cu ea, si mi-au sarit in radiator si pe partea din fata a motorului pietricele,bucati de iarba si alte mizerii. Ca sa remediez cat de cat problema, am facut un fel de mud-guard dintr-un cauciuc vechi si l-am legat cu sarma de roata , dar nu a fost elegant de loc (dar a fost foarte practic). Am vazut pe net un fel de sita de radiator ptr GSR. Daca aveti asa ceva, ziceti-mi si mie de unde si cat.

 

e super bine ca te gandesti la acele accesorii ,eu le-am comandat de 3 saptamani si sunt tot in asteptare ... asfalt uscat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Cat va consuma motocicleta Geseristilor?

Mie in oras imi ia cam 8-10 :disappointed:

 

Mi se pare ingrozitor de mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut,

 

Cat va consuma motocicleta Geseristilor?

Mie in oras imi ia cam 8-10 :)

 

Mi se pare ingrozitor de mult.

 

 

W T F ???

E mult prea mult...dar cine stie cum dai in ea....la mers normal e mult ...... f mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine incep sa clipeasca ambele (prima liniuta si pompa) dupa ~160-170km in oras..

Share this post


Link to post
Share on other sites
La mine incep sa clipeasca ambele (prima liniuta si pompa) dupa ~160-170km in oras..

 

Fratilor,

1. Sunt incepator. Am carnet din '92 insa nici un motor pana acum - din ratiuni diverse reductibile in final la unul singur - cash-ul.

2. Ma pregatesc in sfarsit pt. un GSR negru, o frumusete de motor (dupa cum bine stiti). Am inceput demersurile cu firma de leasing acu' 5 zile, actele se apropie de sfarsit, mai am de achitat poimaine avansul si s-a rezolvat. Am insa o mica problema. M-a pus dracu' si am dat un ochi la capitolul "motorbike crashes" pe youtube. Fara sa fiu un cacacios, marturisesc ca mi s-a cam facut parul maciuca. A aparut un sentiment "nou" - FRICA - despartita frumos si net in 2 capitole - cea de mine insumi si cea de restul lumii cu care urmeaza sa "coabitez" pe strada. In prezent am momente de spaima care alterneaza cu cele de anticipare a bucuriei procurata de instrumentul sus-numit in trafic. Ambele sentimente sunt atat de puternice incat alternanta lor ma nauceste. Trebuie sa recunosc ca este deja o chestie absolut noua. A trecut vreunul dintre voi prin asa ceva? O parere in aceasta privinta ar fi binevenita.

 

Multam' anticipat.

Asfalt uscat (trebuie sa ma obisnuiesc cu salutul asta).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...